fuji f 420 finepix tuhlaa akkua onko mulla maanantai kappale ja hiastelee myös
kammera roplem
7
1043
Vastaukset
- anonyymin kamera
eikö kukaan suostu vastaamaan mimun kysymykseen vai eikö herroja vaan haluta
- ytimekkäästi
On.
Jos hieman viitsit paneutua kirjoitustaitoon ja välimerkkien käytön hienouksiin, saat varmasti paremmin vastauksia. - pönttöörvelö
ytimekkäästi kirjoitti:
On.
Jos hieman viitsit paneutua kirjoitustaitoon ja välimerkkien käytön hienouksiin, saat varmasti paremmin vastauksia.no mitäs väliä sillä on jos on virheitä kirjotuksessa kuhan se teksti on on ruuvulla saakelin pälli aivo
- pönttöörvelö
ytimekkäästi kirjoitti:
On.
Jos hieman viitsit paneutua kirjoitustaitoon ja välimerkkien käytön hienouksiin, saat varmasti paremmin vastauksia.no eipä sillä tiedolla ole enää väliä minä heitin jo mokoman laitteen menemään aikoja sitten ja hommasin oikean kameran
- aivot kuolemaan
pönttöörvelö kirjoitti:
no eipä sillä tiedolla ole enää väliä minä heitin jo mokoman laitteen menemään aikoja sitten ja hommasin oikean kameran
keskutelun taso on suoraan fujista :-)
- anonyymin
aivot kuolemaan kirjoitti:
keskutelun taso on suoraan fujista :-)
joo nii olihan se sen verran paska laite että hyvä kun vaihoin canoniin ,olisin ollu kohta mieli sairaalassa sen vehkeen kanssa.
- hö
anonyymin kirjoitti:
joo nii olihan se sen verran paska laite että hyvä kun vaihoin canoniin ,olisin ollu kohta mieli sairaalassa sen vehkeen kanssa.
varaudu känönis kanssa siihen mielisairaalareissuun jo hyvissä ajoin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101