kämppää

lahensankari

Elikkäs lahdesta olis työn takia mikkeliin muutto edessa. Millanen paikka on Laajalampi? Ihan halpoja vuokrakämppiä näyttäs olevan.

39

7045

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lahensankari

      Lapsiakin olisi parit kappaleet 4 ja 7 vuotias.

    • fabian b

      Laajalampi on ehkä Mikkelin huonomaineisimpia lähiöitä, mutta kyllä sielläkin ihan hyviä taloja on asua. Itse asuin parikymmentä vuotta sitten ko. lähiössä viiden vuoden ajan, mutta omistusasunnossa, joka oli ihan ok.
      Lapsiperheen omaavana katselisin kuitenkin mielummin muita seutuja.

    • en ainakaan

      lapsiani veisi asumaan Laajalammelle..
      Varmaan se vuokran alhaisuus jo kertoo jotain.

      • fdgdffd

        Laajalammella liikkuu kaikenlaista väkeä :o Paljon juoppoja, narkkareita... mummot on semmosia et puhuu itestään ja muutenkin höperöitä. Mustalaisia ja ulkomaalaisiakin näyttää löytyvän... Kaveri asuu lammella ja naapuri valitti että kaverin koira räksyttää ja näyttää siltä että päälle meinaa tulla kun hän kaverini postilaatikosta sisälle kurkkii.
        Niin ja kaikki autot mitkä täällä liikkuu (kaikki tosin ei) niin pitää aivan ihmeellistä ryminää tms.
        Enempi varmaan friikkejä lammella ku normaali sakkia


      • kokenut...
        fdgdffd kirjoitti:

        Laajalammella liikkuu kaikenlaista väkeä :o Paljon juoppoja, narkkareita... mummot on semmosia et puhuu itestään ja muutenkin höperöitä. Mustalaisia ja ulkomaalaisiakin näyttää löytyvän... Kaveri asuu lammella ja naapuri valitti että kaverin koira räksyttää ja näyttää siltä että päälle meinaa tulla kun hän kaverini postilaatikosta sisälle kurkkii.
        Niin ja kaikki autot mitkä täällä liikkuu (kaikki tosin ei) niin pitää aivan ihmeellistä ryminää tms.
        Enempi varmaan friikkejä lammella ku normaali sakkia

        Laajalampi on 100x parempi paikka, kuin peitsari, launiala tai tuppurala


      • varmaankin...
        kokenut... kirjoitti:

        Laajalampi on 100x parempi paikka, kuin peitsari, launiala tai tuppurala

        Passeleimpia alueita voisi olla vaikka Urpola, Lehmuskylä, Kaukola, Kirjala, Launiala, Tusku ja sensemmoset lähiöt... Kyllähän tietysti joka kaupunginosasta aina omat hurunsa löytyy mutta nuo vissiin enemmän lapsiperheiden suosiossa?

        Tuolla aikaisemmin mainitut laajalammen, peitsarin ja tupiksen kaltaiset perslävet kannattaa kyllä tosiaan unohtaa ihan suosiolla.


      • tupis huono ole
        varmaankin... kirjoitti:

        Passeleimpia alueita voisi olla vaikka Urpola, Lehmuskylä, Kaukola, Kirjala, Launiala, Tusku ja sensemmoset lähiöt... Kyllähän tietysti joka kaupunginosasta aina omat hurunsa löytyy mutta nuo vissiin enemmän lapsiperheiden suosiossa?

        Tuolla aikaisemmin mainitut laajalammen, peitsarin ja tupiksen kaltaiset perslävet kannattaa kyllä tosiaan unohtaa ihan suosiolla.

        Ihan hyvä paikka lapsi perheelle,parempi ainakin kuin laajalampi.Itse asun täällä ja viihdyn hyvin.Eihän sitä toki itse tarvitse olla tekemisissä renttujen kanssa.


      • Savolaistonttu
        tupis huono ole kirjoitti:

        Ihan hyvä paikka lapsi perheelle,parempi ainakin kuin laajalampi.Itse asun täällä ja viihdyn hyvin.Eihän sitä toki itse tarvitse olla tekemisissä renttujen kanssa.

        No ei lammella sentään viskota porukkaa parvekkeilta alas toisin kun tupiksessa. Eli tohon ei voi muuta sanoa kun elä vie lapsiasi tupikseen koska joku voi viskata ruumiin äkin niskaan. Laajalammella on sitäpaitsi mukava lampikin kesäsin uida tietysti nimeltään laajalampi.


      • Vaikeutta
        kokenut... kirjoitti:

        Laajalampi on 100x parempi paikka, kuin peitsari, launiala tai tuppurala

        täällä peitsarissa on asua, itse olen asunut jo yli 30 vuotta, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. En kylläkään asu vuokrataloissa ,joten en osaa sanoa onko siellä rauhattomampaa.


      • ruusun aikaan
        Vaikeutta kirjoitti:

        täällä peitsarissa on asua, itse olen asunut jo yli 30 vuotta, eikä minkäänlaista ongelmaa ole ollut. En kylläkään asu vuokrataloissa ,joten en osaa sanoa onko siellä rauhattomampaa.

        Itsekin olen viihtynyt Peitsarissa mutta nyt alkaa vähitellen kypsyttämään.
        Eilen kaupalla käydessä hyvä kun pääsi/mahduin ovesta ulos kun siinä oli toistakymmentä kakaraa kaulat pitkällään mollottamassa ihan oven edessä polkupyörineen.
        Alkoivat räkyttää kaupasta tullelle pikkutytölle.
        "Miten voit olla noin plösö, vittu ku oot plösö".
        Ihmettelin siinä mistä näitä limanuljaskoita sikiää vaikka nykyään tämä kiusaamisasia on jo niin hyvin tapetilla.
        Eivät itsekään olleet kovin silmäähivelevän näköisiä että ei ois ollut aihetta toista nimitellä. Kaiken näköistä liuskanaamaa ja vesipäätä siinä näytti olevan.
        Meidän pihalla niitä pyörii porukka joka ilta.
        Hakkaavat ja potkivat ovia ja koputtelevat ikkunoihin. Olen yrittänyt sanoa siitä mutta se näköjään lisää vain räkytystä ja kiusantekoa. Eivät kuulemma ole meidän talojen asukkaita. Mielessä on ollut soittaa poliisit niille mutta epäilen että poliisit eivät ottaisi mitään kantaa asiaan.

        Että ei ole Peitsari enää viihtyisä paikka. Taisi yksitoista vuotta riittää. Kun tarkemmin ajattelen niin tämä häiriintynyt sakki taisi silloin syntyä kun muutin tähän.


      • ........
        kokenut... kirjoitti:

        Laajalampi on 100x parempi paikka, kuin peitsari, launiala tai tuppurala

        On Laajalammellakin hyviä alueita, ongelmat tuppaantuvat vain olemaan halvalla vuokrakämppä-alueella.


      • On ihan hyvä asua
        kokenut... kirjoitti:

        Laajalampi on 100x parempi paikka, kuin peitsari, launiala tai tuppurala

        Ei vaan pidä mannä tonne kaupungin kämppiin vuokralle, yksityisestä talosta tai VVO:lta kannattaa ottaa, koulu ihan vieressä ja kesällä on kiva mennä uimaan tohon siistille uimarannalle jossa on myös kiva matonpesupaikka. Lapsille kannattaa opettaa että miksi ei pidä mennä käyttämään huumeita ja keksiä semmoiset harrasteet että ei rappioelo kiinnosta. Täällä asuu paljon nuoria lapsiperheitä, koulu ja iso kauppakeskus on ihan vieressä.


      • Kirjalassa rauhallista ja k...
        varmaankin... kirjoitti:

        Passeleimpia alueita voisi olla vaikka Urpola, Lehmuskylä, Kaukola, Kirjala, Launiala, Tusku ja sensemmoset lähiöt... Kyllähän tietysti joka kaupunginosasta aina omat hurunsa löytyy mutta nuo vissiin enemmän lapsiperheiden suosiossa?

        Tuolla aikaisemmin mainitut laajalammen, peitsarin ja tupiksen kaltaiset perslävet kannattaa kyllä tosiaan unohtaa ihan suosiolla.

        Rantakylä menettää mainettaa huimasti lisääntyvän ilkivallan myötä.

        Kaupungista varastettuja polkupyöriä kannattaa etsiä Rantakylän uimahallin ja pallokenttein läheisyydestä.


      • omakotitalossa asuvat
        tupis huono ole kirjoitti:

        Ihan hyvä paikka lapsi perheelle,parempi ainakin kuin laajalampi.Itse asun täällä ja viihdyn hyvin.Eihän sitä toki itse tarvitse olla tekemisissä renttujen kanssa.

        parempi paikka nykyisin.


      • fläppimainos riittää
        ruusun aikaan kirjoitti:

        Itsekin olen viihtynyt Peitsarissa mutta nyt alkaa vähitellen kypsyttämään.
        Eilen kaupalla käydessä hyvä kun pääsi/mahduin ovesta ulos kun siinä oli toistakymmentä kakaraa kaulat pitkällään mollottamassa ihan oven edessä polkupyörineen.
        Alkoivat räkyttää kaupasta tullelle pikkutytölle.
        "Miten voit olla noin plösö, vittu ku oot plösö".
        Ihmettelin siinä mistä näitä limanuljaskoita sikiää vaikka nykyään tämä kiusaamisasia on jo niin hyvin tapetilla.
        Eivät itsekään olleet kovin silmäähivelevän näköisiä että ei ois ollut aihetta toista nimitellä. Kaiken näköistä liuskanaamaa ja vesipäätä siinä näytti olevan.
        Meidän pihalla niitä pyörii porukka joka ilta.
        Hakkaavat ja potkivat ovia ja koputtelevat ikkunoihin. Olen yrittänyt sanoa siitä mutta se näköjään lisää vain räkytystä ja kiusantekoa. Eivät kuulemma ole meidän talojen asukkaita. Mielessä on ollut soittaa poliisit niille mutta epäilen että poliisit eivät ottaisi mitään kantaa asiaan.

        Että ei ole Peitsari enää viihtyisä paikka. Taisi yksitoista vuotta riittää. Kun tarkemmin ajattelen niin tämä häiriintynyt sakki taisi silloin syntyä kun muutin tähän.

        tuohon ongelmaan.
        Kersat pois kaupan pihalta. Vaikka he ovat tulevaisuuden asiakkaita, niin siitä huolimatta.


      • asuntoa etsivä
        ruusun aikaan kirjoitti:

        Itsekin olen viihtynyt Peitsarissa mutta nyt alkaa vähitellen kypsyttämään.
        Eilen kaupalla käydessä hyvä kun pääsi/mahduin ovesta ulos kun siinä oli toistakymmentä kakaraa kaulat pitkällään mollottamassa ihan oven edessä polkupyörineen.
        Alkoivat räkyttää kaupasta tullelle pikkutytölle.
        "Miten voit olla noin plösö, vittu ku oot plösö".
        Ihmettelin siinä mistä näitä limanuljaskoita sikiää vaikka nykyään tämä kiusaamisasia on jo niin hyvin tapetilla.
        Eivät itsekään olleet kovin silmäähivelevän näköisiä että ei ois ollut aihetta toista nimitellä. Kaiken näköistä liuskanaamaa ja vesipäätä siinä näytti olevan.
        Meidän pihalla niitä pyörii porukka joka ilta.
        Hakkaavat ja potkivat ovia ja koputtelevat ikkunoihin. Olen yrittänyt sanoa siitä mutta se näköjään lisää vain räkytystä ja kiusantekoa. Eivät kuulemma ole meidän talojen asukkaita. Mielessä on ollut soittaa poliisit niille mutta epäilen että poliisit eivät ottaisi mitään kantaa asiaan.

        Että ei ole Peitsari enää viihtyisä paikka. Taisi yksitoista vuotta riittää. Kun tarkemmin ajattelen niin tämä häiriintynyt sakki taisi silloin syntyä kun muutin tähän.

        omistusasunnon Mikkelin vuokratalot Oy:n talojen vietestä.
        Vaikuttaako vuokratalojen läheisyys omistusasuntojen hintaan.


      • sami_new
        ruusun aikaan kirjoitti:

        Itsekin olen viihtynyt Peitsarissa mutta nyt alkaa vähitellen kypsyttämään.
        Eilen kaupalla käydessä hyvä kun pääsi/mahduin ovesta ulos kun siinä oli toistakymmentä kakaraa kaulat pitkällään mollottamassa ihan oven edessä polkupyörineen.
        Alkoivat räkyttää kaupasta tullelle pikkutytölle.
        "Miten voit olla noin plösö, vittu ku oot plösö".
        Ihmettelin siinä mistä näitä limanuljaskoita sikiää vaikka nykyään tämä kiusaamisasia on jo niin hyvin tapetilla.
        Eivät itsekään olleet kovin silmäähivelevän näköisiä että ei ois ollut aihetta toista nimitellä. Kaiken näköistä liuskanaamaa ja vesipäätä siinä näytti olevan.
        Meidän pihalla niitä pyörii porukka joka ilta.
        Hakkaavat ja potkivat ovia ja koputtelevat ikkunoihin. Olen yrittänyt sanoa siitä mutta se näköjään lisää vain räkytystä ja kiusantekoa. Eivät kuulemma ole meidän talojen asukkaita. Mielessä on ollut soittaa poliisit niille mutta epäilen että poliisit eivät ottaisi mitään kantaa asiaan.

        Että ei ole Peitsari enää viihtyisä paikka. Taisi yksitoista vuotta riittää. Kun tarkemmin ajattelen niin tämä häiriintynyt sakki taisi silloin syntyä kun muutin tähän.

        ai en ookkaan ainut jolla on vaikeuksia pitää kädet irti niistä helvetin pikkuperkeleistä?
        ne kakarat tosissaa pitäs pistää ruotuu häiritsevät ihmisten normaalia elämää ja eivät omaa minkäänlaisia käytöstapoja. kotonahan ne tavat opitaa ja eiköhä nää oo just peitsarin juoppojen lapsia se selittää kaiken. en oo koskaan nähny yhtä huonoja vanhempia mitä peitsarissa, porukka ryyppää päivästä toisee ja lapset kuljeskelee pihoilla pahoja tekemässä ja huutelemassa hävyttömyyksiä kaikille. jos saisin tietää kenen lapsia ne on, menisin jokasen ovelle ja VETÄISIN ISÄPAPPAA KUNNOLLA PATAAN SANOMATTA SANAAKAAN.


      • <<<<<<
        varmaankin... kirjoitti:

        Passeleimpia alueita voisi olla vaikka Urpola, Lehmuskylä, Kaukola, Kirjala, Launiala, Tusku ja sensemmoset lähiöt... Kyllähän tietysti joka kaupunginosasta aina omat hurunsa löytyy mutta nuo vissiin enemmän lapsiperheiden suosiossa?

        Tuolla aikaisemmin mainitut laajalammen, peitsarin ja tupiksen kaltaiset perslävet kannattaa kyllä tosiaan unohtaa ihan suosiolla.

        Kaukola ei ole lapsiystävällistä aluetta. Alue täynnä vanhuksia ja opiskelijoita, ei siis leikkipaikkoja.
        70-luvulla rakennettuja ilman äänieristystä olevia asuntoja.


    • asunut..

      Itse asuin "Lammella" teini-iästä 23 vuotiaaksi, ja nyt 28-vuotiaana tuntuu että siellä vietin elämäni ahdistavimmat vuodet. Kyllä paikka päivänvalon sietää mutta öisin voi olla välillä toinen ääni kellossa, kaikenlaista on sattunut ja tapahtunut (välillä ehkä myös allekirjottaneenkin myötävaikutuksesta) muttaperusmeininki oli ainakin silloin siellä asuessani melko rauhatonta.

      Edullisia vuokra-asuntoja ON paljon ja mukaan mahtuu jos jonkin näköistä tallaajaa, eivätkä jotkut yksilöt ole ehkä sieltä sosiaalisimmasta päästä (väärä vilkaisu on joskus johtanut mustiin silmiin ja sairaalareissuihin).

      Musta ainakin tuntui että sai aina kävellä "silmät selässä", varsinkin pimeän aikaan.

      Hyvinä puolina voin mainita palvelut: Pari kauppaa K-kauppa ja Sale, Oriental Garden (eksoottisia ruoka-aineita myyvä liike, Cafe Felix (Baari/Pub; karaokea ja bilistä), Päiväkoti, koulu, neuvola(?) monta lapsille sopivaa uimapaikkaa, leikkikenttä ja todella hyvät ulkoilu mahdollisuudet (Urpolan lenkkipolkureitti aivan "takapihalla")

      Ympäri Mikkeliä asuneena voin suosittaa samoja kuin aiemmassa, Lehmuskylä parhaana nosstettava esiin, paikka on lapsiperheelle kätevä ja monipuolinen (äitinä tiedän), terveyskeskus vieressä ja kaupunki lähellä mutta riittävän kaukana ;) Toimiva ratkaisu!

      Että näin..

      Tämä oli siis vain minun oma mielipiteeni enkä puhu yleisesti kaikista Laajalammen asukkaista, toin vain esiin joitain tiedettyjä tosi-asioita.

      • asuntoa etsivä

        Lehmuskylä on säästynyt kaupungin vuokrasunnoilta.
        Seilä ei taida olla kuin yksi-tai kaksi kerrostaloa vuokrataloilla.

        Kaukolassa asuntokanta on vanhaa, mutta asukkaat sivistyneitä.
        Kaukola ei ole oikein lapsiystävällinen alue.
        Alue on rakennettu 60-70 luvuilla ja sillloin ei otettu oikein lapsia huomioon, ainakaan Kaukolassa.
        Vanhusten, yksin elävien ihmisten, ja vanhjojen parkiskuntien kaupunginosa.

        Lapsiperheille ehdottomasti Lehmuskylä.


      • ..............................
        asuntoa etsivä kirjoitti:

        Lehmuskylä on säästynyt kaupungin vuokrasunnoilta.
        Seilä ei taida olla kuin yksi-tai kaksi kerrostaloa vuokrataloilla.

        Kaukolassa asuntokanta on vanhaa, mutta asukkaat sivistyneitä.
        Kaukola ei ole oikein lapsiystävällinen alue.
        Alue on rakennettu 60-70 luvuilla ja sillloin ei otettu oikein lapsia huomioon, ainakaan Kaukolassa.
        Vanhusten, yksin elävien ihmisten, ja vanhjojen parkiskuntien kaupunginosa.

        Lapsiperheille ehdottomasti Lehmuskylä.

        asukkaat ovat todellakin iäkkäämpää sorttia.Eikä missään lapsille leikkipaikkaa.Asuin pari vuotta sitten.


    • .......

      Laajalampi = Mikkelin 80-luvun Jakomäki

      Enough said.

      • zorro

        Laajalampi on ihan rauhallista nukkumalähiötä. Asuin siellä 80- ja 90 luvuilla. Tuppurala ei ole ihan niin rauhallinen paikka. Peitsari on halvinta ja ylivoimaisesti huonointa seutua.


    • asuntoa vailla

      suurta vuokranantajaa kuin Mikkelin Vuokratalot Oy.
      Mikkelin vuokrataaoilla on hyviä asuntoja, mutta
      asukkaden kirjo on pelottava.

      Taloissa on sekaisin nuoret työssäkäyvät perheet, työttömät, juopot , vanhukset, mielenterveysongelmaiset ja muut psykopaatit.

      Sellaisiakin täysin arvaamattomia mielenterveysongelmaisia, jotka kuuluisivat selvästikin laitokseen !!!
      Ovat tavallaan ilman hoitoa ja heitteillä !!

      • säiky, vaan...

        ...suhtaudu toisiin niin kuin haluaisit itseesi suhtauduttavan.

        Mikä väli sillä on, jos taloissa sekaisin on työssäkäyviä, työttömiä, vanhuksia, juoppoja, lääkkeiden alla olevia ja muita?

        Jos otatte toisenne huomioon ystävällisellä asenteella ja toimitte normaalien pelisääntöjen mukaan?

        Fasistit aikanaan olivat niin pelokkaita, että alkoivat tappamaan heikompiaan. Oletko pelokas, vai ihan vaan asenteellinen?

        Niin, ja minä olen töissäkäyvä perheellinen mies. Jopa kohtuullisen paljon ansaitseva ja se saattaa jopa näkyäkin. Olimme vasta vuokralla Mikalo Oy:llä ja todella mainiot naapurit meillä. Varmasti taloista löytyi joitain noita mainitsemasiasi henkilöitä, mutta ei ne meitä häirinnyt.

        Omasta asenteesta se kaikki on kiinni.


      • ..............................

        vuokratalojen omistamassa talossa.Talossa ei yhtään oikeaa kunnon juoppoa,lapsiperheitä paljonkin.Työssäkäyviä.Naapurin parikymppinen sinkkumieskin pitää bileitä todella harvoin..
        Luulen,että minulla on käynyt hyvä onni.Tusku on kai niin kaukana keskustasta,ettei rähinäjengi viihdy täällä.
        Moasin pihatkin ovat näköjään rauhoittuneet..


      • kallista asumista
        säiky, vaan... kirjoitti:

        ...suhtaudu toisiin niin kuin haluaisit itseesi suhtauduttavan.

        Mikä väli sillä on, jos taloissa sekaisin on työssäkäyviä, työttömiä, vanhuksia, juoppoja, lääkkeiden alla olevia ja muita?

        Jos otatte toisenne huomioon ystävällisellä asenteella ja toimitte normaalien pelisääntöjen mukaan?

        Fasistit aikanaan olivat niin pelokkaita, että alkoivat tappamaan heikompiaan. Oletko pelokas, vai ihan vaan asenteellinen?

        Niin, ja minä olen töissäkäyvä perheellinen mies. Jopa kohtuullisen paljon ansaitseva ja se saattaa jopa näkyäkin. Olimme vasta vuokralla Mikalo Oy:llä ja todella mainiot naapurit meillä. Varmasti taloista löytyi joitain noita mainitsemasiasi henkilöitä, mutta ei ne meitä häirinnyt.

        Omasta asenteesta se kaikki on kiinni.

        pikemminkin häpeän heitä...

        Lisäksi Mikkelin Vuiokrataloilla on korkeat vuokrat.

        Kun muutin Mikkelin Vuokrataloihin, niin heti tuli naapuri sanomaan,että ota laajennettukasko autollesi.
        Otin enkä ole katunut. Olet varmaan lukenut lehdistä miksi.
        Omavastuuosuus tosin nostaa asumiskuluja tämän tästä.


      • Anonyymi

        Tuskin ne "sekaisin" ovat perheelliset ja vanhukset,ainakaan kaikki. No leikki leikkinä. Itellä kokemusta ulkomaalaisista,jotka ei millään käsittäneet mikä on hiljaisuusaika. Muutin itte pois sieltä taloista. Yölläkin erivärisiä lapsia huusi pihoilla.


    • 23samppa86

      mikkelin paras lähiö on Lehmuskylä, sijainti ja palvelut hyvät ja asukkaina lähinnä eläkeläisiä ja lapsiperheitä. vituttaa ku oltii muijan kaa niin hulluja että luultiin peitsarin olevan rauhallinen paikka ollaa nyt 3 kuukauden jälkeen muuttamassa vittuun sieltä koska paikka on täysi slummi/ghetto/persereikä asukkaina vain ja ainoastaan alkoholisteja, narkkareita ja näiden kurittomia ja hävyttömiä lapsia. asuin peitsarissa lapsena ja silloin se oli hyvä paikka nykyään kaupunki tunkee sinne puoliväkisin kaikki "laitapuolen" kulkijat.

      Lehmuskylässä asuin 6 vuotta aijemmin siellä ei koskaan ollut ongelmia ja naapurisopu oli aina hyvä vaikka nuorempana tulikin huudatttua musiikkia usein pikkutunneilekkin asti.

      Peitsarissa saa melko varmasti taistella jos uskaltautuu pihalle viikonloppuisin.

      lehmuskylä on ehdottomasti mikkelin paras alue, sieltä vaan asunnot aika harvassa.

    • asukki

      Laajalampi on hyvää aluetta.
      EN tiedä mistä moinen huono maine.

      • :)

        asukki= niin on muuten Peitsarikin!!! :)


    • Laajis=stadin jakis

      Laajis hyvää aluetta...hahaaaaa. Aika pieni taitaa olla maailma tai sitten tosiaan vähään tyytyväinen. Voi katsella vaikka tuolta tilannekeskuksen sivuilta, kuinka varmaan 70% mikkelin poliisitehtävistä suuntautuu Laajikselle. Taitaa olla myös Linnaveppuloiden ensimmäinen vapautumisasumispaikka? Automurtojakin saman verran kuin koko kaupungissa muuten yhteensä?

    • muuta vaan

      Se että Peitsari, Laajalampi ja Tuppurala yms olisi huonoa seutua on potaskaa. Laitapuolen kulkijoita voi olla missä tahansa vuokraasunto alueella. Se ei tee koko paikasta huonoa, jos siellä nyt muutama sellaista on. Peitsari on tosi hyvää aluetta, koska kauppa, kioski ja baari tosi lähellä. Ja asuminen halpaa. Tuppurala ja Laajalampikin on mukavia asuinalueita. Minun isä asui lapsena Laajalammella ja hän sanoi sen olevan lapsuuden parasta aikaa. Hän asui lukio ikäisenä Peitsarissa ja mitään ei varastettu tai rikottu. Ihan hyvää seutua. Aion muuttaa pian Peitsariin. Ja olen käynyt siellä monta kertaa. Peitsarilaiset sanoo jopa viihtyvänsä siellä. Mummoni on asunut Tuppuralassa nyt viisi vuotta. Hiljaista ja rauhallista oli, kunnes sinne muutti hänen yläpuolelle narkkari.

    • Rainer_76

      VOI! Älä sie hyvää mies töitä tee. Kuha muutat tänne Laajajlammele ni myö voijaa antaa siule ja lapsillen mersun takit! Tuut kato meijän köörii nii aletaa tekeen bisneksiä huolella Rainerin kanssa. Aluks myö aateltii et aletaa myymää vanhoja lehtiä lehtiroskiksista. Siellä on kuule vaik kuinka paljon ehjiä lehtiä! VOI!!!!.... Myö kerrotaa sit loput bisnekset sit ku nähhää, ei kato kehtoo kertoo kaiken kansan kuullen ku muut saa meijän liikeideat.... VOI!!!!,,,

    • tupalalainen

      Tosiasiassa Mikkeli on niin pieni kaupunki, että aivan sama mihin muutat..peitsarissa tuntuu kyllä juoppoja riittävän. S-marketin kassallakin saa monesti olla vedet silmissä, kun joku urealta/ patskalta löyhkäävä spuge on jonossa takana..mut sehä vaan karaisee.

      • < -< - < - <

        Mikalon asunnot on kyllä ihan hyviä ja siistejä joka puolella kaupunkia, mutta pieneiä yksiöitä on aivan liian vähän.,


        ..

        .


    • klfkflfmfll

      Tule kuppitielle,tehdään kupit ,myös lasi hommat käy

    • 6

      Lehmuskylä ja Emola parasta aluetta. Asunnot tosin erittäin harvassa molemmissa..

      Lehmuskylässä muutamia vuokrakämppiä, Emola on halutuin omakotitalo alue ja on muuten hyvä paikka. Joskus sielläkin jotain kämppiä on vuokrattavana mutta täytynee olla tarkkana.. (:

    • Anonyymi

      Asui missä tahansa niin jos ei naapuri aiheuta häiriötä niin ei teille kuulu hänen asiat,elämä tai mikään. Siis jos elää hissuksiin normaalii elämää. Ja vaikka olisi yh,juoppo tms niin se ei ihmisen arvoa alenna. Monet yh.t on ihan normaaleja,ei mitään jakorasioita. Itsekin sain lapsen,erosin,varmaan olen sitten kamala horo. Mies kyllä tapaa lasta,lomilla vie matkailemaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8464
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2575
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2297
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe