Palvelu perseestä, huolto ei toimi. Laskun kyllä lähettävät, vaikka olisi takuu ollut voimassa. Kierrä Verkkokauppa.com kaukaa.
Älä osta Verkkokauppa.comista
26
1414
Vastaukset
- ja tulen
käyttämään hovihankkijanani
homma toimii ainakin mun kohdalla loistavasti , niin palautusten , vaihtojen , hyvitysten kuin takuidenkin osalta- 16+18
Käsi pystyyn, kuka oikeasti uskaltaa ostaa verkkokauppa.comista mitään, tämä on heidän kommenttinsa:
"Tarvitsisitko mattopiiskan jotta voisit ravistaa ylimääräiset hiekat Vaginastasi?"
Loput tarinasta osoitteessa:
http://verkkokuopasta.blogspot.com
- Perdu6
Samanlainen kokemus. Ostin kameran, joka ei toiminut ja jota ei saatu korjatuksi. Eivät suostuneet vaihtamaan ja keksivät kaikenlaisia tekosyitä. En ole enää sen jälkeen asioinut siellä. "Palvelu" oli ylimielistä ja välinpitämätöntä.
Kyse oli Ruoholahden myymälästä, voi olla että muualla toimii paremmin, mutta siellä oli tosi heikko, arvosana 4. - mika2
.... ihan tosissasi, että minun pitäisi pidättäytyä asiakkuudesta ko. liikkeeseen siksi, että sinä olet tyytymätön?
- muuta...
Siis tottakai, yksikään ihminen ei voi ostaa mistään liikkeestä, minkään valmistajan tuotteita, koska ne ovat huonoja, AINA.
Palautetta saa ja pitää antaa, mutta kun nämä rassukat eivät aina ymmärrä sitä, että ei ole olemassa tuotetta tai paikkaa josta joku asiakas ei olisi saanut huonoa kuvaa. Itse pidän verkkokauppa.comia varsin hyvänä ostopaikkana ja Suomi Soffa on ainut liike mistä olen itse joutunut antamaan nettiin palautetta.
- kiitos tästä
Puolta halvemmallakin löysin kuin gigantista. Kiitos.
- Missä linkki
Siellä vinkki.
Mutta useasti olen kyllä saanut tuotteen halvemmalla Gigantista kuin Verkkokauppa.com:sta
verkkokaupassa hinnat on nousseet, halvemmalla saa monestakin paikasta, riippuen tuotteesta.
Tilaukset sujuvia ja toimivat sivut Verkkokauppa.com:ssa.
Takuu-asioista ei minulla ole kokemusta Verkkokauppa.com:n kanssa, joten niihin en kommentoi. - Missä linkki
Missä linkki kirjoitti:
Siellä vinkki.
Mutta useasti olen kyllä saanut tuotteen halvemmalla Gigantista kuin Verkkokauppa.com:sta
verkkokaupassa hinnat on nousseet, halvemmalla saa monestakin paikasta, riippuen tuotteesta.
Tilaukset sujuvia ja toimivat sivut Verkkokauppa.com:ssa.
Takuu-asioista ei minulla ole kokemusta Verkkokauppa.com:n kanssa, joten niihin en kommentoi.Tai tarkoitin, että halvemmalla saa tuotteen (usein) monestakin paikasta, ei toki aina.
Negatiivinen kokemus oli se, kun ostin objektiivia kameraan ja hinta nousikin yht´äkkiä 70€ juuri päivän ennen kuin sen varasin ja kävin hakemassa.
Samat tuotteet olivat varastossa olleet jo useamman viikon, eli vaikka sisäänosto hinta olisi heillä kasvanut, niin on melkoisen epäreilua nostaa vanhan varaston hintoja. Noh muualta ei saanut siihen hätään, niin pakko oli ostaa sitten sieltä ylihintaan.
Positiivista on, että kävin koneen powerin ostamassa ja olikin liian tehoton tai muuten toimimaton, sain ilman ongelmia vaihdettua toiseen. Ja sitten kämähti kovalevy (Seagate Barracuda 7200 250Gt) 5v takuu on ja on sitä-ja-tätä mutta ollut kuulemma yleistä näissä seagateissa, ja kun ei innosta uudestaan asennella kaikkia softia ja käyttistä puolenvuoden välein niin kysyttiin että josko löytyis jotain laadukkaampaa.
Siihen aikaa olivat samsungin spinpointit vielä arvokkaita, mutta antoi huollon hemmo sellaisen vaihdossa ihan päikseen, eikä ole enään tarvinnut itkä kun levy pysähtyy.
Nykyisin on kuitenkin valikoimaa niin laajalti ja ulkomaankauppoihin tutustuneena harvemmin tulee verkkokaupasta mitään ostettua. Kovalevyjä ehkä ja on sielä jotain muutakin pientä välillä edullisemmin kuin muualla.- niko(ti)nisti
"Nykyisin on kuitenkin valikoimaa niin laajalti ja ulkomaankauppoihin tutustuneena harvemmin tulee verkkokaupasta mitään ostettua."
Kaapataan nyt aihetta... miten on ulkomaan kauppojen kanssa toiminut takuut? - itsellä meni toisin päin
Tilasin tuotteen, mutta hakiessani tuotetta oli sen hinta laskenut. Sain tuotteen kuitenkin hyllssä olevien hinnalla.
- Johnnymale
Eli suomeksi, miksi varasit tuotteen niin myöhään? oma moga ;)
Hinnat saattavat vaihdella päivittäin. Minullekin on käynyt vähän vastaavasti ostaessani kameran. Gigantissa hinnat vaihtelevat kesken päivänkin. Vastoin yleistä väärinkäsitystä, sisäänostohinta ei mitenkään rajoita ulosmyyntihintaa. Ei ole sääntöä, että hintaa saisi nostaa vasta, kun uutta tavaraa tulee sisään.
- ex-asiakas
Jos haluat välttää ongelmia takuu- ja huolto-ongelmien yllättäessä, vältä silloin myös verkkokauppa.com liikettä.
Lisätietoja osoitteessa http://verkkokuopasta.blogspot.com - Vaietkaa!
Älä puhu paskaa. Kyllä muakin harmittais, jos rikkoisin kameran eikä takuu sitä enää korvaisi.
Puheiltasi menee pohja jo ihan sen takia, ettei yksikään myyjä joudu loppupeleissä korvaamaan rikkinäistä tuotetta, vaan loppumaksaja on aina maahantuoja/valmistaja. Niinpä myyjällä ei ole mitään intressiä kieltäytyä takuuvaihdosta, jos vika todella kuuluu takuun piiriin. Sinun tapauksessa se ei kuulunut.
Tiedän tämän, sillä olin työharjoittelussa atk-liikkeessä eikä sen pitäjää harmittanut yhtään, vaikka välillä tuli emolevyä takaisin asiakkailta. Säännöt olivat selvät. Ne kerättiin laatikkoon ja vietiin maahantuojalle ostoreissun yhteydessä. Maahantuoja antoi uudet veloituksetta.
Joka tapauksessa taitaa rikosilmoitus lähteä jokaisesta viestistä, jossa perusteettomasti mollataan avauksessa mainittua kauppaa. - 3+10
Jos todella hoidot takuuasioita harjoittelusi aikana, tiedät silloin että virhevastuu kuuluu loppupeleissä myyjäliikkeelle, ei valmistajalle. Samoin takuuasioista tulee aina kuluja myyjälle jo pelkkänä työaikana.
Mikäs maahantuoja antaa veloituksetta uudet tilalle, tämä kiinnostaa suuresti, kun meillä joudutaan kyllä käyttämään rma-palautuksia ja tavara saattaa olla huollossa pitkäänkin.
Oliko tämä harjoittelujaksosi joku peruskoulun tet-jakso vai kuinka et asioista oikeasti ymmärrä?- Tiedän varmasti..
Älä TAAS jauha sitä paskaa.
Myyjät eivät ota sellaista päämiestä, joka ei ota vastuuta tuotteistaan. Näin se menee.
- mathis
Kyse taitaa olla siitä, että myyjä ei ota vastuuta, vaikka päämies ottaisikin.
Virhevastuu on aina myyjällä, ei päämiehellä tai valmistajalla. Näin se Suomessa menee.
Olitkos siis jo yläasteella? Osaatko lukea?- lakatkaa jo
Eiköhän se paska siirry ketjussa eteenpäin.
Asiakas->myyjä->maahantuoja->valmistaja.
Ja takkiin tulee kaikille.
- petterq
Katos, onko henkilökunta taas vauhdissa?
Jos paska siirtyy eteenpäin ketjussa, niin miksi sitä jarruttaa kaksi reklamaatiopäällikköä? Ovat yltäpäältä ilmeisesti paskassa, koska se ei valu maahantuojalle.
Löydätkö vastaavia keskusteluja muista alan yrityksistä? Miksi ongelmat keskittyvät yhteen yritykseen?
Todennäköisesti pettyneet ja huijatuksi tulleet asiakkaat eivät lopeta asian julkituontia, jollei huijari ota vastuuta ja hoida velvotteitaan. Siihen asti saa lukea muiden mielipiteitä harjoittamastaan yritystoiminnasta.- lakatkaa jo
"Löydätkö vastaavia keskusteluja muista alan yrityksistä? Miksi ongelmat keskittyvät yhteen yritykseen?"
Esim:
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu//showthread.php?s=4994d9f9c041bc49d1daaeaeab6f1f70&t=97699
"Todennäköisesti pettyneet ja huijatuksi tulleet asiakkaat eivät lopeta asian julkituontia, jollei huijari ota vastuuta ja hoida velvotteitaan. Siihen asti saa lukea muiden mielipiteitä harjoittamastaan yritystoiminnasta."
Oikeasti ihmisiä kiinnostaisi tuo juttus enemmän, jos et paskois kaikkia ketjuja tuolla jutullasi ja kaivaisi esiin 5 vuotta vanhoja ketjuja, joissa verkkokauppa on mainittu.
- mathis
Onko itselläsi joku intressi ajaa verkkokaupan asiaa? Ongelmia on varmasti jokaisessa yrityksellä, mutta kyllä ne oikeasti nostavat päätänsä muutamalla kärkinimellä.
Jos et halua 5 vuotta vanhaa ketjua lukea uudestaan, niin sulje selain. Jollei itselläsi ole mitään intressiä puolustella yksittäistä kauppiasta, niin asialla ei pitäisi olla itsellesi mitään merkitystä.
En ole huomannut missään sääntöä, mikä kieltäisi ihmisiä osallistumasta keskusteluun, vaikka se on aloitettu jo viisi vuotta sitten. Huomaatko sinä? Olenko sanonut, että kyseessä on oma juttuni? Tämän takia on hyvä, että viesti on luettavissa monesta paikasta, koska esimerkiksi alla olevan postauksen kirjoittaja ei huomannut ajoissa
"Todella jättää
"Varoitan Verkkokauppa.com:sta ostoksia harkitsevaa: huollossa voi odottaa karvas yllätys. Huollossa saa jonottaa palvelua, kinata jokaisesta pikkuasiasta että vähänkään annetaan myöden, ja vialliset tuotteet palautetaan viallisina."
Tämä on niin totta. Harmi etten ollut kiinnittänyt näihin varoituksiin huomiota. Ei siellä auttanut, vaikka kuinka yritti osoittaa miten laite ei toimi. Eivät antaneet edes näyttää sitä, vaan ottivat huoltoon, pitivät siellä kaksi viikkoa ja sitten lähettivät laskun. On kuulemma kunnossa. Paskat se mitään kunnossa ole. Mitään todisteita eivät lähetelleet, että edes olisivat katsoneet tuotetta, väittivät vain. " - Verkko muttei kauppa
Minua vituttaa ihan pieni juttu Verkkokaupassa. Kun tilaan sieltä jotain, tulee sähköpostiin viesti, jossa sanotaan että "tilaustanne hoitaa Petri XXXXXX", en muista sukunimeä, mutta sillä ei ole merkitystä, sillä olen selvittänyt, että TÄLLAISTA HENKILÖÄ EI OLE EDES OLEMASSA.
Keksitylle henkilölle jos yrität soittaa tilauksestasi, et saa koskaan ketään langan päähän joka osaa vastata kysymyksiisi.
Sitten myyvät EI-OOTA. Ihme että tällainen kauppa edes TOIMII....
Positiivisiakin asioita täytyy toki kertoa, kun Pirkkalan Tampereen liikkeeseen menee asioimaan, löytää yleensä hyllystä mitä tarvitsee. Kun sietää vielä nuorten löysien juppien happamat asenteet ja ilmeet ja käytöisen, ja maksaa tavaransa, ostaminen on sentään edes puoliksi onnistunut.- sinä valitset mistä
> Keksitylle henkilölle jos yrität soittaa tilauksestasi, et saa koskaan ketään langan päähän joka osaa vastata kysymyksiisi.
Jaa, mitä sellaista olet kysynyt tilaukseesi liittyen , johon ei kukaan osaa vastata?
> Sitten myyvät EI-OOTA. Ihme että tällainen kauppa edes TOIMII
Sama jokaisessa verkkokaupassa. Jos tuotetta ei ole varastossa, sitä joutuu odottamaan, joskus pari päivää ja jos tuotetta ei ole maahantuojallakaan (sen näet tuotteen tiedoista), voi mennä viikko kaksi tai enemmänkin. Sinä itse päätät ja voit tilata tuotteen sellaisesta kaupasta, jossa sitä on varastossa. Viimeksi kun kokosin tietokoneen, ostin verkkokauppa.com:sta lähes kaikki osat, mutta haluamani vasta julkaistun emolevyn tilasin yhdestä pikkukaupasta, jossa laittoivat sen heti tilaukseen ja sain hakea sen kahden päivän päästä... ja verkkokauppa.com:ssa olisi mennyt viikko.
Elämä on valintoja. Sinä ostat sieltä, mistä luulet saavasi tuotteen nopeiten tai halvimmalla. Joskus aika on rahaa.
Takuisiin ja vaihtoihin palautuksiin olen 100-prosenttisesti tyytyväinen. Ostoksia on kolmisenkymmentä. Ei ole ollut ongelmia.
Viimeksi kuukausi sitten palautin HDMI-kaapelin, jossa oli viallinen liitin, kuva räpsyi riippuen siitä, mihin suuntaan liitintä väänsi (=harvinainen ongelma). Sain kuitenkin saman tien ottaa uuden toimivan tilalle, eikä tarvinnut mitään todistella, vaikka olin valmis testaamaan sen.
- digiXPress
omakohtaisesti yksi huono kokemus.
tilasin tuotteen netin välityksellä siten, että piti löytyä hyllystä.
Tuli vahvistuskin, että sen kun tuut hakemaan.
No sitten menin ja odottelin toista tuntia noutopisteen jakkaralla, mutta tuotetta ei löytynyt.
Muuten olen kauppaan tyytyväinen. - Johnnymale
vain hyviä kokemuksia verkkokaupan huollon kanssa. siis 2. Ensimmäinen, monta vuotta sitten vein levinneen kiintolevyn huoltoon. rikki. Odottaessa sain uuden vastaavan mukaani.
Toinen asiointi alkuvuodesta 2010, olin television tilannut noutoon. No, maksettuani tuotteen, sain tuoteen jonka kotiini kiikutin. Mutta mutta, tuotetiedoissa netissä oli virhe. HDMI liitäntöjä ei ollut luvattu määrä. Eli samana päivänä kiikutin television takas, minuutissa hoitui asiointi, sisältäen tilinnumeron jonne palautus maksetaan. Ja sitten se pari pankkipäivää, mutta se sentään ole verkkokaupan vika. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k583979Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k142793Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet552006Hitaille omat kassat
Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille2071655- 721436
Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen761290Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!
Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei6911091- 901089
Olisit ollut niin
Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua41906Mitä yhteistä sinulla
on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?55904