mikä helvetti siinä perseessä kiinnostaa??
en ymmärrä!
Omalle mieskaverille sanon ainakin aina et jo ei mun tiukka pillu riitä niin se on voi voi:)
On se kumma kumma kun kerran tässä järkeviä ja vielä suomalaisia ollaan,niin ei siltikään mikään riitä!!
ollaanko täällä hulluja vai mitä!?
Omasta mielestäni saa pistää hirteen kaikkl perseeseen haluavat,se on oikein!
Onneksi oma mieheni on sen verran viisas,et ymmärtää että ei kannata edes yrittää siihen suuntaan..."Exit Only" Niinkuin Tony Halme sen viisaasti ilmaisee...
Voi jeesus!!
25
10628
Vastaukset
- kotona,
niin sitten vieraissa.
- "hiukan hullu"
jotta nauttii !!! Sinä et nauti, kireä piposi ja tietämättömyytesi yhdistettynä tyhmyyteen, estää nautintosi.
- aitoääliö
Vaimo välillä vaatii anaalia. Ja silloin saa myös voimakkaimmat orgasmit. Pakkoko sitä on tulla muita tuomaroimaan, jos ko. seksin muoto ei itseä kiinnosta? Miksi tämä maailma on sellainen, että, jos en itse pidä, niin eivät ne muutkaan voi siitä pitää - luulevat vain? Mikä ahdistus siitä sinulle tulee, jos muut saavat nautintoa? Onko se sinun seksielämästäsi pois. Anna muiden touhuta, mitä touhuavat. Jos et ymmärrä, niin onko sen väliä, mitä se sitä paitsi sinulle kuuluu? Seksuaalisuus on moniulotteinen asia. Jokaiselle yksilöllinen. Jos joku pitää "hirttää", niin se on sellainen, joka haluaa olla ylimpänä moralistina ihmisille kertomassa, mikä on sopivaa.
- minä ainakin...
..pidän anaaliseksistä ja en häpeä tunnustaa sitä. Rakkaalta mieheltäni joskus jopa pyydän sitä jos sattuu pidempi aika vierähtämään ettei ole saanut... Kukin nauttikoon mistä haluaa... :)
- jooopa joo
kukin nauttikoon tavallaan. Meillä vaimo, olen siis mies, pyytää välillä ja itsekin ehdotan tai oikeastaan kysyn haluaako sille puolen. Pepun puolelle kyllä mennään vain kun ollaan vähän "tuhmemmalla" päällä ja kiihko huipussaan. Meillä siis se on lähinnä "lisämausteena" seksissä. Orgasmi on kuulemma rajumpi vaimolla pepun kautta. Mutta kukin siis tyylillään :)
- juuri...
jooopa joo kirjoitti:
kukin nauttikoon tavallaan. Meillä vaimo, olen siis mies, pyytää välillä ja itsekin ehdotan tai oikeastaan kysyn haluaako sille puolen. Pepun puolelle kyllä mennään vain kun ollaan vähän "tuhmemmalla" päällä ja kiihko huipussaan. Meillä siis se on lähinnä "lisämausteena" seksissä. Orgasmi on kuulemma rajumpi vaimolla pepun kautta. Mutta kukin siis tyylillään :)
näin se menee... Nautitaan! :)
- Spere
On se niin kivaa ja aikuismaista haukkua kaikki, joiden mielipiteitä ei ymmärrä. Eli oma pikku pikku ymmärrys ei riitä.
Ahdasmielisiä "aikuisia" akkoja näyttäs olevan maa täynnä. Valitettavasti... Noh, onneksi samanhenkiset ihmiset ovat löytäneet toisensa.- Välillä
Kun ei kotona eukolta saa "haluamaansa" aina niin on g-miehiä jotka korvaa halut kun haluttaa. Saavana puolena on välillä hyvä (alistettuna) olla. Sitten kiinnostaa muidenkin naisten pyllyt kun kotona.
"Niinkuin Tony Halme sen viisaasti ilmaisee..."
Kertoo paljon, jos tuo on sulle viisauden mittari...
Muutoinkin viestisi (etenkin eilen lähettämäsi, jonka poistin) ylittävät hyvän maun rajan ja lähentyvät jopa laittomuuksia.- Mr Jack
Niin Tony oli kyllä hyvä tyyppi ja periaatteen mies, oli sitä mieltä että Exit Only siinä kuuluisassa tatuoinnissa.
- Mishalee
Ei tässä viestissä kyllä mitään LAITONTA ole, anteeksi vain.
- lääkkeet loppu?
sinulta anaalia kun saa sitä toisilta miehiltä. On tosin kiinnostuneempi antamaan sitä.
- ygjyfyj
Et tietenkään ymmärrä, koska olet ahdasmielinen pelkuri. 20 vuotta sitten et olisi suostunut harrastamaan seksiä kuin pimeässä ja peiton alla, kaikki muu olisi ollut mielestäsi sairasta ja pervoa. Sääliksi käy miestäsi.
Viisaus on tuosta sinun meuhkaamisestasi kaukana. - Oikea mies
lievemmillä ilmaisuilla olen täysin samaa mieltä.
- Meillähän saa
Meinaan peppuun ja lujaa. Siksi...hän meillä käykin kun ei...hän kotona saa!
- sakke.mk
"mikä helvetti siinä perseessä kiinnostaa??". Eihän tuohon voi kukaan vastata tyhjentävästi. Niinkuin kysymykseen mikä seksissä kiinnostaa ei voi vastata. Seksi vain kuuluu ihmisyyteen ja suurin osa ihmisistä nauttii siitä. Keskustella toki voi kaikesta, mutta sinun aloituksesi oli koko lailla keskustelun rajaamista.
Minun näkemykseni mukaan vastakkainen (joillekin sama) sukupuoli on aina jossain määrin seksiobjekti. Eikä se tarkoita silloin alistamista.
Seksuaalisessa mielessä pylly on minulle naisen kehon osa, johon minun huomioni ensimmäisenä kiinnittyy. Pyöreä, hieman pulleahko naisen takapuoli on minusta kiihottava. Elikkä omassa luokittelussani kuulun "pyllymiehiin". Toinen vähemmistönä tuleva ryhmä on "tissimiehet", miehet joille naisen rinnat ovat se ykköskohta. Olen tehnyt leikkimielistä tutkimusta asiasta. Suurin osa miehistä kertoi pyllyn olevan naisen kehon seksikkäin osa. Toisena tuli naisen rinnat. Yksi mies sanoi silmien olevan seksikkäintä naisessa (valehteliko?). - Tsäss
Sun miehes käy sitten hoitamassa himonsa pois paikallisess Thaikkulassa missä saa persettä muutamalla kympillä. Ja ei se sun pillus nyt niin tiukka voi olla kun jutut on kuin entisellä jakorasialla.
- Nai nen Nai nen!
Hän sekoitti varmaan pipon ja pillun! Peppupanot on ihania ja muuta päälle!
- Mattx
ai pitääks kaikki gayt pistää hirtee : D
- Peppusexpert
Olet väkivaltainen ja suvaitsematon paska. Lisäksi olet epävarma itsestäsi, koska et voi hyväkysä vaan, että kaikkien, eli sinun, ei tarvitse peppuseksistä pitää mutta tästä huolimatta muut saavat pitää.
Tee kaikki tuttusi puusta niin he eivät ainakaan ole mistään kanssasi toista mieltä. - Armas Isokyrpänen
samaa mieltä, kiitos että oot olemassa:)
- Gyne2011
Mistä tiedät että pillusi on tiukka? Veikkaan että se löysä ja iso räpsä...
- mimmimutuli
meillä kumpikin nauttii peppuseksistä todella paljon....orgasmikin on täysin erinlainen kun pantaessa pilluun....suosittelen kaikille jotka haluaa kokeilla jotain ihanaa....
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667