Mikä tämä suomalainen dominatar on oikealta nimeltään? Treenaa ilmeisesti Ruoholahdessa. Sexy little thing!
http://www.diana-ball.com/site/index.htm
http://www.geocities.com/jackoffinland/devotion.html
Kuka on Diana Ball?
22
11305
Vastaukset
- slaveboy
Nimi muuten lienee steroidisanaleikki "die anabol... dai anabol... diana ball..."
- Juuso
On kyllä sanaleikki juu, mutta ei niin kuin esitit sen. Jokainen hörhö, joka on steroidien kanssa pelannut ja vähän aiheeseen pehetynyt tietää, mitä on dianabol. Se on steroidirintamalla sama kuin Turun sinappi sinappirintamalla. Ensimmäinen synteettinen steroidi, joka kehitettiin jo 50-luvulla.
- pohojalaanen
Juuso kirjoitti:
On kyllä sanaleikki juu, mutta ei niin kuin esitit sen. Jokainen hörhö, joka on steroidien kanssa pelannut ja vähän aiheeseen pehetynyt tietää, mitä on dianabol. Se on steroidirintamalla sama kuin Turun sinappi sinappirintamalla. Ensimmäinen synteettinen steroidi, joka kehitettiin jo 50-luvulla.
pumpattihin roideja, lähinnä kait testoa, mm sotavankiin ruppiin notta ne virkistyys eres vähääsen. Ja käytettihin amfetamiinia mm ameriikas notta pysyys jenkkipojjaat hereillä. Nythän monet bodaajatkin vetääsevät amfetamiinia, sairaas laji pro-tasolla
- asdf
Sedästä on tullut täti.
- Arnoldi
toihan on niin naisellinen, jopa naisellisempi kuin minä ;-)
Oletko muuten esiintynyt täällä eri nimillä kun äijää ei ole näkynyt? - asdf
Arnoldi kirjoitti:
toihan on niin naisellinen, jopa naisellisempi kuin minä ;-)
Oletko muuten esiintynyt täällä eri nimillä kun äijää ei ole näkynyt?Naisellinen se voi olla, mutta kuulemma silti setä:) Näin ainakin isot pojat on kertonu.
En mä mun nimistä muista millä oon ollu missäkin... - Sake
Eli pitääkö paikkansa. Ainakin hemmetin seksikäs setä on jos on setä.
- Arnoldi
surffailet... onko sulla himassa oma valtiatar / mies / nainen? Meidän salilta voisit tulla hakeen pari ällöttävän näköstä muskelimimmiä sinne landelle. Olis varmaan tehokkaita maatallouskonneita ne rakopersiet
- slaveboy
minne helvetin landelle? sulla on nyt suunnat sekaisin.
- systa
Nyt loppu ne typerät sedättelyt tja epäilyt täl palstal(ki)!
- Trombot
Diana Ball on varmasti nykyisin nainen ihan virallisesti mutta veikkaan että alunperin oli mies. Sukupuolta siis vaihdettu. Korjatkaa jos olen väätässä.
- shokki_-
Sen oikee nimi tais olla Teemu, eli varmaan alkanut vaihdos sillä dianabolilla.
- 3452355
Noi linkit vittu mihinkään kuviin vie. täys TROLLI!!!
- ostostost
No vitun juusto, se on yli 7 vuotta vanha aloitus.
- ninnnnnnn
helvetin möreä ääni tällä setämiehellä. vaikka kuinka on leikelty, kyllä se mieheltä vielä näyttää ja kuulostaa.
- kekkuli888
Mies se onkin. Liikkuu julkisestikin homopiireissä taustansa vuoksi.
- lgib,n.bn
Olin kerran vastaanotolla. OK
- Iso-Arska.
Kaikki naipposet joilla on minun lapsia, laittakaapa ilmoa, kiitos.
- varokaa horkkia
Steroidien sivuvaikutuksia tosiaan on, että seksuaalinen identiteetti saattaa muuttua rankasti. Näitä esimerkkitapauksia löytyy täältä koto Suomestakin vaikka kuinka paljon.
- SHEMALE
diana ball is shemale and wh*re i have seen his di*k she is a man
- julieeet
he is a MAN yes A BIG MAN and transexu*l
- Totuus tuntuu
Tämä ketju on hyvä esimerkki miten anabolisten aineiden kanssa saattaa käydä.
Älkää vähätelkö niiden sivuvaikutuksia!
Ei Diana Ball aikoinaan kun vielä miehenä alkoi punteilla treenaamaan ja steroideja käyttämään voinut tietää kuinka rankkoihin muutoksiin niiden ansiosta tulisi joutumaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman501683Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761375- 371249
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊891134Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1591017- 891006
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee198974Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20881Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?71874- 82841