Mistä lävistys?

n.e.i.t.i.n.e.n.8.8

Onko rollossa mahollista ottaa missään muualla lävistyksiä kuin Tuccapajalla?

En siihen puljuun tahtoisi mennä lävistyksiä ottamaan kun olen kuullut tutuilta ja tuntemattomilta siellä lävistyksen ottaneilta/tukijoukkoina olleilta vähän heidän puhtaanapito käytännöistään, enkä todellakaan uskalla mennä sieltä ottamaan!
Ei ole steriiliä siellä nähtykää, lattialle pudonneita vehkeitäki vain puhalletaan ja eiku pussiin "hyvä tämä on"

Yritin etsiä muita paikkoja missä ottaa mutta en löytänyt mistään? Pitääkö tässä tosiaan lähteä mulle paikkakunnalle asti ottaman läväri vai ruveta itse leikkimää neulojen kans?

29

6032

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moikku-neiti

Olen ikäni asunut Rollossa, eikä taida muualla olla. Sama vika mulla. En haluais sinne menne. Viimeksi laitoin lävistyksen ulkomailla.. Kannattee käynä jossain toisella paikkakunnalla jos meet reissun päälle.

• käynyt oon

Kauneushoitola Lisa

• läskimuna

paskapuhetta ja kateellisten panettelua, kyllä siellä neulat ja lävistykset sterilisoidaan ennen "asennusta. itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa lävistykseni suhteen.

• minded

millainen hintataso siellä on ja misäpäin rovaniemeä se sijaitsee. kuulostaa ihan lupaavalta

• Voipi olla

Tällä voisi löytää joku paikka sieltä Rollosta tai lähistöltä: suomenyritykset.fi

• valittajavittuun.com

yritin ite tuolta kattoo mut ei löytyny ku sodankylästä.

PS. "hyvä jumala..." jos et pidä että joku ei tykkää läydä tuccabajalla nii ei siitä vittu riitaa kannata haastaa. sitä voi sanoa oman näkökulman eikä lävistystenteko niitten päivätyö oo? eiköhän siel oo ihan tarpeeksi kallista et ihmiset ei muutenkaa haluu sinne itteänsä raahata

• keklukeuhko

Ensimmäinen vaihtoehto: Sotatoimialue, lävistetään joko kerta- tai sarjatuliaseilla, tarvittaessa isompikin läväri vaikka singolla.
      Toinen vaihtoehto on sukellella jätkänkynttiläuistelun aikaan Kemijoessa
      Kolmas vaihtoehto on mennä raveihin vittuilemaan kellokauppiaille.

Tai tyytyä luojanluomiin reikiin päässä ja persiessä.

• jasso355

Tekeekö Arska enään lävistyksiä ejes tukkapajalla? On tainnut kokonaan siirtyä Jarin kans samaan puotiin. Ja Littiski laittanu oman liikkeen pystyyn. En tosin tiedä tekeekö se enään lävistyksiä vai pelkkiä tatuointeja.

• kyllänäinon

Kyllä ne ihan puhtahia on vehkeet. Nimimerkki ite ottanu muutamankin lävistyksen Arskalla. ja kyllä, Jarin kanssa ovat Jarin liikkeessä ! Littiksestä en tiiä ite ainakkaan,,, tatuoinnit mahtaa olla sen juttu.

• hmph!

Suosittelen, että ette mee kauneushoitola Lisaan ottamaan. Kaveri otti siellä kulmakorun, reikä tehtiin MUOVISELLA neulalla..

• Rollolaine

Saanko kysyy miten vitussa se meni sitte läpi jos muovisella laitto? Taino joo tietenki vähä ku voimaa käyttää nii kai se mennee...

• pitäs saaha reikä

Tekeekö ne lävistyksiä hepin nahkaan myös?.

• fletarte

Kyllä nämä saaatanan lappalaaset on toholoja ,kun tällääsillä naamankiluulla leikkivät - aikuuset ijhimiset tuolla asteella ,hyi perkeles sanoo pohojalaanenkin

• asderetmow

Voitteko kertoa puhelin numeroja tai osotteita tai paikkoja missä tehdään lävistyksiä ? olis kiireinen tarve saada kielikoru ja rovaniemeltä vielä mielellään tai sodankylästä , mutta antakaapa tietoja ketkä tekee ja missä ja onko hyvä paikka , ja onko arskalla paikkaa enään ?

• gsdgs

ironbeard tattoo, kielikoru maksaa 50e, hintaan sisältyy vaihtotappi ja sijaitsee rovaniemellä, kato netistä osote ja numero, kirjotat vaan googleen "ironbeard tattoo":)

• tyllerö95

Itse kävin tuccapajassa laittamassa 3 vuotta sitten huulikorun ja Arska mulle sen laittoi, ja siellä kyllä sterilisoidaan neulat ja korut ennen laittoa, itsellä ei ole mitään ongelmaa ollut... Ja muutenkin Arska osaa hommansa... :D

• Aku ja Iines

Hepatiitti voi levitä tollaisissa läväreissä. Kannattaa hiukan katsoa mikä on oikea paikka ja millainen lävistäjäkin on.

Sorry vaan varotuksesta.

• aaaaaaaaaaaaaaaaaas

ironbeardtattoo

• lololololl

ironbeard

• kielarikuolari

Ironbeard tattoolla on aino jolla oon itte käyny kielikoruni ottamassa

• Jooo

Olen pian menossa Ainolle ottaa läväriä, ois kiva kuullakokemuksia.. Tietääkö kukaan minkäaikaa on hommia tehnyt? Nuori likka...

• kokemustakin2

Aino oli erittäin asiantunteva, varmaotteinen, ystävällinen vastaanotto, selkeä selostus toimenpiteestä ja parhaimmat hoito-ohjeet ikinä. Minulla on muutama lävistys vuosien varrelta tarttunut matkaan mutta Ainon tekemä microdermal ja toimenpiteen asiakaspalvelu oli vertaansa vailla. Aino ei ihan nuori likka muuten ole :)

• Jooo

Kiva kuulla että hyvät kokemukset! (: kovin nuorelta näyttää 23 korkeintaan..

• Jooooo

Olisiko muita kokemuksia Sereijanista ja Ainosta itsestään?

• plösö

Kyllä ne osaavat hommansa.

• Suosittelen :)

Minäkin oon Ainolla käyny kielilävärin ottamassa ja hyvin asiantunteva ja asiakasystävällinen on työssään! Muutenkin kiva ja luotettava ihmisenä :)

• junantuomanainen

Aino on ehdottomasti ammattitaitoisin Rovaniemellä! Kokemusta löytyy nimittäin kaikista muistakin.

• No joku vain

Jos itse ottaisin nyt jonkin lävistyksen, menisin Ainolle. Lisaan en mene enää ikinä ainakaan lävistystä ottamaan. Laittoi huulikorun niin huonoon paikkaan ja vinoon, että osui koko ajan alakulmahampaaseen. Oli pakko ottaa pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      91
      2650
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      52
      2597
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      73
      2559
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      74
      2453
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      42
      1966
    6. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      60
      1917
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      134
      1831
    8. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      28
      1363
    9. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      29
      1343
    10. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      18
      1194
    Aihe