Pääkaupingissa vuokra-asunnot maahanmuuttajille

reiska.

Pääkaupungissa maahanmuuttajat ovat etuoikeutetussa asemassa kun kaupunki jakaa asuntoja. kantasuomalaiset saavat kärsiä vuokra-asuntopulasta ja Kantasuomalaisia perheitä sekä muitakin ihmisiä syrjitään maahanmuuttajien hyväksi.

http://www.hs.fi/keskustelu/Helsingin vuokra-asuntotilanne on vuosikymmenen huonoin/thread.jspa?threadID=168707&Submit=Jatka

3

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on ollut jo

vuosikausia! Itse yritin vuosikausia saada kaupungin asuntoa, koska asumani vuokra-asunto oli liian kallis. Tulot putosivat aika paljon kun jäin eläkkeelle. Viimeksi hain vuonna 2007 valmistuvaa asuntoa Vuosaaresta. Enpä tietenkään asuntoa saanut. Kävin sitten kerran katsomassa siinä lähistöllä, kun asukkaat olivat muuttaneet. Taisin joutua johonkin ulkomaille! Oli huivipäistä naista, tummaihoisia kaikki. Ihmettelenkin, miksi he aina saavat ne uusimmat asunnot, eikö heille kelpaisi vanhemmat asunnot, varsinkin kun ruohomajoista muuttavat! No, se oli viimeinen pisara ja muutin kokonaan pois Helsingistä.

• yrittänyt ja katkera

Vuosikausia yritin minäkin saada vuokra-asuntoa kaupungilta tuloksetta. Olin siihen aikaan sinkkumies, eli olin siinä ryhmässä ketkä vihon viimeiseksi saa asunnon kaupungilta. Jos olisin juopoksi/hulluksi ryhtynyt, niin sossu olisi varmaan jotenkin avustanut että olisin saanut jonkun tukiasunnon tms.

Yritin hakea asuntoja tietenkin myös yksityisiltä jne jne., mutta tuloksetta. koska haluavat yleensä sinkkunaisia asumaan asuntoihinsa.

Nukuin sitten milloin kenenkin nurkissa ja vuosien taistelun jälkeen alkoi hermo todella mennä, mutta jaksoin sentään opiskella opiskeluni loppuun. Onneksi lopulta tärppäs, mutta ei kaupungin kämpästä. Asukoon mamut siellä kaupungin uusissa asunnoissa sitten kun suomalaiset kunnon kansalaiset ei kaupungin asuntoihin nykyään kelpaa.

• stadilainen

Maahanmuuttajien asunnontarve on suurempi kuin niiden, joilla on jo jonkinlainen asunto. Kaupungin asunnot jaetaan vain asunnon tarpeen kiireellisyyden mukaisessa järjestyksessä. Lapsiperheet saavat ison perhasunnon hyvinkin helposti, hankalinta se on sinkuille. Näin se vaan on, systeemi on sellainen kuin on, sen ovat ne poliitikot päättäneet, jotka olemme ihan itse paikoilleen äänestäneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe