Würth Oy ja maksamattomat palkat

Nimetön

Mikäli olet irtisanoutunut Würthiltä tai sinut on irtisanottu etkä ole saanut lopputiliäsi niin ota ihmeessä yhteyttä: [email protected]. Voimme auttaa tilanteessa !

19

9187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös toi ole jo selvä uhkaus?

      Ei ole mun asiani, mutta joku Wurthistä saattaa hiven pillastua... Joka varmasti on entisenä työntekijänä tarkoituksesikin, eli pelotella pomojasi väkivallalla. Se kuitenkin on rikos, jollet tiedä.

      • se otti koville

        "Joka varmasti on entisenä työntekijänä tarkoituksesikin, eli pelotella pomojasi väkivallalla."

        Eikö normaali apu irtisanomistilanteessa ole enemmänkin juridista? Outo tapa teillä siellä pohjanmaalla on heti ensimmäisenä miettiä väkivaltaa! Ja miten päättelet, että tekstin on kirjoittanut entinen työntekijä? Pitääkö jokaisen Würthiä vastaan nostettuja kanteita hoitavan juristin olla ex-Würthilainen?

        "Ei ole mun asiani, mutta joku Wurthistä saattaa hiven pillastua..."

        Syytä on pillastuakin. Netissä jutut kulkeutuvat moniin korviin, jos palkan joku yritys jättää maksamatta. Ja uusimpien tutkimusten mukaan nettikeskusteluilla on vieläpä paljon valtaa ihmisten mielissä, kun he hakautuvat töihin, ostavat tuotteita tms.


      • hakeutuvat
        se otti koville kirjoitti:

        "Joka varmasti on entisenä työntekijänä tarkoituksesikin, eli pelotella pomojasi väkivallalla."

        Eikö normaali apu irtisanomistilanteessa ole enemmänkin juridista? Outo tapa teillä siellä pohjanmaalla on heti ensimmäisenä miettiä väkivaltaa! Ja miten päättelet, että tekstin on kirjoittanut entinen työntekijä? Pitääkö jokaisen Würthiä vastaan nostettuja kanteita hoitavan juristin olla ex-Würthilainen?

        "Ei ole mun asiani, mutta joku Wurthistä saattaa hiven pillastua..."

        Syytä on pillastuakin. Netissä jutut kulkeutuvat moniin korviin, jos palkan joku yritys jättää maksamatta. Ja uusimpien tutkimusten mukaan nettikeskusteluilla on vieläpä paljon valtaa ihmisten mielissä, kun he hakautuvat töihin, ostavat tuotteita tms.

        hakeutuvat varmaankin ?


    • toi totta

      Onko Wurth jättänyt lopputilejä maksamatta??

      • Nimetön

        Ei kyseessä ole suinkaan väkivallalla uhkailu vaan vilpitön halu auttaa juridisin keinoin mikäli jotain onnetonta kohtaa tilanne,että palkka syystä tai toisesta jää tulematta. Tiedossani kuitenkin on se,että useita kertoja vuosien saatossa on loppusuoritus jäänyt tulematta mutta joko asianajajan neuvottelun tai suoranaisen palkkasaatavakanteen nostaminen on aiheuttanut maksun suorittamisen. Että mikäli kokee tarvitsevansa apua niin: [email protected]. Ja jos joku asiasta hermostuu niin tutkitaan ihmeessä asioita:)


      • irtisanottu tänä
        Nimetön kirjoitti:

        Ei kyseessä ole suinkaan väkivallalla uhkailu vaan vilpitön halu auttaa juridisin keinoin mikäli jotain onnetonta kohtaa tilanne,että palkka syystä tai toisesta jää tulematta. Tiedossani kuitenkin on se,että useita kertoja vuosien saatossa on loppusuoritus jäänyt tulematta mutta joko asianajajan neuvottelun tai suoranaisen palkkasaatavakanteen nostaminen on aiheuttanut maksun suorittamisen. Että mikäli kokee tarvitsevansa apua niin: [email protected]. Ja jos joku asiasta hermostuu niin tutkitaan ihmeessä asioita:)

        keväänä würthiltä. PAM-Liitto ei tietääkseni ole ainakaan tietoinen. Mihin liittoon myyjät pääsääntösesti kuuluu ja kuka pitää myyjien puolta? Riihimäelläkin mielenkiintoista keskustelua.

        http://www.aamuposti.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Lama-ei-lannista-Wurthia


      • noin iso firma
        irtisanottu tänä kirjoitti:

        keväänä würthiltä. PAM-Liitto ei tietääkseni ole ainakaan tietoinen. Mihin liittoon myyjät pääsääntösesti kuuluu ja kuka pitää myyjien puolta? Riihimäelläkin mielenkiintoista keskustelua.

        http://www.aamuposti.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Lama-ei-lannista-Wurthia

        vaikea uskoa, että noin iso ja tunnettu firma jättäisi palkkoja maksamatta!

        Olen iihmeissäni!


      • Nyt oikeissa töissä
        noin iso firma kirjoitti:

        vaikea uskoa, että noin iso ja tunnettu firma jättäisi palkkoja maksamatta!

        Olen iihmeissäni!

        Sanoiduin muutama vuosi sitten itseni irti painostuksen alla kyseisestä yrityksestä. Sain lähteä samantien ja irtisanomisajan palkka on edelleen saamatta kyseisestä yrityksestä. Mutta pitäähän heikkoja tukea... ;).


      • 8 vuotta ja sikana
        Nyt oikeissa töissä kirjoitti:

        Sanoiduin muutama vuosi sitten itseni irti painostuksen alla kyseisestä yrityksestä. Sain lähteä samantien ja irtisanomisajan palkka on edelleen saamatta kyseisestä yrityksestä. Mutta pitäähän heikkoja tukea... ;).

        irtisanominen on helppoa: koulutetaan ja istutaan palavereissa 8 vuotta ilman epäkohtia kunnes joku huomaa, että sinähän et ole missään tapauksessa soveltuva myyntiedustajan tehtäviin, asiakkaat soittelee vielä 5kk jälkeen että mikä sinulle tuli kun ei ole näkynyt? 3kk palkka ja karenssi palkkana.suosittelen kaikille! tosin voi sitä huonoina aikoina vielä töitäkin tekevälle löytää(kilpailijan palkkalistoilla)


      • sitä
        8 vuotta ja sikana kirjoitti:

        irtisanominen on helppoa: koulutetaan ja istutaan palavereissa 8 vuotta ilman epäkohtia kunnes joku huomaa, että sinähän et ole missään tapauksessa soveltuva myyntiedustajan tehtäviin, asiakkaat soittelee vielä 5kk jälkeen että mikä sinulle tuli kun ei ole näkynyt? 3kk palkka ja karenssi palkkana.suosittelen kaikille! tosin voi sitä huonoina aikoina vielä töitäkin tekevälle löytää(kilpailijan palkkalistoilla)

        varmempi lähtö on Wurthiltä. Syy; olet liian kallis, ajattelet muutakin kuin sitä illistävää pennun naamaa (positiivista) joka on postitettu faxattu e-mailattu joka yrityksen kolkkaan, kyseenalaistat esim. hinnoittelun, palkkatavan, yms.


      • Sufflelobbaaja
        irtisanottu tänä kirjoitti:

        keväänä würthiltä. PAM-Liitto ei tietääkseni ole ainakaan tietoinen. Mihin liittoon myyjät pääsääntösesti kuuluu ja kuka pitää myyjien puolta? Riihimäelläkin mielenkiintoista keskustelua.

        http://www.aamuposti.fi/Uutiset/Kaikki-uutiset/Lama-ei-lannista-Wurthia

        Wurthillä hirveä hätä päästä työntekijöistä eroon,yrittävät huijaamalla ja pakottamalla saada porukkaa pois.Lähinnä muuttavat alueet niin että siinä tienaa 600-1000€kk ja odottavat että edustaja lähtee kävelee.Kyseisessä firmassa ei ole työntekijällä mitään arvoa eikä oikeuksia.Ihan mielivaltaista toimintaa mitä säälittävät mielisteliä myyntipäälliköt tukevat 100%.


      • Jake 72

        No niin..on se kumma että tätä taloa ei suomen valti0/liitot yms tahot saa ojennukseen..se toiminut jo vuosikymmeniä lakien vastaisesti..nyt ensimmäiset yt neuvottelut jotka vaan ainoastaan sen takia kun Hallituksen pj ei saanut savustamalla ulos..monia kymmeniä ympäri suomen lähti ulos näin koska ei saanut enää riittävästi palkkaa..jotkun vanhat työntekijät lähtivät vuosi sitten kiertämään ns 0 asiakkaita..sovittu kk palkka jako muutettiin talon puolesta provikalle..ei ne ymmärrä että ei perheellinen ihminen tule 700-1200€ ansiolla edes yhtä kk toimeen..pitäisi perustaa kerho eronneet/erotetut wurth miehet..valvomaan olemassa olevien etuja..minulla ei taloa vastaan ole henkilökohtaisesti mitään..olen saanut sieltä saatavani ja kertonut rekrytoijalle ja hänen miehelleen mielipiteen heistä ja toimintatavoista..ihmettelen kovasti että 30v aikana ei kenelläkään ole kilahtanut näihin törkeisiin tekoihin ja tapahtunut mitään ihmeempää..sanotaanko että aika tälläiselle johtamiselle on ohi suomessa...


      • florian
        Jake 72 kirjoitti:

        No niin..on se kumma että tätä taloa ei suomen valti0/liitot yms tahot saa ojennukseen..se toiminut jo vuosikymmeniä lakien vastaisesti..nyt ensimmäiset yt neuvottelut jotka vaan ainoastaan sen takia kun Hallituksen pj ei saanut savustamalla ulos..monia kymmeniä ympäri suomen lähti ulos näin koska ei saanut enää riittävästi palkkaa..jotkun vanhat työntekijät lähtivät vuosi sitten kiertämään ns 0 asiakkaita..sovittu kk palkka jako muutettiin talon puolesta provikalle..ei ne ymmärrä että ei perheellinen ihminen tule 700-1200€ ansiolla edes yhtä kk toimeen..pitäisi perustaa kerho eronneet/erotetut wurth miehet..valvomaan olemassa olevien etuja..minulla ei taloa vastaan ole henkilökohtaisesti mitään..olen saanut sieltä saatavani ja kertonut rekrytoijalle ja hänen miehelleen mielipiteen heistä ja toimintatavoista..ihmettelen kovasti että 30v aikana ei kenelläkään ole kilahtanut näihin törkeisiin tekoihin ja tapahtunut mitään ihmeempää..sanotaanko että aika tälläiselle johtamiselle on ohi suomessa...

        Älkää purko ruokkivaa kättä.. Ja etteköhän te **koset ja muut pellet joutaneetkin talosta pois.


      • 20v ja sikana
        Jake 72 kirjoitti:

        No niin..on se kumma että tätä taloa ei suomen valti0/liitot yms tahot saa ojennukseen..se toiminut jo vuosikymmeniä lakien vastaisesti..nyt ensimmäiset yt neuvottelut jotka vaan ainoastaan sen takia kun Hallituksen pj ei saanut savustamalla ulos..monia kymmeniä ympäri suomen lähti ulos näin koska ei saanut enää riittävästi palkkaa..jotkun vanhat työntekijät lähtivät vuosi sitten kiertämään ns 0 asiakkaita..sovittu kk palkka jako muutettiin talon puolesta provikalle..ei ne ymmärrä että ei perheellinen ihminen tule 700-1200€ ansiolla edes yhtä kk toimeen..pitäisi perustaa kerho eronneet/erotetut wurth miehet..valvomaan olemassa olevien etuja..minulla ei taloa vastaan ole henkilökohtaisesti mitään..olen saanut sieltä saatavani ja kertonut rekrytoijalle ja hänen miehelleen mielipiteen heistä ja toimintatavoista..ihmettelen kovasti että 30v aikana ei kenelläkään ole kilahtanut näihin törkeisiin tekoihin ja tapahtunut mitään ihmeempää..sanotaanko että aika tälläiselle johtamiselle on ohi suomessa...

        ...jolla ainoana alan tukkuliikkeenä on varaa investoida ja käyttää varoja esimerkiksi asiakkaidensa kouluttamiseen näinä "vaikeina aikoina". Sen, mitä tuosta siansaksasta nyt selville sai. Opettelisit Jake-poika kirjoittamaan.


      • Sufflelobbaaja
        20v ja sikana kirjoitti:

        ...jolla ainoana alan tukkuliikkeenä on varaa investoida ja käyttää varoja esimerkiksi asiakkaidensa kouluttamiseen näinä "vaikeina aikoina". Sen, mitä tuosta siansaksasta nyt selville sai. Opettelisit Jake-poika kirjoittamaan.

        ...koko wurth työnantajana. Kertokaa yksikin hyvä puoli firmasta? Minulta jäi lopputili saamatta kun irtisanoiduin yrityksestä, maksoivat jälkikäteen selvitysten jälkeen jotain hiluja vielä perään. Ei ole ensimmäinen kerta kun tuolla palkkauksessa kusetetaan edustajaa. Tuossa firmassa edustaja on aivan koiran hommassa, paska palkka ja huonot edut.

        onneksi nykyään oikessa töissä!


      • ihan itse lähtenyt
        Sufflelobbaaja kirjoitti:

        ...koko wurth työnantajana. Kertokaa yksikin hyvä puoli firmasta? Minulta jäi lopputili saamatta kun irtisanoiduin yrityksestä, maksoivat jälkikäteen selvitysten jälkeen jotain hiluja vielä perään. Ei ole ensimmäinen kerta kun tuolla palkkauksessa kusetetaan edustajaa. Tuossa firmassa edustaja on aivan koiran hommassa, paska palkka ja huonot edut.

        onneksi nykyään oikessa töissä!

        Minä kyllä sain ihan oikein lopputilin. Mutta musta edustajat vois pitää itsekkin huolta asioistaan, esim lain mahdollistamat isyyslomat on turha jättää pitämättä kun niiden raha tulee kelalta. Samoin lomien aikaiset tulothan ei oo sidottu lomien aikaiseen myyntiin.. Turha uskoa kaikkea näitä käytäntöjä mitä "meillä on ollut tapana tehdä näin".. Ne on työsuhdelakiasioissa väliin niin pihalla kuin lumiukot, mutta harva uskaltaa kyseenalaistaa asioita ja ihan pitää puoliaan. Ja onhan se myyntialalla muutenkin hyödyllistä osoittaa se että ei niele kaikkea mitä vastapuoli sanoo. Ja Pamin jäsenyys maksaa kyllä itsensä takaisin siinä firmassa jos ei muuten niin yöunissa.. Mypät kehuu myyntimiestenliittoa mutta arvatkaapa vaan miksi...

        Hyvää oli mukavat työkaverit ja asiakkaat, tulipahan siinä käytyä samalla syventävä kurssi työelämän realiteetteihin ja työsuhdelakiteksteihin. Huonoja en viitti muistella. Keskityn mieluummin omaan elämään ja mukavempiin asioihin.


      • hk
        ihan itse lähtenyt kirjoitti:

        Minä kyllä sain ihan oikein lopputilin. Mutta musta edustajat vois pitää itsekkin huolta asioistaan, esim lain mahdollistamat isyyslomat on turha jättää pitämättä kun niiden raha tulee kelalta. Samoin lomien aikaiset tulothan ei oo sidottu lomien aikaiseen myyntiin.. Turha uskoa kaikkea näitä käytäntöjä mitä "meillä on ollut tapana tehdä näin".. Ne on työsuhdelakiasioissa väliin niin pihalla kuin lumiukot, mutta harva uskaltaa kyseenalaistaa asioita ja ihan pitää puoliaan. Ja onhan se myyntialalla muutenkin hyödyllistä osoittaa se että ei niele kaikkea mitä vastapuoli sanoo. Ja Pamin jäsenyys maksaa kyllä itsensä takaisin siinä firmassa jos ei muuten niin yöunissa.. Mypät kehuu myyntimiestenliittoa mutta arvatkaapa vaan miksi...

        Hyvää oli mukavat työkaverit ja asiakkaat, tulipahan siinä käytyä samalla syventävä kurssi työelämän realiteetteihin ja työsuhdelakiteksteihin. Huonoja en viitti muistella. Keskityn mieluummin omaan elämään ja mukavempiin asioihin.

        Aikaa on jo vierähtänyt tuosta, mutta viime keväänä kuitenkin. vedottiin näihin tuotannollisiin yms. paskoihin ja tuorein talossa sai lähteä.

        Mitäpä tuosta, kyllä olen jälkikäteen kuullutkin niin paljon negatiivista tuon talon toiminnasta, että ei kyllä takaisin kiinnostaisi mennäkkään ja tavallaan olen hyvässä asemassa kun eroon pääsin.


      • hk kirjoitti:

        Aikaa on jo vierähtänyt tuosta, mutta viime keväänä kuitenkin. vedottiin näihin tuotannollisiin yms. paskoihin ja tuorein talossa sai lähteä.

        Mitäpä tuosta, kyllä olen jälkikäteen kuullutkin niin paljon negatiivista tuon talon toiminnasta, että ei kyllä takaisin kiinnostaisi mennäkkään ja tavallaan olen hyvässä asemassa kun eroon pääsin.

        Kiitos yhteydenotoista. Mukavasti on saatu palkkoja maksuun. Epäilijät voivat ottaa esim. yhteyttä Hyvinkään käräjäoikeuteen. Sieltä selviää mm. nostetut kanteet joissa vastaajana Würth. Huomioikaa, että tulee kysyä Riihimäen käräjäoikeuteen nostettuja kanteita. Eli Riihimäki ennen 31.12.2009 ja sen jälkeen Hyvinkää.


        Mikäli sinulla on avuntarvetta niin ota rohkeasti yhteys: [email protected]


      • hehki
        hk kirjoitti:

        Aikaa on jo vierähtänyt tuosta, mutta viime keväänä kuitenkin. vedottiin näihin tuotannollisiin yms. paskoihin ja tuorein talossa sai lähteä.

        Mitäpä tuosta, kyllä olen jälkikäteen kuullutkin niin paljon negatiivista tuon talon toiminnasta, että ei kyllä takaisin kiinnostaisi mennäkkään ja tavallaan olen hyvässä asemassa kun eroon pääsin.

        Mutta siellähän ei päde se että "tuorein" lähtee! Jos oot saikutellu eikä sun nassu satu miellyttään,siellä on villit lait!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      176
      1319
    2. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      311
      1050
    3. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      142
      983
    4. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      21
      964
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      96
      862
    6. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      830
    7. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      59
      825
    8. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      84
      798
    9. Nyt olis hyvä hetki tavata ja jutella

      Entinen parisuhde on paketoitu, ja nyt olisin vapaa mies sinun käyttöösi. Vieläkö tahdot mua? Aikaa on mennyt liikaa, mu
      Ikävä
      51
      758
    10. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      122
      732
    Aihe