punainen kuolonympyrä alkaa olla historiaa Xbox 360 -konsoleiden tappajana viileämpänä käyvien uusien Falcon- ja Jasper-suorittimien ansiosta. Tappavan ylikuumenemisongelman tilalle on nousemassa uusi E 74 -virhe, joka aiheuttaa ensin konsolin lähettämään kuvaan graafisia virheitä kuten raidallisia viivoja. Seuraavan käynnistyskerran yhteydessä konsolin valoympyrä näyttää yhtä punaista valoa ja ruudulle tulee ilmoitus E 74 -virheestä.
Virhe E 74 syntyy kuvansiirrossa. Ongelma saattaa korjaantua videokaapelia vaihtamalla, mutta vika saattaa olla myös konsolin sisällä olevassa skaalaimessa tai harvoin jopa itse grafiikkasuorittimessa. Xbox Evolvedin mukaan ihmisillä on ollut ongelmia saada Microsoftia korjaamaan vikaa takuun piikkiin, sillä osassa tapauksista vian on kerrottu johtuvan tavallisesta käytön aikaisesta kulumisesta, ei varsinaisesta laitteistoviasta. Todennäköisesti kyseiset tapaukset ovat kuitenkin AV-kaapeliin liittyviä, sillä konsolin sisällä hajonnut skaalauspiiri tuskin on laskettavissa tavallisesta käytöstä johtuvaksi viaksi.
http://v2.fi/uutiset/pelit/6699/RROD-on-historiaa-Xboxit-kuolevat-nyt-virheeseen-E-74/
RROD historiaa. Uusi vika.
79
2062
Vastaukset
- ääh..
EI OO TOTTA!! TAAS lähti X360 Saksan matkalle! Ensin 2 kertaa RRoD ja nyt tämä. Nyt loppu tää pelleily. Hankin PS3 ja pistän boksin myyntiin, kun se tulee takas.
- nbvc
eikös ole tulossa joku jasper levy minkä luvataan toimivan viileempänä?
- nbvcx
nbvc kirjoitti:
eikös ole tulossa joku jasper levy minkä luvataan toimivan viileempänä?
on mikkisofta taas antanu loistavan nimen :)
- taas...
Eilenhän tuo tuli ;(
- suunnitella..
Toivottavasti ei iske omaan boxiin, muuten tulee ruumiita.
Voisivat edes nyt stna kyllä suunnitella sen systeemin loppuun ennenku pukkaa laitetta markkinoille...- eiole
onneks ei ole vastaavia ps3:sella :)
- kjhgbfv
eiole kirjoitti:
Paska hommahan se on, että tehdään tommonen laite mikä on tarkoitettu käytettäväksi hyvinkin suurissa määrin, eikä se sitten meinaa kestää sitä käyttöä. Mutta sitä en ymmärrä mitä nuo PS3 pojat tulee tänne itkemään? Eihän tämä koske heitä? Olkaa vaan onnellisia, että teillä oli varaa ostaa laite joka toimii ja kestää käyttöä ja naurakaa keskenänne siellä näyttöjen edessä.
Omistan itse boxin, mutta olisin itsekin ostanut pleikkarin mikäli siihen olisin rahat jostain pieraissut. Nyt elän jatkuvassa pelossa milloin tuo laatikko hajoaa, mutta eikös elämässä pientä jännitystä pidäkin olla.... - samaa paskaa
eiole kirjoitti:
Ylod pukkaa pleikkarilla eikä sony edes välttämättä korjaa takuuseen. Paska lafka.
- nextbox
kjhgbfv kirjoitti:
Paska hommahan se on, että tehdään tommonen laite mikä on tarkoitettu käytettäväksi hyvinkin suurissa määrin, eikä se sitten meinaa kestää sitä käyttöä. Mutta sitä en ymmärrä mitä nuo PS3 pojat tulee tänne itkemään? Eihän tämä koske heitä? Olkaa vaan onnellisia, että teillä oli varaa ostaa laite joka toimii ja kestää käyttöä ja naurakaa keskenänne siellä näyttöjen edessä.
Omistan itse boxin, mutta olisin itsekin ostanut pleikkarin mikäli siihen olisin rahat jostain pieraissut. Nyt elän jatkuvassa pelossa milloin tuo laatikko hajoaa, mutta eikös elämässä pientä jännitystä pidäkin olla....Xpojat ne rehuaa PS3 palstalla kuin siat konsanaan. Kohta sullakin on aikaa mulkeroida PS3 palstalla kun konees on huollossa.
- (joo, vastaan myöhässä)
nextbox kirjoitti:
Xpojat ne rehuaa PS3 palstalla kuin siat konsanaan. Kohta sullakin on aikaa mulkeroida PS3 palstalla kun konees on huollossa.
Aika tekopyhää valittaa 360-fanipoikien trollailusta ja ite trollaat täällä kuin mikäkin sika! Kyllä, olen ps3 omistaja ja koitan tässä (yksin, lol) parantaa ps3 palstan keskusteluja ja sä täällä provosoit näitä ihan kunnon 360 OMISTAJIA tulemaan trollaamaan. Eli: PÄÄ KIINNI!
- xbox
eiole kirjoitti:
Bku-ray aseman hajoaminen ei ole vastaava, vaikkakin aika yleistä pleikkarille.
- toiminen
Niinpä.MS saa taas lisää "myytyjä" koneita :D.
Tämä menee kyllä jo vähän yli.Ei ole kyllä varmimmasta päästä tuo masina.. - ihiospcxvc
Itsellä ensimmäinen boxi hajosi kuukauden käytön jälkeen rrod:in. Sain myyjältä uuden laitteen joka kesti vuoden, kunnes rrod iski jälleen.
Saksan maalta palattua boxilla on nyt pelattu n. 1,5 päivittäin vähintään 4 tuntia, eikä mitään ongelmaa ole ollut. Kerran tosin tuli sähkökatkoksen jälkeen rrod-valot, mutta konsolin sammuttamalla ja uudelleen käynnistämällä alkoi toimia taas. Vaikka lootan laatu on mitä on, niin silti olen ollut konsoliini todella tyytyväinen. Ja jos hajoaa takuuajan jälkeen, niin eipä tuo arcade-versio paljoa maksa.
Kotoa löytyy toki myös PS3 ja Wii, mutta boxilla pelitunteja tulee huomattavasti enemmän omaan makuun sopivan pelitarjonnan ja paremman ohjaimen vuoksi. PS3:lla katellaan sit BR-leffoja.- jfuck
itelläkin 1 kerran ollu rrod mut eipä haittaa..ja se on itsekkin helposti korjattavissa(korjasin kaverin boxin)!!!on toi boxi kyllä ylivoimainen ps3:n verrattuna.tykiltä toki pleikkarilla katotaan sitten blurayt :D
- oon...
Itselläni toimi vajaat 2viikkoa ennekun virhesanomaa pukkas ruudulle :(
- pwjg-.,
voi testata laitettansa tarpeeksi ennen julkasua. kiva ostaa laite mikä saattaa hajota koskavain uudestaan.
- liiallinen
pwjg-., kirjoitti:
voi testata laitettansa tarpeeksi ennen julkasua. kiva ostaa laite mikä saattaa hajota koskavain uudestaan.
rahastuksen maku ms:lla?...
- kjhgfd
kolme päivää pelailtu uudella koneella ja kaksi peliä pilalle raavittu. Ei ole mitään noiden vikakoodien kanssa ollu, mutta asema vissiin sitten sökö. Laitoin jo sähköpostia verkkokauppaan ja kyselin vaihtoa.
- hajoosi taas
Ei ole totta, taas Xbox hajosi.
Kesken Halo 3 tappomatsien poksi piti todella kovaa ja ilkeän kuuloista ääntä. Sanon mikkiin nopeasti: "Xbox hajosi!" ja konsoli sammuu. Halo 3 -pelilevy on onneksi vielä virheetön.
Kokeilin konsolia tuossa CD-levyllä, mutta se ilmoitti "unable to read disc". Ahaa, tämä oli minulle uutta. Luulin CD:ssä olevan vikaa, mutta saan saman virheilmoituksen myös peleillä. Jep, tämä on siis romurautaa.
Kiitos, en minä Halo 3:a kovin paljoa odottanutkaan... - RRod
No niin, pari viikkoa sitten sain boksini saksanreissulta ja onnellisena pelailin Halo 3:sta kunnes loppuviikosta co-op session aikana peli kaatui. Tämän jälkeen peli alkoi kaatuilemaan säännöllisesti samassa kentässä samaan kohtaa kuitenkin niin että välillä pääsi tuurilla eteenpäin. Eräällä kerralla sitten konetta käynnistäessäni se heittikin sitten taas RRoDia. En ollut kovinkaan yllättänyt.
Soitin taas tänään tukee ja melko pitkän jonotuksen jälkeen Tuulikki vastasikin ja homma saatiin sovittua. Nyt vain odottelen että sähköpostiin tulee UPSin rahtikirjat. Harmittaa kyllä pirusti kun pääsi kauan odotettua Haloa hakkaamaan ja sitten boksi laukeaa. No voi mitään.... - asjödhalöjkhdlj
tuo voi tapahtua vain analoogisilla liittimillä, hdmi ei tapahdu. Erilainen videonpakkausmekanismi
- fghjkl
vika saattaa olla myös konsolin sisällä olevassa skaalaimessa tai harvoin jopa itse grafiikkasuorittimessa.
- kjhgf
fghjkl kirjoitti:
vika saattaa olla myös konsolin sisällä olevassa skaalaimessa tai harvoin jopa itse grafiikkasuorittimessa.
useimmat käytä nykyään Hdmi kaapelia?
- hgfökj
kjhgf kirjoitti:
useimmat käytä nykyään Hdmi kaapelia?
Ms tekee laadultaan huonoja koneita missä on vähän väliä jotain vikaa?
Kuluttajia kustaan silmään oikeen urakalla. - mkdsmgl
hgfökj kirjoitti:
Ms tekee laadultaan huonoja koneita missä on vähän väliä jotain vikaa?
Kuluttajia kustaan silmään oikeen urakalla.Millä hitolla te oikeen saatte boxinne jatkuvasti hajoamaan?? Mulla ei ainakaa oo ollu mitään ongelmia.
- jhgfd
mkdsmgl kirjoitti:
Millä hitolla te oikeen saatte boxinne jatkuvasti hajoamaan?? Mulla ei ainakaa oo ollu mitään ongelmia.
Sulla käyny mieletön tuuri Että oot saanu ainoan hyvänkappaleen tuhansien muiden koneiden sijasta. kuinkas vanha kone sulla kyseessä?
- AuX
mkdsmgl kirjoitti:
Millä hitolla te oikeen saatte boxinne jatkuvasti hajoamaan?? Mulla ei ainakaa oo ollu mitään ongelmia.
ihmettelen kans samaa.. itellä boxi ollu jo vuoden eikä mitään vikaa oo tullu. paitsi tietysti likasesta levystä jos levy on oikeesti ollu likanen mut ite se ei oo mitään hieroglyfejä siihen kaivertanu... ja kerran tullu rod, oli johdot hieman huonosti kiinni mutta se meni sitte pois ku vähä paremmin ne pistin (loogista). ei muita ongelmia, täydellisesti toiminut. ja toi takuuhuolto.. 2kk menny?? kaverilla hajos boksi ja se sitte soitti microsoftille ja sille tuli uus boxi 2 viikon päästä...
- boxigirl89
Itselläni juurikin tällä hetkellä boksi matkalla saksanmaalle E74-kuoleman kärsittyä. AV-kaapelissa ei vikaa ollut, sillä kone HDMI:llä kiinni.
- qeioånbt
vaikuttaa nyt kun lukee näitä juttuja että toi boksin ja ps3 hintaero kapenee mukavasti kun tarvii ostaa pari boksia että pystyy pelaamaan aina ;)
- daaarmnn
Elikkäs yksi punainen valo palaa oikeassa alakulmassa ja näyttöön e74 ilmoitus. Olen kokeillut irrottaa kovon, kaikki piuhat ja mikään ei ole auttanut. Boxi kiinni telkassa hdmi-piuhalla. Mikäs neuvoksi?
- ohjeitaa..
# Katkaise virta konsolista ja irrota kaikki kaapelit. Kytke kaikki kaapelit sitten uudelleen. Kytke virta konsoliin uudelleen.
# Katkaise virta konsolista ja irrota sitten kaikki konsoliin liitetyt lisävarusteet. Irrota esimerkiksi Xbox 360 -ohjaimet, Xbox 360 -muistikortit ja Xbox 360 -kiintolevy. Kun lisävarusteet ovat irrotettuina, käynnistä konsoli uudelleen ja katso, ilmeneekö ongelma yhä. Tämän tekeminen voi auttaa selvittämään, ilmeneekö ongelma konsolissa vai jossakin sen lisävarusteessa.
# Jos ongelma ilmenee jatkuvasti, ota yhteyttä Xbox-asiakastukeen.- ürpå
Mää ainakin mieluummin pelaisin mun pelikonsolilla kun irrottelisin johtoja ja lisälaitteita ja soittilisin asiakastukeen.
:( - trehaj
ürpå kirjoitti:
Mää ainakin mieluummin pelaisin mun pelikonsolilla kun irrottelisin johtoja ja lisälaitteita ja soittilisin asiakastukeen.
:(Taitaa mennä pleikkarin ostoon seuraavaks jos boksi hajoo.. parikertaa ollu rrod.
- Xboxiin siirtynyt
Eipä jaksanut enää Sonyn huoltoruljanssia pyörittää, joten ps3 vaihtui hiljattain xbox360:n. Ei ongelmia, enää...
- jhnbdc
huomattavasti suurempi vikaprosentti.
- miekka ja kivi
jhnbdc kirjoitti:
huomattavasti suurempi vikaprosentti.
Sonyn romut ei kestä sitäkään vähää.
- Pleikkari
miekka ja kivi kirjoitti:
Sonyn romut ei kestä sitäkään vähää.
Ostin sillon pleikka kakkosen kun se tuli markkinoille niin minulla on edelleen kaikki ihan alkuperäistä kamaa. Ei oo kertaakaan hajonnu. Toimii ku unelma.Tuo ps 2 on haukkunu hintansa jo monta kertaa. Se on uutta vastaavassa kunnossa. :) Ohjaimetki on alkuperäset. Ei oo menny rikki. :) Liekö käyttäjässä vika jos saa rikki jotain..
Ps3 seuraavaksi hankinnassa..
- mulkuilla
xbox on todellinen floppikone
- asdasdasdh
Yksi punainen valo = Harvinaisempi tapaus. Ilmeisesti heittää ruudulle varoituksen koodilla varustettuna ja kone on hajalla?
Kaksi punaista valoa = Konsoli ylikuumenee jotenkin
Kolme punaista valoa = Laitteistovika -> Kone huoltoon
Neljä punaista valoa = Piuhat huonosti kiinni
Punaisia valoja ei edes välttämättä tule konsolin hajotessa. - fghjftridck,
toka elite on paskana tulossa nyt takas saksasta joten odotellaas sitä oikeasti toimivaa boksia, molemmilla kerroilla elite kesti vain puoli vuotta, täysin aukee paikka pöydän päällä imuroin usein boksin takaa, pelasin vaan 3h kerrallaan mutta hajos kuitenki toisenkin kerran ja nyt on menny joululoma kokonaan hukkaan.Kerkisimpä uusia mun live aikani 2h ennen laukeemista, liveajat on ohi ja boksikaan ei oo kotona… toivottavasti lähettää sen jasperin mulle :D
- oiuhgfcx
Huh, alkaa tuo xbox 360 konsolin hajoamis prossessi pelottaa. Uudessa pelaajalehdessä oli juttua siitä, että jollakin oli mennyt rikki jopa 17 xbox360 konsolia. toivottavasti microsoft tekee asialle jotain, sillä jos tuo jatkuu pidemmän päälle, niin eihän tuota konetta kukaan osta. Alunperin olin itse ostamassa kyseistä konsolia, mutta nuo koneiden hajoamis prosentit muuttivat mieleni.
- sehbgkm
Viime viikolla lähti laite juuri takuuhuoltoon kun alkoi kaatuilla pelatessa. Pikainen diagnoosi oli, että ylikuumenee ja kaatuu.
No pitää odotella mitä tekevät laitteelle - hfgfdcxz
kosteaan viileeseen pyyhkeeseen niin kone viilenee. tosin erikoiseltahan se näyttää hyllyssä mutta ainakin itselläni loppuu lämpeneminen.
- jihaaahh!
NYT on kaikki kuultu.
Terv. PS3
- sdfghjk
Tässä samassa voisin nyt kysyä, että vilkkuuko nuo punaiset valot aina kun koneen laittaa päälle väi harvemmin? Minulla on punaisia valoja vilkkunut pari kertaa, siitä asti kun koneen ostin, ja minulla on kone ollut jo kauan.
- hgfd
RROD kummittelee välillä minullakin :( kohta varmaan hajoaa..
- lkjhggfäpkjhj
hgfd kirjoitti:
RROD kummittelee välillä minullakin :( kohta varmaan hajoaa..
hajosi sitten mullakin boksi tänään aamulla. :(
- Äks Poks
lkjhggfäpkjhj kirjoitti:
Joo, tänään kolme punaista valoa alkoi vilkkumaan, toista kertaa. Laajennettua takuuta vielä onneksi puoli vuotta jäljellä. Edellisestä korjauksesta kesti vuoden verran.
Mutta kenelläkään hyvää arvausta, miksi boksia ei saa laittaa huoltoon sen alkuperäisessä laatikossa vaan pitää pakata ruskeaan pahvilaatikkoon. - japelkapell
Äks Poks kirjoitti:
Joo, tänään kolme punaista valoa alkoi vilkkumaan, toista kertaa. Laajennettua takuuta vielä onneksi puoli vuotta jäljellä. Edellisestä korjauksesta kesti vuoden verran.
Mutta kenelläkään hyvää arvausta, miksi boksia ei saa laittaa huoltoon sen alkuperäisessä laatikossa vaan pitää pakata ruskeaan pahvilaatikkoon.Kauan takuu huollossa mennyt aikaa? lähetin 2kk sitten koneen takuuseen ja ei vieläkään mitään ole kuulunut! alkaa suoraan sanoen vetuttaan toi ms:n tooiminta. Lyödään puolivalmiita tekeleita markkinoille että saataisiin vaan äkkiä suuret voitot.!
- joopajeer
japelkapell kirjoitti:
Kauan takuu huollossa mennyt aikaa? lähetin 2kk sitten koneen takuuseen ja ei vieläkään mitään ole kuulunut! alkaa suoraan sanoen vetuttaan toi ms:n tooiminta. Lyödään puolivalmiita tekeleita markkinoille että saataisiin vaan äkkiä suuret voitot.!
mulla kesti n 2kk. vielä toiminut hyvin huollon jälkeen.
- jokerman90
lkjhggfäpkjhj kirjoitti:
eipä nää uudemmatkaan boksit näköjään mitään kestä.!! RROD iski kesken hyvien moninpeli sessioiden.! 2kk vanha kone!
- jokerpokerface
jokerman90 kirjoitti:
eipä nää uudemmatkaan boksit näköjään mitään kestä.!! RROD iski kesken hyvien moninpeli sessioiden.! 2kk vanha kone!
Mikäköhän mahtaa olla laitekohtanen ennätys mikä on menny yhdellä henkilöllä hajalle. kaverilla on käyny 3kertaa huollossa ja kyseessä kuitenkin alle vuoden vanha kone..
- aapelikaapeli.
jokerman90 kirjoitti:
Mahtavaa mainosta Microsoftille. Ei siinä mitään, fiksuja kavereita Microsoftilla. Mietinpä tässä vaan kuinka helvetin tyhmiä ihmiset vielä ovat, että kiittävät Microsoftia kaikesta tästä ostamalla vielä toisenkin konsolin talouteen.
- RRÖÖÖDZ
aapelikaapeli. kirjoitti:
Mahtavaa mainosta Microsoftille. Ei siinä mitään, fiksuja kavereita Microsoftilla. Mietinpä tässä vaan kuinka helvetin tyhmiä ihmiset vielä ovat, että kiittävät Microsoftia kaikesta tästä ostamalla vielä toisenkin konsolin talouteen.
johon boxipojan aivot pistetään on pirun tehokas. Muutama kerta ysikympissä linkouksen kera, niin maailma näyttää mikkiksen lasien läpi mitä pinkeimmältä. Pink...pink RROD...pink, iiiiihanaaaaaa pinkpink.........
- kjhgfdsg
jokerpokerface kirjoitti:
Mikäköhän mahtaa olla laitekohtanen ennätys mikä on menny yhdellä henkilöllä hajalle. kaverilla on käyny 3kertaa huollossa ja kyseessä kuitenkin alle vuoden vanha kone..
tuli päätökseen 9k jälkeen.. RRod
- fcs
jokerman90 kirjoitti:
Miten kaikki saavat boxinsa rikki???
Itsellä on ollut YKSI ainoa konsoli 2 viikon ilmestymisen jälkeen ja kertaakaan ei ole tullut mitään vikaa. Yhden kerran oli RRoD joka johtui johdon taittumisesta.
Ilmatila on n. 10-15 cm eikä ylikuumene ollenkaan.
Se on hyvin jännä juttu. - asdfghjm
fcs kirjoitti:
Miten kaikki saavat boxinsa rikki???
Itsellä on ollut YKSI ainoa konsoli 2 viikon ilmestymisen jälkeen ja kertaakaan ei ole tullut mitään vikaa. Yhden kerran oli RRoD joka johtui johdon taittumisesta.
Ilmatila on n. 10-15 cm eikä ylikuumene ollenkaan.
Se on hyvin jännä juttu.jos oot selvinny vaan yhdellä rrod:lla :)
- joopi.
asdfghjm kirjoitti:
jos oot selvinny vaan yhdellä rrod:lla :)
Just kun pääsin hehkuttamaan ettei omassa koneessa ole mitään vikoja niin eiköhän tänään aamulla konetta käynnistettäessä tullut saksan matka ilmotus valoilla :( ei helvetti! Olin just saanu ostettu Cod4:sen ja suunnittelin että pyhitän pelaamiseen viikonlopun. :(
- vaan....
joopi. kirjoitti:
Just kun pääsin hehkuttamaan ettei omassa koneessa ole mitään vikoja niin eiköhän tänään aamulla konetta käynnistettäessä tullut saksan matka ilmotus valoilla :( ei helvetti! Olin just saanu ostettu Cod4:sen ja suunnittelin että pyhitän pelaamiseen viikonlopun. :(
Boxi sentään korjataan.
PS3:n pa*ka on vuoden jälkeen ongelmajätettä, KUN sattuu hajoamaan.
Sony sucks! - eeeeeeeeeeeeeee
vaan.... kirjoitti:
Boxi sentään korjataan.
PS3:n pa*ka on vuoden jälkeen ongelmajätettä, KUN sattuu hajoamaan.
Sony sucks!Ei se näytä boxillakaan kummosesti menevän :)
Tiedämme nyt miksi boxilla niin isot myyntiluvut ;o - aapelikaapeli.
eeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:
Ei se näytä boxillakaan kummosesti menevän :)
Tiedämme nyt miksi boxilla niin isot myyntiluvut ;oKyllä ps3:setkin korjaillaan vielä parin vuoden sisällä :) Ei se takuu siihen vuoteen lopu :)
- iikoriii
joopi. kirjoitti:
Takuuseen lähtee.. ei tule enään virtoja koneeseen :( Piuhat tarkastettu ym. 3kk vanha kone :(
- se siitä ilosta
iikoriii kirjoitti:
Takuuseen lähtee.. ei tule enään virtoja koneeseen :( Piuhat tarkastettu ym. 3kk vanha kone :(
Eilen illalla kesken pelaamisen meni ruutu mustaksi ja sen jälkeen ei muuta ole tullutkaan kuin hurinaa ja mustaa ruutua. Boxi ostettu huhtikuussa 2009. Onko vinkkejä miten koti konstein sais toimimaan vai pitääkö passittaa koko paska huoltoon?
- reemukki
se siitä ilosta kirjoitti:
Eilen illalla kesken pelaamisen meni ruutu mustaksi ja sen jälkeen ei muuta ole tullutkaan kuin hurinaa ja mustaa ruutua. Boxi ostettu huhtikuussa 2009. Onko vinkkejä miten koti konstein sais toimimaan vai pitääkö passittaa koko paska huoltoon?
ei muuta kun huoltoon :(
- xbox ftw?
se siitä ilosta kirjoitti:
Älä vaan rupee kotikonstein korjaamaan jos on takuuta jäljellä koska jos rupeet ja et onnistu/tulee uus rodi niin et voi enää lähettää boxiasi huoltoon.
Jooh tota tohon rrodiin..
Mul on tullu yhden kerrran rrod ja boxi ollut 1.5v ja minä ja velini pelaamme n.4h yhteensä päivässä..
HDMI kaapelil ja ilmatilaa n. 5 snt.. eli minun mielestäni oma boxini on kestänyt kertakaikkiaan hyvin..
Pari kertaa on tullut tuo 2 valoa eli ylikuumeneminen mut annoin aina jäähtyä siin sen 15min nii joha toimi.. Se tuli kyllä aika usein mutta katos rrodin saksa reissun jälkee :P
Ja viel toho kotikonsti juttuun neuvo että jos joku on yrittänyt korjata kotikonstein ja rikkonut sen "sinetin" niin googlettakaa joku kauppa mist voi ostaa uuden "sinetin" ja ottakaa se vanha hajonnut sinetti pois ja liimatkaa siihen se uus niin voi päästä saksaan vaikka olisitte yrittänyt korjata kotikonstein.
Kaverillani toimi.
Ja itselläni löytyy Halo 3 , Cod4, Gow 2,gh 3 , gh wt , Cod 3 , cod 5, Nfs prostreet ja kaikkia en edes muista mutta Cod 4 ykkösenä helposti..COD 5 paska ja gow 2 kyllästyy..
Call of Duty : Modern Warfare 2 ennakkotilattu.. suosittelen! - fghjkj
xbox ftw? kirjoitti:
Älä vaan rupee kotikonstein korjaamaan jos on takuuta jäljellä koska jos rupeet ja et onnistu/tulee uus rodi niin et voi enää lähettää boxiasi huoltoon.
Mul on tullu yhden kerrran rrod ja boxi ollut 1.5v ja minä ja velini pelaamme n.4h yhteensä päivässä..
HDMI kaapelil ja ilmatilaa n. 5 snt.. eli minun mielestäni oma boxini on kestänyt kertakaikkiaan hyvin..
Pari kertaa on tullut tuo 2 valoa eli ylikuumeneminen mut annoin aina jäähtyä siin sen 15min nii joha toimi.. Se tuli kyllä aika usein mutta katos rrodin saksa reissun jälkee :P
Ja viel toho kotikonsti juttuun neuvo että jos joku on yrittänyt korjata kotikonstein ja rikkonut sen "sinetin" niin googlettakaa joku kauppa mist voi ostaa uuden "sinetin" ja ottakaa se vanha hajonnut sinetti pois ja liimatkaa siihen se uus niin voi päästä saksaan vaikka olisitte yrittänyt korjata kotikonstein.
Kaverillani toimi.
Ja itselläni löytyy Halo 3 , Cod4, Gow 2,gh 3 , gh wt , Cod 3 , cod 5, Nfs prostreet ja kaikkia en edes muista mutta Cod 4 ykkösenä helposti..COD 5 paska ja gow 2 kyllästyy..
Call of Duty : Modern Warfare 2 ennakkotilattu.. suosittelen!iski puolen tunnin peluu jälkeen. n vuoden vanha kone.
- 30303030
fghjkj kirjoitti:
iski puolen tunnin peluu jälkeen. n vuoden vanha kone.
moro. osaisiko kukaan auttaa seuraavassa probleemassa;
Eli äsken Dead Spacea pelatessa, ruutu jämähti paikoilleen ja boksiin meni päälle vasemman ylä- ja alakulman valot. Pitääkö huoltoon lähettää, jos näin on niin, takuuta onneksi on vielä noin kuukausi jäljellä. Mutta jos huoltoreissu tulee, niin ei kyllä enää XO:ta tule tähän taloon.
http://www.gametechsales.com/XBOX 2 red light.jpg - aapelikaapeli.
30303030 kirjoitti:
moro. osaisiko kukaan auttaa seuraavassa probleemassa;
Eli äsken Dead Spacea pelatessa, ruutu jämähti paikoilleen ja boksiin meni päälle vasemman ylä- ja alakulman valot. Pitääkö huoltoon lähettää, jos näin on niin, takuuta onneksi on vielä noin kuukausi jäljellä. Mutta jos huoltoreissu tulee, niin ei kyllä enää XO:ta tule tähän taloon.
http://www.gametechsales.com/XBOX 2 red light.jpghuoltoon laittaa.. jonkin lainen ylikuumeneminen kyseessä. ei kauaa kestä kun hajoaa lopulta.
- kjhgb
aapelikaapeli. kirjoitti:
huoltoon laittaa.. jonkin lainen ylikuumeneminen kyseessä. ei kauaa kestä kun hajoaa lopulta.
kauanko huolto kestää? vai saako jonkun takuukorjatun tilalle?
- ###########
kjhgb kirjoitti:
kauanko huolto kestää? vai saako jonkun takuukorjatun tilalle?
täällä kans kone tilttas jo toistamiseen joten kenkku tuuri jatkuu vaan. Kone ensi viikolla huoltoon ja vanhat kunnon lautapelit vintiltä pariksi kuukaudeksi taas käyttöön. Ei muuten saa mitään konetta tilalle, joten se on vaan kestettävä.
- aeroui
########### kirjoitti:
täällä kans kone tilttas jo toistamiseen joten kenkku tuuri jatkuu vaan. Kone ensi viikolla huoltoon ja vanhat kunnon lautapelit vintiltä pariksi kuukaudeksi taas käyttöön. Ei muuten saa mitään konetta tilalle, joten se on vaan kestettävä.
tuntuu tää koko kone olevan pikkuhiljaa pelkkä FLOPPI boksi! ensin tuuletin pitää hirveetä mölyä ja uudelleenkäynnistyksessä palaa hetken aikaa 2punasta valoo. no kerran vielä kun käynnistää niin taas toimii hyvin. ei kiinnostas mitään 3kk huoltokeikkaa tehdä saksaan.
- Call of Duty
xbox ftw? kirjoitti:
Kaverillani toimi.
Call of Duty : Modern Warfare 2 ennakkotilattu.. suosittelen!Osta Call of Duty: Black Ops
- ertyuikj
tääläkin yksi saksan reissua odottava kone :(
- fhdjksl
sielä huollossa kestää?
- loppallo
fhdjksl kirjoitti:
sielä huollossa kestää?
joku 4 viikkoa normisti.
- nemosias
loppallo kirjoitti:
joku 4 viikkoa normisti.
itsellä tulee perjantaina 2 viikkoa täyteen ja koneeni on tulossa jo kotia kohti.
Yhdellä tutulla on 1,5v aikana kone huollossa 9 kertaa ja 9 kerralla uhkas haastaa mikkisoftan oikeuteen ja hänelle tuotiin kotiin seuraavana päivänä uusikone.
joka on toiminut täydellisesti.
itsellä on nyt ekaa kertaa kone huollossa jos toisen kerran hajoaa niin se on selvä että en jätä asiaa kesken.
meitä on suomessa tuhansia joilla on kone hajonnut joten...
asiakas on oikeassa aina jos kone hajoo niin mikään muu ei voi olla kyseessä kuin valmistusvirhe.
Olkaamme yhtenäisiä niin saadaan mikkisofta vastaamaan kurasta mitä valmistaa. - erno.
nemosias kirjoitti:
itsellä tulee perjantaina 2 viikkoa täyteen ja koneeni on tulossa jo kotia kohti.
Yhdellä tutulla on 1,5v aikana kone huollossa 9 kertaa ja 9 kerralla uhkas haastaa mikkisoftan oikeuteen ja hänelle tuotiin kotiin seuraavana päivänä uusikone.
itsellä on nyt ekaa kertaa kone huollossa jos toisen kerran hajoaa niin se on selvä että en jätä asiaa kesken.
asiakas on oikeassa aina jos kone hajoo niin mikään muu ei voi olla kyseessä kuin valmistusvirhe.
Olkaamme yhtenäisiä niin saadaan mikkisofta vastaamaan kurasta mitä valmistaa.koskaan x-boxia.. ei tunnu vieläkään olla saatu rrod:tä kitkettyä pois :(
- manu699
nemosias kirjoitti:
Olkaamme yhtenäisiä niin saadaan mikkisofta vastaamaan kurasta mitä valmistaa.Kauan takuuhuolto kestää?
- manu699
manu699 kirjoitti:
Kauan takuuhuolto kestää?
uppia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455060Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481239Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101179- 131123
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27753