Kaveri sekosi ganjasta

oliivi 

Lähdin kaverin luo vieraillulle eri paikkakunnalla, jossa kaverilla on omakotitalo ja tarkoituksena oli hieman pajautella/chillata. Matkaan otin mukaan pari geeta paria viikkoa vajaa valmista PPP:a mukaan. Kaverin 2 frendiä iski paikalle vähän ennen settien alkamista. Pojat puhuivat et tänään sit vedetään kunnon kivetykset päälle, minä siinä sitten aloin kyykkää puuhaamaan ja virittelin paukut valmiiks. Kaverit ei hirveesti ollu poltellu aikasemmin, joten totesin et kannattaa ottaa varovasti. Sällit sitten hieman innostu, kun imutekniikat alko olemaan hallussa ja ennen ku ehin huomatakkaan, niin yks näistä kavereista oli imutellu oikein huolella. Siinä vaiheessa kysyin et millos oot polttanu viimeks? - "2v sit lätkää bulgarias". Okei... Tässä vaiheessa 4 kaveria hyväs nousupilves, kunnes alkoi tapahtumaan. keittelin kaikessa rauhassa glögiä keittiös ku olohuoneesta alko kuulumaan jottain ihme hätä-huutoja. Menin sit punasine silmineni kattomaan, et mitäs pojat meuhkaa, niin yks kaks huomasin yhden näistä frendin frendeista hyökkäävän suoraan kimppuuni. Noh, 183cm/100kg vapaaottelija jolta on todellisuudentaju hämärtynyt täysin ei ole niitä jätkiä, joita haluaisin rauhotella 10min sisään parista kyykkäputkesta. Painimiseks se meni, saatiin ukko vähän rauhotettua, vaikka ei niistä kahdesta muusta kaverista ollut mitään apua, liian kivessä toimiakseen. Jouduin siinä kerran kuristamaan sälillätä hapet ulos ku nyrkit alko heilumaan tuulikaapissa pahannäkösesti. Tillanne oli aivan absurdi, aika painajaismainen suoraan sanottuna. Silloin ku sälli ei yrittäny leipoa meitä pataan, niin sitten se itki lattialla hukattua elämäänsä yms. En siis tuntenut tätä jätkää mitenkään. Tajusin hyvin nopeesti, et jätkän psyyke petti pahemman kerran ja nyt iski elämän realiteetit aika rankalla kädellä takavasemmalta. Sellaista itkunsekaista raivoamista se oli noin 30min ajan, jonka jälkeen päätimme poikien kanssa lähteä talosta ulos ja jättää tää sankari sisään rauhottumaan. Ite olin vähän pahassa välikädessä, koska tajusin kyllä et mikä miestä vaivaa, mutta kun ei yhtään tuntenu sitä, niin avun antaminen henkisessä muodossa ei oikein onnistunut. Sekopään frendit oli edelleenkin niin kivessä, ettei niistä ollu mitään apua. Oltiin sitten pihalla istumassa auton sisällä pohtimassa tilannetta, kun tää sälli ryntää ulos ja juoksee autoa kohti! No, hop auto käyntiin ja pakitetiin karkuun joku 400m. Vähän etäämmältä tarkkailtiin sitten et mihin mies sitten aikoo. Hän oli tässä vaiheessa huppari päällä(ilma n. 5c) ja kovassa juoksussa kohti jotakin harhaista kohdettaan. Seurattiin miehen liikkeitä varjostamalla autolla perässä, kun tämä juoksee pitkin autoteitä ja ilmanyrkkeilee ja huutelee itekseen jotain. Okei, tässä vaiheessa lähdin itse kotiin ja kaverit olivat sitten ihan fiksusti soittanu poliisit sällin perään, ettei mitään vahinkoa sattuisi. Lopputulos: Sälli löydettiin jonkun pikkutien vierestä kilppikonna-asentoon menneenä, kun poliisit 2kpl ja 2kpl vartijoita menivät miestä hakemaan, niin alko kuulemma aivan armoton mylläkkä, jonka tuloksena mies sai etälamauttimesta itseensä. Sieltä sitten putkaan. Tämä oli sunnuntaina illalla. Kaveri tokeni todellisuuteen vasta TIISTAI iltana. Koko sunnuntain lopun ja maanantain mies luuli olleensa kuollut. Kertoi että kun tazer osui, niin hän "kuoli". Tuli pelkkää pimeetä ja sitten alkoi kuulumaan kun hiekkaa heitetään arkun päälle tms. Jotain muutakin selitteli ja aika rajuilta jutuilta kuullosti. Mieheltä lähti vielä kaiken päälle duunit alta, 3v opiskeltu viittävaille valmis oppisopimus.

34

3854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1874187

      aika käsittämätön juttu,se kaveri varmaa on vetäny jotain muutaki kun pilvee jos noin pahasti käy!?

      • eihajuakaan

        Olettaen, että tarina on tosi, ei trolli:

        En usko, että vapaaottelija koskee muihin juttuihin. Viinaa voi juoda, ei siinä mitään. Mutta noi treenausvälineet, kuten painot, anaboliset asteroidit, hormonituotteet ja piri ei ole psyykkeelle kuitenkaan niin paha.

        Ja jos siinä päällä on vielä perhe, jossa taipumusta psyykkisiin ongelmiin, niin sehän on vaan perheessä oleva juttu - ei se itseä varmaankaan koske.

        Kannabis se on. Kaiken pahan alku ja juuri. Piri on vitamiini ja anaboliset on vaa ravintolisiä.

        Kaippa ton tarinan mukasesti voi käydä jos psyykkeessä on vikaa joko aineilla tai ilman. Ei se kannabiskaan kaikille sovi. Onneks sentää kannabista, eikä mitään vaarallisempaa mistä vois mennä henki. Tällöin toi jannu voidaan saada vielä kuntoon.


    • säälinpää

      ajattele. sinun aikasi taitaa nykyään mennä pääasiassa näiden omakutoisten "hampputarinoiden" keksimiseen ja niiden levittelyyn. onhan sekin jonkinlaista elämää, luulisin. ehkä vähän säälittävää, mutta elämä on. sinun elämäsi.

    • '''p'''

      Kyllä tuollaisessa tapauksessa on aina kyseessä jo muutkin aineet kuin vain Ganja. Mikäli Ganjasta menee ns.koomaan ynm. on seuraukset hieman erilaiset, vakavat mutta sekoaminen ei ole kyllä tuota luokkaa. Sanoit, että kyseessä oli vapaapainija, joten hyvin hyvin vahvasti epäilisin, että muutamat ylimääräiset pillerit on sekoittaneet miehen pään ennemmin kuin tuo kannabis. Näitä on nähty, ikävä kyllä, mutta aina taustalla on paljon paljon enemmän kuin pelkkä kannabis... Hallusinaatioita kannabiksesta saa vain harvat ja usein heillä on muunlaista vahvaa huumetaustaa menneisyydessä tai nykyhetkessä. En kuitenkaan lähde yleistämään, mutta sanonpahan vaan, kannabiksesta ei tuollaista reaktiota saa muuten kuin pitäisi olla todella pahat mielenterveysongelmat päällä...

    • ddwadwad

      Lähepäs vittuun trollaamasta täältä. Tarina kopioitu taas suoraan Hamppu.net foorumeilta. Vitun luuseri hanki elämä. Toivon HARTAASTI että sulle kävis just noin ku tarinan herralle.

    • ranskan sarjan painajainen

      tässä nähdään enemmän se, mitä hormonien käyttö tekee vapaaottelija-ihmisen psyykelle. niille ei sovi viina, eikä niille sovi kannabis. ne on hormoninarkkareita.

    • TIETYSTI

      tämä ketju

    • takia ...

      minulla on aina ladattu colt anaconda cal 44 mukanani. pari anacondan puremaa rauhoittaa kovimmankin hamppu-painijan hetkessä.

      • miestä

        se on jos ei muuten miehestä mihinkään ole, sikäli jos siis joskus edes tilanne tulisi, vaan kun ei tule.


      • katso tosta

      • DarkNinjaHiiri

        Viina-narkeilta aseet pois!


      • magmun housuissa
        DarkNinjaHiiri kirjoitti:

        Viina-narkeilta aseet pois!

        aseet eivät tapa. viinanarkit tappavat.


      • puukottaa naapurin
        magmun housuissa kirjoitti:

        aseet eivät tapa. viinanarkit tappavat.

        Cannabis killer knifed neighbour 100 times A mentally ill man driven to violent frenzies by cannabis was sentenced to life yesterday for stabbing a man 100 times. Rafiq Kashmiri killed publishing director Jon Cooper-Taylor, 60, who came to the rescue after he heard Kashmiri attacking his 83-year-old neighbour. Kashmiri, 50, of Tooting, south London, sexually assaulted the woman at her south London home in June, 2006, and returned five nights later to attack her. When Mr Cooper-Taylor intervened, Kashmiri stabbed him to death. The woman suffered fractures, cuts and bruises. Kashmiri, whose violent episodes are triggered by cannabis, denied murder but admitted manslaughter due to diminished responsibility. He was sentenced to life, serving at least ten years, for the killing and given an indeterminate sentence for attacking the woman.


    • Minda

      Eksyin tälle sivustolle ihan mielenkiinnosta ja pakko jakaa mun oma tarina, vaikka voi olla ettei sitä kukaan usko.. Olen nyt siis 22vuotias tyttö, käyn vakituisesti töissä eikä mielenterveys -tai päihdeongelmia ole. Liikuin koko nuoruuteni piireissä jossa poltettiin paljon pilveä ja käytettiin joskus vähän muutakin. Itse join vain alkoholia jos johonkin päihteeseen koskin, mutta ehkä n. 5x kokeilin itsekin poltella. Joinakin niistä kerroista mulla tuli tosi hauska olo, joinakin oksetus ja joinakin ei tuntunut missään (poltin varmaan "väärin" :D). No, 17vuotiaana seurustelin miehen kanssa jolle pilvenpoltto oli silloin ihan arkipäivää. Yhtenä viikonloppuna sitten halusin itsekin vetää pienet henkoset. Kun olin polttanut, ehkä ensimmäiset 5minuuttia mulla oli tosi hyvä olo; kaikki nauratti ja oli uskomattoman rento olo. Kunnes sitten helvetti alkoi.... Koko huone pyöri mun silmissä ihankuin joku spiraali ja värit vaihtui. Tuntu et oisin ollut jossain pesukoneessa missä oli diskovalot. Mun poikaystävä tuli lähelle kun varmaan huomasi ettei ollut kaikki ihan kunnossa ja näytti että se ois mennyt tosi kauas yhtäkkiä ja sitten taas tosi lähelle, ihankuin kuminauha ois vetänyt. Siitä ne hallusinaatiot sitten alkoi.. Kesti sen koko yön. Lisäksi sen yön aikana sain 5 paniikkikohtausta ja meinasin tosissani hypätä parvekkeelta alas. Se yö oli mun elämäni tähänastisin hirvein kokemus, jonka vuoksi oon kannabista ehdottomasti vastaan. Ärsyttää kun kaikki jauhaa jokapaikassa nykyään ettei se tee mitään pahaa ja on paljon parempi kuin alkoholi. Tottakai ihmisillä saa olla omat mielipiteet, mutta tuntuu vaa ettei ne tiedä mistä puhuu... Tai sitten mulla on joku super sekava pää eikä kellekkään muulle ikinä käy näin :D mutta joo, tässä mun tarina aiheeseen liittyen, toivottavasti muut ei joudu kokemaan ikinä sitä samaa pilvenpolton yhteydessä!

      • 78+1=12

        Olet kyllä yksi miljoonasta tai ainakin sinne päin jos tuollaisen episodin olet kokenut, varmasti noin vahva reaktio vaatii jo täysin poikkeavaa aivorakennetta anandamidia vastaanottavien reseptorien osalta.


      • Velikale

        "Eksyin tälle sivustolle ihan mielenkiinnosta"

        Tai sitten olet oikeasti renkunut täällä vuosia, ja kirjoitellut usein aiemminkin vastaavanlaisia satujasi.


      • mary j is good 4 u

        Bumppasit viestiketjun vuodelta 2009 (miten hlvetissä löysit?!?) ja nyt kaikki vidun idiootit kommentoi tätä ikään kuin kyseessä ei olisi trolli. Tämä palsta on täynnä vihanneksia. Minulla ei muuta.


      • taas tätä pskaa

        "jonka vuoksi oon kannabista ehdottomasti vastaan. Ärsyttää kun kaikki jauhaa jokapaikassa nykyään ettei se tee mitään pahaa ja on paljon parempi kuin alkoholi. Tottakai ihmisillä saa olla omat mielipiteet, mutta tuntuu vaa ettei ne tiedä mistä puhuu"

        Helvetin trollit saatana. 2009 vuodelta viimeisin viesti tässä ketjussa, kunnes piti taas nostaa vuosia vanha lanka esiin ja lisätä paskapuhetta paskapuheen päälle.

        Ettekö saatanan tunarit tajua että hamppu on paljon alkoholia hyväksytympi päihde niin monessa maailmankolkassa ettei yhden pikku Suomen lainsäädäntö kiinnosta vittu ketään. Sen kun vastustat, toivottavasti menee yöunet siinä hommassa ja saat hermoromahduksen. Sillehän sinä et mahda mitään että se on kohta alkoholia yleisempi päihde maailmassa, koska se on alkanut saamaan erittäin vahvaa jalansijaa muslimimaissa. Alkoholi on suosittua muutenkin vain lähinnä länsimaissa ja Venäjällä. Kun ajatellaan että Afrikka, Intia, Aasia ja Etelä-Amerikka ovat perinteisesti pidättäytyneet ihan muissa päihteissä kuin alkoholissa, on hieman typerää kuvitella että länsimainen lainsäädäntö muuttaisi heidän kulttuurinsa täysin toisenlaiseksi. Ehkä se lännkäreiden harjoittama riisto näissä osissa maailmaa johtuu juuri siitä että länkkärit eivät viinaa jumaloidessaan ole huomanneet luonnosta löytyviä parempia päihteitä ja niiden mukanaan tuomaa sanomaa.

        Pelkästä hampusta ei tule yhtään mitään halluja, ellei kyseessä ole joku high-THC low-CBD lajike ja sitäkin sitten pitää polttaa aika reippaasti.

        Noi parvekkeelta hyppäys jutut on takuuvarma todiste siitä ettet ole mitään huumeita koskaan kokeillutkaan. Se huumevalistajien urbaanilegenda on alunperin koskenut juurikin hamppua (reefer madness videot) mutta nopeasti vaihtui sama tarina koskemaan LSDtä kun huomattiin että psykedeelit ovat valtaa pitäville tahoille suurempi riski. Ihmisethän saattaisivat nähdä todellisuuden jos LSD ja muut psykedeelit kasvattaisi suosiotaan hampun tasolle, siispä kerrotaan sama tarina mutta vaihdetaan vain päihde. Pelottelutaktiikkaa, sitä samaa jota uskonnoissakin hyödynnetään. Usko sinä siihen jos haluat. Oletkos koskaan ajatellut sitä että jos huumeissa kuvittelet osaavasi lentää, niin testaisit varmaan ensin katutasolla tai sisätiloissa? Turha syyttää happoa jos olet täysi idiootti.

        Ja muuten, melko ylimielistä väittää ettei kokeneet käyttäjät tiedä mistä puhuu, itse tiedät mukamas paremmin vain muutaman kerran jälkeen?? Onkohan se todellisuudessa ihan noin?


    • viinirypäleitä

      Ei käyny sit mielessä vaikka jointtia käärästä tälle "amatöörille". Itse olen huomannut sen olevan paljon parempi vaihtoehto :)

    • .....

      Ja tämä on yhtä totta kuin joulupukki.

    • RGCSA

      Kyllähän ihmiset sekoaa ihan selvinpäinkin.Täytyisihän tuossa olla aika eriskummallinen luonne, mutta kai niitä sellaisiakin ihmisiä on että kun oma itsetunto jostain syystä vähän laskee niin sitten sitä aletaan kompensoimaan riehumalla. Ehkä sillä tuli alemmuuskompleksi ja siitä puhkesi narsistinen raivo. Siis narsisti? Steroidit?

    • Eiganjansyy

      Ihan kuulostaa siltä että olis ottanu jotain muutaki roipetta. Jos suoraan sanotaan niin kuulostaapi siltä että amfetamiinia olis ollu pohjalla. Siitä voi tuollaisia psykooseja tulla, ja paukut on voinu laukasta sen ku viel ollu eka kerta... ikinä en ole kuullut että pelkästä kannabiksesta kukaan olisi noin sekavaksi mennyt, kokemusten ja näkemysten kautta voin sanoa.

    • nykyisin savuton

      Uskon että kyseiset tapahtumat voivat pitää paikkaansa. Olen kerran kohdannut saman tyylisen tilanteen ensimmäinen teksti kertoo. Oltiin kaverin kanssa salilla. Salin jälkeen kaveri alkoi puhella että tekisi pitkästä aikaan mieli paatset.( tai no pitkästä aikaa eli noin 3 vko, silloin päätimme yhdessä että saa loppua, koska halutaan tehdä muutakin kuin jumittaa ja saamatta mitään aikaseks, sitä oli kestänyt 2 vuotta yhtä jaksoisesti). No sitten päätettiin että käydään matkalla yhden tutun luona jos onnistuisi. no kyllähän sieltä sitten pesälliset irtosi. Itse jätin kuitenkin hiisaamatta, koska en halunnut vaimol tuottaa pettymystä. Siinä me istuttiin joku 20 min ja lähettiin liikkeelle. Kaveri oli melkein kuin oma itsensä. Siitä meidän piti mennä minun luo. Pihalle kun pääsin niin kaveri hyppäs vaan autoonsa ja lähti helvetinmoisella vauhdilla menemään mitään sanomatta. Yritin soittaa sille mut ei se vastannut puhelimeen. Meni noin tunti niin kaverin äiti soitti minulle ja kysys että mitä toi on käyttänyt. Kerroin että savua oli polttanut. Kaverin äiti kertoi että kun"JORMA" oli tullut kotiin niin oli mennyt lattialle sikiö asentoon ja alkanut tärisemään kyyneleet silmissä. Siinä kerjettiin hetken aikaan juttelemaan kun alkoi kuulumaan kauhea huuto taustalla "että ketä toi mies on käske se pois mitä vittua se täällä tekee" ja kauheesti muuta huutoa, sitten puhelin sammus. Noin 20 min päästä puhelin soi, taas kaverin äiti. Tällä kertaa parkuen että mitä hän tekee "jorma" käy hänen päälensä ja yrittää hakata hänet, Samalla kuului kauhea huuto. Sanoin vaan että mene hakemaan äkkiä alakerran naapuri avuksi jos ette pärjää niin mä tuun auttamaan. Noin tunnin päästä sain puhelun ja kaverin äitin naapuri soitti että tilanne suht kunnossa että katselee tyhjyyteen ja kyselee vain että miksi poliisit ja ambulanssi täällä on ja ketä hänet on hakannut. Kuulin samat asiat kyllä itsekkin koska kaveri ei millään hiljasimmalla päällä ollut.. Kesken puhelun se alkoi taas "jorma" alkoi huutamaan kurkku suorana että ottakaa toi puukko pois hänen jalastaan ja miksi "minä" olen käyn hänen päälleen. "Ollaan oltu parhaita kavereita noin 10 vuotta, joten näin ei ole ikinä käynyt tai edes lähelläkään ollut muutamaa sanaharkkaa enempää". Naapuri kertoi että he kyllä nytten pärjäävät ja että minun ei tarvitse lähteä. Seuraavana päivänä soitin heti aamulla ystävän äidille ja kysyin että miten onko tilanne jo rauhottunut niin kertoi että oli jatkunut aamu kuuteen asti ja sitten oli nukahtanut. Meni 3pvä ennen kuin kaveri uskalsi vastata ite puhelimeen ja lähteä kotoaan liikkeelle. Ollaan juteltu kaverin kanssa siitä sen jälkeen et minkä takia hänen oli pakko lähteä ja mitä se ite muistaa. vastaus on ollut vain että sisältä tuntui että jotain pahaa tapahtuu ja että ei muista muuta kuin oli kotiin päin ajanut niin tuulilasissa olleet vesipisarat olivat lähteneet liikkeelle pyörimään sun muuta paskaa ja, että oli pysähtynyt minuutin välein tielle kattomaan että minkä päältä hän on ajanut, oli kuulemma olllut varmasiitä että joku on jäänyt alle. Itselleni on ton kaverin kokemuksen jälkeen tullut todella suuri pelko savuun sitä ennen pidin sitä maailman parhaana asiana.. Olen tässä kanssa itsekseni mietiskellyt nyt kun on ollut pitkään selvin päin, että kyllä se on ihan hauska aine niin kauan kuin sitä osaa käyttää ja hallitsee sitä polttamista ettei lähde joka päivä linjalle. Ja ihmisten on ymmärrettävä se että nykyajan savu ei ole sitä mitä se oli 70-90 luvulla. Sekin on päivittynyt siihen nykyaikaan. Jos haluatte sitä käyttää niin pitäkää järkipäässä. Itse olen ainakin elämääni paljon onnellisempi vaikka kohtaan nyt todellisuuden kaikki paskatkin asiat mitkä sain savulla pois. Elämä ei vain voi olla sitä ruusulla tanssimista :)

      • Erästin

        " Ja ihmisten on ymmärrettävä se että nykyajan savu ei ole sitä mitä se oli 70-90 luvulla."

        Niinpä. Lääkekannabiskin on tosi vahvaa, ja sitä käytetään joka päivä jopa useita grammoja.

        Vaikka nyt "jormallasi" vähän kulkikin liian lujaa, niin ei valtaosalle kuitenkaan kay koskaan, mikä kannattaa asiassa muistaa. Päihdepolitiikkaa ei myöskään voi tehdä marginaalisen vähemmistön pohjalta, kuten totesi eräs oikeistolaispoliitikko, joka haluaisi viinit maitokauppaan.

        Yksi tai kaksi "jormaa" on erittäin marginaalista, kun kuitenkin hyvin tiedetään, että jokaisella päihteellä on haittoja. Lisäksi kannabiksen vaikutuksista asiallisesti tiedottamalla voidaan "jormien" ongelmia vähentää vielä nykyisestäkin vähästä.


        Lisäksi; mitä vahvempaa on, sitä vähemmän sitä pitää käyttää. Hyvähän se niin on. Esimerkiksi jos tupakassa oli nikotiinia vähemmän kuin siinä nyt on, pitäisi tupakkaakin polttaa paljon useammin.


      • nykyisin savuton
        Erästin kirjoitti:

        " Ja ihmisten on ymmärrettävä se että nykyajan savu ei ole sitä mitä se oli 70-90 luvulla."

        Niinpä. Lääkekannabiskin on tosi vahvaa, ja sitä käytetään joka päivä jopa useita grammoja.

        Vaikka nyt "jormallasi" vähän kulkikin liian lujaa, niin ei valtaosalle kuitenkaan kay koskaan, mikä kannattaa asiassa muistaa. Päihdepolitiikkaa ei myöskään voi tehdä marginaalisen vähemmistön pohjalta, kuten totesi eräs oikeistolaispoliitikko, joka haluaisi viinit maitokauppaan.

        Yksi tai kaksi "jormaa" on erittäin marginaalista, kun kuitenkin hyvin tiedetään, että jokaisella päihteellä on haittoja. Lisäksi kannabiksen vaikutuksista asiallisesti tiedottamalla voidaan "jormien" ongelmia vähentää vielä nykyisestäkin vähästä.


        Lisäksi; mitä vahvempaa on, sitä vähemmän sitä pitää käyttää. Hyvähän se niin on. Esimerkiksi jos tupakassa oli nikotiinia vähemmän kuin siinä nyt on, pitäisi tupakkaakin polttaa paljon useammin.

        Olet aivan oikeassa. En itse ole ikinä uskonut että tuollaista edes voi tapahtua. Ja sen tiedän että ei todellakaan ole yleistä. Taustalla on yleensä muutenkin jo jokin valmiina oleva mielenterveydellinen ongelma mitä epäilen kaverinikin tapauksessa. Stimulantti, depressantti ja hallusinogeeni THC:llä on kaikkien kolmen ryhmän vaikutuksia. Eli jos jo valmiina päässä heittää niin voimistaa tuntemuksia vain enemmän mistä voi johtua hallusinaatiot. Vai olenko väärässä?


      • Ei prkl näin
        nykyisin savuton kirjoitti:

        Olet aivan oikeassa. En itse ole ikinä uskonut että tuollaista edes voi tapahtua. Ja sen tiedän että ei todellakaan ole yleistä. Taustalla on yleensä muutenkin jo jokin valmiina oleva mielenterveydellinen ongelma mitä epäilen kaverinikin tapauksessa. Stimulantti, depressantti ja hallusinogeeni THC:llä on kaikkien kolmen ryhmän vaikutuksia. Eli jos jo valmiina päässä heittää niin voimistaa tuntemuksia vain enemmän mistä voi johtua hallusinaatiot. Vai olenko väärässä?

        Olet väärässä, kuten kaikki muutkin keittiölääkärit ja keittiöpsykologit.
        http://psychcentral.com/news/2013/12/10/harvard-marijuana-doesnt-cause-schizophrenia/63148.html

        On totta, mikäli sinulla on jo skitsofrenia, että suuret THC pitoisuudet voivat nopeuttaa psykoosin laukeamista. Avainsanat tässä "voivat" ja "nopeuttaa". Mitään tieteellistä faktaa ei tuonkaan tueksi löydy. Kuitenkin koska on epäily että näin voi käydä, skitsofreniaa sairastaville ei suositella kannabista.

        Asia on kuitenkin niin että
        http://healthland.time.com/2012/05/30/marijuana-compound-treats-schizophrenia-with-few-side-effects-clinical-trial/
        kannabiksessa oleva CBD ainesosa toimii antipsykoottisena lääkkeenä yhtä hyvin tai oikeastaan paremmin kuin markkinoilla olevat yleisesti käytetyt lääkkeet. Paremmin siksi, että CBD ei näyttäisi aiheuttavan sivuvaikutuksia kuten markkinoilla olevat lääkkeet, jotka aiheuttavat yleensä sen ettei potilas halua syödä lääkkeitään niiden sivuvaikutusten takia, jotka ovat yleensä todella pahoja. CBD näyttäisi toimivan yhtä hyvin mutta ei aiheuta niitä sivuvaikutuksia.

        Lääkärit, lääketeollisuus sekä sitä myötä viranomaiset ympäri maailmaa ovat jo muuttaneet suhtautumistaan kannabikseen, nyt vain odotellaan että "huumevalistuksella" aivopesty kansa hoksaisi saman. Kuten aiemmin todettu, onhan hieman surkuhupaisaa että kannabista määrätään lääkekäyttöön ja samalla kouluissa "valistetaan" kuinka vaarallista kannabis on jokaiselle. Miettikääpä miten ihmiset suhtautuisi buranaan ja parasetamoliin jos kouluissa peloteltaisiin oikein kunnolla että ne tuhoaa maksan ja kuolet.


    • 323432

      Käyttikö Jorma horkkaa?

    • kokemuss

      Sen siitä saa ku vetää överit.

      Alotusviesti muutes kirjotettu mun synttäri päivänä :D

      • sinaatiot

        pilvi on paras ja hallut


    • opetuslapsi4

      Elämä opettaa.

      Ihan oikein, että työ lähti jne. Itseaiheutettu, joten täysin oikeutettua, tyhmästä päästä saa kärsiä. Mitä ilmiantamiseen tulee, kiusa se on pienikin kiusa ilmoittaa poliisille kavereita ;)

      • Näin se menee

        Niin opettaa. Ei kaikki työpaikat ole kannabiksen käytöstä huolissaan. Tiedettävästi erään suuren kodinkoneita myyvän ketjun paikallisen liikkeen pomo tarjosi minulle savuja kun olimme iltaa viettämässä, eli ainakin siinä putiikissa kiinnijäämisestä seuraisi vain ylennys ja/tai palkankorotus. Ilmiantajan asema ei olisikaan sitten siinä tilanteessa enää itsestäänselvää.

        Jos jotain elämästä kannattaisi sinunkin joskus oppia, niin ainakin sen että kaikki ihmiset ovat erilaisia. Sama koskee työpaikkoja. Varsinkin sellaiset duunit jossa luovaa työtä arvostetaan taikka se on koko yrityksen perusta, kuten esim IT-alalla on näitä maailmanlaajuisia superyrityksiä joilla on varaa tarjota ilmaiset ateriat kaikille työntekijöilleen, niitä ei paljoa huumetestit kiinnosta. Miksikö? Siksi että yli puolet väestä kusisi purkkiin positiiviset näytteet. Mitäs sitten pitäisi tehdä?

        Asia on niin että jos hyvä työntekijä vaihdetaan huonoon vain jonkun epäonnisen huumekokeilun takia, niin sellaisesta firmasta kannattakin lähteä. Eihän sellaisella putiikilla ole mitään tulevaisuutta.


    • dgaDSHSD

      Onko pelkkää CBD:tä sisältävä hamppu öljy laillista suomessa?

    • perkelen narkit!

      tarina ei voi olla tosi koska kannabis on maailman terveellisen aine. juomavesi on kuulema vaarallisempaa kuin kannabis. LOL jokaista kannabista narkkia kyynärpäällä nenään!!

    • n-n-n-n

      No aika vaikea kyllä uskoa että pelkästään kannabiksesta ois mennyt noin sekaisin vaikka olis kuinka kokematon. Varmana oli jotain muita pillereitä vetänyt sitten kans...

      Toisin kuin ajatellaan niin kannabiksesta / hasiksesta voi saada yliannostuksen. Sekään ei kuitenkaan ilmene tuollaisena sekoamisena. Siinä lähinnä sydän hakkaa, kroppa tärisee, mahaan sattuu ja on paniikkikohtaus-olo, kylmä hiki valuu ja tuntuu siltä että kuolee. Siinä tilassa ainoa mitä pystyy tekemään on makaaminen. Jos menee seisaalleen niin kaatuu / pyörtyy. Ei tosiaan pysty tappelemaan tai juoksemaan...

      Sellasta oon kuullut että joillain kannabis voi laukaista paniikki- tai psykoosikohtauksen. Jälkimmäisessä varsinkin toki voi seota vaikka millä mitalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe