Ilkein ihminen/pahin rikollinen

Gallupin tynkä

Kertokaapas missä horoskooppimerkissä syntyy niitä ilkeimpiä ja vittumaisimpia ja pahimpia rikollisia?
Omasta mielestäni Rapu osaa olla todella paha sanallisesti ja osaa ihmisten loukkaamisen ja nauttii siitä. Kertokaa omanne.

17

1389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja jos vittuilee

      niin skorpioni.

      Vesimies on ilkeä ja ymmärtämätön jo syntyjään koska on narsistisen persoonallisuushäiriön arkkityyppi.

      Skorpioni on pahin kusipää vasta kun häntä on loukattu, mutta onkin sen jälkeen pahin kaikista vittumaisimmista ihmisistä.

    • mieltä!

      Rapu on arvoitus. Hän on kuin, Ei Mitään, Ei Kukaan. Hän on ilmaa, vaikka on Johtava Veden merkki. Kenties hän on syvän meren pohja. Kuinka saamme hänet päivän valoon? Kuinka saamme hänet puhumaan, kirjoittamaan kauniisti? Omia ajatuksiaan.

    • merkeissä

      syntynyt paljon diktaattoreja, esim Hitler Saddam, ja muita hirmutekojen tekijöitä.

      • ole tehneet

        mitää muuta kuin päättäneet ja muut ovat hoitaneet. Tyypillistä härkää vaikka härkä ei johtajatyyppiä olekaan muuten kuin peräänantamattomuutensa puolesta. Huono diplomaatti mikä tulee siitä ilmi että jokainen noista on otettu pois palliltaan. Härät eivät ole mitään ellei heillä ole joitakuita jotka ovat nostaneet heidät pallilleen.


      • koulu-
        ole tehneet kirjoitti:

        mitää muuta kuin päättäneet ja muut ovat hoitaneet. Tyypillistä härkää vaikka härkä ei johtajatyyppiä olekaan muuten kuin peräänantamattomuutensa puolesta. Huono diplomaatti mikä tulee siitä ilmi että jokainen noista on otettu pois palliltaan. Härät eivät ole mitään ellei heillä ole joitakuita jotka ovat nostaneet heidät pallilleen.

        ampujakin ollut härkä!


      • _.-.:-..-:_-.-..

        sitä kylmyyttä ja jääräpäisyyttä, ei se sitä v-mäisyyttä ole.

        härät on kylmiä ja toisista piittaamattomia tuossa asiassa niinku nuo saddamit ja hitlerit.


      • MrJuha82outolintu
        koulu- kirjoitti:

        ampujakin ollut härkä!

        Moi ite härkänä sanon, että härkä pahimmillaan voi olla PAHA, mut hyvimmillään mainio ihminen.


    • mitä on

      Rapu on aika tarkkanäköinen ihmistarkkailija ja huomaa helposti toisten arat kohdat ja saataa iskeä, jos on sillä tuulella.Rapu on oikukas ja arvaamaton, tosi salaperäinen mutta ei mielestäni kuitenkaan tietoisesti ilkeä.

    • on neitsyt

      kokeile vaikka.tai älä jos haluut elää.

      • kokenut heitä

        vaaka ei ole niinkään rikollinen mutta mielestäni tyhjä järjen kuori joka ohittaa kaikki tunteet ja sen nojalla luonnoton pelaaja.rautakoura silkkihansikkaassa


    • Siideri

      Kyllä, ravut on kamalia!

      • mievainen

        Hei
        Kyllä ravut on säälittäviä kuten Matti Nykänen. Stalin, Esko Aho, Paavo Lipponen ja tietysti Hitler ovat härkiä, joten on sekin paskamainen merkki.


      • joka merkistä
        mievainen kirjoitti:

        Hei
        Kyllä ravut on säälittäviä kuten Matti Nykänen. Stalin, Esko Aho, Paavo Lipponen ja tietysti Hitler ovat härkiä, joten on sekin paskamainen merkki.

        löytyy ne säälittävät luuserit ja paskamaisimmat ihmiset. riippuu keneltä kysytään.


      • kaniexpertti
        joka merkistä kirjoitti:

        löytyy ne säälittävät luuserit ja paskamaisimmat ihmiset. riippuu keneltä kysytään.

        kaikki on homoja


    • Erilaisuus

      Uteliasuuteni heräsi! Mikä sinun horoskoppisi on? Sinun omasta mielestäsi rapu,vesimies yms..Luulisin että onko ongelma sinussa kun arvostit rumasti? Mieheni on itse vesimies ja ei osaa suuttua. Todella rauhallinen ja kiltti. Minusta hän ei ole sellanen paha mies. Olen yrittänyt suuttua ja hakea riidan,muttei onnistunut.Hän on sellanen tosi rauhallinen ja kärsivällinen.Olen temperamanttinen vaimo.Olen huomannut,ettei kannata kaikkiin horoskoppiin.Se on paskanpuhetta..Ei voi verrata samankaltaisiin.Kalat: mies on puhelias ja toinen mies ei puhu kovin ja on rauhallinen.Erilaisuus on rikkaus ja kunnoittakaa erilaisuutta!

      • fffgah

        Kalat ovat vittumaisen salaperäisiä ihmisiä joista ei ota selvää. Haluavat omistaa kaiken ja ovat niin hyviä kusettajia kuin olla voi. Ajattelevat vain itseään.

        Osama Bin-Laden on hyvä esimerkki kaloista.


    • Anonyymi

      Skorpioni on ilkein. Itse olen neitsyt.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3360
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2882
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2750
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2658
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2554
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1853
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1664
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      150
      1510
    Aihe