Ask.com riivaa firefoxia!!

help.please!

Joo eli kaveri luuli asentavansa asentaa netistä yhden ohjelman (taisi olla joku "ilmainen" photoshop) ja sen asennus ei tottakai onnistunut.
Sen sijaan saatiin Firefoxia riivaamaan Googlen kilpailija, Ask.com...

Ennen kun Firefoxin navigointipalkkiin kirjoitti osoiteriville esimerkiksi hakusanan " suomi24 ", niin se löysi automaattisesti lähimmän sivun, jonka nimi viittaa hakusanaan, eli ainoastaan tuolla nimellä löysi www.suomi24.fi -sivulle. Tämä oli kätevä ominaisuus, mutta nykyään jollei kirjoita täydellistä osoitetta tuohon, niin se menee Ask.com:iin ja hakusanana siellä on suomi24.

Ärsyttävää. Nyt olen poistanut manuaalisesti Mozillan Program Files -kansiosta kaiken Askiin viittaavan, ja kalunnut läpi Mozillan omat asetukset, mutta tuopa vika ei poistu. Lisäksi koneelleni on alkanut ilmestyä kummia kansioita sinne tänne..

Onko teillä tietoa tästä? Miten saan Mozillan taas löytämään sivut suoraan ilman Askia? Kiitoksia vastauksista!

12

5401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä tästä
      • bdgbsss

Hei kiitti näistä!
        oli todella ärsyttävä!

• etsellassst
        bdgbsss kirjoitti:

Hei kiitti näistä!
        oli todella ärsyttävä!

Lisäys vielä,
        Mulla otti toinenkin hemmetin "toolbar" taas firefoxin haltuun,
        tolla about:config kun muokkailee niin siellä on sellanen vaihtoehto aina kuin "palauta oletusarvo" niin se toimii, ei tarvi tietää mitään!
        Ja muutetut jutut on aina boldattu

• pappa

Kiitti! Ask on tullut saatanasta saastuttamaan maailman tietokoneita. Vihaan sitä perkele.

• näin.

http://i236.photobucket.com/albums/ff1/Joo_vaan/palauta.jpg?t=1272392508

• haku.

koneet

• erkki

1. poista askki ohjasu paneelista.
      2.poista se lisäosa selaimesta.
      3.vaihda hakua palvelu vaikka googleksi.

Firefoxilla paina sitä nuolta askikln lokon vierestä ja ota siitä google.
      Sama toimii varmaan useimmilla selaimilla.

• NEED H3LP

Joo itselläni on sama ongelma mutta comodon kanssa vain... Eli, kun kirjoitan osoite kenttään esim. suomi24 niin sehän menee jonnekkin helvetin comodon hakukoneeseen (joka on muuten aivan helvetin hankala lukea ja puoliakaan se ei löydä).
      On nämä ilmaiset virustentorjuntaohjelmat, niin mukavia :)

Olen koittanut tuolta: about:config asetuksita etsiä comodoa mutta ainakaan en itse ole löytänyt mitään siihen viittaavaa...

• apunsaanut

--------> lisää/poista sovellus> firefox>poista. eipä näy senjälkeen.

• Ask.com riivaa taas

Hemmetin ask.com alkoi mulla taas riivaamaan, kun sen pari päivää sitten poistin sieltä keyword.URL:stä -.-
      Mut nyt sain sen poistettua menemällä ohjauspaneeli > poista ohjelmia > ask toolbar > klikkaa hiiren oikeaa reunaa > poista
      Koko ask.com pitäis roskiksee heittää -.-

• google sucks

Mitäs vikaa ask.com:issa on? Monin paikoin googleakin parempi hakukone. Ei se google ole mikään ylijumala joka on ainut ja oikea vaihtoehto! Päin vastoin, riistokapitalismia, ihmiskauppaa ja lapsityövoimaa harjoittava monikansallinen yhtiö.

• GOOGLE PARAS

"Mitäs vikaa ask.com:issa on? Monin paikoin googleakin parempi hakukone. Ei se google ole mikään ylijumala joka on ainut ja oikea vaihtoehto! Päin vastoin, riistokapitalismia, ihmiskauppaa ja lapsityövoimaa harjoittava monikansallinen yhtiö."

HAISTA SINÄ SAATANAN RYSSÄ PASKASI!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      47
      5015
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      63
      2835
    3. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      255
      1221
    4. Jenkkilahkojen kastekaava

Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan
      Kaste
      139
      1104
    5. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      71
      1074
    6. Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!

Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin
      Kaste
      161
      1065
    7. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      128
      1038
    8. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      72
      994
    9. Mitä ajatuksia miehet, jos..?

Nainen on 40v eikä ole omia lapsia?
      Ikävä
      138
      919
    10. Se mies rakastaa minua

Ja minä rakastan häntä. 😌
      Ikävä
      49