AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  /  / LUELUELUE!!!! KOODEJA SIMS 3

LUELUELUE!!!! KOODEJA SIMS 3

485 Vastausta 37 469 Lukukertaa
Mä tarrtten koodeja.
Pakko oikeesti, en pysty täyttää kaikkiea¨tarpeita!!!
Nyt se tarvekoodi..
Ja maxmotives ei toimi kolmosessa!!!

No tässä...

Tarvekoodi on testingcheatsenabled true. Ilman boolpropia, ja älä paina shiftiä pohjaan, kun aktivoit sen koodin. Shift pohjaan, paina postilaatikkoa, (osoitin pysyy nuolena, ei siis muutu tähdeksi, älä välitä siitä) ja "tee kaikki onnelliseksi" ainakin muistan, että siinä lukisi niin. Voit myös vetää tarpeet täyteen (Toimii myös paussilla, mutta ne tulevat täyteen vasta, kun laitat pelin käyntiin. Kannattaa myös laittaa "tarpeet muuttumattomiksi", koska silloin simisi voi työskennellä jonkun asian parissa monta päivää, koska tarpeet eivät täyty! Muita koodeja: shazaam - antaa 2500 onnellisuuspistettä.
Make Me Know Everyone - simisi tuntee kaikki kaupungissa olevat.
Set Age x -x:än paikalle laitat jonkun iän (1-6) ja sim muuttuu sen ikäiseksi! 1 on taapero ja 6 on vanhus(Ainakin luulen niin, en ole kokeillut). Ja ne rahakoodithan on edelleen kaching (1000) ja motherlode (50 000), vaikka varmaan sen jo tiesitkin. Mulla on tässä ihan hirveä lista näitä koodeja, että laita Googleen "Sims 3 Cheats", jos haluat lisää.

miksi ei toimi

En saa toimimaan huijauskoodia shazaam. Peli ilmoittaa vain että tuntomaton koodi????? mikä vikana?

Nooh...

Johtuisiko siitä että Shazaam, make happy jne koodit eivät ole oikeita? Tai sitten ei ainakaan tässä eurooppalaisessa versiossa...
Tai sitten siitä, että nuo ei ole koodeja, vaan boolPropin toimintoja? En itsekkään ymmärtänyt aluksi kirjoittajan tarkoitusta, mutta kakkosesta muista set age:n ja make me know everyone, joka tulee postilaatikosta boolPropin toimintona. Joten todennäköisesti hän tarkoitti, että muita toimintoja tuohon boolProppiin, eikä erillisiä muita koodeja.

http://crystalwaterblogi.blogspot.com/

Carolina :)

Täh?

Miten käytetään boolProppia? Ja mikä se on?
Noh, boolProp on siis koodi. Tai siis, lyhenne siitä. boolProp testingcheatsEnabled true on siis koko koodi. Täältä: http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&id=22&Itemid=14 löytyy tarkemmat ohjeet koodin käytöstä ja mitä sillä voi tehdä. Kun olet näpytellyt sen boolProp testingcheatsEnabled true, niin shift pohjassa painaessasi esim. simiä, tai postilaatikkoa, aukeaa toiminto valikko. Sielä sitten onkin vähän kaikkea vampyyrin tekemisestä (vaatii yöelämän) onnelisuuspisteiden nostoon. Eli eri tavaroista tulee erilaisia toimintoja. Mutta kaikki esineet eivät tietenkään ole boolPropin "välikappaleena", vaan ne tietyt jotka siis lukee tuola linkin takana. Tuo linkki ja tää kirjoitus koskee vain Sims kakkosta. Toki tuo toimii kolmosessa, mutta muistaakseni silloin koodin eteen ei tule tuota "boolProp", ja postilaatikosta ja simeistä saa samat toiminnot, mutta en anna siitä mitään takuuta, koska en itse ole hirveästi kolmosella pelaillut, saatika käyttänyt boolProppia sielä.

Carolina :)
Kolmosessa ei toimi, jos laittaa siihen testingCheatsenabled trueen
sen boolPropin. Itte en taho koodei käyttää, peli ei enää oo niin hauskaa.
Joskus oon moveObjectsia käyttäny, ku sim on jumittunu johonki. Siitä on sitten seurannut eräs ärsyttävä ongelma yhdelle similleni, jota siirsin. (Sim voi näkyä väärässä keroksessa, kävellä yhtäkkiä lattian läpi, yms.) Odotan, että kyseinen sim kuolee, että ongelma poistuisi.
Laita siihen se testingcheatsenabled true ja sit shift pohjassa paina simiä ja klikkaa ikäännytä...tai jotain sellasta.... nii se tulee vanhemmaks ja sit uudestaa nii kauan et se kuolee...tai pistä se sama testincheat..jne...ja sit vedä "ruoka tarvelaatikko" tyhjäksi nii se sim kuolee ja viikate mies tulee...:D
Sä voit myös kirjottaa resetSim nii se sun sim palautuu takas
tee: resetsim Nimi
Carolina tiedätkö miten saa sen koodi palkin esiin??? ku mä en tajuu mistään mitään!! :d Tai tietääkö edes joku??? joo... kyl te tiedätte...... nooh?.. mist pitää painaa?? :O
painat samaan aikaan:c ctrl ja sen yläpuolella olevaa nuolinäppäintä:)
Ja tossa pari lisää:motherlode (rahakoodi 50 000 simoleonii) ja testingcheatsenabled true sillä saa tarpeet muuttumattomiks ja sitte saa valittuu ittelleen uran ihan tostavaan:)
sims hullu..mulla ei toiminu toi testingcheatsenabled true ja ku npistän ton true erikseen tosta toisesta niin se vaan ilmottaa sen ekan pätkän koodista ja sanoo tuntematon koodi ja kun laitan yhteen niin tuntematon koodi!pitääkö painaa siftiä pohjaan tai jotain ei toimi tei teen väärin
Hei se testigcheatsenabled true kirjotetaa näin. testingcheatsEnabled true. IntProp censorGrild 0 on sensuuri koodi jos vaihat nollan kasiin nii sensuroi taas. ( ei toimi yöelämää lisäris)
Hei se testigcheatsenabled true kirjotetaa näin. testingcheatsEnabled true. IntProp censorGrild 0 on sensuuri koodi jos vaihat nollan kasiin nii sensuroi taas. ( ei toimi yöelämää lisäris)
se on The sims 2 koodi et sais simin vanpyyrikks;p
Mun täyttä elämän ohjekirja on kadonnu ja myös petsin nii voitteko kertoo mikä on niitten koodi siel ohjekirjan takaan pliis :))))
Kaikilla on eri koodit siellä takana :P
Voitko kertoa, miten saan the sims3 xboxilla koodi palkin esiin??? Oon löytänyt aika huonoja neuvojaja mitkään ei toimi, niin voitko itse kokeilla)

Totta!

Nuo ei toimi mulkaan, joten luulen kanssa että ne eivät toimi eurooppalaisessa versiossa..
mulla toimii! aika outoo. mulla on vaan sims 3 ja sims3 lemmikit. mä tiedän kahdeksan koodii mut ei oo enää niin kivaa käyttää niit. KYLLÄ NE TOIMII EROOPPA LAISESSA VERSIOSSA. mä luulen ,että jokaisessa koneessa ei oo niin paljoa tilaa simssille kuin toisessa tai ,että sims levy on viallinen. jotkut han ovat halpis versioita. mun makso tää sims 3, 56e ja lisäosa 40-30 e
Aijaa
Mä uskon kanssa et se ei toimi Eurooppalaisilla
Siihen pitää kirjottaa simin nimi myös esim shazaam Anna Junttila
mitä pitää painaa että sen ihme jutun saa siihen mihin laittaa sen koodin ?
ctrl shift c
mut ei oo shift näppäintä.
Shift on se sama mistä saa ISOT KIRJAIMET
EI OO! siinä on nuoli....ainaki läppärissä...
Shiftistä saa isot kirjaimet.. se on jokaisessa koneessa nuolena, eli näppäimessä ei lue 'shift' :D
shift on joissakin nuoli ja joissakin lukee vain shift. Isot kirjaimet saa lukituksi caps lockilla
se on caps lock mist saa isot kirjaimet!se alempi on shift
ctrl+shift+c

ctrl+shift+windowslippu+c (HP:n läppäreissä)
????
Shift näppäin on sen Ctrl näppäimen yläpuolella. Shift näppäimessä on yleensä ylöspäin osoittavan nuolen kuva.
mulla on ihan tiedoks vaan hp eikä siinä arvii windowslippuu ja mullaki toimii noi koodit vaikka mulla on eurooppalainen....
Mulkin on hp! kannattaa! tai ei kyl... sen tuuletin hajoo helposti...pidä se tasasella alustalla ja jos se rupee pitää ääntä se pitää viedä korjattavaks tai se voi räjähtää....pahimmassatapauksessa...
ctrl shift ja c eli tos järjestykses!
Ne aikki pitää laittaa samaan aikaan.
Ja tota tietäiskö kukaan semmosta koodia, että saisin kahen simin välisen suhdepalkin niinku ihan sinne vihreeseen päähän?
Sillä testing... koodin laittaa ja vetasee sen palkin sen verran kun haluaa.

The sims 3

Mutta The Sims 2 jotkut koodit käy myös kolmoseen.Ainkin rahakoodit.

koodejakoodejakoodeja...?

tässä muutamia perus koodeja:

kaching:1000 simelonea

motherlde:50 000 simelonea

moveObjects on: esineen voi sijoittaa mihinkä tahansa paikkaan + toimii simeihinkin.

constrainFloorElevation on: salli maaston muokkaaminen

help: tuo suurimman osan koodeista esille.

enempää en jaksanu laittaa, voit itse kattoa esim. radosimssistä tai pelikulmasta
Moi! En saanu tuota " Set Age x -x " koodia toimimaan että missä on syy?
ei toi tarve koodi toimi!! (ainakaan pc)
testingcheatsenabled True toimii myös ystävyyssuhteissa! Mutta pitää ensin olla vetänyt tarpeita! kannattaa kokeilla!
mikä toi postilaatikko on?
postilaatikko on laatikko miss on posti,siis postilaatikko
Mul toimii kaikki koodit.;)
APUA! tietääkö kukaan että miten voi saada YHELLÄ koodilla kaikkien simien tarpeet hyville?? sillä the Sims 3:ssa ei toimi maxmotives! oon ihan pihalla! voiko joku auttaa???
Okei. Eli siis kirjoita koodikenttään "testingcheatsEnabled true" (ilman lainausmerkkejä) ja paina Sift pohjassa postilaatikkoa niin esiin tulee valikko ja paina sellasta mikä täyttää tarpeet (en muista tarkaan sitä nimeä).

Toivottavasti oli apuu.
Tarpeiden tila muuttumattomaksi
shazaam ei toimi.
Tuleeks tosta testingcheatsenabled koodista bukei?
Miten saa tyttö vauvan?:)ku on raskaana ja haluun tytön kun perheeseen simsissä.mul on sims3:)
On viel yks rahakoodi ja se on familyfunds (perheen nimi) ja esim 25 000 simeloenia ja jatkat pelaamista ja sit kuuluu rahojen kolinaa

tarvekoodi

Make happy

No just...

Ei toimi toi!!!

turha aihe

Turha aihe, katsokaa tuo radolan topic.

....

resetSim(etunimi)(sukunimi) kokeile tota

Hmm..

Ei toimi tuo, ainakaan minulla, tai sitten tein jotain väärin...:(

ARGHasd sulle

Sims kolmosessa toimii motherlode ainakin eli siis 50 000 simeleoinia

Se on muuten...

testingCheatsenabled true

Mulla ainaki toimii.

Siis pitää kirjotta JUST NOIN niinku tossa ylhäällä, muuten ei toimi.
(Sil voi kans muokata ystävyyssuhteita!)
Mulla se toimii ihan;

testingcheatsenabled true

Kirjotus tavalla ei ole väliä kunhan kirjottaa oikein :3

1000 simoleonia

Kaching

=tuhat simoleonia.
no nytkö tajusit älypää -.-???
Saat vaikka 99 999 999 simoleonia kun kirjotat näin:
sen jälkeen toinen koodi:
familyfunds perheensukunimi 99 999 999
ja valamista

Tarpeet täyteen

Mun mielestä on helpompaa täyttää tarpeet näin:
kirjota koodiluukkuun: testingcheatsenabled true ja sitten vain vedät tarpeen täyteen (minulla ainakin toimii). Siis vedät sen vihreän ''jutun'' täyteen :)
Toivottavasti toimii!
Jos sims 3:sessa kuolee joku, niin siirtyykö se hautausmaalle? Minun pelissä on kuollu moni ja olen käyny kattomassa hautausmaalla että onko sillä hautakiveä siellä, mutta eipä ole näkyny.. Onko siihen joku koodi vai ? Ja sitte jos omasta perheestä kuolee joku niin sen hautakivenhän saa siihen pihalle mutta voiko sitä siirtää hautausmaalle?

Muuten olen kyllä tykänny pelistä, ehottomasti paras sims !
siihen paikkaan missä sun simi on kuollu nii läheisyyteen pitäs tulla tuhkauurna tai sitte hautakivi, minkä pystyy nostamaan painamalla siitä ja valitse "nosta". hauta EI mene siis suoraan hautausmaalle
Hautakiven voi siirtää hautausmaalle.Paina eka hautakiveä ja siinä voi lukea nosta.Jos lukee niin paina sitä.Sen jälkeen mene hautausmaalle ja kun sulla onb se tavaraluettelossa se hautakivi niin paina sitä ja siihen tulee sijoita.Sitten painat sitä ja laitat sen minne haluat!
Jos simin läheinen kuolee, uurna tai kivi löytyy yleensä jostain tontilta. Jos ei löydy mistään, kannattaa käydä hautausmaalla mausoleumissa katsomassa. Klikkaa mausoleumia ja valitse kohta hallitse kalmoja, sieltä sen voi ottaa simin tavaraluetteloon ja sitä kautta laittaa kiven hautausmaalle tai kotipihaan tai uurnan sisälle. Hallitse kalmoja -toiminto näkyy mausoleumissa vain jos simin edemennyt läheinen on siellä. Naapurin emännän jäänteitä ei siis voi pölliä, jos ei ole sukua. :)
Laita kirjotuskenttään help sieltä näkyy koodit. TestingCheatsenabled true on tarpeiden täyttymis koodi

Apuaaa!!

Kertoisko joku koodin siihen miten kaikki tarpeet saa täytettyä?
Kun en osaa pelata niin et ne ois täynä automaattisesti. :(
Eli en voi pelata jos en saa koodia. Mulla toimii rahakoodina sims 3:seen motherlode ... : )
Auttakaa joku pian ! Niin pääsen simssiä pelaamaan. ! :D
Oon kokeilly jo koodeja tarpeiden täyttymiseen:
make happy, maxmotives ja aijon kokeilla testingcheatsenabled true koodia..
Eiks ihmiset enää osaa pelata ilman koodeja?
Koko pelin idea menee jos käyttää koodeja.

justinsa

Ei palin idea mee siin et välillä käyttää koodeja. Tosin jos on koko ajan käyttäny koodeja voi tulla semmoseks et esimerkiks raha kasvaa puussa! ja siihen että jos koko ajan nopeuttaa pelii niin voi aatella että elämän voi nopeuttaa...ei koodeja tarii olla käyttämättä mutta rajottaa voi vähän! Ei elämä oo pelkkää peliä,jota voi nopeuttaa ja välillä ottaa itselleen 50 000 euroo!!! Sitä paitsi jos käyttää koodeja liikaa niin voi tulla semmoseksi että saavutukset on esim tällaset: haluun isona laulajaksi ja siitä tienaan ainakin 1000 0000 euroo ja sit musta tulee kuningas ja mä asun palatsissa ja mulla on tuhat palvelijaa...ei elämä noin vain käy!!!! Elikkä muistakaa rajat hyvät ihmiset!!!
Kaikki saa pelata miten tai millä tavalla haluaa. Ok? Turhaa tuutte valittamaan että käytämme koodeja. Ja wiilzzuuu, se on taas oma mielipide joka ei vaikuta paljoa. Toivon että ihmiset ymmärtää, että te ette tee vaikutusta jos tulette vinkumaan tänne miten me pelaamme ja mitä emme saisi tehdä!
Ansukka: Ja kukahan typerys oikeasti peilaa Simsiä sellaisenaan oikeaan elämään? Juuh, hautausmaillahan voikin oikeasti jutella haamujen kanssa koska Simssissäkin on niin -.- Pointin kyllä ymmärsin, mutta luulen ettei pienemmätkään pelaajat luule oikeasti yksisarvisten juoksentelevan ympäri ämpäri naapurustoa koska Simsissäkin on niin. Jokainen saa pelata kuten tahtoo.

Ja sanoisin vielä, että Simsien pelaaminen olisi tylsempää ilman noita "mahdottomuuksia", kuten taikuutta, haamuja ja sen semmoisia. Ja koodeja, myönnän. Useimmiten kyllä pelaan ihan ilman koodeja, mutta kun hätä on suurin, ylemmät voimat auttavat... Eli armaat koodimme. :D
Niimpä!!!
kirjoita tää: testingcheatsenabled true. ja sitten vain vedät tarpeen täyteen (minulla ainakin toimii). Siis vedät sen vihreän ''jutun'' täyteen :)
Voi V:tun vajaa....
eikä kellään ole oikeasti sims 3 xboxille!!!! Tartteisin apua koodien laittamisessa! En osaa laittaa sitä koodipalkkia esiin! ANTAKAA KUNNOLLISIA OHJEITA!!!!!!

Help

Kun kirjotan Sims 3:meen ton testingcheatsenabled true niin kun esim lapsi menee kouluun sil ei oo mieliala hyvä vaik tarpeet on täysillä!!! mitä teen???kun en tiiä mikä sil menee huonosti kun ne on täysilllä ne tarpeet! vastatkaa!!!
siis mihin toi pitää kirjoittaa??
- paina koodilaatikko auki
- kirjoita siihen testingcheatsenabled true
- paina se vasemmalla oleva nuoli pohjaan ja napauta postilaatikkoa
- valitse sieltä " kaikki tyytyväisiksi "

: D

Kiitoksia :))

Aww...

En saa koko koodiruutua edes näkyviin... vaikka painan oikeita näppäimiä. Mikä vikana?

Koodilaatikko

se näyttää että sitä ei olisi, että se menisi paussillle... kirjoita jotain ja katso yläkulmaan --> Siellähän on tekstiä! se on koodilaatikko
kokeile ctrl+shift+windows lippu+c

se tomii mulla
Hei sori oon vähä pihalla siis mikä vasemmalla oleva "Nuoli"?=D
Kiitos! en oikeen ymmärtänyt noita muita mutta tuo auttoi!

Tässäpä ne:

Jotta saat sen huijarijutun esille nii ku peli on käynnissä paina [Ctrl] + [Shift] Shift on siis nuoli joka osoittaa ylöspäin + C
Rahakoodit:
Kaching - 1000 lisää simoleoneja
Motherlode - 50000 lisäää simoleoneja
Testikoodi:
testingcheatsenabled
Liitty simiin koodi:
Shazaam - 2500 elinikäinen onni
freerealestate - Ohita maksaa ostaessa paljon
modify traits - Aseta tai poista ominaisuuksia
set career - Anna valitun Simin ura
Siinä oli joitakin. On vielä lisääkin jos tahdot. :)

Help!!!

Kuinka mä saan ne ku on sen miekialan vieressä ne hommat ( en muista mitkä mut :) Nii positiivisiks???

Mutta vielä ...

Se niin sanottu ''superkoodi'' on: testingcheatsenabled true - siitä voi tulla ongelmia peliin :/ Mulla ainakin . Kun sim meni yläkertaan, niin sen näki lattian läpi alakerrasta ... Mut voi sitä koklata :)
joo laita vaan jos haluat mulle käy!
Helpppp!!!! oon hävittäny sen ohjekirjan jossa on takaan se koodi nii voitteko kertoo mikä se on!!!!!?????? pliis!!!!!!!!!!!!! :))))))))))))))

Kirjoittaja on poistanut tämän viestin

se on resetsim se tarve koodi

Heeeelp!

Mä tiedän, ettei tää liity aiheeseen, mutta tietäiskö edes joku, miten saada simit ulos kun ne on tullu mulla vahingossa mökkihöperöksi! Mä oon niin raivona, kun ne ei suostu menemään ulos. Jos joku tietää keinon, niin voisko auttaa??
AUTTAKAA!!!!!!!!!!! mul ei tuu se koodi juttu sinne ylös ees näkyviin vaikka painan oikeita näppäimiä mikä mättäää!?AUTTaKAA!!!!!

Mee kaupungille :D

Sit oo ulkona poissa kotoa jonkin aikaa, niin sitten se menee pois...

AUTTAKAA!

mikä on alaston koodi ja ikääntymis koodi sims 3:seen ?!
intprop censuregridsize on sensure koodi mut sitä toist en tiiä

Ei toimi!!!!

Toi sensure koodi ei toimi!!! Mikä mättää...?
Ikääntymisen saa kun painaa Alt-näppäimen pohjaan ja painaa jotain henkilöä, siteen siinä lukee jotain että Vietä syntymäpäivää. Toimii vain kun on laittanut koodi testingcheatsEnabled true
Se ikäätymis koodi on mun mielestä ainakin sama kun kakkosessakin. Vai onko? Kuitenkin kakkosessahan se oli Aging on/off.Onkse enää sama??
Aging koodi ei toimi mielestäni kolmosessa en ole kuitenkaan täysin varma sillä itselläni ei ainakaan toiminut
Tiedän vaan alastomis koodin intProp censor 0 ( en oo varmatoimiiko Mut voi aina yrittää) ei toimi yöelämää lisärissä

The sims 3™ Cheats

Koodeja saa Maxis™ sivuilta. Liity jo tänään! Eikö sivua löydy? Löydät Maxis™- sivuston linkin The Sims 3 pelin ohjekirjan takakannesta. Lykkyä pyttyyn! :)
Tarvekoodi kolmosessa on resetSim joka palauttaa simin tarpeet normaaleiksi.
Toinen on testingCheatsenabled jolla voi muuttaa simin tarpeita liikuttamalla tarvepalkkia hiirellä.
miten voi mennä tunnin tai tunteja eteempäin?
mikä on koodi?

hmm...

Ei semmosta koodia olekkaan, paitsi jos painat siitä ajan nopeutus hommasta, nii siinä on eri vaihtoehtoja.
Onko sims 3:ssa joku ikääntymis koodi, kun mulla ei toimi aging off. Ilmoittaa että aging on tuntematon.
asetuksista sen saa pois päältä.

RAHAA 50 000

okei PAINA ctrl lää ja shiftiä pohjassa ja sitten vielä c ja sitten kirjotat motherlode siinä

Helpii mua!!!!

KU mä tein sen testikoodineli "testingcheatsenabled true" nine voi tehä sitä toist kertaa ni onx se sit vaa niinku testi? MUt eix sit oo mitää muut millä saa sildee et nne o hyväs kunnos? :oo
Toi testing koodi toimii, noi onnellisuuspiste jutut ei... muuten kun laitat tontesting koodin ja sen jäkee buydebug nii saat kirotun sarkofanin ja kun nukut siins 2-3 kertaa sust tulee muumio!
mutta mistä sen sarkofanin sit löytää? :o tavaraluettolosta vai hä?
Kirjotat vaan testingcheatsenabled true ja sit enter sen jälkee sift pohjassa ohjattavan talouden postilaatikkoa siitä sitten kaikki tyytyväisiksi.

EIPÄS!!!

VAAAAANNNNN:

-PAINA SIFT POHJASSA OMAA POSTILOAATIKKOA!

ja sit niinq siit voi valita nniit juttui esim. täytä kaikki tarpeet,
ja vaik ole kaikkien kaveri yms...

Aargh..

MUN mielestä Simsiä ei pitäis pelata koodeilla. Ois kivempaa pelata ilman niitä mut se on nniii vaikeeta. Vaikka mä yritän et mun simit menis nukkuu jossain kymmenen aikaa mut sit se venähtää johokin yhteen yöllä ja seuraavana päivänä ne nukkuu hirveen myöhään. Lapset ei kerkee syödä aamupalaa ennen kouluu. Se on niin tuskaa ku ne on sit huonolla tuulella ku ne tulee takas kotii. Aion ehkä käyttää vaan hätätapauksessa sitä tarvekoodia ja sit joskus raha koodia! Kiitti et täällä kerrottiin ne! :D

Apuu???

okei...eli TIETÄÄKÖ JOKU MIKÄ ON TOOOONNNNNTIIIIIN LAAJENNUS KOODII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????????????????????????????????????????????????iha tosi oon etsiny sitä nii kauan! tiiän jo testingcheatsenabled true koodin ja rahakoodit ja sen et voi poistaa NAAPURUSTON KAMAA (hihi!) ja lisätä sitä(eli koodi oli shivt pohjas tai mikä se ´shiwt ´oli ...ja sit samaa aikaa paina tonttii/taloo!) muutttt nyyyyyytttttttttt se tontiiiiin laajennus oon iha hermona!!!!!!!!!!!!!!!!hehe!

Jep.

En määkään muuten käyttäis koodia, ku suurperheissä, ku siel o mahotont pitää kaikkii tyyty väisin yhtä aikaa. Mut mul o maailman matkaaja lisäosa, ja siin o helppo tutkii luolastoi, ku ei oo tarpeita huolehdittavaks.
mul on perhe missä on 9 lasta...kaikki hyvin!!! ilman testingcheatsenabled on :))

ei jaksa

niin, tai sitten kun on kirjoittanut testingcheatsenabled true, ja painanut enteriä, niin voi tehdä myös postilaatikkojutun tai sitten vetää talouden simeiltä/similtä ne missä ne tarpeet on, niin vetää se vihreä palkki täyteen vihreää:D hankala selittää mutta tosi helppo ja yksinkertaanen ja mä käytän sitä.

Mutta aika käy aika pitkäksi jos käyttää koodeja koko ajan... joten perjaatteessa pelissä ei ole mitään "todellista" mihin siis peli pyrkii jos koodeja käyttää. Tosin kuolemanpartaalla oleva sim voidaan pelastaa:D tai vauva, kun lapsenhoitajat on huonoja:) mutta useinmiten mäkään en käytä koodeja (paitsi rahakoodit, muttaku niitäki vain kerran laittaa paljo, niin sen jälkeen ne on miljönäärejä) ...

joo kiitos;D
testingCheatsenabled true = voit muokata tarpeita JA SUHTEITA tarpeen mukaan, ainaki taaperot on helppo pitää tyytyväisenä ja unessa koko ajan.. =) mulki on kolmone ja käytän tota koko ajan! P.S. se välilyönti koodissa ei oo vahingos tehty :)
www.radosims.com tuolta löytyy paljon koodeja, tietoa, linkkejä yms. kannattaa vilkasta :]

the sims 3 koodi tarpeisiin

jos haluut tarpeet täyteen niin kolmosessa siis silleen et vedät ne sinne nii kirjota sinne viivalle: testincheatenabled true
tarkoitit varmaan testingcheatsEnabled true?

vastaus

resetSim = Palauttaa simin tarpeet normaaleiksi :)

HJÄLP!

AAAAPUVA. Sims 3:sen aikana osoittimen tilalle ilmestyi nyrkki, koitin saada sitä pois, se tulee aina jos avaan Simsin "tavararepun", lopulta osoitin on koko ajan nyrkki joka pitelee kirjaa. Voiko tämän korjata? Resetin molemmat Sim-hahmot, ei auttanut.
Miten Noin On Käynyt ?? O.o Mitä Teit Siä ennen ! Osaan ehkä Korjata asian Jos Kerrot Mitä Teit Ensin =)!

sfanhfdf

simin saa ikääntymään ainaki koodilla ageUpToNPC jonka jälkeen painat shift pohjassa esim vauvvaa ja sieltä käynnistä ikääntyminen..voi muuttaa myös luonteenpiirteitä.. mut kannattaa muistaa se että on valittuna se sim kenen ikää muuttaa

Niin siitä iästä

Miten ne simit saa kolmosessa nuoremmaks, kun vanheneehan ne ittestäänkin, mutta haluan, että simini sais olla nuoria aikuisia pidempään.

Asetukset!

Ihan asetuksista saa ikääntymisen pois päältä tai muuttaa kuinka usein ikääntyy... -.

Miten?

Miten voin muuttaa perheen pois talosta? sims 3: sessa?? ;oo

kännykällä

kännykällä painat repussa olevaa kännykkää ja painat muuta!
Helpppp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! my!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Miten Voin Saada Lapsia The Sims-kolmosessa?
no esim. mies ja nainen laita ne rentoutuu sänkyy ja sitte vaikka naisella ku pelaat, painat miestä ja siel on jossain yrittäkää saada vauva...iha samanlailla ku sims 2....-.-
kirjoita testingcheatsEnabled true ja vedä palkit täyteen :D
Kiitos tiedost meenki täst pelaa, njoo välil kyllästyttää...
Kattokaa koko porukka vastaukset Radosims:stä, ohjevihkosesta (joka sattumoisin tulee pelin mukana), tai käyttäkää aivoja! Foorumit vaan täyttyy turhista kysymyksistä.
Lapsia tarvitseva: vilkaise koulun biologian kirjaa, sieltä löytyy ohje. Sitä voi soveltaa pelissä.
Ikääntyminen: muuta jumankauta asetuksia! Ikääntyminen pois päältä niin kyllä helpottaa!
Noniin elikkäs kun kaikki nyt kyselevät tarpeet täyteen koodia kolmoseen ,niin se on testingcheatsEnabled true, ja ILMAN boolProppiakin se kyllä toimii. Eli kun olet asettanut koodin, paina shift- ja postilaatikko. Siitä voit valita haluamasi toiminnon. Luukku aukeaa painamalla yhtäaikaa: Shift+Ctrl+c. Kaikki koodit saat kirjoittamalla luukkuun help.

-Ottakaa kantaa asiaan, ja minulta saa pyytää henkiökohtaisestikin koodeja!-

-RöySää-
mä tiedän tosi tarpeellisen ♥

testingcheatsenabled on
kun laitat koodin voit vetää simin tarpeet vihrwiks tai punasiks!!!!!!!! o.o

nyt ei tarvii huolehtii simist niin kauheest!!!
öö... jos haluu koodin toimivan, niin tiedoksi se kirjoitetaan; testingCheatsenabled true ;)))) siis noi hymiöt ei kuulu siihen, mut toi true kuuluu vielä ;))))!! kittoos
tarpeet koodi sims 3-een on testingCheatsenabled true/false
Hei tiesittekö että testingcheatsenabled true koodilla saa myös muutettua simien ystävyys suhteita ?
käytä reserSim koodia se toimiii ihan samalla tavalla kuin maxmotives. On myös testingCheatsenabled true =sä voi hiirella muokata se tarpeita jne.
Koodei sims 3: seen ::

Näytä univormut ja ura asuja: unlockoutfits (on/off)

shazaam: 2500 elämän pistettä (ei toimi aina)

esineet eivät tarraudu tiettyyn ruudukkoon: disablesnappingtoslotsonalt on

esineitä voi sijoittaa mihin tahansa: moveobjects on

salli maaston muuttaminen: constrainfloorelevation on

saat raahattua simin tarpeet normaaleiksi: testingcheatsenabled true

tulosta vitsi: jokeplease

tulostaa suurimman osan koodeista: help

kokoruututila päälle/pois: fullscreen on/off

make me know everyone: simisi tuntee kaikki kaupungissa olevat

Siin oli jonkun verran :))))
tarpeet koodi sim 3-meeen on testingCheatsenabled true/false
Kun olet tehnyt Sims- perheen, ja et pääsekkään unelmakotiisi?
Se on korjattavissa!
Avaat komentoluukun ja laitat ''freerealestate'' Ja voilá! Pääset unelmakotiin!

Kun haluat tehdä simin,- joka sattuu olemaan lempparisi- ja haluat hänet elämään pitkään niin tässä on ohjeet! (Tuloksena viimeiseksi haamusim.)
Tee Sim. (!!!Vähintään kaksi!!!) Laita lempparisi viherpeukaloksi ja onnekkaaksi. Vaikka laittaisit simien ikääntömyttömyyden päälle- se voi kuolla onnettomuudessa.

1. Laita elämänhaaveeksi ''Rahakirstun kasvatusta'' ja laita asettumisen jälkeen rahakoodi ''Motherlode''.
2.Osta onnellisuuspisteillä joko ''Hurja viherpeukalo'' tai ''nopea oppimaan''.
3.Opiskele puutarhanhoitoa.
4.Etsi kalmankukka, tai sen siemen. ''Epätavallinen harvinainen siemen'', ja kasvata se. Kun poimit kalmankukan- pidä se taskussasi kokoajan. Kun simisi kuolee- se antaa kukan viikatemniehelle ja elää ihmisenä. Jos haluat siitä haamun (Varoitus! Ärsyttäviä ääniä kokoajan!) niin tapa simisi, ja pistä läheisen taskuun hautakivi. Kohta pitäisi tulla ilmoitus tiedemiehien löydöistä. Mene tiedekeskukseen hauta mukanasi, JA SINULLA ON PELATTAVA HAAMU!
Mä tiiän sen mut se pilaa koko pelin ilon, eli en kerro! Ja täytä tarpeet iha itte, eli laita ne vessaa tai syömää nii tulee hyvä mieli, mut on koodi mut en kerro! >:)
Tarpeet täyteen koodi:

klikkaa Shift pohjassa postilaatikkoa ja valitse "Kaikki tyytyväisiksi"

Jokainen saa pelata niinku itte tahtoo, joko koodeilla tai ilman. :P
mikä koodi oli sims3 se,että on mahdollisempaa saada kaksoset tai kolmoset kun aikoo hankkia lapsen?
Onkohan semmosta koodia sims 3 etttä kun itsellä on vauva, taapero tai lapsi niin että sen saisi pistettyä/ annettua adoptiopalveluun? Kun adoptiopalvelusta pystyy vain OTTAMAAN simin.
En nyt ihan muista oliko postilaatikkokoodeissa yhtenä vaihtoehtona sosiaalityöntekijän kutsuminen hakemaan lapsi pois tai että toimisiko se edes jos lapsi ei ole huonosti hoidettu.

Yksi vaihtoehto on mennä "Muokkaa kaupunkia" tilaan, sen jälkeen valita perheen jakaminen. Tällöin voi pelkästään tuon lapsen yhdistää johonkin muuhun perheeseen. Vähän sama kuin jättäisi muksun korissa jonkun rappusille mutta toimii. :-)

Kaksoset: hanki molemmille vanhemmille se "hedelmöityshoidot" palkinto.
Okei, mutta mitkä ovat postilaatikkokoodit? joo ja kyllä mä ton tiedän että jos hankkii sen hedelmöitys palkinnon, mutta tiedän että siihen on oikein joku koodikin se alku alkoi jotenki for...!

Onko sims3 joku alastonkoodikin muka?
Eli testingcheatsenabled true ja sitten Shift pohjaan + klikkaa postilaatikkoa. Siellä oli muistaakseni jotain sosiaalityöntekijävaihtoehtoja.

Se koodi taisi olla forcetwins mutta monet ovat sanoneet ettei se enää toimi.
Huomaa että esim. testingcheatsEnabled true/false saattaa hidastaa konetta, aiheuttaa bugeja ja se vie pelistä idea, koska se ei ole pelkkä tarvekoodi se on ns. superkoodi jolla on monia käyttötapoja eli voit esimerkiksi poistaa simejä pysyvästi, vanhentaa simejä ja muuta jännää.

http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&view=article&id=127&Itemid=18 <---- tuossa on linkki sivulle josta voit katsoa koodeja ja niitten käyttötarkoitusta. Pidä hauskaa...
okei,kiitti!
Olisko sims3 sellasta koodia kun simisi on raskaana, niin että raskaus aikaa pystyisi pidentämään? ku se on muuuten niin lyhyt aika kun se on raskaana, ja se on musta aika tyhmää! :)
Okei kiitti, mutta menin tolle sivulle mutta mitä siellä pitää tehdä? hei kiitti tosi paljon jos vaan viitsit auttaa! :)
Kuinka pitkän raskauden haluat (5,7,9 vai 13 päivää?) ja haluatko että omenien sekä melonien syönti vaikuttaa vauvan sukupuoleen vai ei?
Raskaus voisi olla vaikka ton 7 päivää, se ois iha hyvä! ja en halua! :)
Elikkäs, onko olemassa otain koodia (mielellään nimenomaan koodi, suhtaudun vähän epäilevästi hackeihin) jolla saisin TOISTEN SIMIEN TARPEET TÄYTEEN? Olen jo koittanut tuota postilaatikkojuttua (klikkaa postilaatikkoa shift pohjassa ja "kaikki tontilla tyytyväisiksi") muttei näy toimivan muihin kuin omiin perheenjäseniin.

ärsyttää kun esim deitti alkaa heti vierailulle tultuaan mankumaan kotiin nukkumaan ym.

Olen erittäin kiitollinen jos joku sattuu tietämään jonkun kikan! Hyvää loppukesää kaikille! :)
Eli tuolta Download välisivulta lataat sen neljännen tiedoston ylhäältä päin, sen jonka nimi on: "RB 7DayPregnancy NoGenderBias.rar"

Tuo tiedosto menee purkamisen jälkeen Mods -> Packages kansioon.

Huom! Tämä modi on päivitetty versiolle 1.22 mutta ei uusimmalle 1.24 versiolle. Se voi toimia tai sitten ei. Kokeilemalla huomaa. :-)
ok, kiitti tosi paljon. :D
hei viellä vähän! maksaako toi lataaminen jtn?
ja että miten sen pystyy lataa? :0
Vaatii ilmaisen rekisteröitymisen MTS2 foorumiin. Ei voi ladata muuten. Rekisteröitymisikäraja 13v.
mielesttäni rekisteröidyin tonne jo, mutta miten pystyn lataamaan sen jutun?
oke, miten tonne pystyy rekistöitymään?
Sivun vasemmassa ylälaidassa lukee "Register". Klikkaa sitä ja sen jälkeen täyttelet vastauksia sitä mukaa kun niitä tulee, esim. syntymäaika ja niin edelleen. Englannninkielen taitoa vaaditaan tai sanakirja. ;-)
Moi! Tietääkö kukaan koodeja the sims 3 Nindendo ds ssälle? tarviin rahaa, ja sen tarvekoodinki tarttisi... kuka tietää?
Mro Inksu!! Mulla on sekä sims 3 koneelle että nintendo ds:lle, joten voin kertoa jotain. Nintendo DS- versiossa on Karmavoimia (ei löydy koneelta tai muualta!) Hmm.. No rahaa saa aika helposti töistä tai esim. maalaamalla tauluja ja myymällä niitä tai kalastamalla ja myymällä kalastamansa kalat. Mitä enemmän olet kehittänyt esim. maalaustaitojasi, sen paremmin ansaitset rahaa! En ole bongannut paljoa koodeja, koska kaikki puhuvat pc versiosta... Oletko muuten itse tajunnut miten voi vaihtaa hiustyyliä? Mun mielestä sitä ei voi vaihtaa.. Mutta nintendo 3ds versiossa pystyy ehkä perustamaan perheen ja jne!
Joo, tiesin noi, eli nindendolle ei taida olla koodeja, mut tiiän yhen tavan vaihtaa hiusten väriä:
Mene hautausmaalle. Sitten painat kirkosta, ja siihen tulee semmonen sininen jutska, niin painat siitä. sit se sim menee kirkkoon, ja se alkaa lataan, ja kun se tulee ulos, sillä on valkonen tukka. jos ei oo, tee homma uudestaan. Muuten en tiiä. Miten voi tehä perheen nindendolla? sitä en tiiä.

Kiitos vastauksistasi TheSimelon! =)

Inksu!!
kertokaas miten saan poikavauvan? se omenan syömisjuttu on vanhaa kamaa ei toimi enää.se poistettiin uusien päivitysten myötä.

sitten oli se testingcheats bla bla koodi ja voin muokata simiä siminluonnissa ja tehdä siitä pojan jos tuli tyttö mutta nyt sitäkään ei voi tehdä.

onko siis mitään vinkkiä miten saan poikalapsen kun olen 20 tyttö tehnyt ja alkais olee sen pojan aika! :( oon ihan neuvoton.joku neuvoi et aina kun sim alkaa synnyttää pitää tallentaa ja jos tulee tyttö niin nimetä lapsi, lopettaa tallentamatta ja aloittaa alusta ja toistaa kunnes tulee poika.tein sitä kerran puolituntia tuloksetta.......
Omenat ja vesimelonit toimivat yhä. Päivitys muutti sen vain niin, että ne täytyy syödä raakana. Eli niistä tehdyt ateriat eivät toimi enää.

Tuo tallentaminen ennen syntymää on Sims 2:lle, ei Sims 3:lle. Sims 3 pelissä vauvan sukupuoli määrittyy hedelmöittymishetkellä, joten tallentaminen ja uudelleen lataaminen ei auta hiuskarvan vertaa.

Mikäli haluat kokeilla modia, niin twallanin Master Controller -modin yksi monista puolista on vauvan sukupuolen valitseminen.
http://www.the-isz.com/nraas/index.php?/topic/866-the-mastercontroller-phase-four-version-61-updated-2011-aug-07/
AlSimhara! kun neuvoit mua joskus siin raskaus jutus ku kysyin sult et pystyykö raskaus aikaa pidentää jotenki, ni sanoit et ...!

kyl mä sen lataus jutunki vra osasin sielt modist:) (mut jos viittisit varmentaa senki mul vai viel)? ku en oo iiha vra et teinkö kaikki oikein.

ja kun halusin sen 7 päivää raskautta ni tarkottaako se myös et se on sen KOKO 7 päivää RASKAANA? ku ettei sillee ku se normaalisti on et
se on ehkä joku 2-3 päivää raskaana ja 2-3 päivää koton sen jälkee ku se vauva on syntyny. ni ettei se olis tos (7 päivää raskaana) sillee et siihen 7 päivään otetaan myös mukaan se 2-3 päivää koton sen jälkee ku vauvveli on syntyny? vaan et olis KOKO 7 PÄIVÄÄ RASKAANA!!!!! :)))

ku mul on siis monta perhettä ja pelaan niil monel aika useasti, ja kun ainakin mielestäni latasin ton raskaus jutun, ni jossai perhees se on kauemmin raskaana ja jossai sen iha normaalin ajan, ni en oikein tajuu mist toi johtuu?
ja toi viellä AlSimhara! ni sieltä modistahan pystyy lataamaan muitakin esim. hiustyylei, vaattei ja ym. Ja latasin jtn hius ja vaattei ni ne meni johonki ihme kansioon, ni sielt tuli vaihtoehto et lähetä jonnekki ja jtn! ni vaihtoehdoks tuli paljon muita ja myös sellane et siin oli se sims 3 kuva ja levyn kuva, eli se tarkotti sit et se lähettää sen tohon mun peli levyl, mut en tiiä sit et toimiiko se!

mut kaikkist eniten haluisin nyt just sen raskaus jutun ainaki! ja nyt haluaisin sittenki sen 9 päivää! jos siihe kerra kuuluu se 2-3 päivää vie vapaata sen raskauden jälkeen! ni sit se on se joku 7 päivää raskaana! ja jossai sims perhees mul toimii se se raskaus juttu mut jossai taas ei, et en tiiä misä mul on vikaa et onks tietokonees tai jtn mun asennuksis? :) KIITTI VAAN JOS VIITSIT AUTTAA NOITTE MUN KYSYMYKSIEN KANSSA!
Tuon tekijän mukaan nuo päivät kattaa raskauden, ei siis sen jälkeisiä päiviä. Nuo raskausajan pittuden vaihtelut voi johtua siitä, että tämä mosi on päivitetty Täyttä Elämää -lisäosalle mutta ei uusimmalle päivitykselle.

Eli jos sinulla on Vista, niin lataukset menee suoraan "Ladatut Tiedostot" kansioon. Sieltä ne voi sitten siirtää käsin jonnekin muualle. Jos latauksesi on noita Sims3Pack tiedostoja (eli iconina sininen laatikko jonka keskellä vihreä timantti), niin voit asentaa ne peliin kaksoisklikkaamalla tai valitsemalla "avaa", jolloin käynnistyssovellutus hoitaa loput. Sen jälkeen ne voi pistää roskiin.

Windows 7 kansioista en osaa sanoa, koska asennan sen vasta ensi viikonloppuna. :-)
okei, kiitti! katotaan mitä tulee! :)
onko muuten tuolle täyttä elämää lisäosalle mitään koodeja? (siis ei niitä koodeja jotka toimii jo sims 3)
AlSimhara!

hmm.oon kyl kokeillu kolmea raakaa omenaa muttei tullut poikaa.mikä se modilinkki oli? en uskaltanut viel kokeilla kun en oikein typeränä ymmärrä mikä on modi.en osaa asentaa sitä ja onko siinä riskejä?
http://www.the-isz.com/nraas/index.php?/topic/866-the-mastercontroller-phase-four-version-62-updated-2011-aug-28/

Master Controller on Twallanin luoma modi/hackki, joka lisää uuden vaihtoehtovalikon jokaiseen simiin, kaupungintaloon, jne. Eli kun klikkaa simiä, niin yksi vaihtoehdoista on "Nraas". Kun klikkaa tuota Nraas:ia, niin aukeaa uusi valikko. Tässä uudessa valikossa on useita kohtia, esim. edistynyt, keskitaso, perus, jne. Muistaakseni vauvan sukupuoli löytyy tuosta Perus -kohdasta. Eli Perus -> Vauva -> sukupuoli. Samasta valikosta voi myös valita suuremman todennäköisyyden simin saada kaksoet tai kolmoset.

Master Controller on aivan turvallinen. Purkamisen jälkeen tiedosto pistetään Packages -kansioon ja siinä se. (Mods -> Packages). Muuta ei tarvita. MC:llä voi tehdä vaikka mitä. Muuttaa simien välisiä suhteita, editoida simejä siminluonnissa tai stylistitilassa. maksimoida ei ohjattavien simien tarpeet, lisätä tai maksimoida taitotasoja, muuttaa simi vampyyriksi tai takaisin normaaliksi ja paljon muuta. Kannattaa lukea lataussivu, niin näet koko listan. Kannattaa aina myös tarkistaa onko Twallan sattunut päivittämään MC:een, jotta voi vaihtaa vanhan uudempaan versioon, varsinkin päivitysten tai uuden lisäosan yhteydessä.
mikä on sims 3 pelissä kaikki tontit ilmaiseksi-koodi?
Muokkaa naapurustoa

valitse perhe

freerealestate
Pystyisikö sims 3 lataamaan tai muuuttamaan hienompia äitiysvaatteita, kun olen jo päätä myöten täynnä niihin samoihin vaatteisiin!!!! :( ( tyylin just niihin mikä mul tulee aika useasti et t-paita ja siel alla joku pitkähihainen paita ja sit jotkut housut vaaa!) MUT NYT MINULLA ON ALKANUT TULEE JTN VÄHÄN ERILAISEMPIIKI VAATTEI, EN SIT TIIÄ ET ONKO SE SIITÄ SYYSTÄ KUN MINULLA ON MUITA SIMS 3 LISÄOSII!!!??? :) just et tulis kaikkii ns. biletys vaattei, arki, juhla ja muita. ni sit oisin tyytyväinen. ODOTAN ERITYISESTI ETTÄ ALSIMHARA VASTAA TÄHÄN MINUN KYSELYYN, MUTTA TOKI MMUUTKIN SAAVAT! :DDDD
Toivottavasti näistä löytyy. ;-)

http://in-anticipati0n.blogspot.com/p/clothing-maternity.html
http://imaginariumofgreen.blogspot.com/search/label/maternity

http://www.all-about-style.com/Sims3adult_feca2.html
(EmpireDress, Tie-Dye Bubble Top, Short Cardigan With Ruffles)

http://www.skysims2.com/skysims3/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=51&Itemid=37&lang=en
(kaksi alinta yöasua)

http://blog.naver.com/PostThumbnailList.nhn?blogId=jinhee_a&categoryNo=80
(Lähes kaikki tällä sivulla. Klikkaa jokaisen vaatteet linkkiä tarkistaaksesi lisäkuvista ja ladataksesi.)

http://www.modthesims.info/download.php?p=3590270

http://www.poppysims.com/afmaternitypage1.html
(Jotkut Poppyn vaatteista on saanut pelin kaatumaan!)
Korjaus: Skysims sivulla on useampikin äitiysvaate kuin vain nuo yöasut, kun selaat vaatevalikkoa eteenpäin. Pidät vain silmällä sitä kuvissa näkyvää äitiysiconia. ;-)
AlSimhara voitko sanoo että MISSÄ ON SHIFT NÄPPÄIN KU MÄ EN LÖYÄ SITÄ NÄPPÄINTÄ MISTÄÄN! Katosku oon sellane aloittelija oon pelannu Simssii vaa 3-6 kk ja tartteeko niihi kaikkiin koodeihin sitä äryttävää SHIFT näppäintä jota mä en varmaa ikinä löydä! :d njäääh.... Muutki saa kertoo! ...........tietysti........... -.-
Hei! Päätimpäs tänne kirjoittaa kun olen aivan epätoivoinen...... elii no mula on jo neljäs sukupolvi menossa tuossa ja nyt se äiti ja lapsi meni tilttiin ku opetin sitä puhumaan ja ne on ihan just kuolemassa nälkään mutta en pysty liikuttamaan niitä.... ja olen kokeillut _kaikki_nuo mielialakoodit että sais ne jotenkin edes pysymään hengissä mutta ne ei onnistu! aina tulee se että se kohta mihin se laitetaan niin menee isoksi ninku sillon ku sen on laittanu väärin mutta EN VARMANA OLE LAITTANU VÄÄRIN KU OON VARMISTANU SEN ja silti ei mene :( niin oisko jollain vielä joitan keinoja miten saisin ne pois tiltistä taikka sitten lisää nuita koodeja että saisin niitten mielijutut korkeemmalle......ja peli on sis sims 3....KIITOS! :D
Molempien kohdalla erikseen "resetSim + etunimi + sukunimi" ja enter
mulla on toiminu tuo testingcheatsenabled ture, mutta ei enää ;o !
mitä teen ?!
Kirjoititko true vai ture, kuten yllä?
on oho true kirjotan yleensä :D
Saatko kuitenkin koodilaatikon auki?
Joo, ja kun kirjotan sen siihe se niinku ottaa sen ja sulkee koodilaatikon automaattisesti mutta kun yrittää ''vetää'' hiireellä tarpeita niin ei toimi ;o !
Tuo on tapahtunut usealle muullekin. Voit kokeilla seuraavia yhdistelmiä, jotka ovat auttaneet joillakin...

testingCheatsenabled true

tai

testingCheatsEnabled true

Jos ei edelleen toimi, kokeile Twallanin Master Controller modia. Siinä on automaattisesti testingcheats päällä. Itse käytän sitä ja on turvallinen. :-)
ei toimi vieläkään ;o
TestingCheatsEnabled true? Ja jos sinulla on Mods kansio - eli ladattuja tai modeja - niin toimiiko ilman niitä?

Muutoin ehkä jää vaihtoehdoiksi joko Master Controller tai uudelleen asennus, tosin ei ole takeita että asennuskaan auttaisi 100% varmuudella.

Jos googlaa ulkomaisilta sivuilta, niin käy selväksi että monilla on tämä sama ongelma. Syitä siihen on arveltu olevan joko tuon cheatin liiallinen käyttö, päivitys tai pelibugi.
Hahhaahhhaa.. Oon pelannu 5 perhet siihen asti et ne kuoli XDD
laita motherlode saat 50 000
Hahahahahahaa.. Kertokaa mulle mikä se koodi on mil saa nopeest kamut ja vierait ja simin iloseks.. :DDD
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.
Kertokaa heti ku tiiätte. :)
Mikä se koodi on ku saa rahaa niin paljon ku haluaa?
Koska eikö se ole sims 2:sen koodi se maxmotives ja jos haluut tarpeet täyteen niin käytä tätä: TestingCheatsenabled true se on oikee sims 3:selle.
Asensin nyt pelin uudestaan mutta kun avaan käynnistyssovelluksen niin siihen tulee ilmotus että: The sim3 peruspeli ei ole yhteen sopiva nykyisen the sims3 -lisäosan kanssa. Päivitä peli käynnistyssovelluksen avulla.

Ihmettelen vaan että miten se nyt ei oo yhteen sopiva lisäosan kanssa ku ekan kerran asensin ei ollu mittää ongelmaa. Ja sitä ei pysty ees päivittämään.

Ootanko niin kauan että tulee seuraavat päivitykset vai mitä teen ? ;ooooooo
Käynnistyssovellutuksessa bugi, jonka vuoksi se ei aina päivitä vaikka niin sanoisikin. Asenna joko uudestaan tai käytä Sims 3 Patch Downloader ohjelmaa, joka päivittää pelin puolestasi. Täällä on monta keskustelua samasta aiheesta.

http://www.modthesims.info/download.php?t=409829
se et saa rahaa niin paljon ku haluu on familyfunds simin nimi ja rahamäärä jonka haluut
Miten sims 3 saa ikääntymisen loppumaan? Entä miten saa sit taas jatkumaan? Olen kokeillu agingoff koodia, mut ei toimi. : /
sitä saa pidennettyy ihan kun menee sinne valikkoon missä on esim. Muokkaa kaupunkia, Tallenna, Asetukset jnejne., ,,, niin sieltä meet sinne asetuksiin ja sieltä etit simin ikä jutut, ja voit pidentää sitä esim. eeppiseen, tai pitkään, tai normiin, ja sitä saa myös lyhennettyy esim. lyhyeen. MUT JOS HALUUT LOPETTAA IKÄÄNTYMISEN KOKONAAN, NIINKU YMMÄRSIN, NIIN SAMASSA VALIKOSSA ON SELLANE RUUTU, ETTÄ IKÄÄNTYMINEN KÄYTTÖÖN/POIS KÄYTÖSTÄ, SIITÄ KUN KLIKKAA KERRAN, NIIN TADAA, IKÄÄNTYMINEN ON POIS KÄYTÖSTÄ :)!
Ei koodi. Aukaise peli ja mene asetukset -valikkoon. Sieltä löytyy.
Kiitos. : )
Moi ! Mul on kaikki sims 2 lisä osat ja sims 3 lisä osat ja on myös the sims medieval. ´Mutta pelaan yleensä the sims 3 ja tarvitsisin tarve koodin oon kokeillu maxmotives , make all happy , ja paljon muita mutta mikään ei toimi joten voisiko joku kertoa TOIMIVAN tarve koodin tarvitsisin sitä todella !!
Mikä olis toimiva ikän muuttamis koodi 3:een?? Haluaisin muuttaa mun simin takas nuoreks aikuseks... :(( Se SEt Age ei toimi...
mä sain kaksoset the sims 3 niin mutta koodeja paina starttia paina L2 JA R2 pohjaan sitten siihen tulee se teksti laita ylempi sitten älä tallenna mene ostamistilaan ja laita valikko decor ja sitten alin ja siellä on sellainen laama joka antaa koodeja ja ne toimii käytän niit' samoja itsekkin.
TestingCheatsEnabledTrue se on se tarve koodi.......sitten vaan vedät simien tarve palkkeja haluamaasi suuntaan.....
toimiiko the sims 3 shazaam, make me know ja set age?????
en osaaa :(
onko jotain kamakoodii??!
Kamakoodia?
http://www.radosims.com/index.php?option=com_content&view=article&id=127&Itemid=18 TUOLLA AIKALAILLA KAIKKI KOODIT... PS: Jos tarkoitat kamakoodilla sitä että voit laittaa kalusteen mihinvain eikä tarvitse välittää ruuduista se olisi tässä: disableSnappingToSlotsOnAlt on ELI KUN OLET KIRJOITTANUT KOODIN JA SE TOIMI MENET OSTOTILAAN JA VALITSEN ESINEEN SITTEN Pidät alt näppäintä pohjassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sims 3:ssa esineiden liuttamiseen ei tarvita ensin mitään koodia, kuten tuo "DisableSnapping...). Pelkkä Alt näppäimen pohjassa pitäminen riittää. Jos haluaa liuttaa esineen aivan toisen viereen tai osittain sen sisään ym., pitää silloin lisätä "moveobjcts on".
TARVE PC KOODI ON resetSim ( ja sit perään hahmos etu- ja sukunimi )

ESIM: resetSim Aino Saarinen

Tuossanoi :D
AL SIMHARA! miten saan sen ladattuu et "raskaus ois vaiks 7 päivää"????? ku neuvoit muo silloin mutt en tajunnu tai sit se ei vaan toiminu! ku meen sinne modi sivul ja ... ni miten sit saan sen siitä ladattuu ku en osaa sitäkään... mut jos ehkä oon osannu ni se meni johonki mun koneen tiedostoihin....mut ei se sit silti toimi... et jos se pitää viel siihe sims alotus sivul´laittaa ni sit sun pitäis neuvoo.....! ET VOITKO NEUVOA MUT SIIT LATAUS JUTUST IHA LOPPUUN ASTI NIIN ET SAISIN SEN TOIMII! OISIN TOSI ONNELLINEN JOS VOISIT NEUVOA MUA...! XXDD KIITTI
Päivitetty versio nyt tällä sivulla:
http://iplaysims.com/forum/files/file/336-pregnancy-length-mod/

Klikkaa vihreää "Download" linkkiä. Valitse sopiva raskauden pituus ja klikkaa sen latauslinkkiä. Lataa koneelle, pura ja siirrä purettu tiedosto sinne Mods kansiossa olevaan Packages -kansioon. Siinä se. :-)
okei, kyl toi ehkä toimii, mut kyselen sit viel jos en saanut sitä toimimaan. mut pitäiskö sit siin aikan tulla se et se sai 7 päivää äitiyslomaa ku se ilmottaa sen raskauden! ? ja mist sais ladattuu aitiysvaattei toho ku ne on rumii ne muut siis jotkut,,,! sillee et niit si toikeesti sais sen tyypin päälle siis niit vaattei......! (:
jotenki en saa vvan niit toimimaan ku sit ku oon ladannu ne ja ne on josain kansios ni mitä sitte? ja sit ku vaan likkaa hiiren oikean puollista sitä juttuu ni sielt tulee kyl niit kaikkii poista ja avaa um ja sit siel on kul sellanen yks kohta että PURA KAIKKI mä painoin siitä ja sit tulijoku et piti vakita joku ihme kansio ym. NI SIIT ETEENPÄIN EN OSAA!! JA EN VARMAA KYL SITÄ ALKUAKAAN, MUT VOISITKO SELITTÄÄ SIIS MUL SEN IHAN KOHTA KOHDALTA....!!! KIITOS XD
Eli kun kun olet ladannut haluamasi version (minulla ainakin menee suoraan "Ladatut Tiedostot" kansioon), niin sen jälkeen purat sen paketin. Klikkaa sitä pakettia hiiren oikealla näppäimellä ja valitse valikosta Avaa.

Itse käytän ainoastaan IZArc purkuohjelmaa, joten avautuvasta valikosta valitsen vain kohdan "IZArc" ja siitä avautuvasta sivuvalikosta "Pura tänne" vaihtoehdon. Ehkä omalla purkuohjelmallasi on vastaava vaihtoehto.

Kun olet purkanut paketin, sinulla on käsissäsi 4 eri tiedostoa. Jos haluat vaihtoehdon jossa itse voi vaikuttaa lapsen sukupuoleen esim. hedelmillä, niin valitse "No Gender Bias" vaihtoehto. Sitten vain siirrät tuon tiedoston sinne Mods kansiosta löytyvään Packages -kansioon.

Tuolla lataussivulla on äitiysvaatesivustolinkkejä. Vilkaise myös MTS2 sivusto.
Tämä on myös hyvä sivusto:
http://in-anticipati0n.blogspot.com/

Muista että valitset nuo vaatteet simille ennen ensimmäisen masukummun ilmestymistä. Jotkut voi ehkä valita jälkikäteenkin. :-)
Kirjottaa sinne koodikenttään help, tulee kaikki kolmosen koodit jotka toimii. Tulee vielä selityskin mitä niillä voi tehdä. Aika epäselvästi kuitenkin niissä lukee
siis mikä on se terveys koodi eli kaikki palkit tulee täyteen
ja viel kolmoseen
Mitä removefloorcutout-koodi tekee?
Palkit täyteen:

1. testingCheatsEnabled true
2. Shift pohjaan + klikkaa postilaatikkoa
3. Valitse "Tee kaikki onnelliseksi"

- removefloorcutout (liittyy tunnukseen)
- setfloorcutout (liittyy paikkaparametreihin)

Nämä kaksi koodia näkyvät Help -koodilistalla mutta ei ole varmaa mitä ne tekevät. Ne tulivat Unelmaduunin mukana, joten on arveltu että liittyvät jotenkin palomiehen liukutankoon mutta sekään ei ole varmaa.

Inge (MTS2) kaivoi pelistä kaikki koodit esiin mutta noita kahta koodia ei oltu listattu, mikä voi tarkoittaa sitä että tuota koodia ei lopulta peliin laitettu tai se laitettiin mutta sitten jostain syystä poistettiin.
http://www.modthesims.info/showthread.php?goto=lastpost&t=455032
Ok. Kirjoitin koodikenttään help ja luin mitä removefloorcutout-koodista pitäisi tapahtua. En ymmärtänyt hölkäsenpöläystä:D

Miten saa rakennettaessa tehtyä puolikkaita lattialaattoja?
Kuten sanoin, ne koodit on todennäköisesti poistettu pelistä. :-)

Puolikkaita laattoja saa Ctrl + F
No yks ois: resetSim
moi,alsimhara taas! minnulla on taas ongelmia! kun oon noita ladannut pidempää raskausaikaa, vaatteita ym. niin kun siinä pidemmän raskaus ajan sivulla otan siitä jonkun ja painan sitä vaaleenvihreetä "download" laatikkoa, niin sitte siihe tulee joku että avaa tai tallenna ja peruuta, ni oon painanu avaa ja sitten se on automaattisesti mennyt ladatut kansioon.
mutta sitten kun painan vasempaa hiiren painiketta niin siihen ei tule sitä "pura" vaihtoehtoa :( missä on vika????? mutta "avaa" kohta kyllä tulee! AUTTAISITKO MINUA??? :D
Siinä vaiheessa kun lataat modia, niin suosittelin valitsemaan sen "tallenna" vaihtoehdon. Näin sen käsittely on helpompaa koska tiedät koko ajan missä mennään ja mitä pitää tehdä.

"mutta sitten kun painan vasempaa hiiren painiketta niin siihen ei tule sitä "pura" vaihtoehtoa :( missä on vika????? mutta "avaa" kohta kyllä tulee!"

Siis yritätkö purkaa sitä siellä Ladatut Tiedostot -kansiossa? Sitäkö tarkoitat? Eikö se paketti siellä ole sitten jo purettu, koska valitsit "Avaa". Itse käytän ainoastaan IZArc purkuohjelmaa, joten en pysty sanomaan miten sinun käyttämäsi purkuohjelma käyttäytyy. Onko se avattu tiedosto yhä Rar muodossa vai .package muodossa?
aha oon kyl ihan pihal.... mut siis sitten kun siellä "ladatut kansiossa" painan sitä avaa juttuu ni se avaa sen alotussivun mistä lähtisin pelaa sitä simssii... mitä tuo sitten tarkottaa???

ja mist toi IZArc purkuohjelma tulee kun en tajuu totakaan????

ja kyllä on yhä siinä rar muodossa!!!!!!! (:

oon epätoivoinen, kiitti vaan jos jaksat auttaa, koska mullepitää selittää ne ihan pienet yksityis kohdatkin :) ETTÄ TAJUAN!!!!!!!!11
http://www.download.fi/tyopoyta/pakkausohjelmat/izarc.cfm

Elin kun puran IZArc'illa, niin klikkaan Zip tai Rar tiedostoa ja valitsen avautuvasta valikosta: IZArc -> Pura tänne tai IZArc -> Pura kansioon *ladatun nimi*

Eikö sinulla tule valikkoon vastaavanlaista purkuohjelman valikkoa, kun klikkaat sitä pakettia?
jep,kyllä tuleekoitan jotenki selvitä ja koittaa osata tehdä tän.... (:
Tietääkö kukaan ku aikoo pelata SIMS 3 tietokoneella ekan kerran nii tarvii jonku sen koodin, no meillä vaihut vähä aikaa sitte tietokone eikä sitä koodia oo ennää tiedossa, joten mistä voisi saada uuden sellaisen koodin?
Ota yhteyttä EA:n asiakaspalveluun. :-)
Se terveys koodi (siis se jolla saa muokattua simien tarpeita ja suhteita) on testingCheatsEnabled true
Olen nähnyt joskus tällä sivustolla koodin, jolla sai kaikenmaailman työpuvut näkyviin kun tekee simille uuden asun. Nyt en enää löydä sitä koodii täältä!
unlockOutfits on/off

-> Ennen siminluontiin menoa.
testingCheatsEnabled true

- pitää laittaa naapurustossa, muuten ei toimi!
- Mulla toimii, joten kirjoita just noin niinku tuossa.
Ei tarvitse laittaa naapurustossa, vaan sen voi laittaa myös perheen tontilla ollessa, ennen kuin käyttää vaatekaappia. Ainakin minulla toimii. :-)
i6ir
Ei liity tähän mut ikääntyyks vampyyrit muit simei hitaammin ?
Kyllä.
Tääkää ei liity aiheeseen mutta miten saa simin vamppyyriksi? Vai onko se edes mahdollista?
Sinulla pitää olla Sims 3 Iltahuvit lisäosa. Sitten vain ystävystyt vampyyrin kanssa ja kun suhdetaso on tarpeeksi korkea, pyydät vampyyriä muuttamaan simisi vampyyriksi.
mikä on se "homo" koodi,siis se missä mies voi tulla raskaaks? ja mitä bugeja siitä voi seurata????
Onko täyttä elämää-lisäriin kaupunki???
Täyttä Elämää lisäosassa ei tullut uutta naapurustoa.
kiitti tiedosta!
Miten saan simini kävelemään normaalisti? Hiippailee ympäriinsä samalla tavalla, kuin ollessaan kotiarestissa. Kotiaresti oli loppunut, jatkoi hiippailua, laitoin tekemään kepposia niin että joutui uudelleen arestiin, päästin pälkähästä aikuisella simillä, mutta edelleen jatkaa hiippailua. Edes ikäännyttäminen lapssta teiniksi ei auttanut. Mitä nyt teen?
En oikein ymmärtänyt tuota kaikkea, kun ei kielitaito riitä. Voitko kertoa mitä siinäsuurinpiirtein sanotaan?:D
Aiheuttajia:

- ...pelinsisäinen bugi
tai
- ...se että EA lyhensi pelikoodistossa sen välimatkan määritettä, jonka jälkeen simi alkaa juosta päästäkseen haluttuun kohteeseen. Tämä määrite voi vaikuttaa myös muihin kävelytyyleihin.

Ratkaisuja:

- Pistä simi kävelemään pieni matka käyttämällä "kävele" komentoa automaattisen liikkumisen sijaan.

- Twallanin DebugEnabler modilla voi resetoida simin liikkumistyylin normaaliksi.
http://nraas.wikispaces.com/DebugEnabler+Phase+Six
(Huom! Tämä modi vapauttaa käyttöön EA:n omat virheen etsintä ja korjaus toiminnot, joten ennen käyttöä kannattaa ottaa varmuuskopio koko Sims 3 kansiosta.)

- Running Disease Hot Fix -modi tehoaa myös hiipiseen ja on ehkä yksinkertaisempi käyttää kuin tuo edellinen.
http://www.modthesims.info/download.php?t=411351
Hei, tietääkö kukaan millon Superstara- lisäri ilmestyy kauppoihin?????
8. päivä.
oliko niin että sen pidemmän raskaus aika toimii vain sillon kun on ladannut the sims 3 täyttä elämää viimiseksi pelikseen??? ja toimiiko sama juttu myös ladatuissa raskaus vaatteissa??? :) onko the sims 3 lemmikkeihin mitään erityisiä koodeja, jos on ni voisitteko kertoa mahdollisimman monia koodeja!!!!!!!!!! ;)
Ei ole kyse siitä mikä peli, vaan siitä mikä päivitys. Tällä hetkellä "pitempi raskaus" modi on päivitetty vain 1.26 päivitykselle, mikä vastaa Sims 3 Lemmikkejä. Eli modi on vanha/päivittämätön ja kokeilu on omalla vastuulla.
http://iplaysims.com/forum/files/file/336-pregnancy-length-mod/

Ladattavat raskausvaatteet eivät liity sinällään modeihin, vaan ne ovat kuten normi ladatut vaatteetkin. Ne on vain muokattu toimimaan myös raskausvaatteina. Niitä voi käyttää pelissä, jos ei pidä pelin omista raskausvaatteista. Niihin ei vaikuta mitenkään päivitykset, kuten ei normi vaatteisiinkaan.
mut oke :) miten pystyn ottaa ne ladatut raskaus vaatteet käyttöö ennen sitä mahakumpuu????? en osaa mitään :/ voitko auttaa alsimhara???!!!! eli tarkottaako toi et jos haluun käyttöön simille ton pidemmän raskaus aika jutun ni mun täytyy olla iha viimitteks päivitettynä toi sims 3 lemmikit???
Ne otetaan käyttöön ihan samalla tavalla kuin tavan vaatteetkin vaatekaapin tai lipaston kautta, eli suunnittele asu. Ne ovat siis ihan tavan vaatteita.

Ei, vaan se tarkoittaa ettei tuota modia ole päivitetty 1.26/Lemmikit jälkeen ja se on siis vanha. Se ei välttämättä toimi enää. Voit kokeilla toki mutta omalla vastuulla tai odottaa että tuon modin tekijä päivittää sen.
Eli voiko noita ladattuja raskausvaatteita käyttää nihan normaalisti ilman, että simi on raskaana? Pystyykö asuja suunnittelemaan, kun simi on raskaana, jos on noita ladattuja raskasuvaatteita?
Asuja voi käyttää vaikkei simi olisi raskaana, ihan kuten pelin omia raskausvaatteitakin voi käyttää milloin vain.

Jos haluat simille itse valitsemasi raskausvaatteet (pelin tai ladatut) niin ne pitää suunnitella/valita ennen kuin ensimmäinen mahakumpu ilmestyy.

Tämä on hyvä sivusto:
http://in-anticipati0n.blogspot.com/

Monet käyttää PoppySims sivuston vaatteita mutta jotkin niistä saivat pelini kaatumaan, joten en lataa enää sieltä.
Hei mihin kaikkiin lisäeihin tulee kaupunki kun lemmikit, iltahuvit ja unelmaduuniin???
sanooka paljon sellasia sivustoja mistä saisi ladattua äitiysvaattei!!!? :) KIITOS!!!!!
Linkit vaatekategorioittain:
http://sims3maternity.blogspot.com/
mul on 3 asiaa:

1. sims 3 lemmikit lisäosassa, ni kun syntyy pentu tai pentuja niin pystyyks siitä mitenkää ilmottaa et ne on myynnissä...?? ku kyl tiiän et niit pystyy sil taval antaa pois et puhelimitse tai tetokoneel ym ja sit se tulee se ukkeli hakee pois sen! mut siis jossain talon yläpuolel on ja lukee et `" naapuruston vapaat lemmikit" tai jotain sinne päin... ja sittenhän ku sinne menee ni sit voi tulla sellanen et saa valita minkä ottaaa... ni miten omaan perheeseen sais sellasen, vai onks se aina sit sillee et se tulee automaattisesti ku syntyy pentui ni sinne talon pääl sellanen, mut kokemuksesta ni ei mul oo ainakaa koskaan tullu ne jotkut tyypit kattoo niit pentui?? :O ja haluisin et tulis!!! ni pystynkö tekee asian eteen jotain?? :)

2. kun on ladannu sen pidemmän raskaus ajan ni ilmottaako se sit sen siin samas jos tyylin oisin valinnu 9 päivää raskautta, et sait 9 päivää äitiyslomaa tai jotain sinnepäin??? O:

3. onko lemmikeille jotain erinlaisii koodei mil sais jotain tai siis kaikkeen lemmikkiin liittyvii juttui?? kertokaa mahdollisimman paljon jos vaan tiedätte!!!! :) KIITOS!
miksei kukaan oovoinu vastata???? tohon mitä kysyin.... odotan ehdottomasti ainakin alsimharan vastausta!!!!! kiitos! =) voisitko vastata tuohon???? :D
miten saa sims3 pets ps 3:selle lisää rahaa!?? oon meinaan siel koyhä:D
Peluri: aika myöhään tulee tämä vastaus, mutta tuleepahan kuitenkin. Pentuja ei voi myydä toisille, ainoa vaihtoehto on "ilmoita lemmikki luovutettavaksi" jolloin se tyyppi tulee hakemaan sen pois. Itse olen käyttänyt monta kertaa sitä, että menen kaupungin muokkaus-tilaan ja sijoitan pennut eri perheeseen/perheisiin. Näin niitä vielä joskus näkeekin:) toiseen kysymykseen ei ole vastausta, ei ole kokemusta tuosta modista. Kolmanteenkaan ei ole varmaa vastausta. Itse en ole ainakaan huomannut mitään uusia koodeja ilmestyneen. Itselläni on ainakin ne tutut vanhat:)
ok, kiitti. onneksi es joku vastas.... :) olen iloinen asiasta... =DDDDD mutta siis miten pystyn ilmoittamaan et ``ilmoita lemmikki luovutettavaksi``???? ja jos teen sen muokkaamis jutun et sijotan niit lemmikkei vaan johonki perheeseen, ni miten se homma sit toimii???? :0 mut mitä sit ku tyrkkään niit lemmikkei vaa johonki perheeseen ja sit se ei haluiskaan mitään lemmikkii??? :0

mut ois kiva et täs olis sellanen vaihtoehto et pystyis myymään niiit..... :))

VASTATKAAHAN!!!!! :D