moi!
siis hintalaput kannattaa ottaa ennen paluulentoa kaikista mitä ostaa niin pois? saako esim. korun säilytysrasian säästää vai pitääkö heittää pois? ja pitääkö sitä korua pitää paluu matkalla päällä eikä säilyttää omassa rasiassa matkalaukussa?
ja voiko metroa käyttää öisinkin (naiset)? onko jotain linjaa tai kellon aikaa jolloin ehdoton ei?
kiitos kaikille vastaajille!!:)
ostosten
2
357
Vastaukset
- matkailija-x
Schengen-rajan ulkopuolelta tulliraja on 430 EUR. Harvat joutuvat tullitarkastukseen Suomeen palatessaan, mutta jos tarkastukseen joutuu ja tullilla on epäilys tullirajan ylittämisestä, todistustaakka tavaran alkuperästä ja arvosta jää matkustajalle.
Metroa voi käyttää turvallisesti ympäri vuorokauden, asemilla on aina ihmisiä ja poliiseja näkee paljon metrossakin.
NYC on turvallline kaupunki. Tervettä järkeä liikkumiseen niinkjuin missä tahnansa, ei esim. humalassa sivukujille. - ei huijata...
Niinkuin edellinenkin vastaaja sanoi, todistusvelvollisuus epäselvässä tilanteessa on sinulla. Eli varmuuden vuoksi vähänkin arvokkaammista ostoksista kuitit yms. ehdottomasti talteen! Koruja tai muutakaan arvokasta ei kannata laittaa ruumaan menevään laukkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983772Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna363251- 603219
- 683029
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802321- 692168
- 452162