terve apua kaivattaisiin ps3 puhdistamisessa. eli uskaltaako tonne mennä ruiskuttamaan paineilmaa itse vai meneekö rikki?pidetäänkö kone silloin päällä vai ei?ostin tollasta crc dust off paineilma purkin mutta alko vähän epäilyttään että onko tuo sopivaa ainetta kun tuntuu tulevan aika kylmää ilmaa purkista pihalle -25 asteista?
Vastaukset 15
- iMachine
Kone pois päältä. Pleikkarin pitäisi kyllä kestää tuollainen, ainakin lähes kaikki komponentit kestävät. Mutta älä suihkuta yhteen kohtaan liikaa.
- psssssttttaaa
joo ei se ainakaan vielä hajonnu:)kiitti
- ------------------------
ei kai sitä turhaan tarvitse putsailla. eikä varmasti aivan heti kannata käynnistää, melkoinen shokki mokoma kylmä.
- psssssttttaaa
juu ei. mutta kone on alkanu metelöimään enemmän mitä ennen niin ajattelin kokeilla jos olisi päässyt pölyä koneen syövereihin.
- aapelikaakeli
virratpois takaa. painat levyn ulostulo kuvaketta pohjassa samalla kun laitat takaa virrat uudestaan päälle.kone suorittaa puhdistus operaation :)
- :
Ja saattaa hajottaa koko laitteen tai ainakin takuut menee kertaheitolla pois, jos teet tuon edellä mainitun puhdistus homman (Ps3 kuntotestin tuulettimille). Kokeilkaa tätä vasta viimeisenä keinona kun on viallinen kone ja takuut ummessa.
- ujmjjk
Tää autto kummasti :) tuli ihan mahtava läjä pölyä pois koneesta ja käy paljon hiljempaa :)
- jeepeli
Huollossa ne ajaa tuon saman jutun eli virrat pois takaa :) Itsekkin olen sen n 40kertaa tehnyt. Ihan normi puhdistus toimenpide.
- -
jeepeli kirjoitti:
Huollossa ne ajaa tuon saman jutun eli virrat pois takaa :) Itsekkin olen sen n 40kertaa tehnyt. Ihan normi puhdistus toimenpide.
No tuo puhdistus homma ei kyllä ole mikään ominaisuus vaan se on ihan oikeasti tuulettimien kunto testi, en suosittele mutta tehkääpä miten itse tahdotte.
- sdgsdg
ei mulla toimi toi
- Puhistaja
Kiitos avusta :)
- kjhgfd
sori tuplat..
- omistaja
Ps 3 omistaja myös käy vähän tehoisella imurilla tuuletus aukoista. Pölyt veks ja päältä luuttulla. Hyvin toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä haluaisit minusta mies
Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm721107- 551008
Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin
Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s43966Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."
Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k63805Martina ja Levin kiinteistö
Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.322728Selvitetään tämä meidän välinen juttu
Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte21724Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää50668- 35656
Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani179606Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta
Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi8602