Palstalle on pikemmiten saatava seriffi moderoimaan alati kasvavaa viestivirtaa ja pitämään nämä häiriköt kurissa ja nuhteessa!
Seriffi palstalle!
10
1876
Vastaukset
- Petanque forever
Niille, jotka haluavat chattailla. Yritetään saada tänne kuri ja järjestys, jotta täällä voi jatkossakin keskustella rauhassa.
Seriffiä odotellessa ylläpito voisi deletoida viestejä useammin, täällä on aivan liikaa viestejä! Kellään ei ole aikaa lukea näin monta viestiä. Ei minulla ainakaan!- gek-ko
rauhoita mielesi ja yritä osua edes johonkin.
- Petanque forever
gek-ko kirjoitti:
rauhoita mielesi ja yritä osua edes johonkin.
Tästä muodostui välillemme sitten tällainen aktiivinen mielten kamppailu? Hyvä on.
- gek-ko
tajusin juuri, että olen valtaamassa itselleni (kokonaan itselleni) kokonaista palstaa tältä helkkarin suomi24:lta.
*myhäilevä lisko*- floodaaminen :
tai kutsun sheriffin paikalle!!!!!11111!!
- viIi
floodaaminen : kirjoitti:
tai kutsun sheriffin paikalle!!!!!11111!!
sheriffi pistää paskasakin kuriin ja nuhteeseen
- ROSKAVÄKEÄ:.!!1%#+?
viIi kirjoitti:
sheriffi pistää paskasakin kuriin ja nuhteeseen
.
valuu ovista ja ikkunoista palstalle yrittäen mitätöidä hienon harrastuksen!!!!11!!!!
.
Sinulle, kiitos rohkaisusta. ;D
http://www.youtube.com/watch?v=IcEwsoR8J0Y
*toimiiiiiiiiiiiiiiii* =)...täällähän on vallaton meininki, lisää petankki aiheista musiikkia. Näääh!
http://www.youtube.com/watch?v=uy6BN1PdUDY
..hiphei! ;o))))- PAIKALLE::::!!!!
.
taas sitä on floodattu!!!!!!1111!!!!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443032Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362651Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532604Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1052304Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle502136Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421903- 1501556
- 731418
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231248Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185