Kun seuraavan kerran päivität typerää ja Suomen lapsellisinta ja naurettavinta blokia nii kai muistat kiittää niitä lukemattomia tuntemattomia ihmisiä joilta olette ruman transuvaimosi kanssa saaneet kannustusta ja tukea tämän surullisen kuuluisan Lux-episodin johdosta (siis kun ruma vaimosi mätki ihqua Anne Maria !) ja muista myös pahoitella kuinka ruma vaimosi on kärsinyt kun taas syyttä häntä (lue; sitä lehmää) syytetään ja muista mainita (siis valehdella itsellesi) myös muuta typerää löpinää ja valheita joita toki kukaan tässä maassa ei usko (paitsi sä tollo ja ruma vaimosi).
No mitään tosta edellämainitusta tuskin hoksai- sit blokiisi tunkea ellen sua neiti eerikäinen täällä ohjastaisi. Nimittäin se Seiskan viime blokisi oli naurettavin mitä koskaan tässä rakkaassa Suomessamme jouduttu lukemaan ja senkin sisältöön sait vihjeen just täältä Suomi 24:lta; joku nääs epäili jokin aika sitten eräässä ketjussa että kohta neiti eerikäinen varmaa höpsii blokissaan siitä miten se Luxin tappelu "oikeesti" meni ja niihä se tollo sit tekikin. HAHAHHAA ja tollopariskunta sai jälleen HYVÄT NAURUT !!!
Kuuleppa neiti
9
1094
Vastaukset
- Olis kiva tietää
Millä tää oljytty luikero elää. Ei varmaan olis paha juttu jos tehtäis verotarkastus niihin gayslaavian hanksien tileihin.
- Basic Element hemmo
Painanu sitä paksuleuka Marttinaaaaaaaaa.
Shemale taitaa olla - ihmetellyt tota
samaa eli MILLÄ SE KUVOTUS itsensä ja ttransunsa elättää ???
Tämän ketjun avaus tiivisti kyllä kaiken mitä Suomen kansa siit tyypistä ja sen rumasta akasta ajattelee. Saisivat painua molemmat niin pitkälle kun pippuri kasvaa ja mielellään vielä pidemmällekin
Ai nii mutta ihanaiselle Annemarille tsemppiä - sai kunnolla
Basic Element hemmo kirjoitti:
Painanu sitä paksuleuka Marttinaaaaaaaaa.
Shemale taitaa ollatäytettä leukaperiinsä mokoma lehmä
- käy täällä
tsekkaamassa säännöllisesti sitä mitä niistä täällä informoidaan ja ihan varmaa neiti poistattaa täältä itseään ja monoleukaansa koskevat pätkät kun neitinä ei voi sietää että heistä informoidaan rumasti ja etenkin kun heistä informoidaan tosiasioita . Se ei tiedä että Suomes on sananvapaus. No laitetaan tarvittaessa tosiasiat uudestaa jakoon
- on satasen veto
pystyisköhän Matti-Esko Hytönenkään parempaan ??
Tollopari-eerikäinen sais painua kolumbian viidakkoon loppuiäkseen; ts. pois täältä Suomesta toisia uhkailemasta ja hakaamasta. Hakatkoon tollot toisiaan - MillahMagiah19vee
tälle ketjulle.
Toi eskopelle on ihan sika limanuljaska livenä; oltii juhlimassa n. vuosisitten mun 18-vee-synttäreitä Jalasjärvella Hunksien keikalla Cinema-Barissa ja ällötys tuli pyytää mua jatkoille !! Siis olin juuri täyttänyt 18vee ja se nuljaska sopis ikänsä puolesta mun isäks ! Siis tosi pervo tyyppi !! No en todellakaan mennyt millekän jatkoille ton pellen kaa.
Oli muute jo silloi naimisissa martiinan kaa. No toki tiedämme että marttiinallahan on ollut muitakin heidän avioliittonsa (??) aikana. Siis todella kuvottavia ovat molemmat. Toivottavasti eivät tee/saa lapsia kärsimään tollaseen perheeseen kui mitä noi kax ovat - uskaliasta
meinaattekos ettei E.E piakkoin haasta teitä oikeuteen kunnianloukkauksesta!?! näinä aikoina kannattaa olla tarkkana tään asian suhteen. ruusunenkin nettos tuhansia vastaavilla viesteillä! pientä rajaa kannattanee tuossa haukkumisessa pitää, vaikken tosin itsekään diggaile kyseistä pariskuntaa.....
- pitää nyt olla
ku on muitakin ja tärkeempiä juttuja oikeuteen tulossa. uhkailit sitten kaunista naista... rohkeeta eesteri,tosi rohkeeta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101094
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18619Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606- 68567
- 95552
- 26512
- 49510
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47437