Mehän nauretaan sun viesteilles

varpunen :))

Säälittävä ruikuttaja olet. Hän kertoo joka kerta miten sinä roikut hänessä ja mahtailee sillä jopa muillekin. Niin että hauskaa piisaa :))

75

4147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei ,,

      viimekskin sä puhuit pelkkiä valheita :) Muistatko :)

    • Tämä lisää vaan

      pisteitä hänelle. Minkä taakse jättää sen edestänsä löytää. Näinhän se menee.

    • tota,

      niinkuin viime viikolla meille kerroit, taasko tulit skriivaileen kesken kiihkeän rakastelun ?? * tirsk ,, tirsk *

    • nauraa..

      joka viimeiseksi nauraa. Muista varpuspolo se :)

      • vapaasti...

        ... mun puolesta :) Te kuuluttekin ihan omaan sarjaan.


    • kaikilla muilla

      vasta hauskaa piisaakin kun luetaan näitä sun mustasukkaisia ja lapsellisia juttuja. Luin ne edellisetkin ja nauroin katketakseni, oli ne niin surkuhupaisia. Kiitos sulle iloisita hetkistä.

    • oikeinn

      itteensä täynnä oleva kusipäinen törppö!

      • mieltä ed.

        kanssa. Aina hauskaa olla pitää ja tuossa tilanteessa kaikki tuntuu hauskalta jopa tyhmyydet itsessä.


    • totta vaan

      toinen puoli?

    • mä...

      olin ihastunut häneen silloin viellä, kuin en häntä tuntenut paremmin, nyt tunnen ja tiedän totuuden ,se ei paljon naurata enään.En jaksa kuitenkaan uskoa että hän oikeesti olisi sellainen ,se ei vain mahdu tai sovi mun päähäni ,olen varmaan sekoittanut hänet johonkin toiseen ,näillä sivulla menee helposti sekaisin ja voi alkaa todella luulemaan hänetä kaikkia sitä pahaa, mitä oikeesti ei olekkaan . Sitten on ne jotka ovat monta vuotta kirjoiteleet ,toivottavasti ikävä pian helpottaisi ,jos hän sun kanssa siellä nauraa minulle ,en voi uskoa sitä todeksi ,vaikka hänellä toinen olisikin ,mutta eipä siitäkään voi päätä laittaa pantiksi, ilkeys ei sovi meille kummallekkaan ,vaikka ikävissään ja turhautuneena voi pahan sanan joskus tokaista. Kaipaan häntä kuitenkin,tällaisenkin aloituksen jälkeen. Olkaa kilttejä ja keskittykää toisiinne ,rakkaus on suuri lahja ,pitääkää toisista huolta ja rakastakaa. elämä on liian lyhyt ,ei pidä heittää sitä hukkaan ilkeilemällä toiselle. kaipauksella -minä- http://www.youtube.com/watch?v=xphQ5bHTQhs

      • on taas

        kirjoteltu vaikka mitä p...aa. En ole ollut minä. Lahjan vastaanottajasi.


    • hahahaaaa

      Tositilanteessa ketään ei oikeesti naurata. Sinä itket! Ihan niin kuin itkee sekin, jolle täällä kirjoittelet! Ne uhoilut mitä täällä kirjotellaan on suurimmaksi osaksi pelkkää paskaa.

    • mut

      ... mistä tiedätte että viestit ovat juuri häneltä? Täällä on paljon epätoivoisia jotka ovat jääneet pysäkille. Ihastuneelle pitäisi sitä paitsi sanoa SUORAAN ettei kiinnosta! Roikkujissa säilyy aina vain toivo. Pahimmat ovat ne jotka käyttävät tilannetta hyväkseen, nauravat selän takana, mahtailevat... Tosi kieroa ja epäreilua nauraa kun toisen tunteet ovat pelissä. Tunteet ovat todellisia, eivätkä ne valehtele. Hänellä olisi OIKEUS tietää totuus.

    • Tietokone taas

      Netti pois kakaroilta!

    • M45

      Kummastako tuo kertoo enemmän, "ruikuttajasta" vai "mahtailijasta"? Muinun sympatiani menivät tääs ruikuttajalle 6-0.

    • viesteille..

      "Säälittävä ruikuttaja olet. Hän kertoo joka kerta miten sinä roikut hänessä ja mahtailee sillä jopa muillekin. Niin että hauskaa piisaa :))" Tiedätkö miksi "hän" lukee minun viestit :) koska hän saa niistä kiksit* ,kun sinä olet tuollainen harmaavarpunen vaan :)))))))))))))))))).. Nooo ,kohta me nähdään ,kun kesää tulee kunnolla,,,,palautan kyllä hänet ,mutta älä mieti sen jälkeen miksi ei enään "sytytä ja hän ei saa susta kiksejä;)

      • muija..

        viestin sisältö.. onko hän Juha?


      • mä...
        muija.. kirjoitti:

        viestin sisältö.. onko hän Juha?

        kerron ,että en ole yhtä säälittävä tapaus kun sinä ,,vaikka täällä ruikutankin :),,,,mutta muista se tapahtuu vaan täällä ,sulla pitäsi olla oma elämä sen kultasi kainallossa "jossain siellä",,,mulla se oma elämä* on vasta edessäpäin.;)mmhhh..kesä ja aurinko ja hänen kainalossaan ,,huh´,huh..pitää lopetta pelkkä ajatuskin siitä..uuhh..:))))))))))))


      • muija..
        mä... kirjoitti:

        kerron ,että en ole yhtä säälittävä tapaus kun sinä ,,vaikka täällä ruikutankin :),,,,mutta muista se tapahtuu vaan täällä ,sulla pitäsi olla oma elämä sen kultasi kainallossa "jossain siellä",,,mulla se oma elämä* on vasta edessäpäin.;)mmhhh..kesä ja aurinko ja hänen kainalossaan ,,huh´,huh..pitää lopetta pelkkä ajatuskin siitä..uuhh..:))))))))))))

        ..kulkekaa onnellisena..pitäkää hauskaa, kerro se myös hänelle...ei saa enää yhtään viestiä :)))))


      • itsehän..
        muija.. kirjoitti:

        ..kulkekaa onnellisena..pitäkää hauskaa, kerro se myös hänelle...ei saa enää yhtään viestiä :)))))

        olet aloituksessa ,niiin onnellinen että ,,mihin se onni nyt katos ,,,tuliko jotain erimielisyyttä vain?


      • muija..
        itsehän.. kirjoitti:

        olet aloituksessa ,niiin onnellinen että ,,mihin se onni nyt katos ,,,tuliko jotain erimielisyyttä vain?

        muuta mielessä..niin se vain on..


      • sitten
        muija.. kirjoitti:

        muuta mielessä..niin se vain on..

        tuollainen ruikutus itse ,äläkä tee noin tyhmiä aloituksia enään,,,,,kyllä se aurinko paistaa viellä risukasaankin:)


      • niin vastaan sulle
        mä... kirjoitti:

        kerron ,että en ole yhtä säälittävä tapaus kun sinä ,,vaikka täällä ruikutankin :),,,,mutta muista se tapahtuu vaan täällä ,sulla pitäsi olla oma elämä sen kultasi kainallossa "jossain siellä",,,mulla se oma elämä* on vasta edessäpäin.;)mmhhh..kesä ja aurinko ja hänen kainalossaan ,,huh´,huh..pitää lopetta pelkkä ajatuskin siitä..uuhh..:))))))))))))

        Älä nuolase, ennen kun tipahtaa:) Äläkä ole niin varma, että sulla on se aaaah kesä. Voipi tulla viel pettymys, se on nääs ihan musta kii. Mä nimittäin jätin sen ja mun ei tarvi kun sormia näpsäyttää, niin se on mun kaikussa;). Se mitä se sulle kehuskelee niin ...No ei kannata uskoa ihan kaikke ja siks sä ton alotuksen tänne varmaan laitoitkin... Epävarmuuttas:)))


      • lukassa
        niin vastaan sulle kirjoitti:

        Älä nuolase, ennen kun tipahtaa:) Äläkä ole niin varma, että sulla on se aaaah kesä. Voipi tulla viel pettymys, se on nääs ihan musta kii. Mä nimittäin jätin sen ja mun ei tarvi kun sormia näpsäyttää, niin se on mun kaikussa;). Se mitä se sulle kehuskelee niin ...No ei kannata uskoa ihan kaikke ja siks sä ton alotuksen tänne varmaan laitoitkin... Epävarmuuttas:)))

        hieman ajatuksen kanssa tätä ketjua,koska en ole ap ,koska kesään on vielä hieman aikaa ,sitä ennen asiat voi muuttua kymmeneen kertaan.


    • helvetinmoinen pelko

      perseessä kun joka viikko pitää moista paskaa tänne laittaa. Oot kyllä melkonen harmaavarpunen ja mitäätömyys. Muuten ei ois tarvetta näihin sun kolumneihin.

    • sitten edustattekaan

      Jos olette naisia, toivottavasti ette juhli naistenpäivää, sillä olette häpeäksi naisille ja sille mitä silloin juhlitaan. Jos olette miehiä, -no vielä ei juhlita miestenpäivää, mutta ei teissä ole mitään mistä miehiksi voitte itseääne kutsua. Edelliset koskee sitä mahtailijaa joka kehtaa itseensä rakastunutta roikkujaksi nimittää vaikka samalla nostattaa sillä omaa egoaan eikä välitä toisen tuntemuksista ja arvosta yhtään mitään. Koskee myös tämän kavereita jotka a kehtaavat vielä olla tällaisen kavereita ja b pystyvät nauramaan roikkujalle ja sitten kun oma sydän joskus särjetään, haukkua vastakkaisen sukupuolen alas viemäristä.

      • lisään vielä

        ihmiseltä poistaa kyvyn rakastua ja saada kyyniseksi koko aiheeseen liityen, kannattaa toimia juuri tuolla tavalla.


    • te naura yhdessä

      et sinä edes uskalla näyttää näitä hänelle, koska tiedät että lentäisit kuin leppäkeihäs jos hän näkisi millainen surkimus oikeasti olet. Eikä muutenkaan kestä kauaa kun olet entinen, sori vaan. Ei kukaan jaksa sunlaista.

    • huvit

      idiootilla ilmaset.

    • "satakieli"

      paljon sinusta toi kirjoittamasi viesti...ei kuitenkaan positiivista!

    • kun .....

      sille päälle satun ,,,jospa kertoisit sen ruikuttajan nimikirjaimen että ,voisin saada tälle rukitukselleni,,, hieman lisää säälipisteitä ,,,,.:)

      • sehän on tuttumme

        Tuuli Maria Maja. > Siis ihan sinä itse.


      • *naapuri*
        sehän on tuttumme kirjoitti:

        Tuuli Maria Maja. > Siis ihan sinä itse.

        minun kertovan sinun nimesi? uskon tietäväni mm. sen sinusta, mutta paljon, paljon muutakin! tää tulee suoraan ylhäältä ei mistään takavasemmalta!


      • tietää susta
        *naapuri* kirjoitti:

        minun kertovan sinun nimesi? uskon tietäväni mm. sen sinusta, mutta paljon, paljon muutakin! tää tulee suoraan ylhäältä ei mistään takavasemmalta!

        paljon enemmän niitä "juttuja"


    • harakka*

      jonkin viestin sisältö ja nimeni etukirjain..:)))

    • kertoo että

      te olette empatiakyvyttömiä. Se ei todellakaan ole hyvä piirre ihmisessä. Mieluummin olisin säälittävä ruikuttaja kuin empatiakyvytön ilkimys.

      • on muuten

        totta, olen ihan samaa mieltä. Tosin, tuo aloitus nyt oli vaan jonkun huono provo.


      • olet!

        vai unohtuiko katsoa peiliin viime aikoina :) Etsi kuule oman tasoistas seuraa ja jätä mun kultu rauhaan. Me painitaan kuule ihan eri sarjassa :)) Sähän olet vaan pelkkä hmm...varpunen.


      • luulet olevasi?
        olet! kirjoitti:

        vai unohtuiko katsoa peiliin viime aikoina :) Etsi kuule oman tasoistas seuraa ja jätä mun kultu rauhaan. Me painitaan kuule ihan eri sarjassa :)) Sähän olet vaan pelkkä hmm...varpunen.

        ilmeisesti joku omahyväinen ja huomionhakuinen ilkeä pikkuprinesessa. Tarttisit kunnon selkäsaunan oikein isän kädestä! Käytöstapoja lapsukainen, käytöstapoja!


      • ...........

        ............


    • ite roikut:)

      Hyvä homma. Mulle hän haukkuu sua esim: Oot kuulemma sellanen pökkelövartalo ja sulla ei ole edes vyötäröä..Hahhaa, vittu me ollaan sulle naurettu monet kerrat ja joku vikahan sussa on, kun hän aina palaa luokseni kuitenkin. Mitäs siitä tuumaat. Ja roikkumisesta sen verran, että se olet sä joka roikkuu, mutta et riitä kuitenkaan. Miltä se tuntuu? Me ollaan sovittu, että me tapaillaan vaan joskus, mutta mitäs sä? Sä näät kovasti vaivaa, että saisit uskottoman miehen itelles ja edes sitä et saa. Arvaappa miks? Se ei kehtaa liikkua sun kanssa. Näin meille kerrottiin naureskellen. Ai niin ja sulla on kuulemma kauheet arvet isossa roikkuvassa mahassas ja kahvatkin löytyy, kysäses seuraavaks siltä, että onko mulla sellasia, vaikka tiedätkin, että olen huippu sheipissä kunnossa, mitä ei voi susta sanoa..... Senkin kertoi vielä, että susta ja musta ei voi puhua edes samana päivänä jne... Kuullostaako tutulle?

      • palstailijoita

        Mitä teillä on ikää? Sydämensivistyskin puuttuu kokonaan. Tällaisia keskusteluja käytte täällä aikuiset ihmiset. Hävetkää!


    • hyvin jostain

      laihasta naisesta "ei laaksoa, ei kukkulaa"... miten se menikään... XD HAHA,,,,Jos olet se nainen, joka voisit olla, anorektisen näköinen, itse itsesi siihen kuntoon saanut niin en usko, että kovin viehättävä olet sen miehen mielestä. Puutteessa sitä nyt nussii vaikka millaista reikää tahansa. Totuus voi joskus kirpaista. Kunhan se saa naisen jossa on hiukan jotain muotoja, niin taidat olla menneen talven lumia, sinäkin XD XD

      • kirpooko?

        Ei en ole anorektikko ja miehet pitää musta. Mulla on kurvit kunnossa ja ihan oikee vyötärö. Mihis sulla se katos? Sulla ei ole miestä, joka kehtais sun kanssa kulkea ja sehän on niin että lihavat akat on kautta aikojen haukkuneet hoikkia HUOM hoikkia naisia anorektikoksi ja kyseinen mies kyllä pitää kovasti mun kropasta, joten sun veikkaus meni nyt hiukka huti:)


    • Bon-es

      ennen harmaa varpunen kuin korppikotka... Mikä se sellainen naurunaihe on, mistä voi oikein MAHTAILLA? ES

    • what...?

      Mitä te siitä hyödytte?

    • hyvä..

      että nauratte ettekä itke sillä,,, ei elämää pidä kovin vakavasti ottaakaan!!

    • ne teidän

      jutut on olleet? Tuskinpa ainakaan sinun suustasi tulee ainuttakaan tosiasiaa. Mustamaalaat ihmisiä muille ja vääristelet asioita minkä kerkiät!

    • Tietysti

      se mahtailee. Sehän saa kiksejä niistä viesteistä. Etkö oo huomannu, kuinka se myhäilee tyytyväisenä joka kerta, kun mut näkee?

    • sen kännyä...

      Pyydäppä siltä sen kännykkää lainaks ja kurkkaappas millasia viestejä se on mulle lkähetellyt:). Vois sultakin hymy hyytyä, mutta ne viestit ei ole sit pentujen silmille tarkoitettuja. Sua on TAAS vedetty retkuun oikeen kunnolla.

      • se onkin

        niin, että tämä toinen on vähintään yhtä paha...


    • näille sun viesteille

      täällä suomi24:sella, koeta jo aikuistua.

    • kummat on tyhmempiä?

      Kuinka me nauretaan aina kun me kirjoitetaan näitä viestejä. Veet valuu nytkin silmistä ja napa hytkyy.

    • perusteella

      maihtailija taitaa tarvita jonkun joka hänessä roikkuu. Ei taida kuitenkaan hänellä olla pokka sanoa toiselle, ettei roikkuisi eli se parhaiten nauraa joka viimeeksi nauraa. Naurettavaa tuollainen mollaaminen :DD

    • meit on monex

      Koska saavutat aikuisuuden?

      • tätä ketjua

        Siis, aivan törkeätä tekstiä ja mollaamista!!

        Mikä ihmisiä nykyään vaivaa?
        Ei minkäänlaista sydämen sivistystä, ei siis ihan totta ?

        T a j u t o n t a !!!


      • T a j u a t k o s
        tätä ketjua kirjoitti:

        Siis, aivan törkeätä tekstiä ja mollaamista!!

        Mikä ihmisiä nykyään vaivaa?
        Ei minkäänlaista sydämen sivistystä, ei siis ihan totta ?

        T a j u t o n t a !!!

        Sivistys taitaa tosin olla katoavaa kansanperinnettä ulkonakin.


    • naureskele

      Itsekin olet ollut joskus ihastunut, mitä ihmeen nauramista siinä on? Sinä olet tehnyt paljon pahempia asioita. Jatkuvaa haukkumista ja selän takana paskanpuhumista.

    • ihan kiva

      tietää, että teidän suhteenne on sillä tasolla että joku muu on osa sitä... :D
      Jos sinun suhteesi häneen olisi kunnossa, ei hänellä olisi tarvetta kerätä näitä roikkujia ympärilleen.
      Mahdatko edes ymmärtää mitä tarkoitan?

    • viestejä

      lukiessa miettii onko kirjoittaja kypsymätön teini vai aikuinen, joka on jäänyt henkisesti lapsen tasolle?

      • ha

        pe pe pe pe pe per ja ntai
        ti ti ti ke ke ke to to to pe
        pe r ja n t a i ai ai ai i i i


      • sairas

        opettaja joka pitäisi toimittaa mahd. nopeaa hoitoon.


      • ihmeestä
        sairas kirjoitti:

        opettaja joka pitäisi toimittaa mahd. nopeaa hoitoon.

        repäsit tuon opettajan tuophon. Eikö muut "ihmiset" ole tarpeeksi kypsiä aikuisia tai terveitä nähdäkseen tuollaisten viestien takana olevan sairaan tai erittäin kypsymättömän ihmisen?


    • ja säälittävää

      että on olemassa näin alhaisella tasolla olevia ihmisiä.

      • sinäkin

        joku sivusta kirjoittelija, olen myös samaa mieltä,että on kyllä alhaista toimintaa tollasessa virassa olevalta ihmiseltä, mut eihän ne virat vaikuta siihe, että ihminen voi olla noinkin sairas.


      • oli ..
        sinäkin kirjoitti:

        joku sivusta kirjoittelija, olen myös samaa mieltä,että on kyllä alhaista toimintaa tollasessa virassa olevalta ihmiseltä, mut eihän ne virat vaikuta siihe, että ihminen voi olla noinkin sairas.

        päivän paras vitsi ... eiköhän täällä kaikki oo sivustakirjoittelijoita .. hah.


    • mies joku vaan.

      ,äläkä tee noin tyhmiä aloituksia enään

      • No mutta.

        Pitää avata silmänsä ja nähdä kuka tuollaisia aloituksia silloin teki. Se ei ollut luultavasti hän ketä niistä syytät.

        Toisaalta tuo on ollutta ja mennyttä. Ei noilla jutuilla ole mitään merkitystä enää. Minun "hän" on näyttänyt millainen oikeasti on ja minäkin olen vapaa jatkamaan matkaani, kun niin haluan tehdä. Taas alkaa uusi jakso elämässä :)


    • Voi olen helpottunut

      Niinkö ? Sepä hauskaa, että voin tuottaa iloa muille. Minullekkin tuli hyvä mieli. Ja todellakin tuo tuntuu hyvälle, että hän ihan mahtailee minun ihastumisestani, eikä ole siitä pahoillaan. Iso taakka putosi hartioiltani.
      Kiitos aloittajalle ja Ihanaa Joulun aikaa :)

      • yök

        Todellakin silmät avaava ketju.Onneksi
        olen tajunnut pysyä kaukana susta.Tulen jatkossakin kiertämään sut tosi kaukaa
        olet puistattavan oksettava tyyppi.


    • joulun henki

      Onpas joku löytänyt herttaisen jouluisen viestiketjun vuodelta 2009 ja nostanut sen esiin. ;)

      • herkkää

        Niin ja muistanut harmaavarpusta joulupäivänä.Herkkää on ollut unohtumaton varpunen se kun vieläki
        muistelee:)


      • /////?????
        herkkää kirjoitti:

        Niin ja muistanut harmaavarpusta joulupäivänä.Herkkää on ollut unohtumaton varpunen se kun vieläki
        muistelee:)

        Tähän ei muuta lisättävää kuin että
        tuskin se kelle on tarkoitettu on tuolloin tuohon ketjuu osallistunut.Sun
        kannattais jättää menneet!!!


    • paitsi palstanpitäjä

      No onpa täällä vanha ketju, onko joku nykyisitä ollut täällä jo silloin.

    • * tirsk ,, tirsk *

      * tirsk ,, tirsk *

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      78
      1413
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1215
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      99
      994
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      944
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      139
      928
    6. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      833
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      814
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      794
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      786
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      685
    Aihe