Onko kellää kokemuksia kyseisestä hotellista lähiajalta.Hyviä tai huonoja.Ollaan lähdössä ens syyskuussa alle 2v.lapsen kanssa kyseiseen hotelliin...:)
Sun beach resort
5
557
Vastaukset
- S.unny
Kävimme ko. hotellissa toukokuun lopulla viime vuonna. Vietimme siellä häitä ja meitä oli isompi porukka, myös alle kaksivuotias. Hotelli koostui uudesta ja vanhasta puolesta. Vanhalta puolelta sai paremmat näköalat merelle. Uusipuoli, joka sijaitsi kadun toisella puolella oli muuten siistimpi. Hotelli oli ihan hieno ja siisti ja henkilökunta oli ystävällistä. Järjestivät morsiammelle kampauksen ja koko porukalle edullisen hääaterian sekä muuta ekstraa. Huonona puolena koin hotellin jonkinasteisen rauhattomuuden. Lentokoneet lentävät matalalta hotellin ylitse, joten ääntä riitti. Öisin se ei häirinnyt, eikä kaikkia päivisinkään. Lapsen kanssa ei pitäisi olla mitään ongelmia. Suosittelisin merinäköalan ottamista.
- palannut
Hei ! Juuri palattu k.o. hotellista (vanha puoli). Miinusta oli, että jossakin esitteessä oli mainittu kahvinkeitin mutta eipä ollut huoneistossa. Toki vedenkeitin löytyi, mutta suodatinsuppilot kahvia varten oli aina väkerrettävä vesipulloista. Plussaa taas, että esitteessä mainittu kokolattiamatto olikin laattalattia. Vanhan puolen yhteydessä myös minimarket. Allasalueet ihan hyvät molemmilla puolilla.
- resortissa
Me oltiin viime kesänä kyseisessä hotellissa touko-kesäkuun vaihteessa. Meidän tyttö oli tuolloin hieman vajaa 2 v. Meillä oli huone vanhalta puolelta. Hotellin tasoon nähden **** vanhan puolen huoneet oli hieman pettymys eli niissä näkyi kulumista jne. ja siten eivät minusta vastanneet täysin ****. Toinen huono puoli vanhalla puolella oli se, että hotellin ohjelmalava sijaitsi siellä. Ohjelmaa taisi olla joka ilta su lukuun ottamatta ja musiikki ym. soi tosi kovasti... Kuului todella selvästi huoneeseen (meillä huone maatasossa altaan vieressä) ja esim. itse piti laittaa korvatulpat korviin, jotta sain unta. Lapsiperheille vanha puoli ei siis tuon mökän puolesta ole paras mahdollinen, huoneeseen kun yleensä mennään jo melko ajoissa illalla jne. Se sijaan lentokoneiden ylilento ei meitä suuremmin häirinnyt.
Hotellin uudesta puolesta sen sijaan minäkin kuulin kehuja, samoin sen huoneista. Uusi puoli oli kuulemma myös illalla hiljainen. Harmi vaan vuosi sitten, että esim. matkaesitteessä ei puhuttu uudesta ja vanhasta puolesta, pelkästään merinäköalasta ym. Jos olisin tiennyt, että hotellissa on uusi ja vanha puoli, olisin ottanut huoneen suoraan uudelta puolelta.
Allasalueet on hotellilla kivat. Niistä kahdella on lasten allas. Uudella puolelle on lapsille on kiva lastenallas, jossa liukumäkiä. Ainoa miinus oli, että ainakin tuollon touko-kesäkuun vaihteessa lastenaltaan vesi oli tosi viileää. Lasten altaan vieressä on myös kiva leikkipaikka, joka löytyy muuten myös vanhalta puolelta.
Vinkkinä muuten, että hotellissa ei ainakaan viime vuonna ollut pottaa, jota hiemn ihmettelimme. Hyvä puoli siinä oli, että tyttö oppi käymään pytyllä ;)
Hotellin ravintolassa söimme usein lounaan ja ruoka oli hyvää :) - angeliq1
Hei!
Olimme viime vuonna siellä 2 viikkoa ja ei kyllä ollut valittamista :) meiltä löytyi kaikki tarvittava huoneesta ja olimme (onneksi) 2 puolella, jonne käsittääkseni on tehty remonttia talven aikana (näin ainakin olin ymmärtävinäni). Meillä oli parveke uima-altaalle päin. Huone oli todella siisti ja siellä oli kylpyammekin sekä riittävästi oli aina lämmintä vettä (mikä ei joka paikassa ole ollut itsestäänselvyys, heh).
Meillä oli silloin eskarilainen matkassa ja tykkäsi todella paljon. Lapsiperheitä oli monesta maasta. Kaikkein hienointa mielestäni oli todella iso leikkialue (nurmikkopohjainen) 2. hotellin yhteydessä. Siellä oli kaikkea, mitä pienet tarvii ja tilaa telmiä sekä vanhemmat voivat vaikka ottaa aurinkoa siellä samalla. Lapsille oli 2. hotellissakin oma allas, jossa oli todella lämmin vesi. Altaat puhdistettiin joka ilta. Itse emme häiriytyneet hotellissa olevasta ohjelmasta, eikä haitannut lapsenkaan unia. Ohjelma loppui klo 24. Itse asiassa minusta oli mukava kuunnella edes sitä, kun olin "lapsenvahtina" :) Joinakin iltoina oltiin koko perheen voimin siellä ohjelman loppuun asti ja paljon näimme perheitä, joilla oli pienet matkassa vaunuissa nukkumassa ja vähän isommat katsomassa esitystä; mm. sun beachin kummitus (heidän versio oopperan kummituksesta) :)
Olemme tässä varaamassa matkaa ja ensi ajatus oli heti, että varaamme samasta hotellista, koska viihdyimme siellä niin hyvin! Toivottavasti huomenna on meilläkin jo matka varattuna... :) - angeliq1
niin tosiaan... vielä lastenaltaista. Eli 1. puolen lastenallas oli aika viileä/´kylmä heinäkuun helteissäkin, mutta 2. puolen allas oli se lämmin allas :) Joskus kun käväisimme 1. puolella muissa asioissa, niin aika hiljaista oli siellä allasalueella sekä aikuisten ja lasten. Joskus se oli ihan tyhjillään. Eli jos rauhaa haluaa päivälläkin, niin se taitaa olla oikea puolisko viihtyä.
Yleisesti pikku vinkki kaikille vaaleahiuksisille ihmisille joka hotellissa... Mulla ainakin värjäytyy hiukset vihertäväksi, koska laittavat iltaisin klooritujauksen altaisiin :D Moni muukin naureskellut samasta asiasta... eli kannattaa ottaa kunnon hoitoaineet matkaan kampaajalta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107