Lanzarote

Carmentos

Ollaan lähdössä Puerto del Carmeniin parin viikon päästä, pari kouluikäistä mukana. Eka kerta Lanzalla, muita Kanarian saaria on koluttu enemmänkin. Olisko vinkkejä mitä siellä olis kiva käydä kattomassa ja olisko lapsille jotain mielenkiintoista esim. vesihuvipuistoa tms. Tarkoituksena on ainakin auto vuokrata päiväksi tai pariksi, ja Fuerteventura kiinnostaa myös. Jos jollain olis jotain infoo niin otan kiittäen vastaan.

4

734

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mentira

Puerto del Carmen on mukava lomapaikka, ja koko saari mielenkiintoinen ja ainakin oma silmäni lepää sen vulkaanisissa maisemissa. Laiskuuttani laitan tuohon pari linkkiä joissa viime aikoina aiheesta keskusteltu, osa jutuista on minunkin kirjoittamiani. Jos vielä tulee jotain mieleen, niin kysele. Täällä on moniakin Lanzaroten tuntijoita jotka varmaan osaavat kertoa senkin, että onko Lanzalla vesipuistoa.

http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/keskustelu/t1734917

http://keskustelu.plaza.fi/matkalaukku/keskustelu/t1746764

• kuudes kerta

Kuten jo mentira sanoi, niin olet tehnyt loistavan valinnan kun carmeniin menette! Ja kyllä, Lanzarotella on vesipuisto. en juuri nyt muista missä se siellä on, koska en itse silloin siellä käynyt vaan matkaseurueeni muutama jäsen lapsineen kävi. Mutta Varmasti löytyy kun esimerkiksi oppailta kyselet. ja tietenkin lisäksi löytyy Rancho Texas Eläinpuisto. käymisen arvoinen paikka varsinkin perheen pienimpien kanssa, mutta kyllä meidän reissulla taisi olla aikuiset vielä enemmän innoissaan :) Itse olen myös perheeni kanssa lähdössä 14 päivä, eli olemme luultavasti samaan aikaan siellä. Hauskaa lomaa ja lämmintä aurinkoa.

• Kuudes kerta

Unohdin vielä mainita muita käymisen arvoisia paikkoja. esimerkiksi tequisen markkinat ovat ehdoton jos haluatte nähdä aitoa kanarialaista kulttuuria. Fuertefenturaan laivalla Playa Blancan satamasta on myös mahtava kokemus. mutta paras ehdotus on että otatte auton ja kartan ja yksinkertaisesti lähdette omakätisesti kiertämään saarta, kyllä ne paikat tulevat sitten kohdalle mitkä ovat kiinnostavia. :)

• carmentos
        Kuudes kerta kirjoitti:

Unohdin vielä mainita muita käymisen arvoisia paikkoja. esimerkiksi tequisen markkinat ovat ehdoton jos haluatte nähdä aitoa kanarialaista kulttuuria. Fuertefenturaan laivalla Playa Blancan satamasta on myös mahtava kokemus. mutta paras ehdotus on että otatte auton ja kartan ja yksinkertaisesti lähdette omakätisesti kiertämään saarta, kyllä ne paikat tulevat sitten kohdalle mitkä ovat kiinnostavia. :)

Kiitti vaan tiedoista, hyvää matkaa vaan muillekin Carmeniin menijöille! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      65
      1752
    2. Lääkäri Ari Miettinen kuollut 50-vuotiaana

Sillähän on Youtubessa paljon videoita.
      Maailman menoa
      63
      1105
    3. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      93
      1058
    4. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      45
      844
    5. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      41
      800
    6. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      284
      799
    7. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      260
      723
    8. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      55
      687
    9. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      98
      657
    10. Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista

Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l
      Maailman menoa
      114
      610
    Aihe