luin juttuja

miksi?

Lueskelin tämän palstan juttuja. Osa tarinoista on hauskoja, osa ei. Mutta varmasti jokaisen jutunkertojan mielestä omassa tarinassa on edes jotain hauskaa tai hätkähdyttävää, eihän niitä muuten tänne laitettaisi. Itsekkin ajattelin ensin laittaa poikamme letkautuksia tänne jakoon. Muutin mieleni. Tällaisten ihmisten kanssa, jotka näihin ovat vastanneet, en halua jakaa yhtään asiaa omasta elämästäni. Kovin surullista luettavaa nimittäin ovat monet vastaukset. Vittuilua, ilkeilyä, ivaa, tuomitsemista, arvostelua....Harva tarina saa positiivista palautetta. Olemmeko me ihmiset todella näin kusipäitä? Että pakko saada sanoa joku ilkeys, jos vähänkin toisen tarinassa joku asia särähtää. Sitä ei voi antaa olla, eikö? Jos joku juttu on ok, sitä ei ilmeisesti ole sitten tarpeen kommentoida? Kuinka moni teistä pikkukriitikoista olisi valmis sanomaan sanottavanne kasvotusten? Olen itse ottanut keskusteluissa sen linjan, etten sano täällä mitään sellaista, mitä en voisi toiselle ihmiselle sanoa omilla kasvoillani. Silloin pysytään edes jonkinlaisella tasolla. Minulle on hyödytöntä tähän vastata: en tule tänne enää.

1

677

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täti78

Samaa minä eilen luin, ihan pisti vihaksi. Esim. kuka menee arvostelemaan jos vanhemmat käyvät pienten lastensa kanssa saunassa. Kyllä minä ainakin käyn tyttö 8 ja poika 7 vuotiaita.
      Hitto tuollaset ihmiset saisivat mennä peilin eteen, pysyisivät perhana omalla pihallaan ja pitäisivät naamansa kii.

Huom sauna juttuun kommentoinut ihminen toivottavasti muistat kirjoituksesi kun saat omia lapsia. kato vain ettet saa pedofiilin leimaa jos kylvetät 2 kk vanhaa lastasi. Idiootti!!"!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      55
      11569
    2. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      95
      8769
    3. Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon

Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka
      Maailman menoa
      20
      3921
    4. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      4
      3669
    5. Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta

Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j
      Maailman menoa
      7
      3616
    6. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      89
      3540
    7. Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa

Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.
      Maailman menoa
      9
      3472
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      13
      3409
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      34
      3202
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      45
      2355
    Aihe