NYT RIITTI SAATANA

Yli 30 vuotta fanina

Ei tässä mihinkään Turkulaiseen paniikkiin aihetta ole, mutta minulle riitti. Minua ei enää hallilla nähdä. Hautamaa esiin ja kertomaan mikä mättää, tai muuttakoot vaikka Calgaryyn. Minulla on maksavana fanina oikeus vaatia parempaa. Tässä mistään mestaruuksista edes haaveilla, mutta joukkueesta jonka voi ottaa tosissaan, kun puhutaan top6 joukkueista.

6

598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olisi se kiva välillä

jos ipa menestyisikin, edes jotenkin. toki kausi on vasta alulla, mutta taitaa olla aika jo nyt satsata ensi kauteen, tai siis olisi, jos niin tehtäisiin.

• p.a saari

Fani ei joukueta jätä
        se on hyvä ettet tuu enää hallille.

• minä olen
        p.a saari kirjoitti:

Fani ei joukueta jätä

ja hyvä se onkin, säästän nekin rahat johonkin hyödylliseen..ilmaiseksi voin kattella vaikka ruohon kasvamista, eikä vituta kuten ipan pelissä.

• Juuri näin
        p.a saari kirjoitti:

Fani ei joukueta jätä

pelit alkaa keväällä, nyt vaan paikka kympin sakkiin. säälipleijareissa kaatuu lukko, kuten on tapana ollut, sen jälkeen kaiken runkosarjaan panostanut jyppi ja sitten ollaankin jo välierissä.

• n.20v seurannut

Olen kanssasi taysin samaa mielta. Tosin talla hetkella luulen etta se on Hautamaa se ketjun heikoin lenkki. Se etta on joskus ollut lahjakas lupaus ja vain lupaus, ei tarkoita etta menestyisi jaakiekon muilla osa-alueilla. Menestysta on turha odottaa jollei koko organisaatio ole kunnossa.

On kasittamatonta etta vuodesta toiseen rammitaan samassa suossa ja taistellaan samoista sijoista ja ne ovat siina maksimissaan 8 sijan paikkeilla.

Surullista!

• hämäläiset

HERÄÄ !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      120
      9865
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      102
      9738
    3. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      34
      8521
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7901
    5. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6284
    6. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5478
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      10
      4922
    8. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4762
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      40
      4415
    10. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      4413
    Aihe