huuto.net

!!!hermostuttaa

Tuntuu, että jotkut yksityiset ihmiset tekevät pisnestä tuhdimpien kustannuksella Huuto.netissä.

Samat henkilöt myyvät aina siellä isompia vaatteita joita saa edullisemmin esim. Ellokselta tai Catalogista.

Aina vaatteet ovat uusia tai lähes uusia ja niistä pyydetään muutama euro enemmän mitä esim. siellä Elloksella pyydetään/pyydettiin.

Tämä tuntuu siis pieneltä huijaukselta.

Huuto.netti ei muutenkaan ole oikein hyvä yksittäisten vaatteiden myyntipaikka, koska postikulut ovat niin korkeat.

Siis pyydänkin, että te jotka myytte Huuto.netissä laittaisitte mielummin isompia vaatepaketteja, jos myytte ns. halppis vaatteita, siten postikulut ovat hiukan kohtuullisempia.

Ps. Suurinosa myyjistä Huuto.netissä on asiallisia ja rehellisiä, kiitos heille siitä :)

17

1687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on pienet markkinat

      muutenkin...ja mitä älyä siinä on, ei mitään! ??

      • taikaduu.

        Isot vaatteet menevät yllättävän hyvin kaupaksi, ainakin tavallisella kirppiksellä, paremmin kuin ns. normaali koot.


      • tahansa
        taikaduu. kirjoitti:

        Isot vaatteet menevät yllättävän hyvin kaupaksi, ainakin tavallisella kirppiksellä, paremmin kuin ns. normaali koot.

        menee isot koot kaupan! käypä katsomassa alerekit missä tahansa puodissa, niin aina on s-koot tallessa *LOL* ei niihin monikaan suomessa mahdu....


      • Malery
        tahansa kirjoitti:

        menee isot koot kaupan! käypä katsomassa alerekit missä tahansa puodissa, niin aina on s-koot tallessa *LOL* ei niihin monikaan suomessa mahdu....

        niimpä niin,totta töriset kuomaseni!
        Silti aina kun kysyt kaupoista mikseivät ota esim isompia alusvaatteita myyntiin,sanotaan ettei muka ole kysyntää!


      • khr
        taikaduu. kirjoitti:

        Isot vaatteet menevät yllättävän hyvin kaupaksi, ainakin tavallisella kirppiksellä, paremmin kuin ns. normaali koot.

        Minulla on kyllä ollut päinvastaisia kokemuksia, vaikka vaatteet ovat mielestäni olleet siistejä ja fiksusti hinnoiteltuja niin samalta pöydältä on mennyt lähes pelkästään pienemmät koot. Vaikka olisi erikseen ollut kyltti, joka kertoo pöydän sisältävän myös isompia. Mutta tämä riippunee kirpparistakin.


      • Tarja Tossavainen
        khr kirjoitti:

        Minulla on kyllä ollut päinvastaisia kokemuksia, vaikka vaatteet ovat mielestäni olleet siistejä ja fiksusti hinnoiteltuja niin samalta pöydältä on mennyt lähes pelkästään pienemmät koot. Vaikka olisi erikseen ollut kyltti, joka kertoo pöydän sisältävän myös isompia. Mutta tämä riippunee kirpparistakin.

        Itse olen kirpputorien suurkuluttaja, mutta harvoin siellä tulee isompia vaatteita vastaan (siis oikeasti isoja noin kokoa 54-60).


      • khr
        Tarja Tossavainen kirjoitti:

        Itse olen kirpputorien suurkuluttaja, mutta harvoin siellä tulee isompia vaatteita vastaan (siis oikeasti isoja noin kokoa 54-60).

        Itselläni on ollut pöytä sormilla laskettavia kertoja ja kootkin ovat olleet 50-56-luokkaa, mutta olen katsellut siellä mielenkiinnolla varsinkin yhtä pöytää, jossa on mm. uusia NP:n housuja. Siellä on ollut samat tuotteet jo ainakin muutaman kuukauden. Lisää tulee välillä ja jotain aina lähteekin, mutta ihmettelen silti heikkoa menekkiä. Hinnat ovat korkeahkot siihen nähden mitä ihmiset tuntuvat pitävän kirpputorihintoina (en jaksa ymmärtää miksi kenenkään oletetaan myyvän hyväkuntoisia, usein jopa uusia monen kymmenen euron tuotteita alle kahdella eurolla), mutta kyllä minä olisin valmis maksamaan uusista housuista joiden ovh:n tiedän kieppuvan 80 euron tienoilla sen pyydetyn 15 euroa jos koko vain sattuisi olemaan sopiva.


      • kirpparimyyjätär*
        khr kirjoitti:

        Itselläni on ollut pöytä sormilla laskettavia kertoja ja kootkin ovat olleet 50-56-luokkaa, mutta olen katsellut siellä mielenkiinnolla varsinkin yhtä pöytää, jossa on mm. uusia NP:n housuja. Siellä on ollut samat tuotteet jo ainakin muutaman kuukauden. Lisää tulee välillä ja jotain aina lähteekin, mutta ihmettelen silti heikkoa menekkiä. Hinnat ovat korkeahkot siihen nähden mitä ihmiset tuntuvat pitävän kirpputorihintoina (en jaksa ymmärtää miksi kenenkään oletetaan myyvän hyväkuntoisia, usein jopa uusia monen kymmenen euron tuotteita alle kahdella eurolla), mutta kyllä minä olisin valmis maksamaan uusista housuista joiden ovh:n tiedän kieppuvan 80 euron tienoilla sen pyydetyn 15 euroa jos koko vain sattuisi olemaan sopiva.

        Olen myynyt itsepalvelu- ja tavallisella kirpparilla naisten vaatteita, joiden koko on ollut 50-60.

        Myynnissä ollut paljon uusia vaatteita (vaatehullu shoppailija kun olen), ja eipä ole mennyt hyvin kaupaksi. esim. uusista farkuista pyydän tällä hetkellä 12 eur ja eipä kauppa käy. Jos vaatteiden ostohinta on ollut uutena esim. 50-100 eur, niin en taatusti myy kirpparilla 1-10 eurolla. Käytettyjä vaatteita menee jonkin verran, hintakin silloin tietysti halvempi.

        Huvittavinta on kuitenkin, kun kuulee isojen ihmisten valittavan, ettei kirppareilla ole myynnissä heidän kokoisiaan vaatteita.
        Tuntuu myöskin, että jos myyntipöydän takana on isokoinen myyjä, lapussa vielä erikseen maininta isokokoisista myytävistä vaatteista, niin sitä pöytää kartetaan kun ruttoa. Olen tämän asian huomannut eräänkin kerran.

        Olen itse isokoinen nainen (56-58), ja silloin kun rahaa oli vähän käytettävissä, niin voi sitä iloa, jos kirpparilta edullisesti löysin itselleni vaatteita.

        Tarkoitukseni ei ollut tehdä tästä mitään vali, vali kirjoitusta, vaan toin esille omat kokemukseni kirpparimaailmasta.


      • kirpparimyyjäjätär**
        kirpparimyyjätär* kirjoitti:

        Olen myynyt itsepalvelu- ja tavallisella kirpparilla naisten vaatteita, joiden koko on ollut 50-60.

        Myynnissä ollut paljon uusia vaatteita (vaatehullu shoppailija kun olen), ja eipä ole mennyt hyvin kaupaksi. esim. uusista farkuista pyydän tällä hetkellä 12 eur ja eipä kauppa käy. Jos vaatteiden ostohinta on ollut uutena esim. 50-100 eur, niin en taatusti myy kirpparilla 1-10 eurolla. Käytettyjä vaatteita menee jonkin verran, hintakin silloin tietysti halvempi.

        Huvittavinta on kuitenkin, kun kuulee isojen ihmisten valittavan, ettei kirppareilla ole myynnissä heidän kokoisiaan vaatteita.
        Tuntuu myöskin, että jos myyntipöydän takana on isokoinen myyjä, lapussa vielä erikseen maininta isokokoisista myytävistä vaatteista, niin sitä pöytää kartetaan kun ruttoa. Olen tämän asian huomannut eräänkin kerran.

        Olen itse isokoinen nainen (56-58), ja silloin kun rahaa oli vähän käytettävissä, niin voi sitä iloa, jos kirpparilta edullisesti löysin itselleni vaatteita.

        Tarkoitukseni ei ollut tehdä tästä mitään vali, vali kirjoitusta, vaan toin esille omat kokemukseni kirpparimaailmasta.

        Tohkeissani taisin kirjoittaa, kun "isokoinen" tuli tekstiin muutamaan kertaan :-D

        t. isokokoinen :)


      • Jaanelo
        kirpparimyyjätär* kirjoitti:

        Olen myynyt itsepalvelu- ja tavallisella kirpparilla naisten vaatteita, joiden koko on ollut 50-60.

        Myynnissä ollut paljon uusia vaatteita (vaatehullu shoppailija kun olen), ja eipä ole mennyt hyvin kaupaksi. esim. uusista farkuista pyydän tällä hetkellä 12 eur ja eipä kauppa käy. Jos vaatteiden ostohinta on ollut uutena esim. 50-100 eur, niin en taatusti myy kirpparilla 1-10 eurolla. Käytettyjä vaatteita menee jonkin verran, hintakin silloin tietysti halvempi.

        Huvittavinta on kuitenkin, kun kuulee isojen ihmisten valittavan, ettei kirppareilla ole myynnissä heidän kokoisiaan vaatteita.
        Tuntuu myöskin, että jos myyntipöydän takana on isokoinen myyjä, lapussa vielä erikseen maininta isokokoisista myytävistä vaatteista, niin sitä pöytää kartetaan kun ruttoa. Olen tämän asian huomannut eräänkin kerran.

        Olen itse isokoinen nainen (56-58), ja silloin kun rahaa oli vähän käytettävissä, niin voi sitä iloa, jos kirpparilta edullisesti löysin itselleni vaatteita.

        Tarkoitukseni ei ollut tehdä tästä mitään vali, vali kirjoitusta, vaan toin esille omat kokemukseni kirpparimaailmasta.

        Mielenkiintoista. Omat kokemukseni isojen vaatteiden kirpparimyynnistä poikkeavat täysin sinun kokemastasi. Olen useamman kerran ollut Helsingissä kirpparilla myymässä mieheni kanssa ja meillä on ollut sekä miesten että naisten isokokoisia vaatteita. Kun rekissä on lappu isoista koista, syntyy hirveä hyökkäys ja parhaimmista melkein tapellaan. :D Isoja kokoja ei ole juurikaan tarvinnut kantaa takaisin kotiin.


      • AinaTaina
        Jaanelo kirjoitti:

        Mielenkiintoista. Omat kokemukseni isojen vaatteiden kirpparimyynnistä poikkeavat täysin sinun kokemastasi. Olen useamman kerran ollut Helsingissä kirpparilla myymässä mieheni kanssa ja meillä on ollut sekä miesten että naisten isokokoisia vaatteita. Kun rekissä on lappu isoista koista, syntyy hirveä hyökkäys ja parhaimmista melkein tapellaan. :D Isoja kokoja ei ole juurikaan tarvinnut kantaa takaisin kotiin.

        Mulla on itselläni samanlaisia kokemuksia, isommat koot menevät heti kaupaksi kirpputorilla missä olen aika ajoin käynyt myymässä, sekä myös Huuto.Netissä.

        Mitä olen itse kirpputoreja kierrellyt täällä Tampereella ahkeraan (noin pari kertaa viikko) niin todella harvoin olen löytänyt itselleni sopivia vaatteita harvoin edes sinne päinkään (olen kooltani 56).

        Siksipä kuulostaa todella oudolta, että joku myyjä sanoo ettei vaatteet menisi kaupaksi.

        Käyn usein myös aijemmin puhutussa Radiokirppiksellä, mutta olenko huonoon aikaan käynyt, kun en ole löytänyt pöytää missä on isomman koon vaatteita myynnissä.


    • mieeluummin

      ostan yksittäisiä vaatteita kuin hurjia vaatepaketteja. Niistä vaatepaketeista kumminkin vaan osa vaatteista on käypäsiä.

      Jos ostat samalta myyjältä, kyllä ne yleensä yhdistelee samaan pakettiin. Itse ainakin olen tehnyt niin.

    • mieeluummin

      Mikset osta ellokselta, jos saat sieltä halvemmalla?????

      • Tarja Tossavainen

        Surffailin huutonetin sivuilla juuri ja huomasin, että huutonetissä on myynnissä samanlainen paita jota olen ihastellut Vapaavalinnassa, hinta siellä 10€.

        Huutonetissä samanlaisella paidalla on lähtöhinta tuon 10€

        Myyjä ei ole tyhmä, kun pyytää....se on joka maksaa? =D

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=91035160


      • Tarja Tossavainen

        Viestisi viittaa siihen, että olet myynyt ylihintaisia tuotteita Huutonetissä =D

        Luulisin, että jos aloittaja on havainnut jonkun tuotteen olevan ylihintainen niin tuskin hän on sitä Huutonetistä väkisin ostanut =D


      • rinta rottingilla eteenpäin
        Tarja Tossavainen kirjoitti:

        Surffailin huutonetin sivuilla juuri ja huomasin, että huutonetissä on myynnissä samanlainen paita jota olen ihastellut Vapaavalinnassa, hinta siellä 10€.

        Huutonetissä samanlaisella paidalla on lähtöhinta tuon 10€

        Myyjä ei ole tyhmä, kun pyytää....se on joka maksaa? =D

        http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=91035160

        Ostin tuollaisen T-paidan Vv.stä 10 eurolla :D

        Ikävää, kun monet pitävät kovin suuria hintoja Huuto.netissä välillä tuntuu, että joillakin myyjillä se on kokopäivätyötä ja pelkkää bisnestä.

        Olen huomannut siellä, monia vaatteita joita olen kaupasta tai nettikaupasta ostanut edullisemmin.

        Posti saisi myös hiukan miettiä niitä hintojaan uusiksi, todella törkeää rahastusta tuppaa nykyään jo olemaan.


    • määääsääääääää

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14901
    2. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3085
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    4. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3076
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe