KURISTAJA !

aivansamasenyton

Ne jotka ei ole viellä kuulleet niin suosittelen kuuntelemaan.

Kuristaja - Kasvoton Huone
Linkki http://www.youtube.com/watch?v=rZGNJwXAlSA
Sanat http://lirama.net/song/260045
"Mustat ikkunat, mustempi mieli,
muste kielii siit miten mä oon pieni.
Sä voit kysyä miks mä nauran,
jos mul on mattoveitsi vasten mun kaulaa."

Kuristaja - Mä En Kato Silmiin
Linkki http://www.youtube.com/watch?v=HR48EHKSmm0
"tuut vastaan katot silmiin, mun tekis mieli vittu repii kieli sult irti. Mä en pysty koska rakastan, muut pitää sairaan sä käyt munkaa kalassa"

Kuristaja - Nollakolme
Linkki http://www.youtube.com/watch?v=VkgXyR2yL28
"Maailman ympäri matka kujakouluu,
umpikujat nousuu, sylkemää joutuu.
Naisesta jonka löysin viime vappuna,
se tuli yöks ja heräs pää kaljuna.
Yks lämmin ateria ei auta,
siks työnsin kurkkuun silitysraudan.
"

Kuristaja - Mielentilayksilöt
Linkki http://www.youtube.com/watch?v=Dji4DHbu8RM
"John Wayne Gacy 33 ihmistä löytyy valintatalon lihatiskiltä."

Kuristaja - Punasia Valoja
Linkki http://www.youtube.com/watch?v=3qijcmSIJ2k
Sanat http://lirama.net/song/269935
"Hiekkalaatikolta tunnelin varjoo,
päihdeongelmia maailmamme tarjoo.
Jos tekee mieli juosta viinakauppaa,
nelosen tohtori ei voi auttaa."

Kuuntele muutkin biisit youtubessa!

138

34937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdghmjhgfd

      se on horrorcorea

    • kuristettu

      loistavaa

    • dmd321
    • sut huora.

      En kuuntele mitään muuta räppiä, kuin Kuristajaa. Vaikka se oikeastaan horrorcorea onkin.

      "Keuhkot on puhki, mun sydän sylkee verta, mä ajelehdin kohti tervavaltamerta."

      "Ilmestyn aina silloin kun on pimeetä, ja hakkaan sun kallos paskaks isol kivellä."

    • vankimielisairaala!

      Kuristaja, vankimielisairaala, valkosen takana lapsi verta aivastaa.. JEP! Helvetin sairaat sanat jotka tekee tästä nii loistavan.

      • terveonsairas

        ne ovat ehkä meidän mielestä sairaita mut hei niin on tää todellisuuskin , kuristaja vaa pistää ne musiikin muotoon niiku monet muutki.


      • asdasdasdasdasdasdas

        aivan paskaa joku kuristaja eevil stöö ja dj krodlokk on kuunneltavaa


      • plti
        asdasdasdasdasdasdas kirjoitti:

        aivan paskaa joku kuristaja eevil stöö ja dj krodlokk on kuunneltavaa

        eevil stöö ehkä jos oot 12 XDDDDDDDDDDD


    • JoniUKNOW

      Tää on vittuiluu niin vitun suoraa et sunki pitäs ymmärtää se vitun huora!

    • Juuso47v

      Mun veikkaus on että kukaan täysin terve ei tälläistä musiikkia edes tee,taitaa olla tämä herra Kuristaja itse istunut vankimielisairaalassa...riimeistä päätellen ainakin!

      • mäenkatosilmiin

        itseasiassa, kuristaja ei ole ollut vankimielisairaalassa. mut ainaki se on saatananpalvoja, eikä ihan terve muutenkaan vissiin


      • orginal gangsta

        tota kuristaja on sama jätkä ku pyhimys ja mun mielestä pyhimys kuulostaa aivan täys järkiseltä omissa biiseissään


      • AhtialaHoodz
        orginal gangsta kirjoitti:

        tota kuristaja on sama jätkä ku pyhimys ja mun mielestä pyhimys kuulostaa aivan täys järkiseltä omissa biiseissään

        kuristaja on kuristaja ei pyhimys :DD en tiiä ootko kuuro vai muuten sherlokille sukua :DD


      • E.M99

        Saatanan uuno, kannattaisko lukee ensin henkilöistä: Edmund Kemper, Jeffery Dahmer, Edward Theodore ja John Wayne Gacy. Sitte voisit ymmärtää.

        Kuristaja on paras


      • Ookstyhmävaityhmä
        E.M99 kirjoitti:

        Saatanan uuno, kannattaisko lukee ensin henkilöistä: Edmund Kemper, Jeffery Dahmer, Edward Theodore ja John Wayne Gacy. Sitte voisit ymmärtää.

        Kuristaja on paras

        Kuristaja on SATANISITI EIKÄ SAATANANPALVOJA. Kaksi täysin eri asiaa


      • Ghghh

        Itse asiassa kuristaja on tehnyt noita asioita mistä se laulaa ja tehnyt tietääkseni itsemurhan


      • Flfk

        Tehnyt itsemurhan vaikka oli viime viikolla Kouvolassa keikalle?


      • KeijoKelju

        ...vaiko kenties keikalla?


      • amftmn
        KeijoKelju kirjoitti:

        ...vaiko kenties keikalla?

        ''tehnyt itsemurhan'' hahaha ihan elossa on vielä ja musiikkia tekee yhä.


      • Anonyymi
        Ghghh kirjoitti:

        Itse asiassa kuristaja on tehnyt noita asioita mistä se laulaa ja tehnyt tietääkseni itsemurhan

        Ootko vähä tyhmä. Se mitään ole tehnyt. Tekee vieläkin musiikkia nimellä desomorfiini


      • Anonyymi
        Ghghh kirjoitti:

        Itse asiassa kuristaja on tehnyt noita asioita mistä se laulaa ja tehnyt tietääkseni itsemurhan

        Räppää nykyään nimellä desomorfiini


      • Anonyymi
        orginal gangsta kirjoitti:

        tota kuristaja on sama jätkä ku pyhimys ja mun mielestä pyhimys kuulostaa aivan täys järkiseltä omissa biiseissään

        no ei vitus oo


      • Anonyymi
        Ghghh kirjoitti:

        Itse asiassa kuristaja on tehnyt noita asioita mistä se laulaa ja tehnyt tietääkseni itsemurhan

        eipä oo kuollu edelleen tekee musaa ja sanonut sen vanhas biisis "kuristaja on vaan tarinan kertoja"


      • Anonyymi

        jos huhut pitää paikkansa se räppää sen veljest ja tositarinaa


      • Anonyymi
        Ghghh kirjoitti:

        Itse asiassa kuristaja on tehnyt noita asioita mistä se laulaa ja tehnyt tietääkseni itsemurhan

        Tietääkseni kuristaja ”vanhan tarinan kertoja” kertoo muiden tarinoita musiikin muodossa. Voin toki olla väärässä


      • Anonyymi
        orginal gangsta kirjoitti:

        tota kuristaja on sama jätkä ku pyhimys ja mun mielestä pyhimys kuulostaa aivan täys järkiseltä omissa biiseissään

        eipä ollu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos huhut pitää paikkansa se räppää sen veljest ja tositarinaa

        Ymmärtääksen tämä kertoo allusta porilaisesti jalkajousimurhaajasta


      • Anonyymi
        Flfk kirjoitti:

        Tehnyt itsemurhan vaikka oli viime viikolla Kouvolassa keikalle?

        Keikka Kouvolassa on sama kuin itsemurha. Ainakin uran kannalta.


    • Roctor

      Ei ei ei hän laulaa horrorcorea siinä laulaa kaikesta kuolemasta mekro fiiliasta ..

      Ensinnäkin laulun sanoja ei oteta kirjaimellisesti ja ep:n nimi on vankimielisairaala syystä koska laulaa kauhusta niin miksi ei nimikin oo kauhuavasta hullusta ?

      olette idiootteja

      • tattitarzan666

        se on kyllä roctor nekro fiiliasta ja eiköhän jokainen ota noi sanat miten ottaa: ). Ku kuuntelet kaikki biisit ni ymmärrät mistä puhun , joskaan 5 vuotias voi ymmärtää???


      • E.M99

        Idiootit, se laulaa Kannibaalista, NEKROFILIASTA ja sarjamurhaajista.


    • HaistaElämäVittu

      03

    • kuristettu

      tää jätkä on ainut artisti mikä saa minut henkisesti voimistumaa tässä kaamosmasennuksen ja babylonin rattaissa... Lyriikat on aivan toiselta planeetalta, kuin suurimmassa osassa hiphop sceneä :) thumbs up (y)

    • hmhmhmhhmmhmhmhmhmh

      Sävellykset on joissain ihan ok. Kukahan on tehnyt biisit?

      Sanat sen sijaan ovat T-O-D-E-L-L-A lapsellisia. Mutta ei liene paljoa päälle 13-v kyllä ollutkaan noita biisejä tehtäessä?

      • E.M99

        Suututtaa tollane paskanjauhamine. Se o ollu iha 19-24 tehdessää noi ekat biisit. Ne ei oo lapsellisia. Ne on tosiasioita mitä on tapahtunut 1927-1986 vuosie välillä. Sarjamurhaajista.


    • joopajof

      Aivan, sanat ovat aivan liian lapsellisia jotta kukaan päälle 15 vuotias niitä jaksaisi kuunnella. Muuten ihan perustasoa

    • AhtialaHoodz

      hahahah ette taida oikeasti tietää kuristajasta mitään kun täällä puhutaan että kuristaja olisi joku teini keittelemässä omia "lapsellisia" lyriikoita :DD kuristaja on aikuinen (omasta mielestä ihan täysjärkinenkin) mies joka tekee musiikkia jota eivät kaikki osaa arvostaa.. vaikka eihän kenenkään kyllä pakko olekkaan :)

      • Kyrpä perseess

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.


      • annamunnauraa
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        facepalm...ota asioista selvää ennen ku pädet


      • kuristaja<3
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        Vitun idiootti Kuristaja ei räppää biiseissään itsestää älä ota kaikkee kirjaimellisesti ja kuristajan biisit on horrorcore-musiikiks jollain tasolla aika kesyjä verrattuna amerikkalaisii genren luojii


      • Sisäpiiriläinen
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        Hassu juttu, että "Kuristajan" äiti oli vieraana ylioppilasjuhlissani vuonna 2013, eikä ainakaan silmiinpistävän kuolleelta vaikuttanut, joten faktat kuntoon.


      • E.M99
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        Vitu esat ottakaa asioizta selvää ennenku pädette ykeisesti tääl!! Kuristaja on vaa tarinan kertoja. Se vaa kertoo näist. Lukusie murhaajie (edmund kemper,jeffery dahmer, edward theodore ja john wayne gacy) tekemistä murhista!!!!!!!!! Ei siinä muuta. Nekrofiliaa , kannibaalia ja sarjamurhaajia. Tässä kaikki.


      • Kuristaja♥
        kuristaja<3 kirjoitti:

        Vitun idiootti Kuristaja ei räppää biiseissään itsestää älä ota kaikkee kirjaimellisesti ja kuristajan biisit on horrorcore-musiikiks jollain tasolla aika kesyjä verrattuna amerikkalaisii genren luojii

        Jep, kuristajahan laulo jossain biisissään olevansa vain tarinankertoja. Olisiko ollut nollakolme?


      • boss2
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        kuristaja lauloi edmund kemperistä laulaessaan ''tapoin eläimii kun mä olin kakara, myöhemmi lähti oma äiti vasaralla''


      • lillimyyC
        Kuristaja♥ kirjoitti:

        Jep, kuristajahan laulo jossain biisissään olevansa vain tarinankertoja. Olisiko ollut nollakolme?

        Oisko ollu vuosisadan rakkaustarina :o ei ainakaa mun muistaakseni ollu nollakolme :) kuristaja on iha vitun ihana ♡


      • DSMRFN
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        Joo muuten hyvä mutta niinkun kuristaja jossain biisis sanotaan "kuristaja on vain tarinan kertoja "


      • Anonyymi
        Kuristaja♥ kirjoitti:

        Jep, kuristajahan laulo jossain biisissään olevansa vain tarinankertoja. Olisiko ollut nollakolme?

        Biisi oli Vuosisadan rakkaustarina


      • Anonyymi
        Kyrpä perseess kirjoitti:

        Kuristaja tappo oman mutsinsa.Jos sanot sitä täysijärkiseksi nii sanon että äijjä oot sekasi.

        Voi vitun idiootti kuristaja räppää kyseisessä kappaleessa sarja murhaajista ja tuo äidin tappo kohta ei perustu hänen omaan elämään vaan Edmund kemperin rikoksiin joten kannattaisko kuunnella niitä sanoja eikä kirjoittaa tälläistä jonkin joutavaa syöpää


      • Anonyymi
        Kuristaja♥ kirjoitti:

        Jep, kuristajahan laulo jossain biisissään olevansa vain tarinankertoja. Olisiko ollut nollakolme?

        Sanoo vuosisadan rakkaustarinassa ”kuristaja on vaan tarinan kertoja”


      • Anonyymi
        Kuristaja♥ kirjoitti:

        Jep, kuristajahan laulo jossain biisissään olevansa vain tarinankertoja. Olisiko ollut nollakolme?

        Vuosisadan rakkaustarina biisissä


    • AhtialaHoodz

      "Ahtialan sosiaaliterveysasema yks valvontakamera joka sammuu kahelta,
      se on rakkautta vaan jos äiti suosittelee ammattiauttajaa,
      meil o lattia miks meil o matto ja ongelmapäivystys ongelman kattona,
      punasia valoja, putkesta pakoon, mä katoon maan rakoon..."

    • Pökkiiiin

      Kuristaja = Aste!!!

    • kurista mun kyrpä

      Kuristajan riimit ovat niin lapsellisia, että vain 13 v. jonne voi pitää niistä.

      • ihanterveolen

        Mitä lapsellista näet rauhoittavissa kauhutarinoissa?

        EN YMMÄRRÄ miten ihmiset luokittelee tän tällee!?
        MUUTKIN kuin '13 v jonnet' voivat tykätä tästä musiikista.
        Se ei todellakaan oo iästä kiinni, vaan mielestä.


        T: Vissii yks 13v jonne -.-


    • XDXD13<3<3

      lol

    • kuristaja1

      Mutta kysymys kuuluukin: missä on tämä artisti nimeltä Kuristaja? Uutta tuotantoa kaipaillaan!

      • adfss

        Jep !


    • Lahest03

      Kuristaja vetää meta-amfetamiinia Kotkassa tai Haminassa ja on siinä kunnossa ettei tee enää mitään muuta koskaan.

      • DavieH

        Mä kuulin kans yhelt mun kaverilta, että kuristaja on lähteny huumevelkoi karkuu jonnekin.


    • jaaa
    • GRAMMAR NAZI

      mitä on meta amfetamiini.....tarkoitat varmaan metafetamiinia

    • kuriss1

      Heh, onkohan lopettanut toimintansa? Harmi, oli hyvää camp-huumoria :D

      Ihan käsittämättömän huonot sanat kaveri meinaan sai väkerrettyä. Tosin ne luultavasti oli tehty läpällä, mutta silti. Hyvät naurut niistä silti sai :)

    • Pettymys...

      Huomaa taas kuinka tyhmiä ihmiset ovat. Aivan turha lanka ku suurin osa on 14vee eikä ymmärrä mistään mitään :/

      • kuristinkaikki

        "Huomaa taas kuinka tyhmiä ihmiset ovat. Aivan turha lanka ku suurin osa on 14vee eikä ymmärrä mistään mitään :/"


        Eli juuri kuristajan kohderyhmää? Tuskin kukaan vähänkään vanhempi noin lapsellisen surkeata läppää jaksaisi kuunnella edes vitsillä :D

        Jotkut biitit sen sijaan on ihan ok. Kenenkähän omia biisejä noi kuristajan käyttämät biitit ovat?


      • N155E

        No kyl ite ymmärrän ja pidän kuristajan biiseistä


    • ...

      hyviä juttuja . ja en ole kuristaja mutta mielenkiinnosta satuin lukemaan nämä uudet täältä joten päätin ilmaista mielipidettäni . ja kertoa vanhemmille ja nuoremmille heleveti yksinkertaisen faktan . biisit on loistavia varsinki vankimielisairaala:n ep , mutta biisien ideana on rauhoittaa niitä jotka käsittävät tarinan idean tunnelman tai räppärin mieli-alan niiltä hetkiltä. uskon erittäin vakaasti että meitä on harvoi. ne jotka tän tajuu voi nostaa hattuu itellee koska ne tulee menestyy. sillä se kaikki miettiminen ja sekavuus on sen arvosta.

      Terveiset : Horror-rap artisti .

      • -psyko-

        ite tykkään vitusti kuristajasta. olen mielenterveysongelmainen ja sen biisien sanat saa mut yleensä rauhottumaan. mutta ne jotka ei tykkää nii olkaa vittu hiljaa, ripustakaa ittenne vaikka suolista naulakkoon


      • Toinen tuleva artist

        Sama täällä


      • Anonyymi
        -psyko- kirjoitti:

        ite tykkään vitusti kuristajasta. olen mielenterveysongelmainen ja sen biisien sanat saa mut yleensä rauhottumaan. mutta ne jotka ei tykkää nii olkaa vittu hiljaa, ripustakaa ittenne vaikka suolista naulakkoon

        Ripustan sut kaulakiikuun lyhtypylvääseen vajakki.


    • kertokaa mulle

      kuka toi jätkä on oikeesti

      • itner

        "kuka toi jätkä on oikeesti"

        Olettaisin että ainakin biisejä tehdessään oli joku teini. Ehkä 13-14 vuotias? Ainakin niin lapsellista lyriikka on, että veikkaukseni pitänee paikkansa :)


      • Horrorcore
        itner kirjoitti:

        "kuka toi jätkä on oikeesti"

        Olettaisin että ainakin biisejä tehdessään oli joku teini. Ehkä 13-14 vuotias? Ainakin niin lapsellista lyriikka on, että veikkaukseni pitänee paikkansa :)

        ei vittu pitäkää se pää vittu kiinni jo kun ette tiedä koko äijästä yhtään mitään harva tuskin tietää sitäkään että kuristaj nykyisin desomorfiini pisti just levyn ulos!!! ostakaa jos diggaatte! http://www.levykauppax.fi/artist/jonestown/vaikutuksen_alaisena/#cd


      • kakkapissajasinnepäi
        itner kirjoitti:

        "kuka toi jätkä on oikeesti"

        Olettaisin että ainakin biisejä tehdessään oli joku teini. Ehkä 13-14 vuotias? Ainakin niin lapsellista lyriikka on, että veikkaukseni pitänee paikkansa :)

        syntyny vuonna 1986


      • Anonyymi
        kakkapissajasinnepäi kirjoitti:

        syntyny vuonna 1986

        Eikös se oo syntyny 1970.


    • Sairauss

      Voi vittu miten lapsellista juttua. Jos Deso haluaa pysyä tuntemattomana niin imo sitä pitää vain kunnioittaa eikä miettiä jossain netin keskustelupalstalla että "kukahan toi jannu on ja miten sairas se on". Hauska lukea kun vuoron perin arvuutellaan että onko se tappanu mutsinsa vai onkohan se ollu ennen nainen? Jos Kuristaja luksis teidän kommentteja niin varmaan kuolis nauruun.

      • Juu'u

        "Tappanut äitinsä" Luulisin että lauloi kuitenkin Ed kempperistä...


    • kertokaa mulle

      en hauku kuristajaa haluaisin vaan tietää jotain siitä

    • kotkanenx

      Hyvää parodiaa mielestäni. Harmi kun ei ole tehnyt ilmeisesti vähän aikaan lisää. Hyvää huumoriräppiä ei liian paljon Suomessa tehdä :(

    • gräw

      Kertokaa mulle 03 merkitys? Mitä 'nollakolme' tarkoittaa, lahteen viittaa mutta ?

      • fanikuristajalle

        Mun mielestä kuristaja teki ihan huippua naururäppiä :D Vähä nuorilleha se o suunnattu mutta ku se oli itteki vissii aika nuori (kait jotain 13v??) ku se teki niitä niin ei se haittaa. mä kuuntele aina silloin tällöin vieläki kuristajaa :D


      • 03 on lahden suuntanumero


    • gräw

      mut kaikkiku puhuu nollakolmosesta ja kuristajakki räppää siit nii kui se liittyy sen kappaleisii, brädinki kotona kappaleessa.. yms

      • Narcissus

        Puhemusiikille tyypillisesti sillä repataan omaa kotiseutua, tässä tapauksessa Lahtea, jonka suuntanumero on 03.


    • kusipää
    • Serial Vitun Killer

      Kuristaja on lähestulkoon ainoota kuunneltavaa suomiräppii avaimen kans.. Mitä vittuu te valitatte kuristajan lyriikoist? Hän vaa haluu kertoo oikeesti tän mailman mustan todellisuude.. Jossette ikinä oo kuullu tunnetuista sarjamurhaajista ( Dahmer, Ted bundy, Charless manson, Edmun kemper sun muut kunnioitettavat örvelöt niin mikä on vikana? Vittuuks valitatte siit täällä? Kuristaja tuo kyseisten '' hirviöiden '' teot esille ja te olette sen jälkeen aivan kauhuissanne? Todellisuutta ihmiset, todellisuutta, kestäkää se!

    • asdfgsss

      serial vitun killer : TOTTA !

    • Kuristaja♥

      Tietääkö kukaan muuten, että miksi kuristajan biisit toistavat toisiaan? o.o Esim. Jossai biisis saatetaa mainita useita eri biisejä, esimerkkinä kylmä suomi, jossa laulettiin vankimielisairaalasta, valkosesta takana, 03, punaisista valoista ja kasvottomasta Suomesta, mitä nyt tuota alkua kuuntelin.

      • Kuristaja♥

        *valkoisen takana ja kasvottomasta huoneesta, kello on 2 yöllä, antakaa anteeksi


    • Edmund Kemper

      vittu toi Edmund kemper on kova jätkä :

      Edmund ”Ed” Emil Kemper III (s. 18. joulukuuta 1948, Burbank, Kalifornia) (ikä 65), lempinimeltään The Co-ed Killer, on yhdysvaltalainen sarjamurhaaja, nekrofiili ja kannibaali, joka toimi 1970-luvun alussa. Kemper tappoi ja paloitteli kuusi naisliftaria Kalifornian Santa Cruzissa. Kemper tappoi myös äitinsä ja erään tämän ystävistä ennen antautumistaan viranomaisille. Hänet oli aiemmin tuomittu teini-ikäisenä – hän oli ampunut molemmat isovanhempansa vieraillessaan näiden Kalifornian North Folkissa sijainneella maatilalla.

      LUKEKAA TOI

      • kakkapissajasinnepäi

        miten tappaminen tekee kovan jätkän? sinänsä aika säälittävää...


    • fanitua

      Suomessa ei ole montaa hyvää huumoriartistia. Petri Nygård ja Kuristaja ovat ehdotonta kärkeä.

    • SA†N

      Nyt faktoja pöytään! Kuristaja on nykyään DSMRFN eli Desomorfin. Hän tekee musiikkia nykyään Klovnin kanssa Jonestown yhtyeessä. Desomorfin (Kuristaja) ei ainakaan oman tietoisuuteni mukaan ole Aste eikä Pyhimys. Ja Kuristaja räppäsi sarjamurhaajista, negrofiliasta, huumeiden käytöstä, sekä saatananpalvonnasta. Suurin osa teistä ei taida tietää että ne YouTuben "Kuristaja nimellä olevia kappaleita kuten esim. "Satan", "Jonestown". Ovat Jonestownin (Desomorfin ja Klovni) eikä Kuristajan. Itse olen suuri "fani" ja haluan jakaa joitakin faktoja teille jotka eivät selvästikkään tiedä asiasta mitään.

      • lahti666

        En ymmärrä miks jengi luulee et Deso on aste tai pyhimys eihän ne edes kuulosta samalta eikä myöskään näytä! samoin se että deso on lopettanu musan teon! musaa se on kokoajan tehny idiootit! itse tunnen ihmisiä joilla on/oli edes pieni tieto kyseisen jäbän liikkeistä ja ihmettelen et kuinka tyhmiä ihmiset on


    • Fanitusta

      Hohhoh aina yhtä ihana Kuristaja! Naurattaa oikein helvetisti joka kerta kun kuuntelee. Kaveri osaa huumorimusiikin aivan täydellisesti :D

    • Kilju.k.käyhä

      Kui dissaatte mun kamuu 5/5 Vittu teitä :(

      Keskisormi pystyyn teille :(

    • kilju.k.käyhä
      • Voi teitä pieniä

        Heitin puolitoista kuukautta sitten 2 ihmistä himaan. Deson ja kuristajan.


      • hämmentynyt
        Voi teitä pieniä kirjoitti:

        Heitin puolitoista kuukautta sitten 2 ihmistä himaan. Deson ja kuristajan.

        woot.. kuristaja ja deso eri henkilö? nykyisinhän deso taitaa paljastaakin kasvonsa mitä nyt oon facebuukista jonestownin sivuja vilkuillu.. onko siis eri tapaus kyseessä kuin kuristaja?:o


      • Takkine mukana
        Voi teitä pieniä kirjoitti:

        Heitin puolitoista kuukautta sitten 2 ihmistä himaan. Deson ja kuristajan.

        KD löyskö Tee sen muistitikun?:D


      • KKP
        Voi teitä pieniä kirjoitti:

        Heitin puolitoista kuukautta sitten 2 ihmistä himaan. Deson ja kuristajan.

        Linkkaisko salee jonille koolle ja näille tän sivun oisko mitää:D vittu ois mehu


      • Kaivinkone666

        Vittu oot huono taustal! Jonne!!! Mun mutsiki ois parempi räppää!!


      • Gyjgtuihtyuj
        hämmentynyt kirjoitti:

        woot.. kuristaja ja deso eri henkilö? nykyisinhän deso taitaa paljastaakin kasvonsa mitä nyt oon facebuukista jonestownin sivuja vilkuillu.. onko siis eri tapaus kyseessä kuin kuristaja?:o

        Ne on veljeksiä.


    • jännä

      Kuristajan oikea nimi on muuten Joni Räsänen FB:stä löytyy: Jont Tu

      • kakkapissajasinnepäi

        jyväskylä? Deso (Kuristaja) On Lahtelainen henkeen ja vereen...


      • jont tu vaan

        Epäilen kovasti :/


      • Mitä helvettiä toi on mun isän nimi


    • Fani21

      Kuristajasta tiedän sen verran että hän on vähän sairas kun kuuntelee musiikkia mutta kun ajattele niin hän ehkä yrittää selittää meille siitä mistä laulaa esimerkiksi Nekrofilia ja sit muista "sairauksista" kuuntelen kuristajaa koska sattuu itselläki olemaan tollanen ajatusmaailma joskus

    • ihanterveolen

      Kuulkaas.
      Kuristaja selvästikkin tietää tasan kuinka purkaa pahaa oloaan/sairasta luovuudenpuuskaa.

      Itse näen kyseisen jätkän ihan terveenä normisuomalaisjätkänä, joka viiltelyn sijaan päättää jakaa meille omaa 'synkkää' mieltään.

      Ihan terve olen minäkin vaikka kuristajaa kuuntelenkin.

    • wazsup

      Kaikille vitun idiooteille: "Lyö rauta lapiolla selkärankaa,useita kertoja, KURISTAJA ON VAAN TARINAN KERTOJA

    • Sairaus

      Mikä Klvni oikee nimi on?

    • Mikävitunkuristaja

      Vittu mikä idiootti

    • litku

      klovnin oikea nimi on joonatan

    • Serial_KiLLeR_

      Klvni on Joonatan ja Deso on Joni. Liskomies on Juho. Facesta löytyy kun osaa etsiä. Sitä en tiedä, kuka on Holo Kaustinen tai Murha-J tai Musta Luoti tai Kylmä-D, mutta vitun kovaa musiikkia nää Lahden pojat tekee! Respect!

      • Jnstwn

        Murha j on klvni/klovni


    • Kuristaja123

      "Tapoin eläimii kun mä olin kakara myöhemmin lähti oma äiti vasaral revin sen pään tikkatauluks raiskasin ruumiin mielentila kauhu ja"

    • Hejke

      Klovni on pelle mulkku. Vihannu sitä aina. Kuristaja ja vastis on jees

    • niimpäjoo

      kuristaja räppää nykyään nimellä dsmrfn jonestownissa ja on noi 26-30vuotias.

    • kuristajazzz

      menkää checkkaa kuristajan paras musa nimeltä vuosisadan rakkaustarina youtubesta!!!!

    • Anonyymi

      uumama
      käyn tähän jätkää nii kuumana
      <3

    • Anonyymi

      Ne jotka ei tiedä miltä deso näyttää nii kattokaa simppelisti googlest. Useimmissa kuvissa manu paita ja rastat. Deso oli kans stadis muutama päivä sit, ellei oo sit muuttanu kokonaa stadii.

    • Anonyymi

      Hyvä horrorcore on helvetin hyvää. Mut tää "artisti" oli niin vitun banaanikuorta jo ilmestyessään, nykypäivästä puhumattakaan. Hyvät nauruthan näistä tän lyriikoista saa, tosin eri tavalla kun mitä artisti on hakenut takaa. Ja kyllä silloinkin joutuu käyttää vähän omaa mielikuvitusta lisäksi.

    • Anonyymi

      melusaastetta ölisevä möly apina PASKAA.

    • Anonyymi

      Siis niin sairaat sanat kaikis kappaleis, jonka takii ne on nii hyvät, mut hei sairas on todellisuuski, et ei voi

    • Anonyymi

      Kuunnelkaa Jonestown esim biisi Karanneet kohdasta 3.10 spotifys. 100% varmasti sama artisti ku "kuristaja" ja biisi tuli 2021 eli ihan hengissä on jne ja edelleen taidot tallella!

      • Anonyymi

        sama ihminen on ja siltä tuli levy ulos 1kk sit


    • Anonyymi

      mikäs tän äijän oikee nimi on

    • Anonyymi

      Tiiän koko viesti iha vitu myöhäs ku viimäne viesti 2013 mut mist sarjamuhaajast vuosisadan rakkaustarina laulaa

      • Anonyymi

        Eiku ei ollukkaa vaa 2022


    • Anonyymi

      Turistaja olisi sopivampi nimi. Biisit kuulostaa pierun turahdukselta. Paitsi ei yhtä melodisilta.

    • Anonyymi

      Pitää olla kyllä pöljä 🤪, jos kuuntelee jotain rapin tapaista 💩puhetta. 🎅

    • Anonyymi

      Onks Kuristaja vielä skenessä mukana vai mitä tapahtu projektille?

    • Anonyymi

      Onko kellään mitään tietoa kuristajasta näin mut kun on 2024

      • Kuristaja tekee nykyään musiikkia nimellä Jonestown löytyy spotifysta


    • Anonyymi

      Kuristaja on vaan tarinan kertoja, se laulaa nekrofiliasta,kannibalismista ja sarjamurhaajista. Ei kerro omista kokemuksistaan.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      2177
    3. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      2175
    4. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      2175
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      2174
    6. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      2174
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      2173
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      2173
    9. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      2173
    10. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      2173
    Aihe