Suurimmat rutisiat Agronetin keskustelu palstoilla ovat Aulis Anttila ja Talonjussi , Eemeli ja Talonjussi ovat samat nimimerkit .
Molemmat heittävät lokaa maidontuotannon ja muillekkin päälle . Syyt ovat selvät , kommunistien sukua molemmat .
Lomituksen nurin meno on heidän seuraava kohteensä , esimakua on saatu keskustelupalstoilla ja seuraavaksi lehtiin , sitten eduskuntalolle . Kanavia heillä on .
Talonjussi ja Aulis Anttila
12
1513
Vastaukset
- Heh-heh-...
Matalouden tulosta yli puolet on sosiaalisperustaista?
:D- satuilee..
satua.
- ja aiheesta
mutta tiedän ettei se tulta ota jos jostain todellisesta vääryydestä jutun pykäät.
Älä nyt tosissasi ota kaikkea mitä sinne kirjoitellaan mutta kyllä totuus on edelleen että maidontuotanto on kähminyt itselleen muita paremmat edut oli kysymys mistä tahansa osa-alueesta maataloudessa, näin on asiat tänään ja näin ne on olleet aina ja ikuisesti. - kateus,,
on pohjaton toista viljelijää kohtaan.
- vetää ykköstilan
tässäkin asiassa, mahdottomia kadehtimaan naapuria jolla on jotain muuta toimintaa kuin niitä pyhiä lehmiä.
- sorkkamies
vetää ykköstilan kirjoitti:
tässäkin asiassa, mahdottomia kadehtimaan naapuria jolla on jotain muuta toimintaa kuin niitä pyhiä lehmiä.
Maidontuotanto on kovaa työtä , onnistumien vaatii ponnisteluja .
Työstä saatu palkka on pieni , jos aina sitä saa ollenkaan .
Viljanviljely on huomattavasti helpompaa , tiedän koska olen viljatilalta kotoisin . - laajentaja ja kateelliset n...
on se, että se on ANSAITTUA!
Hyvin menee, mutta menkköön. Mitenhän tuon puolitoistakerroksisen talon saisi korotettua? - sen kovempaa kuin
sorkkamies kirjoitti:
Maidontuotanto on kovaa työtä , onnistumien vaatii ponnisteluja .
Työstä saatu palkka on pieni , jos aina sitä saa ollenkaan .
Viljanviljely on huomattavasti helpompaa , tiedän koska olen viljatilalta kotoisin .muunkaan eläintilan pyörittäminen.
Eikähän olisi jo aika tunnustaa todellisuus tai sitten et minkään muun tuotantosuunnan ja heidän tekemästään työmäärästä tiedä yhtään mitään kunhan vetelet noita vanhoja slouganeita. - sorkkamies
sen kovempaa kuin kirjoitti:
muunkaan eläintilan pyörittäminen.
Eikähän olisi jo aika tunnustaa todellisuus tai sitten et minkään muun tuotantosuunnan ja heidän tekemästään työmäärästä tiedä yhtään mitään kunhan vetelet noita vanhoja slouganeita.Olen tutustunut kaikkiin mahdollisiin maataloudessa . Lypsykarjatilan pyörittäminen on kaikkein rankin ala mitä olla voi .
Viljanviljely on kaikkein helpoin , jos hiipuu eikä jaksa voi työn teettää urakoitsialla . - Suomen lippu
vetää ykköstilan kirjoitti:
En kadehdi Suomalaista maidontuottajaa ,Suomalaiset juo maito noin 190 litraa vuodessa,jos siitä maksaa
0,11 euroa ememmän se tekee vuodessa vähän yli 20 euroa ,mitä sillä saa ,ei pallon mitään ,muuta en sitä Ruatsalaisellekkaan antaisi.
- 1918
Talojussi on saanut suvun perintönä vuodesta 1918 asti jatkuneen lahtarivihan.
- niin niin
Onhan hän "punaisen" Suomen perillisiä. Oliko sukunsa koviakin punikkeja vai vain vellihousuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354483- 553085
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472981- 302773
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382369
- 62140
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542115Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703