Onko rollossa mahollista ottaa missään muualla lävistyksiä kuin Tuccapajalla?
En siihen puljuun tahtoisi mennä lävistyksiä ottamaan kun olen kuullut tutuilta ja tuntemattomilta siellä lävistyksen ottaneilta/tukijoukkoina olleilta vähän heidän puhtaanapito käytännöistään, enkä todellakaan uskalla mennä sieltä ottamaan!
Ei ole steriiliä siellä nähtykää, lattialle pudonneita vehkeitäki vain puhalletaan ja eiku pussiin "hyvä tämä on"
Yritin etsiä muita paikkoja missä ottaa mutta en löytänyt mistään? Pitääkö tässä tosiaan lähteä mulle paikkakunnalle asti ottaman läväri vai ruveta itse leikkimää neulojen kans?
Mistä lävistys?
29
6032
Vastaukset
- moikku-neiti
Olen ikäni asunut Rollossa, eikä taida muualla olla. Sama vika mulla. En haluais sinne menne. Viimeksi laitoin lävistyksen ulkomailla.. Kannattee käynä jossain toisella paikkakunnalla jos meet reissun päälle.
- käynyt oon
Kauneushoitola Lisa
- läskimuna
paskapuhetta ja kateellisten panettelua, kyllä siellä neulat ja lävistykset sterilisoidaan ennen "asennusta. itselläni ei ole ollut mitään ongelmaa lävistykseni suhteen.
- minded
millainen hintataso siellä on ja misäpäin rovaniemeä se sijaitsee. kuulostaa ihan lupaavalta
- Voipi olla
Tällä voisi löytää joku paikka sieltä Rollosta tai lähistöltä: suomenyritykset.fi
- valittajavittuun.com
yritin ite tuolta kattoo mut ei löytyny ku sodankylästä.
PS. "hyvä jumala..." jos et pidä että joku ei tykkää läydä tuccabajalla nii ei siitä vittu riitaa kannata haastaa. sitä voi sanoa oman näkökulman eikä lävistystenteko niitten päivätyö oo? eiköhän siel oo ihan tarpeeksi kallista et ihmiset ei muutenkaa haluu sinne itteänsä raahata
- keklukeuhko
Ensimmäinen vaihtoehto: Sotatoimialue, lävistetään joko kerta- tai sarjatuliaseilla, tarvittaessa isompikin läväri vaikka singolla.
Toinen vaihtoehto on sukellella jätkänkynttiläuistelun aikaan Kemijoessa
Kolmas vaihtoehto on mennä raveihin vittuilemaan kellokauppiaille.
Tai tyytyä luojanluomiin reikiin päässä ja persiessä. - jasso355
Tekeekö Arska enään lävistyksiä ejes tukkapajalla? On tainnut kokonaan siirtyä Jarin kans samaan puotiin. Ja Littiski laittanu oman liikkeen pystyyn. En tosin tiedä tekeekö se enään lävistyksiä vai pelkkiä tatuointeja.
- kyllänäinon
Kyllä ne ihan puhtahia on vehkeet. Nimimerkki ite ottanu muutamankin lävistyksen Arskalla. ja kyllä, Jarin kanssa ovat Jarin liikkeessä ! Littiksestä en tiiä ite ainakkaan,,, tatuoinnit mahtaa olla sen juttu.
- hmph!
Suosittelen, että ette mee kauneushoitola Lisaan ottamaan. Kaveri otti siellä kulmakorun, reikä tehtiin MUOVISELLA neulalla..
- Rollolaine
Saanko kysyy miten vitussa se meni sitte läpi jos muovisella laitto? Taino joo tietenki vähä ku voimaa käyttää nii kai se mennee...
- pitäs saaha reikä
Tekeekö ne lävistyksiä hepin nahkaan myös?.
- fletarte
Kyllä nämä saaatanan lappalaaset on toholoja ,kun tällääsillä naamankiluulla leikkivät - aikuuset ijhimiset tuolla asteella ,hyi perkeles sanoo pohojalaanenkin
- asderetmow
Voitteko kertoa puhelin numeroja tai osotteita tai paikkoja missä tehdään lävistyksiä ? olis kiireinen tarve saada kielikoru ja rovaniemeltä vielä mielellään tai sodankylästä , mutta antakaapa tietoja ketkä tekee ja missä ja onko hyvä paikka , ja onko arskalla paikkaa enään ?
- gsdgs
ironbeard tattoo, kielikoru maksaa 50e, hintaan sisältyy vaihtotappi ja sijaitsee rovaniemellä, kato netistä osote ja numero, kirjotat vaan googleen "ironbeard tattoo":)
- tyllerö95
Itse kävin tuccapajassa laittamassa 3 vuotta sitten huulikorun ja Arska mulle sen laittoi, ja siellä kyllä sterilisoidaan neulat ja korut ennen laittoa, itsellä ei ole mitään ongelmaa ollut... Ja muutenkin Arska osaa hommansa... :D
- Aku ja Iines
Hepatiitti voi levitä tollaisissa läväreissä. Kannattaa hiukan katsoa mikä on oikea paikka ja millainen lävistäjäkin on.
Sorry vaan varotuksesta. - aaaaaaaaaaaaaaaaaas
ironbeardtattoo
- lololololl
ironbeard
- kielarikuolari
Ironbeard tattoolla on aino jolla oon itte käyny kielikoruni ottamassa
- Jooo
Olen pian menossa Ainolle ottaa läväriä, ois kiva kuullakokemuksia.. Tietääkö kukaan minkäaikaa on hommia tehnyt? Nuori likka...
- kokemustakin2
Aino oli erittäin asiantunteva, varmaotteinen, ystävällinen vastaanotto, selkeä selostus toimenpiteestä ja parhaimmat hoito-ohjeet ikinä. Minulla on muutama lävistys vuosien varrelta tarttunut matkaan mutta Ainon tekemä microdermal ja toimenpiteen asiakaspalvelu oli vertaansa vailla. Aino ei ihan nuori likka muuten ole :)
- Jooo
Kiva kuulla että hyvät kokemukset! (: kovin nuorelta näyttää 23 korkeintaan..
- Jooooo
Olisiko muita kokemuksia Sereijanista ja Ainosta itsestään?
- plösö
Kyllä ne osaavat hommansa.
- Suosittelen :)
Minäkin oon Ainolla käyny kielilävärin ottamassa ja hyvin asiantunteva ja asiakasystävällinen on työssään! Muutenkin kiva ja luotettava ihmisenä :)
- junantuomanainen
Aino on ehdottomasti ammattitaitoisin Rovaniemellä! Kokemusta löytyy nimittäin kaikista muistakin.
- No joku vain
Jos itse ottaisin nyt jonkin lävistyksen, menisin Ainolle. Lisaan en mene enää ikinä ainakaan lävistystä ottamaan. Laittoi huulikorun niin huonoon paikkaan ja vinoon, että osui koko ajan alakulmahampaaseen. Oli pakko ottaa pois.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742453Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu601917Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1341831Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve281363Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko291343Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181194