Lueskelin tämän palstan juttuja. Osa tarinoista on hauskoja, osa ei. Mutta varmasti jokaisen jutunkertojan mielestä omassa tarinassa on edes jotain hauskaa tai hätkähdyttävää, eihän niitä muuten tänne laitettaisi. Itsekkin ajattelin ensin laittaa poikamme letkautuksia tänne jakoon. Muutin mieleni. Tällaisten ihmisten kanssa, jotka näihin ovat vastanneet, en halua jakaa yhtään asiaa omasta elämästäni. Kovin surullista luettavaa nimittäin ovat monet vastaukset. Vittuilua, ilkeilyä, ivaa, tuomitsemista, arvostelua....Harva tarina saa positiivista palautetta. Olemmeko me ihmiset todella näin kusipäitä? Että pakko saada sanoa joku ilkeys, jos vähänkin toisen tarinassa joku asia särähtää. Sitä ei voi antaa olla, eikö? Jos joku juttu on ok, sitä ei ilmeisesti ole sitten tarpeen kommentoida? Kuinka moni teistä pikkukriitikoista olisi valmis sanomaan sanottavanne kasvotusten? Olen itse ottanut keskusteluissa sen linjan, etten sano täällä mitään sellaista, mitä en voisi toiselle ihmiselle sanoa omilla kasvoillani. Silloin pysytään edes jonkinlaisella tasolla. Minulle on hyödytöntä tähän vastata: en tule tänne enää.
Vastaukset 1
- täti78
Samaa minä eilen luin, ihan pisti vihaksi. Esim. kuka menee arvostelemaan jos vanhemmat käyvät pienten lastensa kanssa saunassa. Kyllä minä ainakin käyn tyttö 8 ja poika 7 vuotiaita.
Hitto tuollaset ihmiset saisivat mennä peilin eteen, pysyisivät perhana omalla pihallaan ja pitäisivät naamansa kii.
Huom sauna juttuun kommentoinut ihminen toivottavasti muistat kirjoituksesi kun saat omia lapsia. kato vain ettet saa pedofiilin leimaa jos kylvetät 2 kk vanhaa lastasi. Idiootti!!"!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 66744
- 113702
- 37686
- 114617
- 67579
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40579Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja58483Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu142449Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35448- 24447
- 41422
Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i0395- 29364
Hei, alettaisko oleen yhdessä?
Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys64364Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks57362Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa27360- 32351
Jää tyhjää tila
Kun ärrä loppuu. Toivottavasti ei kyhätä siihenkin kirppari. Hävettää koko keskusta.24349- 23347
- 27346