eli siis toi cd/dvd asema ei toimi...... mul on tämmöne fujitsu siemenssin läppäri ja täs on windows vista. sit ku laittaaa tänne koneesee jonku levyn nii kone ei vaa ala pyörittäää sitä ja tuol 'oma tietokone' kohas ei ees näy et levy ois konees. ja sit laitehallinnast ku kattooo dvd ja cd asemat kohast nii siit ku painaa nii lukee: '' Tämän laitteen ohjaintiedostoa ei voi ladata. Ohjaintiedosto saattaa olla vahingoittunut. (Koodi 39)'' nojooo eemmt. ei tost varmaaa mitää apuu oo, mut auttaaaakaaaaa mua! :F
cd/dvd asema ei toimi...???
9
6209
Vastaukset
- Vista_fani
Laiteajuri uusiks
Laitehallinnnassa ominaisuudet ohjain välilehti
poista ohjain ja käynnistä kone uudelleen.
Jos on merkkikone ja et ole vaihtanut käyttistä niin nyt siitä on hyötyä, menee kerralla oikein.- Mie-ite
Asentelin W7 Vistan tilalle ja DVD-asema meni mykäx, mutta onneksi löysin Vista-Fanin hyvät neuvot. Kone ja ohjelmisto toimii nyt ku mitään ei olisi ollukkaan. Kiitos vielä kerran!
- CDDVD,,
Käynnistä kone uudelleen niin jo taas tulee asema näkyviin!
- xyz...
http://aumha.org/downloads/cdgone.zip
Pura paketti > klikkaa cdgone > OK > käynnistä uudelleen- mmirzzi
kiitti iha .... perkeleesti^^ tää toimi.
- Jahi
DVD-ASEMA ei ole näkynyt moneen kuukauteen,mut nyt näkyy ja toimii KIITOS
- dvd-asema
mulla myös oli asema hukassa ja tällä konstilla lähti skulaamaan. olisinpa vaan heti koittanu tätä mut piti ruveta säätämään ja jotain ajureita latailla ja muuta sellasta, mikä meni mun ymmärryksen ulkopuolelle.
- ihme
Kiitos mun puolesta kanssa. Mulla ilmeni tänään kans yllättäen iha sama ongelma, et dvd:t ei lähe pyöriin eikä sitä asemaa näy omas tietokonees edes, mut toi korjas asian täysin. Kiitti.
- vistan käyttäjä
Kenelle voin maksaa tästä ilosta, mielelläni muutaman lantin heittäisin helpoituksesta? Sain itsekkin DVD-asemat takaisin eloon tuon rekisterikorjauksen avulla!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4863842Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152886Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2792178Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4502028Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841374- 1561291
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631158- 811065
- 561029
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä411028