Dragon cave, kasvata suloisia lohikäärmeitä

Kermit

heiii!

Tietääks kukaan teist dragon cave sivuston???
No, koht tiedätte. dragcave.net
sinne siis kasvattamaan omia lohikäärmeit

P.S. Voisittekst käydä paiaa noitten mun munien vieres olevii noit viewei, ku muuten ne kuolee :(

38

1990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole

      mikä linkki pitää laittaa että jos joku painaa niin se kasvaan... niin mikä linkki?

      • Yarold's

        Spammaamalla foorumeita saatte ehkä pari osumaa päivässä, mutta kunnon linkinvaihdossa tulee helposti satoja hitejä joka päivä.
        Siitä vaan tekemään itellen ilmanen tili:

        http://swle.yarold.eu/?id=188

        Tuolta saa siis omiin pelilinkkeihin muiden pelaajien klikkauksia ~saman määrän kun ite klikkaa muita. Aika jees.

        Tehokkaimmin klikkailu hoituu yhdistelmällä:

        Mozilla Firefox ja siihen lisäosiks (add-on)

        'flash block' (estää konetta jumittamasta)
        'ad block plus' (sama juttu)
        'snap links' (todella nopsa klikata satojakin linkkejä)

        Hommahan toimii niin, että kun oot tehny tilin, klikkaat linkkiä 'profile' ja siellä 'links'. Sinne laitat sen / ne linkit joihin osumia haluut.
        Sitten vaan ite käyt aina klikkaamassa 'link exchange' ja 'history' sivulla olevat linkit läpi. Klikkaamalla muita saat kredittejä (niitä voi myös ostaa). ja muitten klikatessa sun linkkejäs menetät kredittejä. saat saman määrän klikkauksia itelles kun muut klikkaa sun linkkejäs. Aika helppoa.

        ks myös lista peleistä, joihin yaroldsin linkinvaihto ainakin sopii:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4000000000000018&posting=22000000036699792    


      • minicity
        Yarold's kirjoitti:

        Spammaamalla foorumeita saatte ehkä pari osumaa päivässä, mutta kunnon linkinvaihdossa tulee helposti satoja hitejä joka päivä.
        Siitä vaan tekemään itellen ilmanen tili:

        http://swle.yarold.eu/?id=188

        Tuolta saa siis omiin pelilinkkeihin muiden pelaajien klikkauksia ~saman määrän kun ite klikkaa muita. Aika jees.

        Tehokkaimmin klikkailu hoituu yhdistelmällä:

        Mozilla Firefox ja siihen lisäosiks (add-on)

        'flash block' (estää konetta jumittamasta)
        'ad block plus' (sama juttu)
        'snap links' (todella nopsa klikata satojakin linkkejä)

        Hommahan toimii niin, että kun oot tehny tilin, klikkaat linkkiä 'profile' ja siellä 'links'. Sinne laitat sen / ne linkit joihin osumia haluut.
        Sitten vaan ite käyt aina klikkaamassa 'link exchange' ja 'history' sivulla olevat linkit läpi. Klikkaamalla muita saat kredittejä (niitä voi myös ostaa). ja muitten klikatessa sun linkkejäs menetät kredittejä. saat saman määrän klikkauksia itelles kun muut klikkaa sun linkkejäs. Aika helppoa.

        ks myös lista peleistä, joihin yaroldsin linkinvaihto ainakin sopii:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4000000000000018&posting=22000000036699792    

        http://mamuli.myminicity.com/

        käykee tääl myös


      • Remuus
        Yarold's kirjoitti:

        Spammaamalla foorumeita saatte ehkä pari osumaa päivässä, mutta kunnon linkinvaihdossa tulee helposti satoja hitejä joka päivä.
        Siitä vaan tekemään itellen ilmanen tili:

        http://swle.yarold.eu/?id=188

        Tuolta saa siis omiin pelilinkkeihin muiden pelaajien klikkauksia ~saman määrän kun ite klikkaa muita. Aika jees.

        Tehokkaimmin klikkailu hoituu yhdistelmällä:

        Mozilla Firefox ja siihen lisäosiks (add-on)

        'flash block' (estää konetta jumittamasta)
        'ad block plus' (sama juttu)
        'snap links' (todella nopsa klikata satojakin linkkejä)

        Hommahan toimii niin, että kun oot tehny tilin, klikkaat linkkiä 'profile' ja siellä 'links'. Sinne laitat sen / ne linkit joihin osumia haluut.
        Sitten vaan ite käyt aina klikkaamassa 'link exchange' ja 'history' sivulla olevat linkit läpi. Klikkaamalla muita saat kredittejä (niitä voi myös ostaa). ja muitten klikatessa sun linkkejäs menetät kredittejä. saat saman määrän klikkauksia itelles kun muut klikkaa sun linkkejäs. Aika helppoa.

        ks myös lista peleistä, joihin yaroldsin linkinvaihto ainakin sopii:

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=105&conference=4000000000000018&posting=22000000036699792    

        http://Remuus.myminicity.com


    • Tainio1
    • Chleio

      Jos joku sattuu tänne eksymään, voisiko olla niin ystävällinen ja klikata linkin kautta löytyviä munia, jotteivät pienet lohikäärmevauvat jää syntymättä... jos tänne tulee muita pelin harrastajia, klikkailen mielelläni vastapalvelukseksi toisten kasvatteja :)

      http://dragcave.net/user/Chleio

      • Embrax

        Moi! Mä kävin klikkaamas sun kaikki lohihset, niit oli aikas paljon :o Jos haluut käyä klikkaamas munki lohiksii niin kiitos -->http://dragcave.net/user/Embrax


    • Melluu oon
    • ???

      slamiHatchling (,)Actions5,6721,54424

      ziilaHatchling ()Actions7892385
       EggActions7,05050912
       EggActions542

       EggActions331
       EggActions111

    • ???
    • ???
      • ???

        sori http//dragcave.net/user/semi2


      • ???
        ??? kirjoitti:

        sori http//dragcave.net/user/semi2

        ttp//dragcave.net/user/semi2 nyt on oikee


      • ??
        ??? kirjoitti:

        ttp//dragcave.net/user/semi2 nyt on oikee

        http//dragcave.net/user/semi2 oikee nyt


      • ???

    • =}
    • ???
    • Apuapina
    • Eee~
    • tiaaaaaa
      • jokuhnhgujyh

        oho eikö toimi. uudestaaan sit.


      • tiaaaaaaaaa
        jokuhnhgujyh kirjoitti:

        oho eikö toimi. uudestaaan sit.

        KLIKKEJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        http://dragcave.net/user/tia98


    • Gladiatus Fan
    • fbk-city

      Tulkaas gladiatuksen pelaajat kanssa mukaan kunnon linkinvaihtoon, jonka kautta saa pelilinkkeihinsä helposti muilta eri selainpelien pelaajilta useamman sataa osumaa päivässä, kun itse auttelee muita (vaikkapa eri pelien pelaajia, kuin mitä itse pelaa). Ei tartte spämmätä foorumeita siinä toivossa, että joku erehtyisi klikkaamaan - se vaan suututtaa muita. Kattokaa tämän palstan vanhempi keskustelu aiheesta (seikkaperäisine ohjeineen) ja tulkaa messiin! http://keskustelu.suomi24.fi/node/6048314 ja suora linkki linkinvaihtosaitille: http://swle.yarold.eu/?id=188

    • Klikatkaa
    • linkinvaihto

      www.addlinksites.com & www.linkdirectoryurl.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      878
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe