nettisensei 2008

nano nano

vuoden urhelijat jne. valitaan taas. Mutta kuka on vuoden 2008 nettisensei? eli kunnostautunut kirjoittelemaan kamppailulajeista nettiin ..

38

3795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arviot

      tällä palsta markiisi de fucking åmål tai joku. Potkussa nimimerkki j.s - joka voittaa villieläimet paljain käsin(120 kiloa tappavaa kamaa!).

      Tai sitten potkussa kirjoittelevat sitav on aika epeli, tietää kaiken katutaistelusta ja kamppailu-urheilusta vaikka ikää ei ole kuin...alle 18v

      • Sitav Abdullah

        Terveppä terve!
        Tämä on mun ensimäinen viestini älle roska foorumille, mutta kerta se on ensimäinenkin eikö?
        Ensinnäkin olisi hienoa jos kirjottaisit tuon saman potkuun(no ei siinä mitään kopsasinkin sen jo potkuun joten sun ei trvitse enään puolustautua. Mutta ainahan voit kirjoittaa potkuun nuo mielipiteesi, ja perustella ne. Katso kun jos mä saon sua pelkuriski joka ei uskalla sanoa asioita vähän suoremalla tavalla, kun jollekin aivan eri foorumille, jolle kritiikin kohtesi luultavasti eivät kirjoita, pidän sitä pelkurimaisena. Joten odottelen innolla viestiäni potkuun.)
        Mutta itse asiaan. Ensinnäkin kirjoittelen oikella nimelläni, ja ihmiset tietävät missä treenaan. Joten aina voit tulla salilleni kysymään multa miksi lulen tietäväni paljon(tai no sinä itse näin oletit, minä tiedän että en tiedä mitään, sinä luulet tietäväsi paljonki=sinä=idiootti minä=järkevä ihminen). Ensinnäkin pyytäisin tässä ja nyt sinun lainaavan potkusta oman viestini, jossa väitän tietäväni a:kaiken katutaistelusta b:Kamppailu-urheilusta. Ja jos et löydä niitä, mitä se kertoo sinusta. A:Että olet erittäin järkevä ihminen joka ei puhu roskaa toisista omin näkemyksineen, ilman minkäänlaista faktaa vai b:Olet mieletäsi erittäin lapsellinen ja sietäisit hävetä.
        Hmm kumpikohan olet.
        Ja nyt kun luet tätä viestiäsi mietit, että hmm olikohan oikein viisasta ruveta puhumaan potaskaa ihmisistä, jotka eivät kirjoittele pääsääntöisesti erittäin idioottimaiselle foorumille aka: suoli24:jään.
        Arvaas mikä ero potkulaisessa ja suoli24:ään kirjoittelijalla on?
        Potkulaiset näkevät tarpeen kirjoittaa järkevästi ja fiksusti. Suoli24:set sinusta päätellen eivät.
        Mutta hei ei tarvitse suuttua, tai uhata hakkaavasti tätä viatonta pikku 15vuotiasta poikaa, koska kaikki tietävät että netissä käydystä keskustelusta ei tavitse suuttua.
        Ps:Ei minulla ole Suomi24 mitään vastaan, en vaan arvosta tämän foorumin moderaattoreja, ja toimia lopeettaakseen tuommoiset puun takaa tulevat solvaukset.
        Mutta hei kaikkea hyvää, ja toivottavasti seuraavalla kerralla, kun näet asiaksesi sanoa jotain minusta tai kenestäkään potkulaisesta, kirjoitat sen rohkeasti ihan potkuun.
        Kato saat palautteesi paremmin perille :)


      • jouko mäkelä
        Sitav Abdullah kirjoitti:

        Terveppä terve!
        Tämä on mun ensimäinen viestini älle roska foorumille, mutta kerta se on ensimäinenkin eikö?
        Ensinnäkin olisi hienoa jos kirjottaisit tuon saman potkuun(no ei siinä mitään kopsasinkin sen jo potkuun joten sun ei trvitse enään puolustautua. Mutta ainahan voit kirjoittaa potkuun nuo mielipiteesi, ja perustella ne. Katso kun jos mä saon sua pelkuriski joka ei uskalla sanoa asioita vähän suoremalla tavalla, kun jollekin aivan eri foorumille, jolle kritiikin kohtesi luultavasti eivät kirjoita, pidän sitä pelkurimaisena. Joten odottelen innolla viestiäni potkuun.)
        Mutta itse asiaan. Ensinnäkin kirjoittelen oikella nimelläni, ja ihmiset tietävät missä treenaan. Joten aina voit tulla salilleni kysymään multa miksi lulen tietäväni paljon(tai no sinä itse näin oletit, minä tiedän että en tiedä mitään, sinä luulet tietäväsi paljonki=sinä=idiootti minä=järkevä ihminen). Ensinnäkin pyytäisin tässä ja nyt sinun lainaavan potkusta oman viestini, jossa väitän tietäväni a:kaiken katutaistelusta b:Kamppailu-urheilusta. Ja jos et löydä niitä, mitä se kertoo sinusta. A:Että olet erittäin järkevä ihminen joka ei puhu roskaa toisista omin näkemyksineen, ilman minkäänlaista faktaa vai b:Olet mieletäsi erittäin lapsellinen ja sietäisit hävetä.
        Hmm kumpikohan olet.
        Ja nyt kun luet tätä viestiäsi mietit, että hmm olikohan oikein viisasta ruveta puhumaan potaskaa ihmisistä, jotka eivät kirjoittele pääsääntöisesti erittäin idioottimaiselle foorumille aka: suoli24:jään.
        Arvaas mikä ero potkulaisessa ja suoli24:ään kirjoittelijalla on?
        Potkulaiset näkevät tarpeen kirjoittaa järkevästi ja fiksusti. Suoli24:set sinusta päätellen eivät.
        Mutta hei ei tarvitse suuttua, tai uhata hakkaavasti tätä viatonta pikku 15vuotiasta poikaa, koska kaikki tietävät että netissä käydystä keskustelusta ei tavitse suuttua.
        Ps:Ei minulla ole Suomi24 mitään vastaan, en vaan arvosta tämän foorumin moderaattoreja, ja toimia lopeettaakseen tuommoiset puun takaa tulevat solvaukset.
        Mutta hei kaikkea hyvää, ja toivottavasti seuraavalla kerralla, kun näet asiaksesi sanoa jotain minusta tai kenestäkään potkulaisesta, kirjoitat sen rohkeasti ihan potkuun.
        Kato saat palautteesi paremmin perille :)

        Älä välitä Sitav noista luultavasti nuorten kateellisista kommenteista.Jätä ne omaan arvoonsa.Äläkä liikaa tukeudu vanhojen partojen kunniakoodistoon. Aina löytyy selkärangattomia kirjoittajia, joskus ne voivat herättää jopa jotain ajatuksia munattomilla ja nimettömillä kommenteillaan.Anna maailman liikkua ja pöllöjen huutaa. Treenaa nuoren miehen innolla ja muista että maailmaan mahtuu ääntä.Niin, ja mielestäni suurimpia nettisenseitä ovat toisia turhaan vähättelevät. Ne akrobatialajitkin ovat hyvä, upea harrastus monelle. Yhtä arvokkaita kuin salibandy tai vaikka mma-treeni. Kuka tykkää mistäkin, turhaan haukutaan kaikenlaisia kungfu-mestareita ym. Niitä haukkuvat ovat pahmpia nettisenseitä.


      • Sitav Abdullah
        jouko mäkelä kirjoitti:

        Älä välitä Sitav noista luultavasti nuorten kateellisista kommenteista.Jätä ne omaan arvoonsa.Äläkä liikaa tukeudu vanhojen partojen kunniakoodistoon. Aina löytyy selkärangattomia kirjoittajia, joskus ne voivat herättää jopa jotain ajatuksia munattomilla ja nimettömillä kommenteillaan.Anna maailman liikkua ja pöllöjen huutaa. Treenaa nuoren miehen innolla ja muista että maailmaan mahtuu ääntä.Niin, ja mielestäni suurimpia nettisenseitä ovat toisia turhaan vähättelevät. Ne akrobatialajitkin ovat hyvä, upea harrastus monelle. Yhtä arvokkaita kuin salibandy tai vaikka mma-treeni. Kuka tykkää mistäkin, turhaan haukutaan kaikenlaisia kungfu-mestareita ym. Niitä haukkuvat ovat pahmpia nettisenseitä.

        Joo totta puhut, ja mielipiteensä kullakin, joten antaa kukkien kukkia, ei niitä kaikkia tarvitse kerätä :D. Enhän mä tollaisista pahemmin välitä, mutta näin tarpeelliseksi vastata tuohon kritiikkiin.
        Tosiaan ne ketkä itse kokevat olevansa muita heikompia yleensä vähättelevät kaikkia. Ego ei kestä toisten "paremuutta" :D.
        Joo tosiaan kuka kukaan on toisen harrastusta yms. haukkumaan. Jokainen tyylillään.


      • Luuserit linnaan
        Sitav Abdullah kirjoitti:

        Terveppä terve!
        Tämä on mun ensimäinen viestini älle roska foorumille, mutta kerta se on ensimäinenkin eikö?
        Ensinnäkin olisi hienoa jos kirjottaisit tuon saman potkuun(no ei siinä mitään kopsasinkin sen jo potkuun joten sun ei trvitse enään puolustautua. Mutta ainahan voit kirjoittaa potkuun nuo mielipiteesi, ja perustella ne. Katso kun jos mä saon sua pelkuriski joka ei uskalla sanoa asioita vähän suoremalla tavalla, kun jollekin aivan eri foorumille, jolle kritiikin kohtesi luultavasti eivät kirjoita, pidän sitä pelkurimaisena. Joten odottelen innolla viestiäni potkuun.)
        Mutta itse asiaan. Ensinnäkin kirjoittelen oikella nimelläni, ja ihmiset tietävät missä treenaan. Joten aina voit tulla salilleni kysymään multa miksi lulen tietäväni paljon(tai no sinä itse näin oletit, minä tiedän että en tiedä mitään, sinä luulet tietäväsi paljonki=sinä=idiootti minä=järkevä ihminen). Ensinnäkin pyytäisin tässä ja nyt sinun lainaavan potkusta oman viestini, jossa väitän tietäväni a:kaiken katutaistelusta b:Kamppailu-urheilusta. Ja jos et löydä niitä, mitä se kertoo sinusta. A:Että olet erittäin järkevä ihminen joka ei puhu roskaa toisista omin näkemyksineen, ilman minkäänlaista faktaa vai b:Olet mieletäsi erittäin lapsellinen ja sietäisit hävetä.
        Hmm kumpikohan olet.
        Ja nyt kun luet tätä viestiäsi mietit, että hmm olikohan oikein viisasta ruveta puhumaan potaskaa ihmisistä, jotka eivät kirjoittele pääsääntöisesti erittäin idioottimaiselle foorumille aka: suoli24:jään.
        Arvaas mikä ero potkulaisessa ja suoli24:ään kirjoittelijalla on?
        Potkulaiset näkevät tarpeen kirjoittaa järkevästi ja fiksusti. Suoli24:set sinusta päätellen eivät.
        Mutta hei ei tarvitse suuttua, tai uhata hakkaavasti tätä viatonta pikku 15vuotiasta poikaa, koska kaikki tietävät että netissä käydystä keskustelusta ei tavitse suuttua.
        Ps:Ei minulla ole Suomi24 mitään vastaan, en vaan arvosta tämän foorumin moderaattoreja, ja toimia lopeettaakseen tuommoiset puun takaa tulevat solvaukset.
        Mutta hei kaikkea hyvää, ja toivottavasti seuraavalla kerralla, kun näet asiaksesi sanoa jotain minusta tai kenestäkään potkulaisesta, kirjoitat sen rohkeasti ihan potkuun.
        Kato saat palautteesi paremmin perille :)

        Katuväkivallasta voit nyt sitten ainakin puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä kun on tullut aiheutettua bussikuskille elinikäiset vammat porukassa pahoinpitelemällä.


    • klunssila2

      Paras on ehdottomasti se andyS:n joskus mainitsema trollaaja, joka iskee aina aamuyöstä, ja sijoittaa pisteet ja pilkut erikoisiin paikkoihin. Tämä trollaajahan oli siis vuosia häirinnyt tällä foorumilla, tai niin ainakin andy sen oli pannut merkille. Mielestäni tällainen vuosien työ ötäytyy jollain tapaa palkita joten minä äänestän tätä haamua, joka valvoo yöt täällä kirjoitellen.

    • wewewewee

      entäs ne?

      • saitav

        Kaikki "akateemisesti" lajeihin suhtautuvat pilkunviilaajat, jotka kirjoittavat teoriaa vaikka kuinka ja harjoittelevat muotoa. Kiistellään sitten epäolennaisuuksista, eikä tiedetä "tosielämän" tilanteista mitään.


      • Sitav Abdullah
        saitav kirjoitti:

        Kaikki "akateemisesti" lajeihin suhtautuvat pilkunviilaajat, jotka kirjoittavat teoriaa vaikka kuinka ja harjoittelevat muotoa. Kiistellään sitten epäolennaisuuksista, eikä tiedetä "tosielämän" tilanteista mitään.

        Joo miten sen nyt otta, mutta jos mua tolla pilkunviilaajalla tarkotat olet vääräss. Treenaan yleensä 7-8 kertaa viikossa, joten en ole mikään kerran viikossa treenaava vätys joka huutelee netissä mielipiteitään. Eikä kyllä minua haittaa tuollaiset akateemiset pilkunviilaajat lainkaan. En näe syytä inhota yms. heitä :).


      • slavailainen
        Sitav Abdullah kirjoitti:

        Joo miten sen nyt otta, mutta jos mua tolla pilkunviilaajalla tarkotat olet vääräss. Treenaan yleensä 7-8 kertaa viikossa, joten en ole mikään kerran viikossa treenaava vätys joka huutelee netissä mielipiteitään. Eikä kyllä minua haittaa tuollaiset akateemiset pilkunviilaajat lainkaan. En näe syytä inhota yms. heitä :).

        Mitä välii jos ei kirjota omalla nimellä? Onko tää joku helvetin kunnian kenttä olevinaan vai onko nää treenaajat niin herkkähipiäisiä, ettei pientä kuittia kestä. Jos kirjottaa nettiin, saa myös odottaa vähemmän mairittelevia juttuja.

        Niin ja nettisensei on varmaan joku titan fist tyyppi tai joku joka sanoo ettei saa arvostella toisia. plaah plaah, on taas niin sivistynyttä joo


      • reinkarnaatio
        Sitav Abdullah kirjoitti:

        Joo miten sen nyt otta, mutta jos mua tolla pilkunviilaajalla tarkotat olet vääräss. Treenaan yleensä 7-8 kertaa viikossa, joten en ole mikään kerran viikossa treenaava vätys joka huutelee netissä mielipiteitään. Eikä kyllä minua haittaa tuollaiset akateemiset pilkunviilaajat lainkaan. En näe syytä inhota yms. heitä :).

        Kuinka pitkään olet lajejasi harrastanut?


      • AbuD
        Sitav Abdullah kirjoitti:

        Joo miten sen nyt otta, mutta jos mua tolla pilkunviilaajalla tarkotat olet vääräss. Treenaan yleensä 7-8 kertaa viikossa, joten en ole mikään kerran viikossa treenaava vätys joka huutelee netissä mielipiteitään. Eikä kyllä minua haittaa tuollaiset akateemiset pilkunviilaajat lainkaan. En näe syytä inhota yms. heitä :).

        Jutteleks vieläkään pikkubroidis kaa?


      • vielä mitalleja!!!
        slavailainen kirjoitti:

        Mitä välii jos ei kirjota omalla nimellä? Onko tää joku helvetin kunnian kenttä olevinaan vai onko nää treenaajat niin herkkähipiäisiä, ettei pientä kuittia kestä. Jos kirjottaa nettiin, saa myös odottaa vähemmän mairittelevia juttuja.

        Niin ja nettisensei on varmaan joku titan fist tyyppi tai joku joka sanoo ettei saa arvostella toisia. plaah plaah, on taas niin sivistynyttä joo

        taas pellet ottaa tän kuinka kauan oot harrastanut lajejasi jutun tähän! "mä oon harrastanut vuodesta 78 ym ym". hei te ootte vanhoja, mä olen nuori ja lahjakas ja aika on mun puolella.

        nettisenseit sitäpaitsi rulettaa


      • hommailijah
        AbuD kirjoitti:

        Jutteleks vieläkään pikkubroidis kaa?

        Ei she uskalla vastata :D


      • bretsko
        Sitav Abdullah kirjoitti:

        Joo miten sen nyt otta, mutta jos mua tolla pilkunviilaajalla tarkotat olet vääräss. Treenaan yleensä 7-8 kertaa viikossa, joten en ole mikään kerran viikossa treenaava vätys joka huutelee netissä mielipiteitään. Eikä kyllä minua haittaa tuollaiset akateemiset pilkunviilaajat lainkaan. En näe syytä inhota yms. heitä :).

        sun ei kannata kirjoittaa tänne ja sinuna en kirjoita omalla nimellä ja muutenkin aika monet ihmiset lukee sun viestejä kun treeneilet ja kilpailet ja että en tarkoita millään pahalla sitav, mutta ymmärrän et olet innokas nuori joka jaksaa treenata. Tsemppiä!


      • Mullah
        bretsko kirjoitti:

        sun ei kannata kirjoittaa tänne ja sinuna en kirjoita omalla nimellä ja muutenkin aika monet ihmiset lukee sun viestejä kun treeneilet ja kilpailet ja että en tarkoita millään pahalla sitav, mutta ymmärrän et olet innokas nuori joka jaksaa treenata. Tsemppiä!

        Anna vaan Sitaavin kirjoitella tänne sehän kaiken tietää ja on muutenkin potkun aatelia.


    • KFM

      Ai enkö mä ole edes ehdolla tänä vuonna?? Voi pentele, kyllä pitää skarpata nyt!

    • master budu

      mä aloitan nyt nettisenseilyn. Enpä olekaan koitellut tätä puolta ennen. Mulla on ruskea vyö karaten puolelta(vuodelta 1995 :) :) ja en ole sen jälkeen harjoitellut sitä) ja sitten treeniä kickboxingista. Mäkin olen treenannut vuodesta 1985! heh. Eli tietoataitoa on!

    • dkjhha

      on numero uno,tosin häkkinen on ihan siinä kintereillä,kun vaan vähän löysäis linjaansa,nii vot

    • jussiHakkinen

      Oikeastaan valinta on JHakkinen potkusta! Entinen kerran päivässä ruokaillut ja silloinkin valtavan pihvin ja fanaattisesti sitä aatettaan puolustanut, ei syö enää lainkaan lihaa ja sitä aatettaan taas fanaattisesti puolustaa..
      Samalla tavalla jokaisessa asiassa on takki käännetty, aiemmin isoa maastoautoa haikaillut ja nyttemiin autottomuudestaan sauhuava höntsä jolle raha tulee taikaseinästä ja sähkö pistorasiasta. Maahanmuuton ongelmat johtuvat nettirasisteista, ja puurakentamista pitää suosia mutta puita ei saa kaataa. Kolmikymppinen yhteiskunnan elätti joka vihaa isänmaataan mutta elää sujuvasti siivellä, kannattaa luonnollisesti isompaa kansalaispalkkaa ja tottakai veroja valtion maksettaviksi.
      Kaikkien kamppailulaien erityistuntija joka ei uskalla sparrata...

      • Tottaon

        Niin totta :))


    • rasistit ulos.

      Siis vapaa ottelija hakkasi bussikuskin? Ei oo totta ja vielä kaverinsa kanssa..tää juttu on fulaa iha oikeesti.
      Kukaan vapaaottelija ei tee tollasta.

      • varjo101

        Joo, rasistit ulos. Ja tässä faktaa:

        Helsingin Sanomat 4.10.2011:

        "Bussikuskin Helsingissä pahoinpidelleet miehet on tuomittu neljän vuoden ja kuuden kuukauden ehdottomaan vankeuteen.

        Helsingin käräjäoikeus tuomitsi tänään Marko Rodendaun törkeästä pahoinpitelystä ja Sitav Ako Abdullahin nuorena henkilönä tehdystä törkeästä pahoinpitelystä.---"

        http://omakaupunki.hs.fi/paakaupunkiseutu/uutiset/bussikuskin_hakanneille_yli_neljan_vuoden_tuomiot/

        Googlettamalla kuvahaulla naamat löytyy netistä ainakin vielä.


    • Surullista..

      Niinhän toi teki, vapaaaottelua ja Bjj:tä ja savatea on treenannut tämä mainittu henkilö Bussikuskille aivovamman potkaissut sankari.

    • 100 kg Punch

      Tässä ketjussa lienee mainittu 60 kiloisen raukan bussinkuljettajan pahoinpitelijän nimi.

    • ile hki

      Linnaan vaan ja pitkä tuomio, raukkamaisesti kahdestaan kävivät yhden kimppuun.

      Painukoon helvettiin tommoset kusipäät.

    • kirppukulli

      Bussikuskin hakkaaja, jonka nimikirjaimet ovat varmaankin S.A . Toisen elämän tuhoaja.

    • ei hitto

      Jos se vain halusi osoittaa ettei ole pelkkä nettisensei ??

      Vaarallista, vaarallista tuommoiset fanaatikot.

      • Menee aika pitkälle

        Kannattaa vähän katsoa mitä kirjoittaa. Toisen suora syyttäminen (varsinkaan jos tietoa ei ole) voi tulla aika kalliiksi. Jopa täältä Suomi24:n sivuilta pystytään tarvittaessa jäljittämään kone josta on kirjoitettu.


    • gdsaggdsa

      Ei ole kukaan syyttänyt suoraan toista, vaan lähinnä vihjannut jotain. Nimiä ei ole mainittu missään kohdassa.

      Ei tule kalliiksi siis.

      • hermanniköörinki

        Eipä ole enää vapaa ottelija.


    • huolestunut valkku

      Ihmeen vähän kamppailutaustaa on lehdissä reposteltu, vielä. Kohta se kaivetaan esille tarkemmin ja homma on kaikille seuroile haitaksi. Näin tulee ikävä kyllä käymään. Vaikka homma onkin vain kahden yksilön ääliömäisyyttä, niin kohta lentää kakka tuulettimeen, kannattaa varautua seuroissa.

      • 20+10

        Johtuu siitä, että poliisille Sitav on vähätellyt asiaa ja lehdistöä nyt ei tietysti kiinnosta selvittää koska rikolliset mamuja. Tuolta voi lukea Sitavin kamppailu-urheilutaustasta lisää ja verrata sitä tässäkin ketjussa mainittuun 7-8 kertaa viikossa: http://dl.dropbox.com/u/11223603/tuomio.pdf


      • muunneltu totuus
        20+10 kirjoitti:

        Johtuu siitä, että poliisille Sitav on vähätellyt asiaa ja lehdistöä nyt ei tietysti kiinnosta selvittää koska rikolliset mamuja. Tuolta voi lukea Sitavin kamppailu-urheilutaustasta lisää ja verrata sitä tässäkin ketjussa mainittuun 7-8 kertaa viikossa: http://dl.dropbox.com/u/11223603/tuomio.pdf

        potku.netin ylipotkija mika on poistanut sitavin treenipäiväkirjan näkyvistä. muutenkin mika tuntuu kovasti puolustavan ko. pahoinpitelijää. alla linkki ensimmäiselle sivulle. googlen cachen kautta löytyvät loputkin.

        Näin siis kirjoitti 22.1.2008. kuulusteluissa unoihtui kertoa jotain...

        "Lajina ois nyt San Shou/Sanda vaikkakin vasta peruskurssille menin.
        Aikasempaa lajitaustaa ois Karatea vähän alle vuos, Sin moo hapkidon peruskurssi ja vapaaottelun peruskurssi tuli käytyä."

        http://tinyurl.com/6zjyu94


    • srsarhaeha

      No mitä katsoo vaparitouhua niin ei kauheesti ihmetytä...

    • Mighty pen

      Loistavaa. Nettisensei, joka on vuosia kääntänyt keskustelun kuin keskustelun kirjoitteluksi itsestään, irtisanoutuu kaikesta vastuusta. Väkivaltaa avoimesti ihannoiva tyyli(välillä muistetaan kuitenkin todeta väkivallan lopulta olevan hyi hyi) ei sitten mitenkään vaikuta kenenkään nuoren mieltä korruptoivasti. Ei koska Pontius Pilatus. Kynäkö ei olekaan miekkaa mahtavampi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2713
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2300
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2060
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1797
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1711
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1686
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1676
    8. Persuilla ja Saksi-Riikalla meni sitten pornon levittämiseksi koko touhu.

      Onko kenellekään yllätys?
      Perussuomalaiset
      92
      1612
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1467
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1284
    Aihe