otin kamin-x lämmittimestä kaatumislaukasijan pois kokonaan,ei enää vaikuta keikutus,toimii eikä savuta.
venelämmitin
6
908
Vastaukset
- Kapu II
Minulla vastaava lämmitin veneessä, en ole poistanut kaatumis-suojaa koska veneeni niin iso ettei keiku liikaa ? . Mutta...minkälainen homma se on poistaa ? Muuten...onhan mahtava lämmitin !! ( kaikista vastaväitteistä huolimatta )
- kamin-x
kamin-x kaatumislaukasijan poisto.otetaan suojapellejä senverran pois että päästään käsiksi laukisimeen joka on polttimen vieressä kytkettynä sukan säätövivustoon,pyöreä litteä rautamötikkä joka keikkaa ja laukasee sammuttimen aina kun kallistaa lämmitintä.siitä voi ottaa pois sen rautamötin jousen pienen vaijerinpätkän ja pellinpalan,lämmitin toimii ihan normaalisti tämän jälkeen muttei enää sammu vaikka kuinka kallistelis.
- Veneveijo
Tämä on hevosen urheilua. Kaatumislaukaisija on nimenomaan turvalaite. Sama kuin poistaisi sähköjohdosta eristeet.
- kaikkea viel
Ja tuota vielä pitää kehuskella täällä.
- Pööö silö
Äärettömän tyhmä
- Turvalaitteet kunnos
Jos turvalaitteet on poistettu niin on varmasti turha yrittää hakea korvauksia vakuutuksesta jos jotain sattuu. Ei mulla ole ollut ongelmia vaikka en ole kaatumislaukaisijaa poistanutkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076