Likkakaveri potkas mua tänään suoraan munille ja nyt on aika paska olla. sattuu ihan simona kaikki. toinen kives on turvonnu ja silleen. kaikki kuulemma potkii... koska tää menee ohi ja mitä te muutte ootte tehny kun näin käy.
Potkas munille
35
3152
Vastaukset
- oon 15vee
Unohtui ikä tosta alusta. oon siis 15 pian 16.
- Auttaja Suuri
Tuo menee itsestään ohi, yleensä alle viikossa. Kylmä kääre tai särkylääke auttaa.
- mä vaan
Auttaja Suuri kirjoitti:
Tuo menee itsestään ohi, yleensä alle viikossa. Kylmä kääre tai särkylääke auttaa.
Luin ton seuraavan vasta kun olin laittanu omani. otin jotain buranaa ja laitoin kylmää kiitti vaan kun joku neuvo. mut jos tätä voi kestää viikon... mistä vaan voi tietää et onko se menny rikki, paljon noi kestää tollasta. mua ei ole ikinä ennen kukaan tolleen satuttanut ja ottaa vähän päähän tää. en kans pysty istuun enkä käveleen. v...u
- Miess40
mä vaan kirjoitti:
Luin ton seuraavan vasta kun olin laittanu omani. otin jotain buranaa ja laitoin kylmää kiitti vaan kun joku neuvo. mut jos tätä voi kestää viikon... mistä vaan voi tietää et onko se menny rikki, paljon noi kestää tollasta. mua ei ole ikinä ennen kukaan tolleen satuttanut ja ottaa vähän päähän tää. en kans pysty istuun enkä käveleen. v...u
Yötä... Kyllä ne kivekset voi mennä rikki, herkät vehkeet ne on eikä niille tuollalailla saisi tehdä.
Olisko sun parasta kuitenkin kertoa tapahtunut jollekin aikuiselle, isälle tai veljelle? Antaisit jonkun katsoa sitä.
Jos sun olo on aamulla paha niin mene lääkäriin. Saat ainakin kipulääkkeet ja kannattimet kiveksiin. Ne on niinkuin lätkäsuojukset mut pitää ne niin ettei pääse liikkumaan, helpottavat oloa.
Kipulääke ja kylmähoito on varmaan oikea hoito nyt. Kunhan et laita liian kylmää pakastimesta, kylmä ja märkä pyyhe on hyvä.
Ja jalat voit nostaa makuulla vähän ylemmäksi.
Toivottavasti helpottaa. - mä vaan taas
Miess40 kirjoitti:
Yötä... Kyllä ne kivekset voi mennä rikki, herkät vehkeet ne on eikä niille tuollalailla saisi tehdä.
Olisko sun parasta kuitenkin kertoa tapahtunut jollekin aikuiselle, isälle tai veljelle? Antaisit jonkun katsoa sitä.
Jos sun olo on aamulla paha niin mene lääkäriin. Saat ainakin kipulääkkeet ja kannattimet kiveksiin. Ne on niinkuin lätkäsuojukset mut pitää ne niin ettei pääse liikkumaan, helpottavat oloa.
Kipulääke ja kylmähoito on varmaan oikea hoito nyt. Kunhan et laita liian kylmää pakastimesta, kylmä ja märkä pyyhe on hyvä.
Toivottavasti helpottaa.Ei tää mene ohi. mä meen huomenna aamulla lääkäriin vaikka sinne meno vituttaa. ei mulla ole veljeä enkä äidin miehen kans olla sellaisissa väleissä et voisin kertoa. enköhän mä yksin selviä sattuu vaan liikkuminen.
Noi pari tyyppiä pisti et tarvis munkin potkia tai kurittaa niin sehän tässä just auttais. ottaa muakin päähän tää enkä olis siitä likasta uskonut. - Miess40
mä vaan taas kirjoitti:
Ei tää mene ohi. mä meen huomenna aamulla lääkäriin vaikka sinne meno vituttaa. ei mulla ole veljeä enkä äidin miehen kans olla sellaisissa väleissä et voisin kertoa. enköhän mä yksin selviä sattuu vaan liikkuminen.
Noi pari tyyppiä pisti et tarvis munkin potkia tai kurittaa niin sehän tässä just auttais. ottaa muakin päähän tää enkä olis siitä likasta uskonut.Hieno juttu, että hoidat itsesi kuntoon. Etukäteen ajateltuna se lääkäriin meno on paljon pahempaa, huomaat ettei se sit niin kauheaa olutkaan. Toivottavasti jo helpottaa.
- mä vaan taas
Miess40 kirjoitti:
Hieno juttu, että hoidat itsesi kuntoon. Etukäteen ajateltuna se lääkäriin meno on paljon pahempaa, huomaat ettei se sit niin kauheaa olutkaan. Toivottavasti jo helpottaa.
Joo mä kävin lääkärissä. se ultras ja sano et jotain pientä repeemää js veren purkaumaa on. ja kova turvotus muttei kuitenkaan mitään pahempaa. meen vielä uudelleen ens viikolla.
Mä sain sellaiset kotelot munille ja ne kyllä jo auttaa olemista. niin ja lääke kipuun kans. harmittaa edelleen tosi paljon mut tuli hyvä mieli kun uskalsin mennä lääkäriin. eikä se ollu edes kauheeta niinku sanoit. odotus jännitti mut muuten se meni itsestään. lääkäri oli kiva mies ja se jutteli kokoajan. - Miess40
mä vaan taas kirjoitti:
Joo mä kävin lääkärissä. se ultras ja sano et jotain pientä repeemää js veren purkaumaa on. ja kova turvotus muttei kuitenkaan mitään pahempaa. meen vielä uudelleen ens viikolla.
Mä sain sellaiset kotelot munille ja ne kyllä jo auttaa olemista. niin ja lääke kipuun kans. harmittaa edelleen tosi paljon mut tuli hyvä mieli kun uskalsin mennä lääkäriin. eikä se ollu edes kauheeta niinku sanoit. odotus jännitti mut muuten se meni itsestään. lääkäri oli kiva mies ja se jutteli kokoajan.Hyvä ettei sulla ole sit tuon pahempaa vauriota, fiksua kyllä lääkärissä tarkistuttamassa eikä turhaan yksin potea. Ne kannattamímet kyllä auttaa, minäkin olen aikanaan pitänyt, kun sain kerran lätkässä kiekosta täysosuman.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että sä voisit kertoa äitisi miehelle, jos hän nyt on vähänkään ok tyyppi. Näytä vaikka nämä tekstit, jos et muuten voi puhua. Itselläni on kaksi murrosikäisstä poikaa ja kyllä toivoisin, että mulle kertoisivat, jos jotain tuollaista sattuisi.
Koita levätä ja olla paikoillasi, kyllä ne siitä paranee. Ei kylläkään ihan hetkessä. - taas mä
Miess40 kirjoitti:
Hyvä ettei sulla ole sit tuon pahempaa vauriota, fiksua kyllä lääkärissä tarkistuttamassa eikä turhaan yksin potea. Ne kannattamímet kyllä auttaa, minäkin olen aikanaan pitänyt, kun sain kerran lätkässä kiekosta täysosuman.
Mutta edelleen olen sitä mieltä, että sä voisit kertoa äitisi miehelle, jos hän nyt on vähänkään ok tyyppi. Näytä vaikka nämä tekstit, jos et muuten voi puhua. Itselläni on kaksi murrosikäisstä poikaa ja kyllä toivoisin, että mulle kertoisivat, jos jotain tuollaista sattuisi.
Koita levätä ja olla paikoillasi, kyllä ne siitä paranee. Ei kylläkään ihan hetkessä.Noi lääkkeet taitaa olla aika hyvät kun ei paljoa enää satu jos on vaan ihan paikallaan. väsyttää kyllä mut kiva ku voi nukkua taas.
Kun sua sattu se kiekko niin kuinka kauan kesti parantua siitä? vaikka se kiekko kyl taitaa tulla kovempaa ku kenkä. mut en mäkään saanu ku yhden tällin ja tipuin siitä maahan. en edes tiedä kauan siinä olin ku se oli niin täyttä tuskaa. ja jotenkin vielä oli paskaa ku se nauro vieressä. enkä mä potki toisia tiedoksi vaan. - vielä mä
taas mä kirjoitti:
Noi lääkkeet taitaa olla aika hyvät kun ei paljoa enää satu jos on vaan ihan paikallaan. väsyttää kyllä mut kiva ku voi nukkua taas.
Kun sua sattu se kiekko niin kuinka kauan kesti parantua siitä? vaikka se kiekko kyl taitaa tulla kovempaa ku kenkä. mut en mäkään saanu ku yhden tällin ja tipuin siitä maahan. en edes tiedä kauan siinä olin ku se oli niin täyttä tuskaa. ja jotenkin vielä oli paskaa ku se nauro vieressä. enkä mä potki toisia tiedoksi vaan.Niin et en kerro tästä. ei se ukko ole semmonen et vois saati sit näyttää. se naurais vaan niinku äänellekin. et antaa olla. kerroinhan mä sentään täällä koko maailmalle vaik kotona en.
- stondikseenkin
vielä mä kirjoitti:
Niin et en kerro tästä. ei se ukko ole semmonen et vois saati sit näyttää. se naurais vaan niinku äänellekin. et antaa olla. kerroinhan mä sentään täällä koko maailmalle vaik kotona en.
luulis ton vaikuttavan stondikseenkin... mitens te joille on palleille sattunu?
- Miess40
vielä mä kirjoitti:
Niin et en kerro tästä. ei se ukko ole semmonen et vois saati sit näyttää. se naurais vaan niinku äänellekin. et antaa olla. kerroinhan mä sentään täällä koko maailmalle vaik kotona en.
No moi jälleen. Mulla parantuminen kesti muutaman viikon, ensimmäinen viikko oli vaikea ja pari seuraavaa kipeitä, hiljalleen se helpotti. Aristi kylläkin aika pitkään, jonkun kuukauden. Mun etu oli se, että se tapahtui pelissä, sain oikean ensiavun ja pääsin heti hoitoon. Mulle ei kukaan nauranut, pelikaverit oli huolissaan ja ymmärsi, että se olis voinut tapahtua kenelle tahansa. Olin laittanut alasuojat vähän huonosti paikoilleen.
Ei noissa sattumisissa mitään hauskaa ole, vaikka niille niin paljon nauretaan, hirmu kova kipu ja tietynlainen nöyryytys vaan. Toivottavasti se tyttö tajusi, mitä sulle teki.
Äänenmurros on joskus sellaista kuunneltavaa, että ei sitä hymyilemättä voi olla, pakko on munkin tunnustaa. Mut ei se ole mitenkään ilkeää tai pahansuopaa, hiukan koomista kuunneltavaa vaan. Ei se onneksi kauaa kestä ja pahin vaihe on aika äkkiä ohi sit kuitenkin.
Kyllä se siitä. - mähän se
Miess40 kirjoitti:
No moi jälleen. Mulla parantuminen kesti muutaman viikon, ensimmäinen viikko oli vaikea ja pari seuraavaa kipeitä, hiljalleen se helpotti. Aristi kylläkin aika pitkään, jonkun kuukauden. Mun etu oli se, että se tapahtui pelissä, sain oikean ensiavun ja pääsin heti hoitoon. Mulle ei kukaan nauranut, pelikaverit oli huolissaan ja ymmärsi, että se olis voinut tapahtua kenelle tahansa. Olin laittanut alasuojat vähän huonosti paikoilleen.
Ei noissa sattumisissa mitään hauskaa ole, vaikka niille niin paljon nauretaan, hirmu kova kipu ja tietynlainen nöyryytys vaan. Toivottavasti se tyttö tajusi, mitä sulle teki.
Äänenmurros on joskus sellaista kuunneltavaa, että ei sitä hymyilemättä voi olla, pakko on munkin tunnustaa. Mut ei se ole mitenkään ilkeää tai pahansuopaa, hiukan koomista kuunneltavaa vaan. Ei se onneksi kauaa kestä ja pahin vaihe on aika äkkiä ohi sit kuitenkin.
Kyllä se siitä.niin et vaikea sitä on kekata miten sen sanois sille likalle. on se soitellu yms mulle mut en oo kertonu. se on ihan ku ei mitään.se on mua vuoden nuorempi ja mun eka oikee likkakaveri. ei olla oltu yhdessä silleen... emmää edes tiedä mitä ajatella. Enkä mä voi vaan mennä ja sanoo. vaikeeta ku on mielessä koko aika. voi mennä kavereittenka kans uutta vuotta ottaan ku nyhjään vaan kotona. veemäistä on.
- Ei jumangegga
Heti poliisille tai jos oikein paha olla niin lääkäriin ensin.
Ehkä parempi näinpäin että 1. lääkäri sitten ilmoitus poliisille ehdottomasti.
Pyydä lääkäriltä että papereihin tulee syy oikein ja poliisille ilmoitat että vaadit rangaistusta.
Miesten täytyy hiukan pistää sortaja-akat vastuuseen. - Miess40
mähän se kirjoitti:
niin et vaikea sitä on kekata miten sen sanois sille likalle. on se soitellu yms mulle mut en oo kertonu. se on ihan ku ei mitään.se on mua vuoden nuorempi ja mun eka oikee likkakaveri. ei olla oltu yhdessä silleen... emmää edes tiedä mitä ajatella. Enkä mä voi vaan mennä ja sanoo. vaikeeta ku on mielessä koko aika. voi mennä kavereittenka kans uutta vuotta ottaan ku nyhjään vaan kotona. veemäistä on.
Eiköhän suoraan kertominen ole hyvä keino. Itse tiedät ja tunnet haluatko kertoa. Jos tyttö on kovin epäkypsä, niin ehkei kannata, vaikka kyllä pitäisi tietää mitä sai aikaiseksi. Vaikeaa tuon jälkeen on toiseen enää luottaa. Kunhan nyt saat eka itsesi kuntoon, tulee mielikin paremmaksi.
Ei noista kertominen ole aikuiselle miehellekään helppoa, hienostihan sinä olet asiasta täällä jutellut, pääasia kai että edes jossain.
Miten sun vointi nyt on? - mä taas vaan
Miess40 kirjoitti:
Eiköhän suoraan kertominen ole hyvä keino. Itse tiedät ja tunnet haluatko kertoa. Jos tyttö on kovin epäkypsä, niin ehkei kannata, vaikka kyllä pitäisi tietää mitä sai aikaiseksi. Vaikeaa tuon jälkeen on toiseen enää luottaa. Kunhan nyt saat eka itsesi kuntoon, tulee mielikin paremmaksi.
Ei noista kertominen ole aikuiselle miehellekään helppoa, hienostihan sinä olet asiasta täällä jutellut, pääasia kai että edes jossain.
Miten sun vointi nyt on?Mun kaveri kävi meillä siis jätkäkaveri. ollaan samalla luokalla. ihmetteli et mis mä oon ku ei mopoo näy. sille mä sit kerroin ku oli vähän niinku pakko ku näki etten liiku niinku normaalisti. sanoin ettei kertois muille ku ei sit kiva ku nauraa vaan. ei tätä oo ollu helppo kellekään kertoa ei edes sulle täällä.
Meen taas nukkuun ku noi lääkkeet varmaan väsyttää. olla voin jo mut koskee siihen ei voi ja sattuu heti jos pääsee liikkuun se kives. - Miess40
mä taas vaan kirjoitti:
Mun kaveri kävi meillä siis jätkäkaveri. ollaan samalla luokalla. ihmetteli et mis mä oon ku ei mopoo näy. sille mä sit kerroin ku oli vähän niinku pakko ku näki etten liiku niinku normaalisti. sanoin ettei kertois muille ku ei sit kiva ku nauraa vaan. ei tätä oo ollu helppo kellekään kertoa ei edes sulle täällä.
Meen taas nukkuun ku noi lääkkeet varmaan väsyttää. olla voin jo mut koskee siihen ei voi ja sattuu heti jos pääsee liikkuun se kives.Eiköhän se siitä hiljalleen kuntoon tule. Kielsikö lääkäri sulta liikkumisen vai saatko liikkua, jos vaan tuntuu, että voit? Tekis varmaan jo hyvää lähteä vähän kävelemään ja haukkailemaan happea ulos. Piristyisi mielikin hiukkasen.
Kaverit unohtaa asiat aika nopeasti. Vaikka ne kerran sulle nauraisikin niin tuskin toiste, vaikka se sit omaa mieltä jääkin kaivelemaan. Mut toivottavasti sun kaveritkin on fiksuja ja ymmärtävät tuon vakavuuden. Kai sä voisit pyytää vaikka sitä eilistä kaveriasi kanssasi, kun jo tietää, mikä sun on. - - nainen -
Miess40 kirjoitti:
Toivottavasti helpottaa.lukea sun vastauksia aloittajalle. Ollappa täällä
paljon enemmän sun kaltaisia ihmisiä!
Tuli itsellekin oikein hyvä mieli.
Olet hieno mies.
Sulle ap:lle, kaikkea hyvää sun elämään ja varmasti löydät tytön joka kohtelee sua niinkuin
toista ihmistä pitää kohdella.
Oikein hyvää uutta vuotta teille molemmille! - mähän se
Miess40 kirjoitti:
Eiköhän se siitä hiljalleen kuntoon tule. Kielsikö lääkäri sulta liikkumisen vai saatko liikkua, jos vaan tuntuu, että voit? Tekis varmaan jo hyvää lähteä vähän kävelemään ja haukkailemaan happea ulos. Piristyisi mielikin hiukkasen.
Kaverit unohtaa asiat aika nopeasti. Vaikka ne kerran sulle nauraisikin niin tuskin toiste, vaikka se sit omaa mieltä jääkin kaivelemaan. Mut toivottavasti sun kaveritkin on fiksuja ja ymmärtävät tuon vakavuuden. Kai sä voisit pyytää vaikka sitä eilistä kaveriasi kanssasi, kun jo tietää, mikä sun on.Se lääkäri sano et alkuun lepoa mut sit ku tuntuu et voi liikkua niin varovasti vaan ku ei hyppele tai kolhi niitä. ei mopoa. perjantaina meen uudelleen terkkariin. sekin on aika jännä juttu. ei meinaan ota enää päähän se seuraava lääkäri vaikka muuten se ottais päähän tosi rankasti. siis se ku tietää et pitää päästää joku ronkkiin munia. ei se kivaa ole mut ei mitenkään kauheaakaan vaikka luuliski.
Mä voin paremmin. ei satu ollenkaan niin paljon ku ennen. niitä lääkkeitä käski mua syömään samaa annosta perjantaihin asti sattu tai ei. mä voin jo aika hyvin kävellä ku menee ihan rauhallisesti. se mun kaveri tuli ite meille päivällä ku tiesi et oon yksin kotona. syötiin ja pelattiin ja kyseli se vähä multa ja sano ite ettei kerro muille. en oo sen kans edes ollut mitenkään tosi kaveria vaikka asutaan lähellä. kerran sen mopo ei lähteny käyntiin ja mä sit laitoin ku ite osaan niistä jotain.
Niii joo se poliisi. en mä halua tätä enää kellekään selittää. en mä sille likalle mitään tehny siis yrittäny mitään et ois sen takia mua näin. enkä mä sitä enää varmaan halua nähdä tai sen kans olla. - Miess40
mähän se kirjoitti:
Se lääkäri sano et alkuun lepoa mut sit ku tuntuu et voi liikkua niin varovasti vaan ku ei hyppele tai kolhi niitä. ei mopoa. perjantaina meen uudelleen terkkariin. sekin on aika jännä juttu. ei meinaan ota enää päähän se seuraava lääkäri vaikka muuten se ottais päähän tosi rankasti. siis se ku tietää et pitää päästää joku ronkkiin munia. ei se kivaa ole mut ei mitenkään kauheaakaan vaikka luuliski.
Mä voin paremmin. ei satu ollenkaan niin paljon ku ennen. niitä lääkkeitä käski mua syömään samaa annosta perjantaihin asti sattu tai ei. mä voin jo aika hyvin kävellä ku menee ihan rauhallisesti. se mun kaveri tuli ite meille päivällä ku tiesi et oon yksin kotona. syötiin ja pelattiin ja kyseli se vähä multa ja sano ite ettei kerro muille. en oo sen kans edes ollut mitenkään tosi kaveria vaikka asutaan lähellä. kerran sen mopo ei lähteny käyntiin ja mä sit laitoin ku ite osaan niistä jotain.
Niii joo se poliisi. en mä halua tätä enää kellekään selittää. en mä sille likalle mitään tehny siis yrittäny mitään et ois sen takia mua näin. enkä mä sitä enää varmaan halua nähdä tai sen kans olla.Kiva kuulla, tai lukea, tuollaisia kuulumisia. Hiljalleen se siitä menee ohi. Toisaalta aika kauan voi ottaa ennenkuin voi kokonaan unohtaa. Hyvä kun menet vielä lääkäriin, tulee ainakin paraneminen varmistettua. Ihan suotta moni aikamieskin on niin nynny ettei uskalla mennä tutkittavaksi, jos alakerta reistaa. Turhaa nolostelua, jolla vain omaa elämää vaikeuttaa.
Tästä nyt tuli tällainen vuoropuhelu, jota kuitenkin aika moni seuraa. Olisin luullut, että useammalla olis ollut sulle jotain järkevää sanottavaa, mutta kaipa sekin on merkki asian arkuudesta.
Kiva kun se kaverisi poikkesi, juttuseurakin jo parantaa. Sait sen mopon korjauksen takaisin vähän toisella tapaa, ystävyytenä.
Yhdestä asiasta haluan sua muistuttaa. Jos alat pystyä liikkumaan ja lähdet huomenna uutta vuotta vastaanottaan kavereidesi kanssa, niin sä et sitten juo mitään, et edes olutta. Sulla on selvästi vahvat kipulääkkeet ja niiden, tai ylipäätään lääkkeiden kanssa, ei alkoholia oteta. Ja lääkkeitä et jätä väliin. Ok?
Poliisi varmasti suhtautuisi asiaan vakavasti, pahoinpitelyähän tuo on. Tekijä on kuitenkin alle 15v. Luulen, että asian lisävatvominen ei asiaa auta vaan sulle voi tulla entistä kurjempi olo. Ei asia kuitenkaan hetkessä vanhene, voit miettiä ja kysyä asiaa, lääkärinlausunto kuitenkin on olemassa. Mitäs jos käyt parannuttuasi juttelemassa poliisin kanssa? Ihan varmasti ymmärtävät siellä eikä mitään naurua tms. tule sulle.
Vastaan teille muille osaltani samalla.
Naiselle kiitos! Enpä kyllä tiedä hienoudesta, tavallinen olen. Monesti tosikko, toisten kiusaamista en siedä millään muotoa.
Mun mielestä aloittaja on osoittanut omaavansa aivot ja osaavansa niitä käyttää. Eiköhän oman mielen maltin säilyttäminen ole aika tärkeää eikä lietsoa mitään kostomentaliteettia. Ei väkivaltaan väkivalta auta. - mä vaan
Miess40 kirjoitti:
Kiva kuulla, tai lukea, tuollaisia kuulumisia. Hiljalleen se siitä menee ohi. Toisaalta aika kauan voi ottaa ennenkuin voi kokonaan unohtaa. Hyvä kun menet vielä lääkäriin, tulee ainakin paraneminen varmistettua. Ihan suotta moni aikamieskin on niin nynny ettei uskalla mennä tutkittavaksi, jos alakerta reistaa. Turhaa nolostelua, jolla vain omaa elämää vaikeuttaa.
Tästä nyt tuli tällainen vuoropuhelu, jota kuitenkin aika moni seuraa. Olisin luullut, että useammalla olis ollut sulle jotain järkevää sanottavaa, mutta kaipa sekin on merkki asian arkuudesta.
Kiva kun se kaverisi poikkesi, juttuseurakin jo parantaa. Sait sen mopon korjauksen takaisin vähän toisella tapaa, ystävyytenä.
Yhdestä asiasta haluan sua muistuttaa. Jos alat pystyä liikkumaan ja lähdet huomenna uutta vuotta vastaanottaan kavereidesi kanssa, niin sä et sitten juo mitään, et edes olutta. Sulla on selvästi vahvat kipulääkkeet ja niiden, tai ylipäätään lääkkeiden kanssa, ei alkoholia oteta. Ja lääkkeitä et jätä väliin. Ok?
Poliisi varmasti suhtautuisi asiaan vakavasti, pahoinpitelyähän tuo on. Tekijä on kuitenkin alle 15v. Luulen, että asian lisävatvominen ei asiaa auta vaan sulle voi tulla entistä kurjempi olo. Ei asia kuitenkaan hetkessä vanhene, voit miettiä ja kysyä asiaa, lääkärinlausunto kuitenkin on olemassa. Mitäs jos käyt parannuttuasi juttelemassa poliisin kanssa? Ihan varmasti ymmärtävät siellä eikä mitään naurua tms. tule sulle.
Vastaan teille muille osaltani samalla.
Naiselle kiitos! Enpä kyllä tiedä hienoudesta, tavallinen olen. Monesti tosikko, toisten kiusaamista en siedä millään muotoa.
Mun mielestä aloittaja on osoittanut omaavansa aivot ja osaavansa niitä käyttää. Eiköhän oman mielen maltin säilyttäminen ole aika tärkeää eikä lietsoa mitään kostomentaliteettia. Ei väkivaltaan väkivalta auta.Joo selväks tuli :)
Eiku oikeesti tajuan mä enkä ota mitään. meen yhelle kaverille ja ollaan siellä. ihan iisisti.
Kivaa uutta vuotta muillekkin!
- Mies1985
Eipä ole käynyt noin mutta jättäisin kyllä hirveän tyttöystävän joka noin tekee. Tuollainen osoittaa ettei hän kunnioita ollenkaan miehuutesi ydintä eikä sinua. Jonkinlainen kuritus olisi myös paikallaan. Ei tuollaista pelkkä pahoittelu kuittaa.
- voi mennä kuolioon
Ja osta palli suojukset seuraavaa kertaa varten ja potkaise tyttö ystävääsi pilluun niin hänkin ehkä jotain oppii.
- takaisin?!!
Naisella nimittäin sattuu sinne potkaiseminen myös.
- jumalaut..
Voi jumalauta, ota nyt ne aivot käyttöön, EI OLE NORMAALIA potkia/lyödä seurustelukumppania, sinuna ottaisin yhteyttä poliisiin ja lemppaisin muijan mäkeen.
- Miess40
Hieno juttu, että olet jo tuolla mielellä ja voinnilla. Niinkuin sanottu, kyllä se siitä, joka päivä on parempi.
Mukavaa uutta vuotta minunkin puolestani jokaisella ja ollaanhan mekin varovaisia. - utliaisuudestakysyn
että seisooko sulla enää? en hattuile ku iha oikeesti ottax eteen tommosen jälkeen??
- no mä
Ei seiso eikä tuu edes mieleenkään.
meen sairaalaan polille maanantaina. - - nainen -
no mä kirjoitti:
meen sairaalaan polille maanantaina.mitä se likkapaha sulle meni tekeen ..
Toivottavasti saat sieltä avun.
Tsemppiä. - Miess40
no mä kirjoitti:
meen sairaalaan polille maanantaina.Vai sellaisia... Oikeastaan ihan hyvä, että menet sinne käymään, oli sit syy mikä tahansa. Siellä ainakin on alan asiantuntijat ja saat parhaan mahdollisen hoidon.
Miten sä nyt voit?
Paraneminen on nyt kuitenkin se pääasia, kiveksien ja yläpään, kylläpä tuossa vähän mielikin järkähtää ja ottaa aikansa ennenkuin ajatukset tasaantuvat. Mutta varmasti ohi menee ajan kanssa ja ne seisokitkin sieltä vielä tulevat, kunhan on niiden aika. - mua tää
Miess40 kirjoitti:
Vai sellaisia... Oikeastaan ihan hyvä, että menet sinne käymään, oli sit syy mikä tahansa. Siellä ainakin on alan asiantuntijat ja saat parhaan mahdollisen hoidon.
Miten sä nyt voit?
Paraneminen on nyt kuitenkin se pääasia, kiveksien ja yläpään, kylläpä tuossa vähän mielikin järkähtää ja ottaa aikansa ennenkuin ajatukset tasaantuvat. Mutta varmasti ohi menee ajan kanssa ja ne seisokitkin sieltä vielä tulevat, kunhan on niiden aika.Mä en jaksais tätä enää ja haluisin vaan unohtaa koko tyhmän jutun. jotenkin voin mut se toinen kives on aina vaan ihan turvonnu ja six meen sinne toiseen lääkäriin. en ees oikein tiedä kuinka sinne polille mennään :(
- Miess40
mua tää kirjoitti:
Mä en jaksais tätä enää ja haluisin vaan unohtaa koko tyhmän jutun. jotenkin voin mut se toinen kives on aina vaan ihan turvonnu ja six meen sinne toiseen lääkäriin. en ees oikein tiedä kuinka sinne polille mennään :(
Ottais tuo ketä tahansa päähän. Mut hoidettava se on kuntoon siitäkin huolimatta.
Polille meno ei ole vaikeaa, opasteet on niin hyvät ja paikkoja, josta kysyä tulee väkisin vastaan. Oletettavasti sä menet ilmoittautumaan luukulle, jossa lukee jotain poliklinikalle tulijoiden ilmoittautumisesta. Eri alojen poleille ilmoittaudutaan usein samassa paikassa. Siinä sitten ohjaavat sut oikeaan paikkaan. Kysy rohkeasti siellä, jos ei löydy. Polimaksu maksetaan usein käteisellä, reilu 20e tai sit lasku tulee kotiin.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että sä tarvisit aikuisen mukaasi. Jos kuitenkin kertoisit äidillesi tai sille äitisi miehelle. Pakko aikuisen on ymmärtää tuollaiset asiat. Jos se, että sua tyttö potkaisi, on liian vaikea kertoa, niin kai riittää pelkkä tieto sattumisesta, vaikket ihan tarkkaan kertoisi mitä tapahtui. Lääkäri tietää ja se on nyt ok.
Eiköhän sulla ole huomenna jo parempi olo ja mieli. - mä...
Miess40 kirjoitti:
Ottais tuo ketä tahansa päähän. Mut hoidettava se on kuntoon siitäkin huolimatta.
Polille meno ei ole vaikeaa, opasteet on niin hyvät ja paikkoja, josta kysyä tulee väkisin vastaan. Oletettavasti sä menet ilmoittautumaan luukulle, jossa lukee jotain poliklinikalle tulijoiden ilmoittautumisesta. Eri alojen poleille ilmoittaudutaan usein samassa paikassa. Siinä sitten ohjaavat sut oikeaan paikkaan. Kysy rohkeasti siellä, jos ei löydy. Polimaksu maksetaan usein käteisellä, reilu 20e tai sit lasku tulee kotiin.
Mutta olen edelleen sitä mieltä, että sä tarvisit aikuisen mukaasi. Jos kuitenkin kertoisit äidillesi tai sille äitisi miehelle. Pakko aikuisen on ymmärtää tuollaiset asiat. Jos se, että sua tyttö potkaisi, on liian vaikea kertoa, niin kai riittää pelkkä tieto sattumisesta, vaikket ihan tarkkaan kertoisi mitä tapahtui. Lääkäri tietää ja se on nyt ok.
Eiköhän sulla ole huomenna jo parempi olo ja mieli.Nyt ei mun munia enää räpläta. ei kukaan!! jos ei tuu uudelleen kipeex ni ei tartte enää mennä. olihan se vähä pervoa olla siellä mut menin olin ja kestin. olis se ollu kai jotenki kivempi mennä jonknu kans. oon mä samaa mieltä. mutku ei ollu sellasta tyyppiä. äiti on aika nynny tai sit vaan nauraa. ukko nauraa mun ääntä ja sanoo aina et meidän kieku. meidän impotentti olis tullu sit seuraavax. en tiä käsitätsä. tuskin ku oot ite jotenki niin kiva.
- - nainen -
mä... kirjoitti:
Nyt ei mun munia enää räpläta. ei kukaan!! jos ei tuu uudelleen kipeex ni ei tartte enää mennä. olihan se vähä pervoa olla siellä mut menin olin ja kestin. olis se ollu kai jotenki kivempi mennä jonknu kans. oon mä samaa mieltä. mutku ei ollu sellasta tyyppiä. äiti on aika nynny tai sit vaan nauraa. ukko nauraa mun ääntä ja sanoo aina et meidän kieku. meidän impotentti olis tullu sit seuraavax. en tiä käsitätsä. tuskin ku oot ite jotenki niin kiva.
puolestasi.
- Miess40
Moi, haluatko kertoa miten voit? Onko toi jo taakse jäänyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1215757- 292100
- 1771932
Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.661094Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101093Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä24987- 73967
Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,24892Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty42887Hevoset ajoteillä Karhulanvaaralla
Minkä ihmeen takia osaamattomat ihmiset tuovat hevosia ajoteille ja pyöräteille? Eilen oli kolari lähellä tämän takia. I12755