oinas,pettävä

nyt riitti

oinasmies on petollista petollisempi, valehteleva, haluu pitää suhdetta yllä ja juoksee muitten naisten kanssa minkä ehtii...että se siitä uskollisuudesta ja rakkaudesta.

Kaiken lisäksi kieltää vaikka jää kiinni,,,,SAIRASTA. Ja mustasukkanen kaikista muista......Nyt jäit mun kohdalla huiluusi soittamaan, sioista sikamisin PIRU oot!
Löydän sua paremman ja alle minuutin,nyt vai ottaa päähän tuhlattu aikani sinuun.
Mutta eipä ole myöhäistä vielä, se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Toivon että saat itse kokea joskus samanlaisen tuskan mitä teit mulle.Löydät vielä enemmän pettävän ihmisen itsellesi kun itse olet.

10

2965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ota oppia

      pittää ottaa oppia noista oikuista, ku itellä on iha samanlainen kokemus oikkunaisesta, kostaa ja pettää sen kun ehtii ja pittää kiinni minusta, eikä päästä käsistään, samalla mitalla takasi vaan

      • nyt riitti

        en kostaakseen vaan jatkaakseen omaa elämää.
        En huoli sitä taksin KOSKAAN.
        Eikä se niin ihmeellinen ollutkaan, että alkaisin häntä suremaan.Paska mikä paska ja niitähän mahtuu tusinaan ainakin 125kpl.
        Uusi vuosi tulee ja parempia varmasti löytyy.
        Helpotus kun pääsi siitä eroon ja mua on turha enään edes hänen yrittää.
        Siat kuuluu karsinaan ja siellähän on emakotki,useampi. sopiva paikka oinasmiehelle.


    • EI KOSKAAN

      tule minunkaan elämään.
      Näköjään samanlaisia kaikki.
      Suurisuisia,itsevarmoja,pettäviä,pahoja.
      Nyt olen puolivuotta ollut rapumiehen kanssa ja elämä on ihanaa, aivan toisenlainen kun oinasmies.

    • 98%kylläkin

      oinasmiehet ole samanlaisia moukkia.
      Mutta mäkin muutaman skitsofreenikko oinaan tunnen ja voin sanoa että pelastus on suuri jos pääset hänestä eroon.
      Väkivaltaisia, itsekkäitä,siellän missä peili, oinasmies varmasti löytää itsensä sieltä.
      Oinasmies murtaa toisen itsetunnon hitaasti mutta varmasti ja tuntemani oinasmiehet vaikka seurustelevat, panevat keneltä saavat.
      Katso ainakin 5vuotta ennenkui sidoudut oinasmieheen muuten yllätys on suuri.
      Olet ikuisesti vaarassa hänen suhteen.

      • hei.

        Itse luulin päässeeni useaan otteeseen oinas-exästäni eroon ja hänestä yli. Mutta kas kummaa aina kun olin päässyt tästä paskiaisesta yli, hän sai jollain tavalla uskomaan kaikki rakkauslötinät jne. taas ja saamaan minut takaisin itselleen! Ja sitten hetken kun oltiin eletty niin ihanaa elämää, alkoi sama kamala käytös. Tokaviimeisen eron jälkeen, olimme erossa n.7kk josta hän sen 6kk koitti saada minua takaisin, ja sitten lopulta onnistui ja 2 viikon päästä tuli ero, joka on varmasti se viimeinen!! Enää en koskaan häneen lankea!! Hän on sairain ihminen ketä olen koskaan tavannut. Narsisti tai psykopaatti varmasti.


    • hellanlettas.

      Mikä ihme se on että pitää tulla avautumaan jos oma suhde on mennyt karille. Ja syyttää vielä HOROSKOOPPIMERKKIÄ siitä!
      Pettäjiä mahtuu aina maailmaan. Ja löytyy niitä varmasti ravuista ja jousimiehistäkin!

    • hei.

      Ihan kun puhuisit mun oinas-exästä, huhhuijaa, onneksi vihdoin olen päässyt siitäkin ihmisestä eroon ja ylitse!

    • kesäpupu

      Aivan pakko vastata tähän...on kuin omaa tarinaansa olisi lukenut!!!Valheita valheiden perään ja vaikka jäi kiinni pettämisestä,niin kielsi kaiken,todella sairasta!!Myönsi toki lopulta, koska vaihtoehtoja ei ollut ja mulla oli todiste pettämisestä!!!Sen jälkeen on käytös muuttunut, sitä ennen minä olin sairas epäilijä!!!Joten ota siitä oinaasta vain kermat päältä ja elele omaa elämääsi ja tee aivan mitä haluat...kertomatta tietenkään hänelle!Ja jos jäät kiinni, kiellät tietysti kaiken:)

      • ei pitäis ottaa liian tosis...

        ....Eli, aloitin seurustelemaan viikko sitten oinaan kanssa. Ollaan tunnettu vuosi, ja 7kk on ollut tiivistä juttua. Ei oltu virallisesti yhdessä, joten yhessä vaiheessa oinas ol eksänsä kanssa suudellut, ja toisenki kerran, mut ei oo harrastanu seksiä..

        alotettiin alusta nyt, mielestäni tein oikein ku annoin noi anteeks? ku sovittiin viel et ei olla toisillemme velvollisia tekemisistämme. Se kuitenkin pyysi anteeks, ja ei mielestäni oo mustasukkainen mistään, ainakaan näyttäny sitä! tosin suorasukainen on..

        Ite oon vesimies... En kyl tiiä voiko uskoo tota mun oinaasta! voiko kaikki, mitä se on sanonu ni olla valetta :o herraisä.. monet kerrat on paasannu valehtelemisesta, tosin aina saatttaa heittää läppää ja sit kertoo jotai mikä ei oo totta.


    • Oikku4

      Ei kaikki oinasmiehet petä. saisitte minusta uskollisen miehen. itse en hyväksy pettämistä. ja olen kuullut,että oinas on rehellisin merkki monesta horoskoopista . olen sinkku oinas ja jos joskus löydän sen oikean en varmaan pettäisi se olisi se toinen, joka pettää. se on tämä nnykyajan moraali josta ei ole tietoakaan joillakin. itse olen ainakin oinaana pyrkinyt olemaan uskollinen ja luotettava kanssaihmisille olen yleensä pitänyt sen mitä olen lupaillut, mutta en lupaile siihen malliin kuin eräät muut merkit ja olen huomannut , että ne ei ole pitäneet lupausta jotjka ovat lupailleet jotakin en ole saanut vastiketta, mutta minuun voi aina luottaa. vaikka oinasta pidetään yleensä lierona en ymmärrää miksi . oinas yleensä sanoo suoraan eikä mutkittele asioilla ja se saatetaan kokea vittumaiseksi oinas ei ole oppinut amerikkalaista small talkia eli ns paskan jauhamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1990
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1549
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      141
      1408
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1250
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      273
      1077
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      121
      970
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      50
      792
    Aihe