katso elokuvia/tv sarjoa ilmaiseksi

.................

69

27605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?????????

      - onko laillista?
      - tuleeko koneelle jotain viruksii tai muita haittaohjelmapaskoja?

    • löytyy myös
      • mikko mattila

        homo se maksaa-.-


      • ij0hxdfgisgh
        mikko mattila kirjoitti:

        homo se maksaa-.-

        Mutta voit käyttää sitä 1kk ajan ilmatteeksi (rekistöröityminen ei vaadi luotto korttia, ihan tavallinen pankki kortti kelpaa mistä saa vaan tiedot ylös)


    • esimerkiksi täällä

      http://media.puuhis.net/ - ei tuu mitään paskaa. Jos kysyy popupissa niin täyttää sellasen kyselyn ja saa sen jälkeen vapaasti katella!

      • leffoja

      • akfksi
        leffoja kirjoitti:

        http://www.internetepisode.com laillista on, koska sivusto ei itse näytä mitään leffoja, vaan on ns. "leffalinkki kirjasto".

        www.fin-tv.com


      • !!!
        akfksi kirjoitti:

        www.fin-tv.com

        www.fin-tv.com ne elokuva tyypit ovat muutaneet pois!!!!!!


      • ie3fjife3
        !!! kirjoitti:

        www.fin-tv.com ne elokuva tyypit ovat muutaneet pois!!!!!!

        fintv:n tyypit muutti nordic tv


      • mikko mattila
        leffoja kirjoitti:

        http://www.internetepisode.com laillista on, koska sivusto ei itse näytä mitään leffoja, vaan on ns. "leffalinkki kirjasto".

        teiänki paskasivuista tulee jotai helvetin viruksia ku ei anna näyttää koko hiton sivuu -.-


      • nyt111
        mikko mattila kirjoitti:

        teiänki paskasivuista tulee jotai helvetin viruksia ku ei anna näyttää koko hiton sivuu -.-

        paskaa


    • me

      toi www.fin-tv.com ei toimi eikä sinne sivulle pääse jostain syystä,ei tänään eikä eilen ainakaan vielä ole päässyt

      • Saw ??

        mistä löytyy noi SAW elokuvat niit ei ainaskaa oo tuol fin-tv :llä???


      • munkkipossu321
        Saw ?? kirjoitti:

        mistä löytyy noi SAW elokuvat niit ei ainaskaa oo tuol fin-tv :llä???

        kyll on siellä mäkin oon nahny ne sieltä.


      • yksviisas

        jotain leffoja näkyy fin-tv.comissa suomalaisten teksitysten kans, mut äänet ei toimi


    • ei ees toimi :(

      Näyttääks hei fin-tv teillä ton Twilight-Uusikuu? Mulla ei mut haluisin kauheesti kattoo sen!!!

      • Kane #88

        kato www.nordic-tv.com


    • Apua:(

      Kertokaa joku sivusto mist pystyy kattoo ilmatteeks leffoja? Fin-tv ei muute enää toimi.. tää uus sivusto Nordic-tv, joka tuli sen tilalle niin se on ihan P*ersees*tä :C
      Pliis auttakaa ! :(

      • impossible man

        fin-tv toimii mul vieläkin sil just tänää katoi sielt leffoi


    • impossible man

      kertokaa sivusto josta voi kattoo uusimpii leffoi suomeks kuten autot 2

    • What the hell?

      Siis mistä mä voin katto twilight houkutuksen? Ku fin tv ei näytä mittää ja nordic filmsin sivustol maksaa viis euroo kattoo se!!

      • Opiskelija747535

        jaa vi""u maksaa ton 5€ laitoin sinne 10€ ja ei oo vielkään näkynyt mitään Helvet** vippiä ja tosta on aikaa jo yli puol vuotta eli ei kandee laittaa sinne rahaa yhtään kusetusta koko sivu


      • mirajii
        Opiskelija747535 kirjoitti:

        jaa vi""u maksaa ton 5€ laitoin sinne 10€ ja ei oo vielkään näkynyt mitään Helvet** vippiä ja tosta on aikaa jo yli puol vuotta eli ei kandee laittaa sinne rahaa yhtään kusetusta koko sivu

        no vttu oisko kannattan laittaa ylläpidolle viestii pässi!


    • mellinnaa

      Mistä voi kattoo Titanicin ilmaiseksi? Fin-tv ei näytä sitä mulle: (( Help me!

    • -.-

      mulla ei mitkään fin-tv.eet näytä... haluisin katto twilight-uusikuun... helppa mei!

      • !!!

        tässä hyvä linkki TUBE watch full lenght TV shows and movies online for free


      • !!! sori toi ei ollu
        !!! kirjoitti:

        tässä hyvä linkki TUBE watch full lenght TV shows and movies online for free

        http://tubeplus.me/


      • Poliisi setä
        !!! kirjoitti:

        tässä hyvä linkki TUBE watch full lenght TV shows and movies online for free

        iso riski nortton huusi heti ku avas sen sivun ..


    • Jerkki84

      No onkohan jotain muuta paikkoja josta voisi katsoa ilmaiseksi? :)

      • auttaja

        no voihan niitä elokuvia ladata sivulta piratebay.org oon itte ladsnnu sieltä kaikki twilightit paitsi ekan sekin kyllä löytyy


      • auttaja
        auttaja kirjoitti:

        no voihan niitä elokuvia ladata sivulta piratebay.org oon itte ladsnnu sieltä kaikki twilightit paitsi ekan sekin kyllä löytyy

        anteeksi (ladannu) ja mulla ei ainakaan enää toimi fin tv ennen toimi mut ei enää kun se siirty siihe ....... Nordik tv:seen


    • Kane #88

      www.nordic-tv.fi

      Fin-Tv:n ylläpitäjien uusi sivusto.

      • Kane #88

        anteeksi www.nordid-tv.com :D


    • Henkisiin

      Miten tuolla tubeplus, voi kattoo uusimman Twilight aamunkoin Suomi teksteillä.?

      • nolo_

        niinpä, mun englannin kielen taito ei riitä kattoon englanniks tota :D


    • Henkisiin

      Mistä näkisi elokuvat Alfie, Vettä elefanteille? Ilmaiseksi.

    • ganglionääri

      kun katsot netistä ilmaiseksi elokuvaa, tallentuu ip-osoitteesi joka luovutetaan poliisille, tuloksena kymmenientuhansien eurojen sakot tekijänoikeusrikkomuksista

      • viisaampi

        nii varmaa puhu pukille hermanni!


    • Poks

      Hei haluisin nähä Martin Lutherista sen elokuvan, mistä sen mahtaisi löytää :)

    • jaamu98

      Tietäisittekö mistä voi katsoa tietokoneelta titanicin ilmaiseksi?

      • uuugy

        Lataa piratebaysta


      • auttaja

        nii melkein kaikki maailman elokuvat löytyy piratebaystä kannatan jq siellä on myös pelejä musiikkia videoita ja elokuvia suosittelen käyttämään itse käytän myös mut jos sulla on elisan netti ei pääse nii helposti


      • No vddu
        uuugy kirjoitti:

        Lataa piratebaysta

        No vtu en osaa stanan h0m0


      • Appuuvva
        auttaja kirjoitti:

        nii melkein kaikki maailman elokuvat löytyy piratebaystä kannatan jq siellä on myös pelejä musiikkia videoita ja elokuvia suosittelen käyttämään itse käytän myös mut jos sulla on elisan netti ei pääse nii helposti

        Muuut miten sielt ladataan? ;DD
        Juu oon vähän tyhmä
        Ku kerran latasin nii asensin kait se jotenki vääri


    • AJAJJA

      ELI VOIKO NOISTA LINKEISTÄ LADATA NOITA LEFFOJA ILMAN ETTÄ SAAN MITÄÄ JELVETIN SAKKOJA SUN MUITA?
      ELI ONKO NE LAILLISIA?!

      • auttaja

        itse asiassa se on laiton mut en tunne ketään joka ois jääny kii ja oon käyttäny jo yli puoli vuotta


    • hädässä

      Mistä voi kattoo titanicin SUOMENKIELISILLÄ TEKSTEILLÄ ? :D

    • jokkepoika

      Mul toimii fin.tv puhelimessa

      • Kattokaa

        kattokaa youtubest kaikki leffat sieltäkin voi kattoo (joitain leffoja)


    • ehkäpä se on niin
    • ...

      seppo on bi

    • :)))

      MISTÄ VOI KATTOA TITANICIN ILMAISEKSI SUOMEN KIELISELLÄ TEKSTITYKSELLÄ

    • kysymys?

      mistä voisin nähdä elokuvan sisko tahtoisi jäädä ilmaiseksi?

      • :))

        Ruudusta löytyyy nyt :)


    • kokkooo
    • :(((((((

      ruudusta ei sisko tahtoisin jäädä näy ainakaa miulle :/

    • TITANIC ON PARAS!

      HEI KAIKKIIIII! Nyt haluttaa kattoo Titanic.. Joten, kertokaahan mistä sen voi kattoo ILMASEKSI netissä? En löydä mitää paikkaa mistä sen vois kattoo..

      Aina vaan on vain joku TRAILER.. :( Kertokaa jos tiiätte!

    • Sudenverinen

      VOIko jostain kattoo wolfbloodia?
      Kun en kaikkia jaksoja oo nähny.

    • \(^o^)/

      No hdfin on fintv ja nordic televisionin uus sivu, paranneltu paljon ja oli vähän aikaa ilmanen nyt maksaa 5€/kk joka ei oo kova hinta. Jos ei tarvii tekstityksii esim englanninkielisissä leffoissa on hyvä sivu megashare tai tumblrissa movie links for you (megashare ei toimi mobiili laitteilla mutta movie links for you toimii)

      Tässä linkit kaikkiin kolmeen:

      http://www.hdfin.com/items.php
      http://megashare.info/
      http://movieslinksforyouuu.tumblr.com/

    • aapuuva

      mistä löytyis ralliraita ilmasiks?

    • Senshzei

      Uusi palvelu josta näkyy leffoja ilmatteeks www.nordicus.net :)

    • munblogi

      Suosittelen lukemaan konkreettisen blogin siitä mitä kaikkea netti tarjoaa ilmaiseksi ja miten voit tienata rahaa OIKEASTI. Kirjotin tuon blogin sen takia ku netti on pullollaan kaiken maailman roska sivustoja :)

      http://luotamuhun.blogspot.fi/

    • freemovies

      Tässä: http://j.gs/2841832/free

      Kun laitat sivustolla hakuun "fin subs" niin löytyy kymmeniä leffoja suomalaisilla tekstityksillä jos englanti ei suju.

    • leffa fani

      Mistä näkee ilmaseks leffoja ku mä en nää muute mistää katottuu vampyyri päiväkirjoja

    • Ooppaaaaa

      Mikä on paras palvelu tällä hetkellä striimata elokuvia? Siis sellainen palvelu joissa on uusia elokuvia. Tekstityksellä ei ole väliä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe