Pääset mukavasti mihin haluat, mutta joudut ajamaan itse. Omistat auton, mutta et rattia, polkimia tai muitakaan hallintalaitteita. Ne tosin ovat alttiita ulkopuolisille hyökkäyksille ja autossasi ei ole kelvollisia lukituksia. Korvauksia tästä ei tule ja parhaassakin tapauksessa 5 dollariin. Tiedon tästä saat vasta käynnistäessäsi autosi ensimmäistä kertaa.
Auto pelittää pääasiallisesti ihan mukavasti jolloin kiität mielessäsi taksifirmaa ja miellät ajonautintosi rattisi ansioksi. Pidät sitä, polkimia ja keppiä haitekkinä, jonka takia maksoit niistä 20% auton uushankintahinnasta. Luotat kepin valmistajaan, jonka takia suot tälle vapaan pääsyn autollesi, jota tämä perustelee markkinointisyillä. Ihmettelet tosin miksi autosi kierroslukumittari heilahtaa tappiin asti moottorin ärjähtäessä täysille, vaikka kaasupolkimeen et koskisikaan.
Olet kuullut kuinka jotkut saivat samalla rahalla paremman auton, tai samanlaisen huomattavasti halvemmalla. He ajavat samoilla teillä ja samoilla säännöillä, mutta naureskelet pitäessäsi näitä vastavirtaan ajavina, insinööreinä, mekaanikkoina, hippeinä, tai lapsina. Jostakin syystä heidän samanmerkkiset autonsa ei jätä tielle, tai mitenkään edes toimi kummallisesti, vaan yksinkertaisesti vain toimivat.
Päätät vaihtaa autoa, mutta sen suurista tehoista huolimatta autosi tuntuu vieläkin monissa tilanteissa kovin hitaalta. Et voi uskoa väitteitä, että toisenlaisin polkimin varustetut, paljon omaasi vanhemmat autot olisivat jotenkin varmatoimisempia ja vähemmän huoltoa tarvitsevia. Päättelet, että joku yrittää myydä sinulle jotakin, tai huijata muulla tavoin. Pitäydyt muoviruorissasi ja ajattelet kuinka wanhassa on vara parempi, vaikka auto olisi uusi.
Luotat harkintaasi, olethan aina ollut oikeassa.
Tulevaisuuden taxifirma
American dynamo
3
328
Vastaukset
- on tietenkin
kaksoishahmo Korben Dallas/Bruce Willis
- itse..
mutta et voisi viedä autoasi korjaamolle koska korjaaja ei osaa korjata autoasi joka ei ole standardin mukainen. lisäksi poliisi voisi milloin tahansa pysäyttää sut koska autostasi on verot maksamatta ja se on rakennettu toisten autoista varastetuista osista.
etkä tietenkään voisi ajaa autollasi kaikkia teitä koska se ei tukisi esim hiekkateitä lainkaan.
säätäisit joka ilta autoasi ja silti sen käynti olisi pätkivää.- tallaisesta autosta
American dynamo kirjoittikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823