Laumanvartijani

IHAN SAMA

ei ole sosiaalinen ja olen ylpeä siitä! On vartioinut rajusti jo vuoden ikäisestä lähtien, on myös puraissut muutamaa ihmistä.

10

1061

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hukka-Musti

Ai puraissut ihmisiä? Eikös sellainen iso koira, joka puree paljon ihmisiä, tuomita vaaralliseksi ja siten lopetettavaksi. Provo, provo, proovoo

• DO G

kun karhu tuli nurkantakaa ihan yllättäin keskellä kaupunkii ja koira tappo sen puremalla niskat poikki yhellä kertaa. Heti kohta hyökkäs kadunkulmasta susilauma mut mun laumis tappo kaikki yhellä purasulla. On se niin hyvä et ja turvallinen.

• Laumis80

Ihan sairasta olla ylpeä koirastaan joka puree ihmisiä.mietippä nyt vähän..vahva vartiointivietti on hyvä asia koiralla jonka kuuluu olla sellainen,mutta puremaan ei pitäisi ruveta.Meidän laumiskoira on sellainen, että jos tulee ei toivottuja vieraita se jo koollaan pysäyttää ihmisen ja vartioi niin kauan sitä että isäntäväki tulee paikalle, mutta EI PURE!

• IHAN SAMA

PUREE!

• ON SAMA
        IHAN SAMA kirjoitti:

PUREE!

...purru kahdeltatoista ihmiseltä jalan tai käden verille! Lisäks tappo talomme muut koirat ja kissat. Tappanu susiakin ja kerran taisteli karhun kanssa, kunnes karhu pakeni veri kurkussa metsään. Kerran puri isäntääkin kylkeen!

• agressiivinen
        ON SAMA kirjoitti:

...purru kahdeltatoista ihmiseltä jalan tai käden verille! Lisäks tappo talomme muut koirat ja kissat. Tappanu susiakin ja kerran taisteli karhun kanssa, kunnes karhu pakeni veri kurkussa metsään. Kerran puri isäntääkin kylkeen!

laumanvartija. Joudun kuljettamaan sitä kuonokoppa päässä ihmistenilmoilla, mutta ei se minua häiritse, päin vastoin.

• elimiin sekaantujat

meiän lapinporokoira eile kaks sutta joten imekää sen kellii ja sanokaa mua mmetsästäjäks!!!

• siis sinä

olet varmaan onnellinen, muutaman kerran varmaan käräjillä ollut. Huh huh. Kaipa se puree suaki jonain kauniina päivänä.

• Kunpa se joskus onni

Ikää on juuri se 18, on ostettu ensimmäinen oma kaljakori, ja sitten on vielä laumis joka puree.
      On siinä asiat nyt kohillaan !
      Jatka samaan malliin.
      Mutta se ei ole IHAN SAMA että tuollaiset aivottomat pääsee kirjoittamaan ideoitaan yleiselle foorumille. Teille olisi hyvä olla pieni aidattu alue, jossa saisitte pitää kisaa siitä kenen typeryydet yltää korkeammalle .

• epätietoinen olen

Minulla on huono laumanvartija.Ei pure usein ihmisiä. Voiku joku auttaa? Auttaako jos syötän sille esim. naapurin kissan? Pureeko sitten?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      151
      6388
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      203
      4044
    3. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      485
      2817
    4. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      31
      2761
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2375
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      186
      2089
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      148
      1517
    8. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      58
      1334
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      37
      1314
    10. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      89
      1074
    Aihe