Miehet chateissa narutettavia

Darla

Aina miesten puhe kääntyy seksiin, olit sitten vaikka kirkko-chatissa.

Mahtais panohalut jäähtyä kun näkis meidät chatin naiset luonnossa! ;) Jotenkin tuntuu, että ne näkee vain tavaran jalkovälissä eikä sitä, missä se on kiinni. Vois meinaan ainaski pikapanohalut jäähtyä nopeeta.

Mulla ainakin on tavara väljä kuin ladon ovi, tukkani on rasvainen, naama harmaankalpea ja finninen, mahassa ainakin kolme pelastusrengasta, rinnat roikkuu navan alle, haisen kuin vanha sukka kun en viitti pestä kun on kiire chattaileen erotiikka-chattiin, jossa mua viedään heti koppiin sekstaileen ja istuun naaman päälle. Päälläni mulla on mun entisen ukkoni vanha rikkinäinen flanelli pyjama, kkoko päivän kun chattaan ja sekstaan.

92

19368

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niksi-Pirkko

Asustuksestasikin mainitsit...
      ... joten minua rupesi kiinnostamaan, että onko sinulla tapana niinkuin minulla; hyötykäyttää entisen ukon pitkiä kalsareita?

Kun kalsareiden persusta on harsoksi kulunut, niin ei muuta kuin rohkeasti housut reidestä poikki vaan ja lahkeet jälleen uusiokäyttöön. Talven hittihän on säärystimet! Sellaiset syntyvät näppärästi lahkeista ja yläosasta voi tehdä tiskirättejä entiseen malliin.

• Pekko

olis se ihan hyvä kun pesisit ees ittes.kannattaako sitä mainostaa että haisee.

• Darla

Näistä ex-äijäni kalsareista on persus puhki kun se raapi aina takapuoltaan, joten nämä on mukavasti ilmastoidut (syön päivittäin hernaria kun en ehdi chattailultani muuta). On niin mukava chattailla ja piereskellä kun sekstailee AnnanSulleHeti ukkojen kanssa.

• Darla
        Pekko kirjoitti:

enkä ollenkaan hyvälle. Siks mua naurattaakin kun ukot viittii tarjota mulle aarteitaan ja pyytää mua istahtamaan naamalleen. Kyllähän se mulle käy, olen työtön ja hupini on harvassa.

• ylermi
        Pekko kirjoitti:

kyllähän lihan pitää vähän haista eihän se muuten maistu miltään.

• taptap

Siinäpä hyvää tekstiä chattiukkojen luettavaksi

• vesa-77.
        Pekko kirjoitti:

ei se oikeesti haise, olettekos te miehet niin tyhmiä että uskotte mitä toi muija selittää, sehän yrittää vaan karkottaa vonkaajat pois, mä haistoin sen tosta tekstistä että huijaa se, ja mua ainakin kiihottaa noi jutut

• Et arvaa

Älä huoli. Ukot ja äijät voi olla vielä yllätyksellisimpiä niiden "paljon markkinoitujen" ja suurta lupaavien nimimerkkiensä takana. Hiki ja henki haisee, parta ajametta, pienet munat nyyköttää jaljovälissä löysinä rikkinäisten kalsareiden ja lutuisten verkkareiden sisällä, mutta puheet on suuria. Ja toisaalta, eiks ne miehet tykkääkin ns. "luonnollisista" naisista. Niin että ei kun jatketaan hommia sätissä.

• Darla

Että pienimunaisia ja löysiä miehiä? Vaikea uskoa, on niin kovat tarjoomukset aina. Vaikka ei silti, kyllä multakin "mesi lentää ja hinaja tirsuu", vaikka oon ummessa ollut ´jo viitisen vuotta.

• Pikkumunanen
        Darla kirjoitti:

Että pienimunaisia ja löysiä miehiä? Vaikea uskoa, on niin kovat tarjoomukset aina. Vaikka ei silti, kyllä multakin "mesi lentää ja hinaja tirsuu", vaikka oon ummessa ollut ´jo viitisen vuotta.

Olispa ihan oikea neuvo josta pienimunaisetkin haaveilee.Ja lähden siitä lähtökohdasta että pientä ei saa isoksi mutta ison saa pieneksi.
        Kyllä muuten tuhdistakin naisesta tulee vetävä kun vähän harjoittelee alapään lihaksia.

Käykää lukemassa www.nicehouse.fi

• Maikul

Kai siellä chateissa on samanlaisia ihmisiä kuin muuallakin huolineen ja murheineen, ei mitään kiiltokuvia. Jos joku yrittää esittää jotain niin hänet pannaan kyllä järjestykseen. Ollaan siis kaikki ihan rauhassa omia itsejämme ja ollaan rehellisiä niin emme petä toisiamme.

• ylermi
        Darla kirjoitti:

enpä tiedä onko pienimunaisia miehiä olemassakaan vaiko onko sitten isovittuisia naisia.eipä tähän päivään ole koosta ollu kiini vaan miten sitä käyttää ja minne.

• Jessus

se varmaan on, niinkuin sekin että tästä keskustelunavauksesta ja sen kommenteista sain päivän parhaat naurut. Mutta odota vaan, kyllä joku sen tosissaan ottaa. PS. Mulla on harmaat pässinpökkimät.

• Darla

Sen lisäksi, mitä yllä kuvasin, niin ryyppään koko ajan jotain, päivällä piimää ja iltapäivästä alkaen (ei koskaan ennen klo: 15) juon viruvalgeta. Näppis meni jo kertaallleen vaihtoon, kun valge levisi aakkosten sekaan. Onneksi uusi maksoi vain parikymmentä euroa ja pääsin illaksi chattiin. Lisäksi mulla on pullonpohjarillit, olen sokea ilman niitä, en näe mihin istun.

• Jessus
        Darla kirjoitti:

Sen lisäksi, mitä yllä kuvasin, niin ryyppään koko ajan jotain, päivällä piimää ja iltapäivästä alkaen (ei koskaan ennen klo: 15) juon viruvalgeta. Näppis meni jo kertaallleen vaihtoon, kun valge levisi aakkosten sekaan. Onneksi uusi maksoi vain parikymmentä euroa ja pääsin illaksi chattiin. Lisäksi mulla on pullonpohjarillit, olen sokea ilman niitä, en näe mihin istun.

tietysti epäilin, mutta koska laitoit vastineen, niin uskon kyllä sinua. Jos sinulla on noin huono näkö niin kannattaa kysyä seuraavalta partnerilta minkä kokoinen naamataulu sillä on, jos vaikka näkisit istua ilman rillejä...

• Hertsilei
        Jessus kirjoitti:

tietysti epäilin, mutta koska laitoit vastineen, niin uskon kyllä sinua. Jos sinulla on noin huono näkö niin kannattaa kysyä seuraavalta partnerilta minkä kokoinen naamataulu sillä on, jos vaikka näkisit istua ilman rillejä...

Ehkä on parempikin, ettet näe mihin istut. Mutta sullahan on tunto-ja kuuloaistit kuitenkin tallella, niin että voit vain päätellä (kuvitella)miltä aluskaverista tuntuisi todellisessa tilanteessa. Varmaan liikehdintää ja.... jotain "äännähdyksiä" alkaisi hetimmiten ilmetä, kun niin ehtaa tavaraa olisi likellä.

• ylermi
        Darla kirjoitti:

KYL KANNATTAS KATTO MIST NÄPPIKSENSÄ OSTAA TOHON HINTAAN SAA 4 UUTTA

• ylermi

mistähän sais suositukset et pääsis kattoo pässin ja kirjoittajan villat

• Moa
        ylermi kirjoitti:

Mistä näppiksiä saa alle 20 euron, kysyn vaan?

• ylermi
        Moa kirjoitti:

Mistä näppiksiä saa alle 20 euron, kysyn vaan?

biltema 5,50,nettikauppa 7,80ym ym ym katsele hintoja iha käypiä vehkeitä,kivotux rirhööt jöhtyy sörmistä

• Moa
        ylermi kirjoitti:

biltema 5,50,nettikauppa 7,80ym ym ym katsele hintoja iha käypiä vehkeitä,kivotux rirhööt jöhtyy sörmistä

Ostin erikoisliikkeestä tyhmyyksissäni! Nytpä tiedän.

• snake**
        ylermi kirjoitti:

20 euroo ei o paljon hyvästä näppiksestä vaan normaali hinta, alle menevät hajoo alta aikayksikön, nimimerkki kokenut.

• """"...

Olet varmaan chattailut seksi puolella..Mun vaimo kerto että siellä istutaan naamalle myös)D

• Darla

Operoin pääasiassa seksipuolella, koska siellä on eniten miehiä. Oikeassa elämässä minua ei huomaa kukaan, mutta kun astun erotiikkabaarin ovesta sisään milloin Mesimarjana milloin Kiimakirstinä milloin Mirbelle16:na, niin johan viedään koppiin ja sidotaan etten pääse karkuun. Ahhh! Taidankin tästä taas, kun ilta ehtii....

• ylermi

jos nää kirjoittelijat sen tekis tukehtumiskuolemat,jutuista päätellen,lisääntyis rrräjähdysmäisesti.

• Honeypie

Ja lisäksi on papiljotit päässä että saan kauniit kiharat ohueen tukkaani, enkä tupakillekaan aina ehdi koneen äärestä poistua, joten kyllä se sätkä tossa huulessa välillä roikkuu. Muuten ollaan Darla kyllä ihan samanlaiset, ja vientiä riittää! Siis chatissa.

• VanhatKaadotVaihtoon

hmm.. mua ei haittaa ollenkaan se että onko Nainen 180/60 Punapää tai 160/95 Brunette ;)
      Molemman kokoisista lähtee yhtä hyvin "savut" sekä tulee "vakipano" tai kertapano.

• MustaSurma

Aika hyvä provo keskustelun pohjaksi. Kun olet noin älykäs tiedät itsekin, että chatissa liikkuu kyllä muunkinlaisia miehiä. Ja myös naisia, jotka juuri etsivät sitä mistä miehiä syytät.
      Sehän oli juuri tämän kontaktitavan rikkaus. Jokaisella on oikeus chattailla millä tavalla itse haluaa. Itse ainakin haen välillä ystävää, jolla on huumorintajua ja sana hallussa. Aika nopeasti ne pelkän seksin etsijät putoilevat kyydistä.
      Nimimerkkini muuten keksin äsken. En ole sitä koskaan chatissa käyttänyt. Sorry jos se on jonkun toisen... Olen itse mies yli 40 v, eikä minulla ole vakionikkiä. Käyn chatissa loppujen lopuksi aika harvoin.

• Darla

niin huomaat, että niitä pelkkiä seksin tarjoajia on suurin osa miehistä. Olen yrittänyt tivata alkuun keskustelua tai edes pientä runonpätkää, mutta piukassa on. Suurin osa menee suoraan asiaan vailla mitään puhetta. Itse asiassa haenkin sex-baaristakin lähinnä keskusteluseuraa, koska siellä saa heti kontaktin, toisin kuin muissa chat-huoneissa, joissa ei pääse tällaisena uutena sisäpiirin joukkoon - en minä ainakaan ole mikään tunkijaluonne, vaikka aika räväkkä olenkin. Lisäksi miehet ovat paljon reilumpia ja parempia keskustelijoita kuin naiset, jotka ovat yllättävän kapea-alaisia keskustelukumppaneita. Sori, naiset, ei pahalla.;)

• MustaSurma
        Darla kirjoitti:

niin huomaat, että niitä pelkkiä seksin tarjoajia on suurin osa miehistä. Olen yrittänyt tivata alkuun keskustelua tai edes pientä runonpätkää, mutta piukassa on. Suurin osa menee suoraan asiaan vailla mitään puhetta. Itse asiassa haenkin sex-baaristakin lähinnä keskusteluseuraa, koska siellä saa heti kontaktin, toisin kuin muissa chat-huoneissa, joissa ei pääse tällaisena uutena sisäpiirin joukkoon - en minä ainakaan ole mikään tunkijaluonne, vaikka aika räväkkä olenkin. Lisäksi miehet ovat paljon reilumpia ja parempia keskustelijoita kuin naiset, jotka ovat yllättävän kapea-alaisia keskustelukumppaneita. Sori, naiset, ei pahalla.;)

vastasit. sinä vaikutat juuri sellaiselta, jota etsin. järki juoksee ja sana hallussa. toivottavasti pääsen joskus kanssasi juttusille. tahtoo tuo aika vaan olla juuri nyt vähän kortilla. lupaan runoilla sitten jos tavataan jossakin huoneessa:)

• *Itserakas*
        MustaSurma kirjoitti:

vastasit. sinä vaikutat juuri sellaiselta, jota etsin. järki juoksee ja sana hallussa. toivottavasti pääsen joskus kanssasi juttusille. tahtoo tuo aika vaan olla juuri nyt vähän kortilla. lupaan runoilla sitten jos tavataan jossakin huoneessa:)

anteeksi puuttumiseni asiaan, tuo lupauksesi runoilusta Darlalle sattui vaan silmääni tosi kivana juttuna.
        Jospa miehet tajuaisivat miten pitkälle kauniilla sanoilla pääsee.

• MustaSurma
        *Itserakas* kirjoitti:

anteeksi puuttumiseni asiaan, tuo lupauksesi runoilusta Darlalle sattui vaan silmääni tosi kivana juttuna.
        Jospa miehet tajuaisivat miten pitkälle kauniilla sanoilla pääsee.

sattui. Kivoja naisia tuntuu löytyvän, kun uskaltaa vähän paljastaa omaa persoonaansa. Toivotaan, että tapaan sinutkin jossakin chatissa kevään mittaan. Pelkään, että en ehdi aivan täysillä lähiaikoina panostamaan tähän harrastukseen. On yksityisasiat vähän sekaisin. Oikein mukavaa vuoden alkua sinullekin :) (hali)

• :=)
        Darla kirjoitti:

Naisena voin kertoa, että olen paria mukavaa
        chattailijaa tavannut. Kertonut chattailessa jopa verkkareistani ja T-paidoista päälläni...ilman
        meikin häivääkään!

Tosielämässä sitten onkin eri asia. Eikä ole häirinnyt! Riippuu, mitä kukakin etsii pilke silmäkulmassa :=) Ja kehtaatko näyttäytyä kuitenkaan tarvittaessa!

Kuka nainen illalla istuu Stay Upit jalassa ja
        korut meikit naamalla? Ei kukaan.

Kivaa täällä vain välillä on, kun aika käy pitkäksi, joten jatketaan...

• Pohjmies
        Darla kirjoitti:

Minä olen muutaman kerran käynyt chatissa , ja yleiseltä osastolta ei kyllä keskustelu ystäviä helpolla irtoa . Sex - bar on paras paikka , jos ei halua keskustella seksistä, koska sen on valloittanut seksikielteinen porukka. Tuolta , ihan tavallisilta mielipide palstoilta , löytyy useimmiten parhaat keskustelukumppanit pidenmpäänkin ajatusten vaihtoon.

• *Itserakas*

Suurella nautinnolla luin kirjoituksesi, joka pisti minut kertomaan omasta
      vaatetuksestani.

Minäpä tyttö olen kaunis, oman peilini kertomana.
      (eikös sitä sanota että kauneus on katsojan silmissä)
      Joka ilta kun lamput sammuu ja loistaa vain PC:n ruutu,
      istahden sen ääreen, pyntättynä, meikattuna ja hyvälle vedelle tuoksuvana.
      Valitsen aina sopivan nimimerkin ja ah miten on ruudullani vilisee
      tulipunaisen ruusun värejä.

• Darla

Tässäkin miehet ovat höynäytettävissä. Kuta persoonallisemman ja erikoisemman nikin valitsen, sen punaisempana ruutu räiskyy ja koneeni jumittaa kyselyjen paljoudessa lähes heti. :D Luulin alkuun, että vähän seksahtavat ja hutsahtavat nimet vetoavat miehiin. Toki näinkin, mutta siellä sex-baarissa on ilmeisesti liikkeellä myös varsin valistunutta miesainesta, kulttuuritietoistakin, joten kannattaa panostaa tuohon nimipuoleen, niin tekee lähtemättömän vaikutuksen ja saa laadukkaampaa seuraa;). Itse lausuin yhden kivan niilon kanssa kilpaa Sarkiaa ja oliko se nyt Pohjanpäätä esileikkivaiheessa.

• Topi Kottis
        Darla kirjoitti:

Tässäkin miehet ovat höynäytettävissä. Kuta persoonallisemman ja erikoisemman nikin valitsen, sen punaisempana ruutu räiskyy ja koneeni jumittaa kyselyjen paljoudessa lähes heti. :D Luulin alkuun, että vähän seksahtavat ja hutsahtavat nimet vetoavat miehiin. Toki näinkin, mutta siellä sex-baarissa on ilmeisesti liikkeellä myös varsin valistunutta miesainesta, kulttuuritietoistakin, joten kannattaa panostaa tuohon nimipuoleen, niin tekee lähtemättömän vaikutuksen ja saa laadukkaampaa seuraa;). Itse lausuin yhden kivan niilon kanssa kilpaa Sarkiaa ja oliko se nyt Pohjanpäätä esileikkivaiheessa.

Jippii taas kerran jöytyi nainen ,joka sai kirjoituksellaan suun hymyyn ,kiitti tämä saa sätin elämään ja huumorin kukkiin.Ps mites ois??

• mamma
        Darla kirjoitti:

älä nyt kumminkaan hukkaa elämääsi näissä säteissä. Kuulostat ainakin siltä, että olet ollut paljon ja hartaasti, mutta sulla on lahjoja muuhunkin! Ei pahalla, päin vastoin.

• Darla
        mamma kirjoitti:

älä nyt kumminkaan hukkaa elämääsi näissä säteissä. Kuulostat ainakin siltä, että olet ollut paljon ja hartaasti, mutta sulla on lahjoja muuhunkin! Ei pahalla, päin vastoin.

Äläs nyt! Ettei chateista löytyisikään elämää? Minulla kun on nyt sataprosenttinen panostus nimenomaan chatteihin.

PS Mun täytyy nyt vähän nauraa, mutta en sano mille!:DDDD

• vesa-77.
        Darla kirjoitti:

ja sun höynäytys ei ainakaan mulla mee läpi, sillä toi haisemisesi on niin läpinäkyvää kun vaan voi olla sä yrität kartoittaa vonkaajat, loppujen lopuksi sä olet aika tyhmä ja vajaa. sex baar on sellanen huone jossa tietty puhutaan seksistä ja yritetäänkin, meneppä kuule muihin huoneisiin niin ei yritetä.

• Kokeilepa tätä

Kun sulla kerran, on hinku tuonne nettiseksi juttujen puolelle, niin kokeilepa tätä seuraavan kerran.
      Kun olette sen nettiseksipartnerin kanssa siinä vaiheessa, että istut sen naamalla, niin kerro kaverille millainen oikeasti ole, eli nuo jutut tuossa avauksessasi. HEH olisi kiva olla kärpasenä katossa katsomassa kun se ryntää WC:hen yrjöämään.

Kuitenkin laitan tähän lopuksi hieman asiaakin.
      Eli vaikka tekstisi olikin ilmeinen Provo. Tosielämässä on oikeasti ihmisiä jotka on oikeasti niin päästäneet itsensä repsahtamaan, ettei heillä todellakaan ole mitään toivoa saada oikeaa seksiä. Heitä on niin miehiä kuin naisiakin, joten jätetään niille edes nettiseksi. Niin baareissakaan ei enään niin tarvitse niitä rumia rupsahtaneita hlöitä katsella, kun ne on harrastamassa täällä nettiseksiä.

• Darla

Älä nyt aliarvioi repsahtaneita! Katso vähän ympärillesi niin huomaat, että kaikkein repsahtaneimmilla ukoilla ja akoilla on siipat parisänkynsä toisessa puoliskossa. Usein vielä itseään simpseämmät - seikka, jota olen aina ihmetellyt.

Itse olen ollut huomaavinani, että monilla varsin viehättävillä ihmisillä sen sijaan ei ole kummpania, jos nyt sitten se parisänky olisikin. Ehkä yksinäiset ihmiset pitävät kuitenkin itsensä jonkinlaisessa trimmissä, koska moni toivoo vielä löytävänsä kumppanin siihen tyhjään sängynpuolikkaaseen. - Yleistää ei tietenkään kannata, mutta näinkin päin voi olla.

• Pelimies
        Darla kirjoitti:

Älä nyt aliarvioi repsahtaneita! Katso vähän ympärillesi niin huomaat, että kaikkein repsahtaneimmilla ukoilla ja akoilla on siipat parisänkynsä toisessa puoliskossa. Usein vielä itseään simpseämmät - seikka, jota olen aina ihmetellyt.

Itse olen ollut huomaavinani, että monilla varsin viehättävillä ihmisillä sen sijaan ei ole kummpania, jos nyt sitten se parisänky olisikin. Ehkä yksinäiset ihmiset pitävät kuitenkin itsensä jonkinlaisessa trimmissä, koska moni toivoo vielä löytävänsä kumppanin siihen tyhjään sängynpuolikkaaseen. - Yleistää ei tietenkään kannata, mutta näinkin päin voi olla.

Totta repsahtaneilla on partnerit. Seikka joka johtuu ihmisten laiskuudesta vaihtaa partneria pelossa, ”entä jos en enää saa pokattua ketään”. Miehet jotka moisissa suhteissa rypevät ovat niitä ns. Sohvaperunoita jotka maksavat Amsterdamin huorille seksistä kun oma vaimo muistuttaa mätänevää perunasäkkiä. Ja naiset niitä, jotka ylläpitävät ihanneavioliiton kulissia ympäristönsä iloksi, haaveillen Eric Forresterista, ritarista valkealla ratsulla joka heidät pelastaa arkielämän helvetistä. Tiedostaen totuuden, että ovat itsensä päästäneet rupsahtamaan niin ettei ritari valkealla ratsullaan heitä enää koskaan pelasta. Joten naiset ovat tyytyväisiä siihen, että heillä on ne omat sohvaperunansa vielä viljeltävänä, eivätkä he ole kuitenkaan sosiaalisesti kristillisenmaailmankuvan määrityksen mukaisia vanhojapiikoja. Vanhojapiikoja jotka ovat sosiaalisen yhteiskuntarakenteemme mukaisesti ihmisten alinta kastia.

Mitä sanoit viehättävästi ihmisistä joilla ei ole kumppania on täysin totta. Naiset jotka ovat ulkoisesti viehättäviä olettavat, että se riittää pitkälle parisuhdemarkkinoilla ja sillä voi ostaa vastapuolelta tukun ominaisuuksia.
        Valitettavaa on, että ao. tyypin naisten ei tarvitse kehittää sisäistä kauneuttaan, joten he loppupeleissä jäävät vain ns. miesten blondivitsien kohteiksi.
        Viehättävillä miehillä ongelma onkin monesti vain ympäristön luoma paine parisuhteen muodostamiseen trendien mukaisesti. Tosielämässä miehelle riittää pitkälle kun se vain saa riittävästi pesää, usealta naiselta sopivassa suhteessa ratailtoihin. Tosin tunnustettavaa on, että miehelläkin biologinen kello tikittää ja jossain vaiheessa jälkeläisten teko on ajankohtainen aihe. Se vain ei viehättävien miesten kohdalla ole niin tuskallista löytää sopivaa partneria lisääntymiseen. Koska mies voi aina lähteä läppäsemään vaikka olisikin lapsia suhteessa. Mies tietää, että naisen luonto vetää naisen huolehtimaan jälkikasvusta, koska miehelle uuden jälkikasvun siittäminen on huomattavasti helpompi prosessi kuin naiselle.

• totuusko?
        Pelimies kirjoitti:

Totta repsahtaneilla on partnerit. Seikka joka johtuu ihmisten laiskuudesta vaihtaa partneria pelossa, ”entä jos en enää saa pokattua ketään”. Miehet jotka moisissa suhteissa rypevät ovat niitä ns. Sohvaperunoita jotka maksavat Amsterdamin huorille seksistä kun oma vaimo muistuttaa mätänevää perunasäkkiä. Ja naiset niitä, jotka ylläpitävät ihanneavioliiton kulissia ympäristönsä iloksi, haaveillen Eric Forresterista, ritarista valkealla ratsulla joka heidät pelastaa arkielämän helvetistä. Tiedostaen totuuden, että ovat itsensä päästäneet rupsahtamaan niin ettei ritari valkealla ratsullaan heitä enää koskaan pelasta. Joten naiset ovat tyytyväisiä siihen, että heillä on ne omat sohvaperunansa vielä viljeltävänä, eivätkä he ole kuitenkaan sosiaalisesti kristillisenmaailmankuvan määrityksen mukaisia vanhojapiikoja. Vanhojapiikoja jotka ovat sosiaalisen yhteiskuntarakenteemme mukaisesti ihmisten alinta kastia.

Mitä sanoit viehättävästi ihmisistä joilla ei ole kumppania on täysin totta. Naiset jotka ovat ulkoisesti viehättäviä olettavat, että se riittää pitkälle parisuhdemarkkinoilla ja sillä voi ostaa vastapuolelta tukun ominaisuuksia.
        Valitettavaa on, että ao. tyypin naisten ei tarvitse kehittää sisäistä kauneuttaan, joten he loppupeleissä jäävät vain ns. miesten blondivitsien kohteiksi.
        Viehättävillä miehillä ongelma onkin monesti vain ympäristön luoma paine parisuhteen muodostamiseen trendien mukaisesti. Tosielämässä miehelle riittää pitkälle kun se vain saa riittävästi pesää, usealta naiselta sopivassa suhteessa ratailtoihin. Tosin tunnustettavaa on, että miehelläkin biologinen kello tikittää ja jossain vaiheessa jälkeläisten teko on ajankohtainen aihe. Se vain ei viehättävien miesten kohdalla ole niin tuskallista löytää sopivaa partneria lisääntymiseen. Koska mies voi aina lähteä läppäsemään vaikka olisikin lapsia suhteessa. Mies tietää, että naisen luonto vetää naisen huolehtimaan jälkikasvusta, koska miehelle uuden jälkikasvun siittäminen on huomattavasti helpompi prosessi kuin naiselle.

No, tulihan se miesnäkökulman mukainen totuus selville, että "vanhatpiiat on yhteiskunnan alinta kastia". OHOHHHH! Kyllä on kapea näkökulma varmaan itsensä ylimpään kastiin laittaneelta(?), mutta kiitos kuitenkin siitä. Olihan hyvä kuulla, että osaan sitte olla tarpeeksi nöyrä. Miehet on vaan ilmeisesti naisiin verrattuna niitä ns. "viehättäviä vanhojapoikia". Terveisin yks alinta kastia oleva.

• Pelimeis
        totuusko? kirjoitti:

No, tulihan se miesnäkökulman mukainen totuus selville, että "vanhatpiiat on yhteiskunnan alinta kastia". OHOHHHH! Kyllä on kapea näkökulma varmaan itsensä ylimpään kastiin laittaneelta(?), mutta kiitos kuitenkin siitä. Olihan hyvä kuulla, että osaan sitte olla tarpeeksi nöyrä. Miehet on vaan ilmeisesti naisiin verrattuna niitä ns. "viehättäviä vanhojapoikia". Terveisin yks alinta kastia oleva.

Nyt ymmäsit täysin väärin se vanhapiika-kasti on todellakin naisten omaluoma nais-näkökulma ei todellakaan mies näkökulma. Miehille ei yhteiskunnan sosiaalisella rakenteella ole suurtakaan merkitystä, he ovat vain enemmänkin yksilöitä. naiset luovat lauman, eli sosiaalisen rakenteen yhteiskuntaan, joten he myös rakentavat vanhapiika käsitteen.
        luet ilmeiseti tekstistä vain sen mikä itseäsi ärsyttää. Tai olet niin omaan itsesääliin vajonnut, ettet tarinan kokonaisuutta näe. Vanhoissa pojissa on suurin osa niitä luusereita, joita naiset eivät missään nimessä hyväksy. Joten kaikessa on lopulta tietty tasapaino.

• Darla
        Pelimies kirjoitti:

Rupsahtaneen parin mies odottaa vain tilaisuutta pettämiseen - tämän muuten olen kyllä valmis uskomaan sex-baarin miespotentiaalin myötä, chatti on täynnä ukkomiehiä, jotka tahtovat puhelinnumeron ja osoittteen aivan tosissaan, ja nainen tyytyy sietämään miestä ja vain haaveilemaan toisesta miehestä ja on onnellinen, ettei ole vanhapiika! Tiedätkö, tämähän on totta, ei yleistystä! Sääliksi käy nämä tapa- ja kulissiavioliitot, joissa kumppanien henkinen kehitys taantuu ja yhdessäolo on vain syömistä ja töissäkäyntiä ja arkista nysväämistä ja sohvallamakoilua. Huhhuh.

• elämä on ihanaa....
        Darla kirjoitti:

Rupsahtaneen parin mies odottaa vain tilaisuutta pettämiseen - tämän muuten olen kyllä valmis uskomaan sex-baarin miespotentiaalin myötä, chatti on täynnä ukkomiehiä, jotka tahtovat puhelinnumeron ja osoittteen aivan tosissaan, ja nainen tyytyy sietämään miestä ja vain haaveilemaan toisesta miehestä ja on onnellinen, ettei ole vanhapiika! Tiedätkö, tämähän on totta, ei yleistystä! Sääliksi käy nämä tapa- ja kulissiavioliitot, joissa kumppanien henkinen kehitys taantuu ja yhdessäolo on vain syömistä ja töissäkäyntiä ja arkista nysväämistä ja sohvallamakoilua. Huhhuh.

puhut asiaa, näistä tapa- ja kulissiliitoista. Tai siis puhut yleensäkin, mutta tuo kolahti, koska itse olen saman huomioinut. Miten ihmeessä ihmiset tyytyvät sellaiseen, että elämä valuu käsistä, toisarvoiset asiat on olevinaan tärkeitä? Sitten kiikkustuolissa surraan, olis pitänyt sitä ja tätä tehdä. Jokainen tietty tyylillään, mutta elämä olisi niin antoisaa, kun uskaltaisi elää eikä nysvätä, niinkuin sinä niin kivasti kirjoitit :).

• Nainenn
        Darla kirjoitti:

Totta, sätin miehet ovat selvästi naimisissa olevia miehiä minkä monet sanovat suoraan.Silti pyydetään heti yhteystietoa ja kuvaa ja kysellään messengeriä. Pettämiseen on kaikki valmiit jos nainen vaan ottaa vastaan.

• ReijoMeri

Pelkästään vieräilu miitissä paljastaa, millaista naista tuolla linjoilla keikkuu. Ihan laidasta laitaan on. Minä en ainakaan usko mihinkään ennekuin olen saanut pari kuvaa toisestä, eikä mitään studio copy/pasteja. Runkulla voi käydä ilman jonkun epäesteettisen lehmän avustustakin. Voisi olla jopa suositeltavaa ennen ruudun avaamista.

Silmät auki, pojjaat ja tytööt:)

• Darla

Näitä kuvanpyytäjiä siellä viliseekin pilvin pimein. Heh. Tietäis vaan, kenen kuvia kukin postittelee. Minullekin tupsahti jo yksi John Deppin näköinen. :DD

• Darla
        Darla kirjoitti:

Näitä kuvanpyytäjiä siellä viliseekin pilvin pimein. Heh. Tietäis vaan, kenen kuvia kukin postittelee. Minullekin tupsahti jo yksi John Deppin näköinen. :DD

en vielä tiedä, lähetänkö vastaan Meg Ryanin kuvan vai minkä.

• Robbie W
        Darla kirjoitti:

en vielä tiedä, lähetänkö vastaan Meg Ryanin kuvan vai minkä.

Mä laitan sulle Robbien kuvan oon jo kaatanut sillä monta mimmiä,niinkuin Ylivainio aikanaan saat sen vaihdossa jos pistät mulle spritney Spearsin näin se homma etenee,ja treffit pimeeseen paikkaan

• Darla
        Robbie W kirjoitti:

Mä laitan sulle Robbien kuvan oon jo kaatanut sillä monta mimmiä,niinkuin Ylivainio aikanaan saat sen vaihdossa jos pistät mulle spritney Spearsin näin se homma etenee,ja treffit pimeeseen paikkaan

Näin se menee. Johnny Depp odottaa muuten edelleen minun kuvaani.....

• huhheijaa

kyllä se vain on niin että puheet menee minne antaa niiden mennä .paljon on ihan itsestäsi kiinni mitä puhutaan ja mista asioista .
      Valitettavasti sinulle tuollainen kokemus mutta ehkä olet itse niin halunnut .
      Minulla on kyllä muita kokemuksia kaikki miehet ei ole puhuneet seksistä eikä ole tarvinnut alkaa ehdotteleen . ja on kummallista kun on ihan asiallisia ihmisiä juuri miehissä jotka juttelee ihan asioita ja voi olla ihan ystävä ja minulla on sitte ilmeisesti vain erikoisoikeus sellaisiin ystäviin kivaa nautin heidän seurast joita on nyt asiallisia miehiä . Me ollaan vain ystäviä ja olen jo tavannutkin yhden ja edelleen me ollaan ystäviä eikä mitään muuta ja vieläpä hyviä ystäviä.
      Toivoisin sullekin että onnistuisit löytämään koska ystävät on tärkeitä ja ei niitä ole koskaan liikaa
      Avoin rehellinen asiallinen ja hyväntuulinen iloinen nauravainen olet ja pilkettäkin silmäkulmassa oltava eli huumoria niin ne ystävät löytyy mutta on oltava nimenoman rehellinen ja asiallinen . En voi moittia miehiä ja ei tule mieleenkään että niitä tarvitsisi naruttaa kuten käytät tuossa otsikossa .
      Sulla ei ole rehellinen avoin ja asiallinen tapa keskustella kait, kun lähdetsillä mielellä että on helppo jotain naruttaa ,et silloin vain ystävää saakaan .näin se elämä menee kuitenkin itse voit vaikuttaa

• Darla

Puhun vain erotiikka- ja sex-chateista, joihin olen viime aikoina panostanut todella hartaasti. Nimittäin tavallisiin chateihin en pääse sisälle, kun siellä vakiorouvasväki kutoo sukkaa niin tiiviisti, ettei uutta tulokasta kunnolla tervehditäkään.

Sen sijaan kun astahdat sex-baarin hämyn, punaiset valot räiskähtävät heti päälle ja saat valita seurasi useista tarjokkaista. Sex-chateissa on myös kivoja keskustelijoita, mutta monet miehet hukuttavat naisen heti tarjoamalla vehkeensä mittoja kättelyn sijaan jne. Yleensä pyydänkin herroja ensin lausumaan pienen runonpätkän, joka ainakin minulla toimii oivana turhien tyyppien pudottajana. Nokkelat ja mukavat miehet kyllä keksivät runonpätkän itsekin, elleivät tunne Leinoaan. Sitten voidaan puhua muustakin kuin seksistä. - Mutta siis, rouva hyvä, tällainen hauska ja sähäkkä juttelu ei käy päinsä siellä missä naisporukka on koolla, valitettavasti.

• Elina

Muakin ärsyttää chattien yliseksuaalisuus. Itse en todellakaan oo seksikäs, vaan lihava ja ruma ja kaikkea mahdollista... Hävettää niiden puolesta, jotka luulee mua kaunottareksi. Pitäisikö sitten laittaa nimimerkiksi esim. ruma ja läski, ettei tulisi huijanneeksi miesparkoja?

• Kaunotar

Siis ihan ekaks sulle Darla, koita nyt oikeesti olla kertomatta noita sun hirveitä juttuja, siit tulee tälläselle fiinille naiselle ihan oksennus kurkkuun kun mies raukat luulee keskustelevansa kauniinkin naisen kanssa..kukaan ei haluis sellasta haisevaa..
      Ite mä en chattaile, ku mä saan niin paljon huomiota missä kuljenkin kun oon tosi kaunis vaalea nuori nainen, pitkä ja hoikka mutta kuitenkin muotoja, mä kerään katseita ihan missä vaan kuljenkin, ne miesten himokkaat katseet on jotain aivan ihanaa...sit vaan nokka pystyyn ja peppua enemmä heilumaan niin vielä enemmän hullaantuu, ja ilman mitään härskejä puheita..

Että hopi hopi pesulle ja laittautumaan, voi sustakin viel kaunis tulla!!

• Darla

ei se ole minulta pois.:)

Katson minäkin mielelläni kaunista naista, kuten yleensä kaunista ihmistä, mutta en sillä silmällä, vaan ainoastaan esteettisessä mielessä.

Toivottavasti sinäkin olet sinut ulkoisen habituksesi kanssa!

• Pelimies

Sehän on vanha sanonta,että pelimies ajaa pelillä kuin pelillä,kelillä kuin kelillä ja vaikka päin punaista.Ja toiseksi rantulla kuoharilla on vähän töitä.Eli napinat pois

• Darla

Sussa on tyyliä! Taidat olla aikas hurja! ;D

• VanhatKaadotVaihtoon ;)

nykyisistä kolmesta vakipanosta yks laitettu vaihtoon...
      Olisko ketään halukasta "vakipanoksi" Hesan suunnalta? 42v miehelle

• Narttu

Voi voi kun olet liian vanha. ;o)

• Darla

Oletko hyvä panomies? Miksi sinut pitäisi valita?

Sano siis jotain, niin naiset saavat tästä sitten lukea lausahduksesi ja mahdollisesti ilmoittaa halunsa.

• en tiedä..
        Darla kirjoitti:

Oletko hyvä panomies? Miksi sinut pitäisi valita?

Sano siis jotain, niin naiset saavat tästä sitten lukea lausahduksesi ja mahdollisesti ilmoittaa halunsa.

mut sunnuntainen missä piipahdin niin haluu "uusinnan" torstaina ;) yöksikin olis pitänyt jäädä...

Halukkaille tiedoksi että olen hesasta.

• Darla
        en tiedä.. kirjoitti:

mut sunnuntainen missä piipahdin niin haluu "uusinnan" torstaina ;) yöksikin olis pitänyt jäädä...

Halukkaille tiedoksi että olen hesasta.

Kai sitten olet hyvä panomies. Toinen vaihtoehto on, että nainen on epätoivoisen yksinäinen. Ja mehän emme tiedä totuutta. ;)

Mutta lykkyä tykö, jos nämä eväät siskoille riittävät. (Itselleni ei tosimielessä riittäisi maininta onnistuneesta aktista. Kaipaisin siis sitä runonpätkää tai yhtä järjellistä virkettä enkä sittenkään tietäisi.)

• Styricum_princess
        Darla kirjoitti:

Kai sitten olet hyvä panomies. Toinen vaihtoehto on, että nainen on epätoivoisen yksinäinen. Ja mehän emme tiedä totuutta. ;)

Mutta lykkyä tykö, jos nämä eväät siskoille riittävät. (Itselleni ei tosimielessä riittäisi maininta onnistuneesta aktista. Kaipaisin siis sitä runonpätkää tai yhtä järjellistä virkettä enkä sittenkään tietäisi.)

Hihii, sussa on munaa. Nauran vääränä ku luen sun juttuja! Vihdoinkin huumoria ja nää jotku urpot (tietysti) tulee kitisemään sulle ties mistä...pelastit mun päivän. Yhym, mäkin skrivaan täl hetkel vittu ja varpaat haisten. Mut sellast se on. Mul o vaan toi tavara tiukkaa...x)

• Matti

Chatti-seksi on ainakin ilmaista, monet reppanat maksavat eläkkeensä tai työttömyyskorvauksensa puhelinlaskuissa saadessaan saman palvelun kuin chatista.

• Miks pitäs

jotain chattis... ku sieltä juuri saa "pesää" LIVENÄ ;)

• poliisisetä
        Miks pitäs kirjoitti:

jotain chattis... ku sieltä juuri saa "pesää" LIVENÄ ;)

Varokaa parittajat ja tavaran kauppaajat, olemme valmiina iskemään. Nappaamme suoraan langalta iipeen ja iskemme kotiinne.

• Nussin
        poliisisetä kirjoitti:

Varokaa parittajat ja tavaran kauppaajat, olemme valmiina iskemään. Nappaamme suoraan langalta iipeen ja iskemme kotiinne.

ihan ilmatteeks kaikki Naiset keneltä vaan saan "pesää" nii onkos siinä jotain rikollista?? ihmettelen vaan.

• nutturapää
        Nussin kirjoitti:

ihan ilmatteeks kaikki Naiset keneltä vaan saan "pesää" nii onkos siinä jotain rikollista?? ihmettelen vaan.

"Chatissa on kiellettyä markkinoida tuotteita (= vehjettä/pesää) ja palvelua (= hierontaa, hoitoa, aktia). Lisäksi chatissa on kiellettyä TARJOTA (siis tarjota kukkelia/pimpsaa), ostaa ja myydä seksiä." Lue ohjeet.

• yksi sivusta seuraava

Olet onnistunut saamaan tähänkin keskusteluun joukon ukkoja jotka mouruaa kuin kipeät ''kollikissat''keväisin.Ei voi kuin ihmetellä suomalaisten miesten järjenjuoksua.Jatka samaan tyyliin!

• Darla

Viikonlopulla teen kunnon session sex-baariin, nyt on ollut vähän asioita hoidettavana, on pitänyt poistua koneen ääreltä, pukeutua ja sen sellaista.

Varasin kaksi punkkubägiä jääkaappiin, hernaripurkkeja on parikin per pv, joten eiköhän jotain järjesty tänne palstallekin session herättämistä tunnelmista. Hauskoja sessioita vaan kaikille, moikkaillaan jos nähdään, toivoo darla^^, joka tulee omalla nikillään.... menkää ukot kirjastoon ja valitkaa runonpätkä, jos tahdotte antautua kanssani debattiin...

• seko

toi on ihan asiaa...monet meikä miehet on juuri tollasia pillun haluajia.en minäkään ymmärrä noita helvetin pellejä

• VITTUUNTUNUT

MENKÄÄPÄ KATSOMAAN MINKÄLAINEN KESKUSTELU LÖYTYY MUSIIKKI-TANSSI&ISKELMÄ-VESA OLLINMÄKI:EN OLE HOMO! KYLLÄ SIELLÄ PÄÄ LEVIÄÄ KUN HOMOT JAUHAA KARVAISTEN PERSEITTEN IHANUUDESTA MUSAPUOLELLLA!!!

• leia organa

kuvauksesta päätellen olet jabba huttin leski. semmottii terveisii että veli hyppäs pomppulaudalta, heitti voltin ilmassa ja sytytti vihreevaloisen taskulampun tuhoten teitin ilmatyynyaluksen ja vakuutus ei korvaa. mää vaan sitä että kun muutat vähän asennettasi elämään niin pelastusrenkaatkin lähtee pikku hiljaa halutessasi pois ja sinusta tulee niin hurmaava että miehet ujostelee sua kuin janina frostellia eikä varmasti uskalla tulla jutteleen paitti jäätelöstä.
      r'salogel

• Darla

juttele. Jabba huttia nähnytkään ja mun ilmatyynyalus saa luvan kulkea edelleen juuri niin kuin parhaaksi katson. :DD

• R'Salogel
        Darla kirjoitti:

juttele. Jabba huttia nähnytkään ja mun ilmatyynyalus saa luvan kulkea edelleen juuri niin kuin parhaaksi katson. :DD

jep, jokasen ilmatyynyalus kulkee ajatuksia myöden misä omistaja tahtoo, sen myönnän, mutta nyt joku ohjas metsäkiituri-moponsa endorissa taas sen saman tyypin mopon viereen ja Hamillin Markki päätti ryhtyä liikennepoliisiks ja ohjas taskulampulla sen toisen mopon liikennettä sivaltaen ohjaimet pois ja se toinen päätys päin puuta,(suom: jedin paluu on vain varjo raamatun Jeesuksen paluusta,) jos sydämesä tapahtuu täyskäännös kuin kauan sitte taisteluplaneetta galacticassa jossa adama kääntää vihdoin aluksen ja hyökää cylonien kimppuun, koska aina kyllästyny pakenemiseen (ite samastuin starbuckiin), olin 7, se on vähän kuin valomiekka jolla torjuis pahoja sana-säteitä surullisilta ihmisiltä, ja sen lahjan antaa Pyhä Henki ja vaikka noi tuomitsee jedi-uskonnot tuolla seurakunnissa ku ne ottaa kaiken liian vakavasti ni älä sää ainaka enää kiusaa niitä "pikku murros-ikäsiä ewokkeja" kirjoituksiltaan ei kooltaan, noi ku ehdottelee kaikenlaista. sano vaikka niille että lakki päähän ja näkemiin, lähet paremmisa vaatteisa kadulle paikalliseen Haraldiin syömään villisika-aterian, tulkkaat aulassa olevan riimukiven jossa lukee että "raven was an eye of odin, told to tell to vikings: nomansland is free, Love is a shield. swans tore (down) the boats without fishing lisence, rowing a channel in thin cold silence. if there is someone who wants to make us slaves, its fine. . . cause the answer will be as "warm" as year -39".(inspired by dj.sakin) sit hyppäät yökerhoon, tanssit pharaon i'll show you secrets ja scooterin weekend ja mietit että nyt ewokit päästi ne tukit irralleen kaataen at-kävelijän tai murskasivat toisen at-kävelijän painamalla ilmat poskesta kahella tukilla. sitten ajatuksesi siirtyy menneisyyteen suomussalmelle päin ja pakkaseen ja Hjalmar Siilasvuon stressiin. Hän mietti ehkä ei ole miehillä helppoa estää suomen katkasemista keskeltä, mutta kun kestetään, maan jälkeläiset sitte pääsee pelaamaan netissä paradroidia (c-64-peli, ainaki joskus näyttää siltä tää chatti-kanava keskusteluineen. hauska peli) sit ku löydät taas lapsenmielesi niin 13.soturi-leffakin on vain valhalla-tarina ja löydät oman banderaksen ja sitte kuuntelette yhessä limp bizkitin "behind blue eyesia" puiston hämärässä keväällä ja neon 2 laulaa jossakin "joko tää sitä on?" . . .heippa.

• Darla
        R'Salogel kirjoitti:

jep, jokasen ilmatyynyalus kulkee ajatuksia myöden misä omistaja tahtoo, sen myönnän, mutta nyt joku ohjas metsäkiituri-moponsa endorissa taas sen saman tyypin mopon viereen ja Hamillin Markki päätti ryhtyä liikennepoliisiks ja ohjas taskulampulla sen toisen mopon liikennettä sivaltaen ohjaimet pois ja se toinen päätys päin puuta,(suom: jedin paluu on vain varjo raamatun Jeesuksen paluusta,) jos sydämesä tapahtuu täyskäännös kuin kauan sitte taisteluplaneetta galacticassa jossa adama kääntää vihdoin aluksen ja hyökää cylonien kimppuun, koska aina kyllästyny pakenemiseen (ite samastuin starbuckiin), olin 7, se on vähän kuin valomiekka jolla torjuis pahoja sana-säteitä surullisilta ihmisiltä, ja sen lahjan antaa Pyhä Henki ja vaikka noi tuomitsee jedi-uskonnot tuolla seurakunnissa ku ne ottaa kaiken liian vakavasti ni älä sää ainaka enää kiusaa niitä "pikku murros-ikäsiä ewokkeja" kirjoituksiltaan ei kooltaan, noi ku ehdottelee kaikenlaista. sano vaikka niille että lakki päähän ja näkemiin, lähet paremmisa vaatteisa kadulle paikalliseen Haraldiin syömään villisika-aterian, tulkkaat aulassa olevan riimukiven jossa lukee että "raven was an eye of odin, told to tell to vikings: nomansland is free, Love is a shield. swans tore (down) the boats without fishing lisence, rowing a channel in thin cold silence. if there is someone who wants to make us slaves, its fine. . . cause the answer will be as "warm" as year -39".(inspired by dj.sakin) sit hyppäät yökerhoon, tanssit pharaon i'll show you secrets ja scooterin weekend ja mietit että nyt ewokit päästi ne tukit irralleen kaataen at-kävelijän tai murskasivat toisen at-kävelijän painamalla ilmat poskesta kahella tukilla. sitten ajatuksesi siirtyy menneisyyteen suomussalmelle päin ja pakkaseen ja Hjalmar Siilasvuon stressiin. Hän mietti ehkä ei ole miehillä helppoa estää suomen katkasemista keskeltä, mutta kun kestetään, maan jälkeläiset sitte pääsee pelaamaan netissä paradroidia (c-64-peli, ainaki joskus näyttää siltä tää chatti-kanava keskusteluineen. hauska peli) sit ku löydät taas lapsenmielesi niin 13.soturi-leffakin on vain valhalla-tarina ja löydät oman banderaksen ja sitte kuuntelette yhessä limp bizkitin "behind blue eyesia" puiston hämärässä keväällä ja neon 2 laulaa jossakin "joko tää sitä on?" . . .heippa.

Piti googlata ennen kuin tajusin kysymyksesi. Katsos poikaseni/tyttöseni, minä en seuraa Kauniita ja rohkeita. Olen koittanut istahtaa ruudun ääreen, mutta sarja ei kiinnosta minua pätkääkään, enkä tunne siitä muita termejä kuin Brooke ja Ridge, koska luin tarinan siitä, miten heidän nimisiään vauvoja on Suomessa kastettu muutamia. (Ridge Mähönen, Brooke Kenonen, hmmm ;)En siis tiedä, millainen on "kaunareitten Darla". Tämä nikki tupsahti vahingossa, kun mietin omaa olemustani ja yritin keksiä sille sopivan ironista nimeä. Täällä palstoilla lienee jossakin toinenkin Darla, ainakin sex-baarissa, koska nimi on rekisteröity.

En ole muuten kiusannut kenenkään pikkuewokin kirjoitustaitoa ja kokoa sex-baarissa, jos nyt sitä tarkoitit. Yleensäkin olen kaikille ystävällinen ja myötämielinen, kun kerran baariin menen. Ei kai sinne nipottamaan mennä. Yleensä luulen, että keskustelukumppanieni egokin on kasvanut kohtaamisesta kanssani ;DD. Limp Bizkit ja Neon soivat mulla tarvittaessa taustalla, kun astahdan chattien hämyyn...

• mites olis?

voisko susta "vetää savut"

• Darla

-- mutta näppisi voit kyllä polttaa... :D

• Mietiskelijä
        Darla kirjoitti:

Vaikutat tutulta... Sima? Unelma?

• sehän on...
        Darla kirjoitti:

vain mun ongelma jos näppini poltan ;)
        mulla meinaa jo alkaa "keulimaan"

• Darla
        Mietiskelijä kirjoitti:

Vaikutat tutulta... Sima? Unelma?

mutta minulla ei ole hajuakaan, kuka on Sima tai Unelma. Olen uusi täällä enkä tunne talon tapoja.

• Darla
        sehän on... kirjoitti:

vain mun ongelma jos näppini poltan ;)
        mulla meinaa jo alkaa "keulimaan"

tuommoisia keulimisia. Tulen juuri sex-baari-sessiosta, kun tuli niin tukalat paikat, etten kestänyt olla siellä virtuaalikiihotustilassa... ;D

• bonnie
        Darla kirjoitti:

mutta minulla ei ole hajuakaan, kuka on Sima tai Unelma. Olen uusi täällä enkä tunne talon tapoja.

bonnie

• ja ainoastaan..

mua kiinnostaa rakastella Naisen kanssa ;)
      eli suomennettuna pelkästään "pillu" kiinnostaa eikä ollenkaan se millasessa kropassa tämä pillu on eikä miten leveellä pillun reunat on...

Darla revis tosta...

• hah haa

Mut kaikki ei huoli sun lutkuas

• Saahan sitä kiinnostaa....

Kiinnostus kasvaa varmaan, kun ei oikein tiedä mistä puhuu. Voithan käyttää omenapiirasta niinkuin yhdessä elokuvassa paremman puutteeseen.

• millos annat

"toosaa" ?
      no varmaankin pitää ottaa uus vakipano ku susta ei oo mihinkään ;)

• vesa-77.

uuh miten seksikästä tuo darla just tuollanen kiihottaa mua

• naiskulkuri

Hih Darla,sähän vasta pakkaus oot ja rehellinen:DD,joo ja silti oot chatin miesten unelma hih,no toden sanoakseni siihen ei kyllä paljoo tarvita ,on ne chatti miehet kyllä niin reppanoita,voi tietty olla naisetkin ,mutta jotenkin etenki miehet ,ne sit uskookin kaiken :DD Hyvä Darla jatka samaan tahtiin niin kyl siitä hyvä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4015
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2417
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2322
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2092
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1816
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      72
      1142
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1101
    Aihe