Tässä on nyt ongelma: 12- vuotias ystäväni tarvitsee syntymäpäivälahjan! Harrastaa yleisurheilua, jalkapalloa sekä partiota. Halpa ja hyvä lahja tarvittaisiin(toivottavasti myös ekologinen).Ideoita??
Lahja 12- vuotiaalle tytölle
10
9979
Vastaukset
- on kiva lahjaPari leffalippua on kiva eikä kovin kallis. Pari lounaria mukaan että pääsee kaverin kanssa vielä pitsalle tai hampurilaiselle. 
 tarkista onko kaverillasi tarpeelliset muistikortit tai tarvitseeko vaikka kuulokkeita tai mikrofonia tietsikkaan. Semmoiset on kans kivoja lahjoja, Vähän karkkia mukaan ja sullo ne sieviin sukkiin. (=lahjasukat), itse olen antanut tämmöisiä pojilleni tuossa iässä.
 En tiedä, ovatko ne vähän liian kalliita, riippuu mitä tarkoitit edullisella lahjalla.
 Urheilijalle voisi ajatella kokoelmaa hyviä shampoita ja ihonhoitotuotteita. (esim. Hair Storesta hyviä ja edullisia) Nättiin Tiimarin paperipussiin.
 Sievä kännykkäpussukka?
 Korvikset?
 Huivi -ja piposetti käsineet?
 Semmoisia ideoita... :)- Bile tyttöOlen itse 11 täytän tammikuussa 12. Itse haluaisin lahjaksi olen myös jalkapalloilija, jonkun hupparin tai t-paidan ostin juuri 10€ tosi nätin hupperi takin kamulle. Tai ihon hoito tuotteita, tai vartalo tuoksun jota olisi kiva suihkaista aamulla. 
 Aika kallis lahja olisi:
 Ostaa ody Shopista joitakin kosteus rasvoja, ainaki mansikka ja sitruuna kestää pitkään ja ne virkistää. LÖYTYY MYÖS SUIHKUGEELEINÄ!
- neilikka5Bile tyttö kirjoitti:Olen itse 11 täytän tammikuussa 12. Itse haluaisin lahjaksi olen myös jalkapalloilija, jonkun hupparin tai t-paidan ostin juuri 10€ tosi nätin hupperi takin kamulle. Tai ihon hoito tuotteita, tai vartalo tuoksun jota olisi kiva suihkaista aamulla. 
 Aika kallis lahja olisi:
 Ostaa ody Shopista joitakin kosteus rasvoja, ainaki mansikka ja sitruuna kestää pitkään ja ne virkistää. LÖYTYY MYÖS SUIHKUGEELEINÄ!Oheisesta verkkokaupasta löytyy supersöpöjä ja lämpimiä luomupuuvillatumppuja, 
 aina tarpeen ja ajankohtaiset!
 http://lastenvintti.mycashflow.fi/category/4/vaatteet-lapsille

- ubfruiTietokonepelit on in (: kannattaa ostaa vaikka sims ! ne tosin ovat aika tyyriitä.. 
- vilmuSuosittelen että miettuu mitä kaveri harrastaa tai tykkää tehä 
- ....minulla on sama ongelma paitsi että antaisin lahjan sovinnon merkikkis olemme riidelleet 2 päivää.... parhaasta kamustani tietoa: huumorin tajuinen, eläin rakas (hänellä on 2kissaa ja 1 koira), hauska,12vuotias, herkkä,söpö,kaunis,taiteellinen,toosi hyvä piirtään/maalaan,hänestä on ollut jo 2 lehdessä ja hänellä on ollut näyttelykin,pirteä,iloinen,& toosi hyvä ystävä!(paras ystävä) - ....ja toi äskön mainitsemani tyttö harrastaa: tennistä,&kuvaamataito kerhoa 
- ........ kirjoitti:ja toi äskön mainitsemani tyttö harrastaa: tennistä,&kuvaamataito kerhoa niin ja unohdin irjoittaa äskön että hän harrastaa myös kitara kerhoa 
- Anonyymi.... kirjoitti:niin ja unohdin irjoittaa äskön että hän harrastaa myös kitara kerhoa Voisit myös koittaa naurattaa häntä. Laittaisit vaikka hassut vaatteet päälle ja menisit hänen huoneeseensa, sitten voisit tehdä sovinnon hänen kanssaan ;) 

- AnonyymiOon yks toista ens vuonna 12 
 Toivon vilttiä semmonen pehmeä velour Asu lakanat
 Käsirasva setti
 Kiharruspanta
 Yökkäreitä
 Ponnareita
 Herkkuja
 Esim
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset737754
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti845704
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut403845
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät253167
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1112955
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi222869
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral962805
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k422790
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu892454
- Anteeksi TAamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa132151