Jenkkifutis on pikku pöksyjä pitävien neitien laji.Jos haluatte pelata kunnon peliä tulkaa pelaa rugbyy niin tiedätte mitä on olla mies.Ei mee peli poikki ku pallo osuu maahan eikä ole suojia ja ukotkin on isompia vahvempia ja kovempia.
Jenkkifutis=neitienlaji
16
3431
Vastaukset
- make
kertoo kaveri joka ei ole harrastanut kumpaakaan lajia, vain pesäpalloa ja sählyä ja luulee tietävänsä eurosportin kuvan perusteella mikä on kovaa, tervemenoa kokeilemaan kumpaakin lajia.
NE ON MOLEMMAT KOVIA LAJIA
tv yks joka on pelannut molempia lajeja- simo82
mut kirjotan ihan kokemuksesta.Toinen vuosi menos Turun eaglesissä. terve tuloa vaa eaglesien harkkoihin lauantaina 15-16.30 ni katotaan mihin susta on...
- kirjottelemalla tänne
simo82 kirjoitti:
mut kirjotan ihan kokemuksesta.Toinen vuosi menos Turun eaglesissä. terve tuloa vaa eaglesien harkkoihin lauantaina 15-16.30 ni katotaan mihin susta on...
Annat tosi hyvän kuvan seurastasi kirjoittelemalla tänne tuollasta lapsellista lässytystä. Käyppä huviksesi itse Trojansin harkoissa, niin takaan, että sieltä löytyy muutama kaveri joka on hieman isompi ja vahvempi kun joku pari vuotta rugbyä harrastanut suunsoittaja.
Pari esimerkkiä:
71 OL Kamran Osman 202 cm 136 kg
58 OL Esko Pirkiö 200 cm 140 kg
Mitkä oli herran omat strategiset mitat? - saxx
kirjottelemalla tänne kirjoitti:
Annat tosi hyvän kuvan seurastasi kirjoittelemalla tänne tuollasta lapsellista lässytystä. Käyppä huviksesi itse Trojansin harkoissa, niin takaan, että sieltä löytyy muutama kaveri joka on hieman isompi ja vahvempi kun joku pari vuotta rugbyä harrastanut suunsoittaja.
Pari esimerkkiä:
71 OL Kamran Osman 202 cm 136 kg
58 OL Esko Pirkiö 200 cm 140 kg
Mitkä oli herran omat strategiset mitat?Pituus 175, paino 175 ;)
- no jooh...
simo82 kirjoitti:
Pituus: 178 cm Paino: 72 kg Tuulen nussima peltoheinähän se siellä :) Kohta alkaa myös Joensuussa jefu pelit niin voin tulla kentälle ilman varusteita kanssasi, tule vaan vaikka tonne keskuskentälle niin kahellaan mikä on kova ja mikä ei
- kysyn vaan?
http://www.eagles.fi/joukkue.phtml
Tässä näyttää olevan teidän joukkue. Kuka näistä ukoista on isompia ja vahvempia kun jenkkifutarit? Onko kenties omat mittasi tuo huikaisevat 173 cm 71 kg? ;D- simo82
jaa mä en tiennykkään et amerikkalaises futikses ei oo ollenkaan pienii nopeit juoksijoit. Kaikki on ilmeisesti 2 metrisii ja 150 kilosii. varmaan on mielenkiintost seurata nopeatempoista peliä.haluaisin kyl nähdä ku nää jättiläiset pelaa 2x 40 min rugbyy.Eipä taitais jätkät kovin kauaa jaksaa.Kyl sun pitäis tietää lajien fyysiset erot jos oot kuulemma molempia pelannut.Ja seuraapa yleisesti maailmalta lajien eroja ja pelaajia. Suomes molemmat lajit on niin lastenkengis vielä.Sillä fysiikalla millä jenkifutikses pärjää ni rugbys ei kovin pitkäl pötki.Nii juu ja oon itte 180cm ja 95kg.ei häikäisevät mut viel oon hengis,eikä oo luita poikki.
- turha vähätellä
simo82 kirjoitti:
jaa mä en tiennykkään et amerikkalaises futikses ei oo ollenkaan pienii nopeit juoksijoit. Kaikki on ilmeisesti 2 metrisii ja 150 kilosii. varmaan on mielenkiintost seurata nopeatempoista peliä.haluaisin kyl nähdä ku nää jättiläiset pelaa 2x 40 min rugbyy.Eipä taitais jätkät kovin kauaa jaksaa.Kyl sun pitäis tietää lajien fyysiset erot jos oot kuulemma molempia pelannut.Ja seuraapa yleisesti maailmalta lajien eroja ja pelaajia. Suomes molemmat lajit on niin lastenkengis vielä.Sillä fysiikalla millä jenkifutikses pärjää ni rugbys ei kovin pitkäl pötki.Nii juu ja oon itte 180cm ja 95kg.ei häikäisevät mut viel oon hengis,eikä oo luita poikki.
Molemmat lajit on vielä tosiaan pieniä suomessa, mutta jos kävisit katsomassa muutaman vaahteraliigapelin, niin ymmärtäisit, että jokaisessa joukkueessa on myös pirun fyysisiä, nopeita ja vahvoja jätkiä, jotka taatusti pärjäis myös Rugbyssä. Ihan varmasti osa Rugbyn pelaajista pärjäis jenkkifutiksessa myös laitahyökkääjinä, puolustajina tai pallonkantajina.
Aivan turha tulla vähättelemään jenkkifutista. En usko, että olisit nopein, vahvin, taikka kestävin jätkä yhdessäkään suomalaisessa Vaahteraliigaseurassa. Voit noilla mitoilla myös unohtaa nuo neidittelyt ja opetella käyttäytymään. Vähän kunnioitusta toisia lajeja kohtaan. Se on ainakin selvä, että väitteesi rugbyn pelaajien vahvuudesta ja suuresta koosta verrattuna jenkkifutareihin oli tuulesta temmattu... - simo82
turha vähätellä kirjoitti:
Molemmat lajit on vielä tosiaan pieniä suomessa, mutta jos kävisit katsomassa muutaman vaahteraliigapelin, niin ymmärtäisit, että jokaisessa joukkueessa on myös pirun fyysisiä, nopeita ja vahvoja jätkiä, jotka taatusti pärjäis myös Rugbyssä. Ihan varmasti osa Rugbyn pelaajista pärjäis jenkkifutiksessa myös laitahyökkääjinä, puolustajina tai pallonkantajina.
Aivan turha tulla vähättelemään jenkkifutista. En usko, että olisit nopein, vahvin, taikka kestävin jätkä yhdessäkään suomalaisessa Vaahteraliigaseurassa. Voit noilla mitoilla myös unohtaa nuo neidittelyt ja opetella käyttäytymään. Vähän kunnioitusta toisia lajeja kohtaan. Se on ainakin selvä, että väitteesi rugbyn pelaajien vahvuudesta ja suuresta koosta verrattuna jenkkifutareihin oli tuulesta temmattu...olevani nopein ja vahvin. Enkä väitäkkään koska tiedän että en oo. en puhunut meinaan ittestäni ku vertasin näit pelaajii.Tokihan jenkkifutaritkin on isoi ja varmaan vahvojakin, mut jos vertaan molempien lajien huippuja niin kyl rugbyn huipuil on kyl kovempi fysiikka.Ja pakkokin olla kun peliä ei tosiaankaan vihelletä poikki kun sut niitataan maahan.Ja voit vaan kuvitella miltä tuntuu ku 130 kilonen ukko pääsee niittaamaan sut oikeen kunnolla, kun ei ole yhtään mitään suojia.Siinä kyl on lajin hienous ei mitään suojia vaan luu luuta vastaan.Mustelmia tulee luita menee poikki ja tajuja lähtee. Ai että mä tykkään rugbista.Me voidaan kyl kinata näist asioist maailman tappiin asti, mut mul on mun mielipide ja sul omas.Eikä mun mielipide kyl tuu muuttumaan miksikään näist lajeist.
- mutta mutta
simo82 kirjoitti:
Tuolla ei kyllä ollut ketään jonka strategiset mitat olisivat samat kuin väittämäsi:
Taidat siis jauhaa kakkaa eikös vain? - joppe6
simo82 kirjoitti:
olevani nopein ja vahvin. Enkä väitäkkään koska tiedän että en oo. en puhunut meinaan ittestäni ku vertasin näit pelaajii.Tokihan jenkkifutaritkin on isoi ja varmaan vahvojakin, mut jos vertaan molempien lajien huippuja niin kyl rugbyn huipuil on kyl kovempi fysiikka.Ja pakkokin olla kun peliä ei tosiaankaan vihelletä poikki kun sut niitataan maahan.Ja voit vaan kuvitella miltä tuntuu ku 130 kilonen ukko pääsee niittaamaan sut oikeen kunnolla, kun ei ole yhtään mitään suojia.Siinä kyl on lajin hienous ei mitään suojia vaan luu luuta vastaan.Mustelmia tulee luita menee poikki ja tajuja lähtee. Ai että mä tykkään rugbista.Me voidaan kyl kinata näist asioist maailman tappiin asti, mut mul on mun mielipide ja sul omas.Eikä mun mielipide kyl tuu muuttumaan miksikään näist lajeist.
Rypyssähän ei voi täysillä taklata loukkaantumisriskin takia.
Jenkissä taklataan kovempaa.
Mitä muuten tarkoitat tolla "kovemmalla fysiikalla"? - huvittunut lukija
mutta mutta kirjoitti:
Tuolla ei kyllä ollut ketään jonka strategiset mitat olisivat samat kuin väittämäsi:
Taidat siis jauhaa kakkaa eikös vain?Kaverihan väittää pelanneensa jo kaksi vuotta, eli pitäisi olla mukana tuossa rosterissa. Lapsellinen suunsoittaja tuo jätkä on ei mitään muuta.
- simo82
mutta mutta kirjoitti:
Taidat siis jauhaa kakkaa eikös vain?Itse asiassa en oo koskaan lajia harrastanu. Enkä tuu harrastaa... Kunhan jauhoin paskaa, mut syntykyl vähän isompi soppa mitä luulin. Täytyy oikeesti pyytää anteeksi jos joku nyt otti nokkiinsa meikäläisen paskan jauhannasta.
- daasen
on tosiaan hulluu ku jenkkifutarit näyttää 50% isommilta niissä suojissa. Rugby on selvästi kovempi laji
- Mikko Korte
Nimimerkin Simo82 mielipiteet eivät edusta Eagles RFC:n virallista kantaa eikä topicin aloittaneella nimimerkillä ole seuran hyväksyntää ilmaista julkisesti halventavia mielipiteitä toisista lajeista tai sen harrastajista. Yksityisesti jokainen saa toki ajatella juuri mitä lystää.
Seuran puolesta pahoittelen mikäli joku on kokenut viestit loukkaavina. On valitettavaa että ko. nimimerkille ei ole valjennut se, että rugbyyn kuluu oleellisena osana kunnioitus niin vastustajaa kuin muitakin kanssaihmisiä kohtaan, asiaan tullaan palaamaan seuran sisällä ja sanktiot ovat mahdollisia. Henkilökohtaisesti olen myös äärimmäisen pettynyt tapaan, jolla henkilö vetää edustamansa seuran mukaan omiin mielipiteisiinsä perustuvien solvauksien laukomiseen. Tällainen ei anna hyvää kuvaa rugbysta eikä kontaktipohjaisista palloilulajeista ylipäätään.
Itse en lähde vertailemaan kahta täysin erilaista lajia. Tietysti leikkimielinen vertailu on aina mahdollista mutta tosiasiassa jenkkifutista ja rugbya on mahdotonta vertailla suoraan toisiinsa vaikka pelin luonne ja tietyt pelilliset yhteneväisyydet saavatkin lajit muistuttamaan toisiaan ("maallikon silmin").
Oli miten oli, kiitos ja anteeksi. Hyvää (treeni)kevään jatkoa kaikille.
Eagles RFC:n hallituksen puolesta:
Mikko Korte
Hallituksen puheenjohtaja
Eagles online: www.eagles.fi- KUNNIOITAN
Edes yksi fiksu viesti tähän ketjuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544025On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742427Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801590
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111