Geelikynnet Turusta

Mirumaru

Hei,

kokemuksia mistä saa hyvät ja kestävät geelikynnet Turusta?
Kohtuullinen hinta olisi myös hyvä (esim. huolto 30- 50e)

Keskustassa näytti olevan uusi Soul Sisters paikka, onko kenelläkään kokemuksia?

Kiitos! :)

26

7695

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E

      Olen käynyt monissa eri paikoissa laittamassa rakennekynsiä, mutta kyseinen Soul Sisters on ylivertaisesti paras! Tekevät akryylirakennekynsiä, ei siis geelillä. Huolto 60-63 euroa, laadusta maksaa mielellään kun työn jälki on erinomaista ja kynnet pysyvät kauniina seuraavaan huoltoon asti.

      • turkubo

        Missä tätä paikka on, onko joku uusi? Huoltohinta kuulostaakin siltä, että jäljen on olatava hyvä. Itse en ainakaan suosi niitä 35€-40€ maksavia huoltoja, niiltä ei voi paljoa odottaakaan.


      • turkubo
        turkubo kirjoitti:

        Missä tätä paikka on, onko joku uusi? Huoltohinta kuulostaakin siltä, että jäljen on olatava hyvä. Itse en ainakaan suosi niitä 35€-40€ maksavia huoltoja, niiltä ei voi paljoa odottaakaan.

        Googlasin. Ahaa, onko kyseessä Odysseylla tekevä paikka, jossa muutama tunnettukin tekijä?


      • bo
        turkubo kirjoitti:

        Googlasin. Ahaa, onko kyseessä Odysseylla tekevä paikka, jossa muutama tunnettukin tekijä?

        No sit täytyyki sanoo mun kynsi-ihmiselle että nostaa hintoja kun tekee liian halvalla, vain 40 euroo huolto, tunnin kestää. Voi nostaa hintoja mut ei mulle kun mä oon kyl ihan tosi älyttömän tyytyväinen sekä hintaan et laatuun...


      • turkubo
        bo kirjoitti:

        No sit täytyyki sanoo mun kynsi-ihmiselle että nostaa hintoja kun tekee liian halvalla, vain 40 euroo huolto, tunnin kestää. Voi nostaa hintoja mut ei mulle kun mä oon kyl ihan tosi älyttömän tyytyväinen sekä hintaan et laatuun...

        En tarkoittanu nyt kyseisen paikan huoltoja, vaikka sielläkin näytti olevan opiskelijatyönä tuohon hintaan huoltoja. Voitko "bo" kertoa missä Turussa saa laadukkaan huollon hintaan 40€ tunnissa! Siitä jää 31,20€ tekijälle ja siitä vähennetään vuokra, sähkö, vesi, aineet, yel, maintonta ym. kikut ja mukut. En tekisi siihen hintaan, mutta hienoa, että joku tekee!


      • utelias mä
        turkubo kirjoitti:

        En tarkoittanu nyt kyseisen paikan huoltoja, vaikka sielläkin näytti olevan opiskelijatyönä tuohon hintaan huoltoja. Voitko "bo" kertoa missä Turussa saa laadukkaan huollon hintaan 40€ tunnissa! Siitä jää 31,20€ tekijälle ja siitä vähennetään vuokra, sähkö, vesi, aineet, yel, maintonta ym. kikut ja mukut. En tekisi siihen hintaan, mutta hienoa, että joku tekee!

        mistä sä tiedät, kuinka paljon kenenkin vuokrat ja kulut on?


      • turkubo
        utelias mä kirjoitti:

        mistä sä tiedät, kuinka paljon kenenkin vuokrat ja kulut on?

        Sanotaan nyt näin, että 0€ ne kulut ei voi olla. Vuokra Turussa 0-500€/kk, Yel n.0-100€/kk, tarvikekulut 2-12€/setti jne. Eli vaikka joitakin kuluja ei olisi ollenkaan, niin toisia kuluja tulee ihan pakosta. Ellei sitten joku ystävällinen taho lahjoita tarvikkeitakin ilmaiseksi.

        En ole missään vaiheessa väittänytkään, että tietäisin kaikkien vuokrat ja kulut, mutta sen tiedän, että ilman mitään kuluja kukaan ei ole.

        Jos tekisi ilman kuluja pimeästi eli veroja maksamatta, niin kyllähän silloin tuo 40€/h olisi tosi kiva palkka. Onko mainitsemassasi paikassa ehkä näin? Toivottavasti ei.


      • nohnohhoh
        turkubo kirjoitti:

        Sanotaan nyt näin, että 0€ ne kulut ei voi olla. Vuokra Turussa 0-500€/kk, Yel n.0-100€/kk, tarvikekulut 2-12€/setti jne. Eli vaikka joitakin kuluja ei olisi ollenkaan, niin toisia kuluja tulee ihan pakosta. Ellei sitten joku ystävällinen taho lahjoita tarvikkeitakin ilmaiseksi.

        En ole missään vaiheessa väittänytkään, että tietäisin kaikkien vuokrat ja kulut, mutta sen tiedän, että ilman mitään kuluja kukaan ei ole.

        Jos tekisi ilman kuluja pimeästi eli veroja maksamatta, niin kyllähän silloin tuo 40€/h olisi tosi kiva palkka. Onko mainitsemassasi paikassa ehkä näin? Toivottavasti ei.

        Tulotaso näillä esittämilläsi spekseillä riippuu siitä, monta asiakasta sulla on per päivä....

        Laskin kouraan ja laske. Kaikki kulut.


    • G

      heipsa hei !!
      Suosittelen paikkaa Ihan KYmppinä :)
      soul sistersin omistaja Hanna sokajärvi on suomen yksi parhaimmista kynsi muotoilijoista alalla!!
      olen käynyt hannalla 4 vuotta ja olen ollut hannan kynsi mallina ympäri palloa ja menestyksekkäästi olemme aina ollut kisoissa :) hanna tekee akryylillä sekä geenilla taivaallisen kauniita kynsiä jotka takuu varmasti pysyy!!! ja osaa tehdä kynsiiiin ihan mitä kuvia vaaan kun vain pyytää !! ihan turun paras kysimuotoilija :)
      parempia et voi saada :)
      suosittelen lämpimästi !!!

      • Ninnuli.

        Katselin kauniita kuvia kynsistä tuolta Soul Sistersin sivuilta. Innostuin paikasta, mutta toimiiko muilla tuo nettivaraus? Itse en saanut sitä toimimaan. Voihan sinne tietenkin soitella, mutta mieluusti katselisin netistä aikoja ja varaisin sieltä.


      • tarkoittaa

        Mitä Soulsistersillä tarkoittaa lakattavat rakennekynnet, luonnollistako?


      • Saara****

        tai siis eihän tyhmiä kysymyksiä olekaan, mutta kävin galleriassa ja siellä tehdyt kynnet oliva KULMIKKAITA! Siis onko tämä joku muotivillitys, haluaako joku ihan tosissaan nelikanttiset kynnet vai mistä ihmeestä on kyse? Ja hassuuden huipuksi joissakin oli valkoiset päät normaalinvärisissä kynsissä :D


      • Saara****
        Saara**** kirjoitti:

        tai siis eihän tyhmiä kysymyksiä olekaan, mutta kävin galleriassa ja siellä tehdyt kynnet oliva KULMIKKAITA! Siis onko tämä joku muotivillitys, haluaako joku ihan tosissaan nelikanttiset kynnet vai mistä ihmeestä on kyse? Ja hassuuden huipuksi joissakin oli valkoiset päät normaalinvärisissä kynsissä :D

        Katselin toisenkin albumin sivulta, taitaa olla jokin "aikuisviihde"juttu ja paha kynsisieni :D


    • janette_92
      • kysmys

        Moikka!

        Teetkö ihan kenelle vaan geelikynsiä? Mulla kerran ollut, kestivät 1kk normaaleissa oloissa. Miten sinun tekemäsi kynnet kestävät? Olisin itse halukas ottamaan geelikynnet.


    • minminmin

      Olen itse käynyt vuosia laittamassa kynnet Sirillä,
      Swan Nails studiossa Maariankadulla. Tekee todella huolellista työtä ja kauniita kynsiä. Jos vaikka kynnet olisivat melkein valmiit ja hän havaitsee yhdessä pienenkin ilmakuplan tms. alla, niin korjaa vielä vaikka koko kynnen alusta saakka. Tätä uskallan kutsua hyväksi palveluksi ja asiakkaista välittämiseksi. :)

    • Paperetta

      Soul sistersin Krista on ehdottomasti paras huollattaa kynnet! Olen käynyt toisillakin, mut Kristan kädenjälki on ehdottomasti paras.

    • Kynsihuggu

      soulsisters on vaan helveggin kallis. saman koultuksen käynyt tekijäja samoilla aineilla tekee huomattavasti edullisemmin EenaFitissä. On ihan taiteilija mun mielestä! tehnyt mulle parhaat kynnet ikinä!

    • KMEKL
    • Tuijamh
    • Anonyymi

      Elliwood kaskenkadulla tekee pidennyksiä ja oman kynnen geelauksia. Tekee tarkkaan eikä mitään kiireellä rahastaen. Upeet pidennykset kestäneet jo kuukauden irtoamatta. Ovat tarkkoja tuotteiden turvallisuudesta. Ihana leppoisa tunnelma ja lämpöinen asiakaspalvelu. Upeutta! ❤️

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3700
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1813
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      151
      1270
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      913
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      870
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      850
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      830
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      829
    Aihe