Vanhojentanssipuku turusta???

vanhojentanssija

Tarvisin nopeasti tietoa vanhojentanssipukuja myyvistä liikkeistä turussa ja missä ne sijaitsevat!

18

7316

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puvut

      siis yleensä teetetään. Vai haluatko, että sinulla on jokin massatuotantopuku. Kunnolla suuniteltu ja valmistettu on aiinoa, johon voi olla tyytyväinen. En kyllä osaa auttaa myyvistä liikeistä, vain ompelijoista. Hämeenkatu 22 turussa sijaitsee jokin ompelimo jonka nimeä en muista, mutta suosittelen..

      • Tanssinut

        Itsekin teetätin vanhojentanssipuvun, mutta täytyy vain ihmetellä missä tynnyrissä elät kun et tiedä että pienet liikkeet (varsinkin isommissa kaupungeissa) myyvät/vuokraavat uniikkeja tanssipukuja samoin kuten hääpukujakin, eivät todellakaan ole mitään tusinatavaraa :D

        Aloittajaa en osaa auttaa koska en turussa ole koskaan käynyt, toivottavasti löydät ihanan puvun :)


      • ...
        Tanssinut kirjoitti:

        Itsekin teetätin vanhojentanssipuvun, mutta täytyy vain ihmetellä missä tynnyrissä elät kun et tiedä että pienet liikkeet (varsinkin isommissa kaupungeissa) myyvät/vuokraavat uniikkeja tanssipukuja samoin kuten hääpukujakin, eivät todellakaan ole mitään tusinatavaraa :D

        Aloittajaa en osaa auttaa koska en turussa ole koskaan käynyt, toivottavasti löydät ihanan puvun :)

        Minä olen turkulainen, ja en tiedä montakaan liikettä, jotka MYYVÄT UNIIKKIA! Taidat itse olla Helsingistä, jossa on kasapäiten kaikennäköisiä liikkeitä, mutta kai sitten asun tynyrissä, kun en tiedä liikkeitä, joilla on uniikkia, eikä esimerkiksi montaa samanlaista eri kokoa. Harvemmin saa puvun, ota ei ole kenelläkään muulla, edes eri kokoa, jollei teetä. Pukuvuokraamosta nyt tietysti saa, mutta kun kysyttiin myyviä (sitäpaitsi yleensä vuokraamooissakin on samanlaisia eri kokoja). Ja jos itse lähtisin tanssimaan, mielessä kävisi vain ajatus, että jollain muulla saattaa olla samanlainen, tai sitten jos olen vuokrannut, se on ollut jollain muulla aiemmin. Minä vain satun pitämään tuollaisissa juhlissa siitä yksilöllisestä ja itselleen täydellisesti istuvasta puvusta. Kuitenkin monelle suuri juhla ja halua näyttää "itseltään".

        Mutta tosiaan, sinä joka kysyit liikkeitä Turussa, niin en tosiaan tiedä kauppoja, jotka myisivät vanhojentanssipukuja. Ilmeisestikään en ole ainoa tynnyrissä asuva, mikäli täällä ollaan kyselty, mistä löytää :)


      • Millanella

        Tampereelta löytyy juuri sellainen liike joka
        on juuri avattu koot 32-52
        The Cloth House,Kuninkaankatu 15
        Anttilaa vastapäätä avoinna ti-pe klo 10-00-17.00
        ja la 10.30-14.00


      • Onneni kukkuloilla
        ... kirjoitti:

        Minä olen turkulainen, ja en tiedä montakaan liikettä, jotka MYYVÄT UNIIKKIA! Taidat itse olla Helsingistä, jossa on kasapäiten kaikennäköisiä liikkeitä, mutta kai sitten asun tynyrissä, kun en tiedä liikkeitä, joilla on uniikkia, eikä esimerkiksi montaa samanlaista eri kokoa. Harvemmin saa puvun, ota ei ole kenelläkään muulla, edes eri kokoa, jollei teetä. Pukuvuokraamosta nyt tietysti saa, mutta kun kysyttiin myyviä (sitäpaitsi yleensä vuokraamooissakin on samanlaisia eri kokoja). Ja jos itse lähtisin tanssimaan, mielessä kävisi vain ajatus, että jollain muulla saattaa olla samanlainen, tai sitten jos olen vuokrannut, se on ollut jollain muulla aiemmin. Minä vain satun pitämään tuollaisissa juhlissa siitä yksilöllisestä ja itselleen täydellisesti istuvasta puvusta. Kuitenkin monelle suuri juhla ja halua näyttää "itseltään".

        Mutta tosiaan, sinä joka kysyit liikkeitä Turussa, niin en tosiaan tiedä kauppoja, jotka myisivät vanhojentanssipukuja. Ilmeisestikään en ole ainoa tynnyrissä asuva, mikäli täällä ollaan kyselty, mistä löytää :)

        Löysin aivan mahtavan putiikin Turusta jokin aika sitten, siellä tehdään just niitä kyselemiäsi uniikkeja juhlapukuja, ei todellakaan ole kahta samanlaista saatavilla! Puvut kyllä tehdään kaikki asiakkaan mittojen mukaan että en tiedä ehtiikö vielä saada vanhojentansseihin puvun, mutta käy kysymässä! Eli Kisuline-niminen liike lähellä poliisilaitosta Turussa, sillä ihanat nettisivutkin jossa kuvia, www.kisuline.com

        Mulle tehdään siellä nyt niin ihanaa vanhojentanssipukua, etten millään jaksais odottaa helmikuuta!! :-)

        Onnea puvun hakuun sulle!


    • kysykää lisää!

      Mitä kokoa olet? Minulla on sellainen haltiamainen, todella uniikki, yksinkertainen ja linjakas tanssipuku, vähän sellainen empire, suomenlipunsinistä satiinia hopeakirjailuin vyötäisillä ja hihoissa. Kokoa 36/34. En tiedä sopiiko se vanhojentansseihin, koska se ei ole mikään tylliunelma puffihihoineen. Se ei ole iltapukukaan. Siitä ei oikein tiedä, mikä puku se on :D Vaan taatusti ei ole toista samanlaista kellään! Voisin kuvitella, että se saattaisi olla hyvä vaihtoehto vähän sellaiselle persoonallisemmalle nuorelle.

    • zazabella

      Hei. Zazabella on naisten juhlapukeutumisen erikoisliike, jonka palvelu on yksilöllistä ja hinnat erittäin kilpailukykyisiä. Laajoista valikoimistamme löytyy aina satoja upeita morsius- ja iltapukuja, vanhojentanssipukuja sekä juhlamekkoja. Myymälämme sijaitsee Kaarinassa, Itä-Krossissa, vain 15 minuutin ajomatkan päässä Turun keskustasta. Tervetuloa tutustumaan. www.zazabella.fi

    • exs

      Turussa Kauppiaskatu 3 on Janes Style niminen iltapukuliike, jonka mallistoissa on satoja upeita vanhojentanssipukuja. Osa puvuista on täysin yksittäiskappaleita ja hinnat ovat 229 ja 279 välissä. Suosittelen lämpimästi käyntiä siellä iltapukujen taivaassa.Samasta liikeesta voit valita satojen ihanien väristrassikorujen mallistoista pukuusi sopivat korut sekä iltalaukun joiden valtava määrä tekee valinnasta todella vaikean .

      • Sytosomaatti

        on kaksi liikettä, Sydänkäpy ja Marinette! Molemmissa kauniita pukuja, ei mitään karseita lumppuja eikä kiinan halpiskopioita vaan aitoa tavaraa.


    • kalinkala

      netistä www.hamekoskenpukimo.fi

    • ompelija pinkkiheidi

      Hei!

      Mittatilaus-ja korjausompelimo Pinkkiheidistä vanhojentanssipuvut mittatilaustyönä sekä vanhojen pukujen muokkaus ja korjaus ammattitaidolla.

      www.pinkkiheidi.fi

    • Tinueea

      Menkää ihmeessä Janes Styleen, mikäli haluatte taivaallista palvelua ja kasapäin mielettömiä pukuja. Kaikkiin pukuihin löytyi vielä mielettömiä strassikoruja ja tiaroita. Siis Kauppiaskatu 3 mikäli haluatte hukkua valinnanvaraan.
      PS. Eikä hinnatkaan päätä huimaa.

      • Janes style!

        Samaa mieltä! Jane's style on aivan huippu liike!


      • Peltotien kulkija
        Janes style! kirjoitti:

        Samaa mieltä! Jane's style on aivan huippu liike!

        Ja liikkeen omistaja nainen...upea pakkaus näin miehen silmin! Koirani ulkoilulenkki tahtoo useasti suuntautua Jaanan talon ohi jos sattuisi vilaukselta näkymään terassilla. Nam!


    • Suosittelen

      Ite ostin vanhojentanssipukuni Turun Marinette liikkeestä.

    • ASDASFGG

      Wedding Dresses Prom Dresses www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses, Bridesmaid Dresses, Evening Dresses ,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses. www.weddingdressesmore.com 2013 spring wedding dresses at www.weddingdressesmore.com offer 2013 Wedding Dresses,Bridesmaid Dresses, Evening Dresses,2013 Prom Dresses ,Flower Girl Dresses And Mother Of The Bridal Dresses.

      • ele0323

        Vanhojentanssi pukujen lyhennykset / muokkaus onnistuu parhaiten
        Jätkäsaaren / Ruoholahden ompelimossa
        www.ompelimo18.fi


    • kaunis1987

      voit kokeilla lavina bridal verkkokauppaTurussa (www.lavina.fi).
      Ystäväni mittatilaus vanhojentanssipuvut Lavina Bridalsta. Toimitusaika oli vain kaksi viikko ja kaikki meni ihan nappiin : puku oli vielä kauniimpi kuin kuvissa, laatu oli erinomainen, asiakaspalvelu oli nopea. He tekevät myös iltapuvut, hääpuvut ja juhlamekko.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe