JYSK kalusteet

Turku.

Ostin JYSK:istä parvekekalusteet, jotka oli tehty metalliputkesta ja istuinosana oli muovikngas.

Sain parvekkeen pestyä, ja vein tuolin koeistuttavaksi parvekkeelle.

Tuoli rupesi painumaan kasaan allani ja samoin toinenkin tuoli.

Pöytä pakkausta en avannut, vaan palautin kalusteet JYSK:iin.

Hitsaussaumasta nämä tuolit repesivät.

En uskonut enää JYSK putki runkoihin, vaan ostin huomattavasti kalliimman kestopuusta tehdyn parvekekaluston - ei ole vielä hajonnut.

Muutama vuosi sitten ostin Jysk: stä Milan keittiö pöytäsarjan ja tästäkin sarjasta hajosi yksi tuoli samaten - repesi hitsaus saumoista.

Milan tuolia ei saa ostaa erikseen, vaan aina pitää ostaa ryhmä.

Jos jollakin on myydä 1 MILAN tuoli ostan sen mielelläni.

30

8797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksemme

      Ostin atk-pöydän, jonka sovimme hakevamme myöhemmin kun on iso auto käytössä. Kauppa onnistui, jos maksaisimme tuotteen etukäteen. Ok, ymmärretävää, tuote oli tarjouksessa ja viimeinen siinä liikkeessä. Kuittiin myyjä kirjoitti, että noudetaan myöhemmin.

      No, menimme kuitin kanssa hakemaan tuotetta. Myyjä otti sen kuitin jä lähti näyttämään, missä pöytä on. Kannoimme sen autoon ja sitten hoksasimme, että hei, se kuitti on edelleen myyjän hallussa. Palasin pyytämään sitä itselleni, mutta myyjä sanoi, että heillä on semmoiset ohjeet näissä nouto-tapauksissa, että kuitti revitään. Muuten kuulema voisi asiakkaat hakea tuotteita useampaan kertaan samalla kuitilla. Kysyin, että eikö siihen kuittiin voisi vain merkata, että tuote luovutettu ja vaikka vielä ostajakin, että tuote vastaanotetttu. Mutta ei, repiä pitää ja pois heittää...

      No, me emme kai sitten ole periaatteessa edes ostaneet tuotetta heiltä. Siis jos siinä tulee ilmi jokin vika, niin milläs me todistamme sen edes heiltä ostaneemme ilman kuittia....?

      • mää vaan

        Moi!

        Tämä myyjä joka repi teikäläisen kuitin ni toimi väärin. Mä olen itse töissä JYSKissä, eikä meillä tosiaan ole mitään tollaista ohjeistusta annettu. Mikäli myy asiakkaalle tuotteen noin, että sen tekee tilauksena niin, että asiakas noutaa myöhemmin niin siitä annetaan tosiaan asiakkaalle kuitti, johon merkitään leimalla, että "Tuote noutamatta".

        Kun asiakas on hakenut tuotteen niin tilaus pakataan pois koneelta ja kuittiin merkataan, että tuote on haettu. Jos pöydän kanssa tulee jotain ongelmaa niin älä murehdi. JYSKissä ei tartte ees kuittia, että saa uutta tuotetta, mikäli siinä on joku vika. Tuot viallisen tuotteen mukanasi ja kerrot tilanteen, niin reklamaatio onnistuu.

        Suosittelen kuiteskin, että käyt antamassa aiheesta palautetta tuossa myymälässä. Muuten tuo väärinkäsitys ainakin ton myyjän kohdalla jatkuu.

        Edelliselle postaajalle noista metalliputkista niin kyllähän se näin on. Voi vain miettiä tuotteen laatua kun toi edellä mainittu "cafe-setti" on parhaillaan about 35e hinnalla myynnissä, et mikä se todellinen valmistuskustannus on.

        Milan-setistä en ees puhu, koko setti maksaa tarjouksessa about 75e ja täyttä paskaahan se on. En suosittele kenellekään. Varsinkaan jos on normaalipainoisia ihmisiä sitä käyttämässä (siis tavallisia aikuisia).

        Jeps. Kesäkalusteissa kantsii JYSKistä silmäillä noita tiikkisiä settejä ja ruokailuryhmistä ja muista massiivista puuta olevia.


      • sulle
        mää vaan kirjoitti:

        Moi!

        Tämä myyjä joka repi teikäläisen kuitin ni toimi väärin. Mä olen itse töissä JYSKissä, eikä meillä tosiaan ole mitään tollaista ohjeistusta annettu. Mikäli myy asiakkaalle tuotteen noin, että sen tekee tilauksena niin, että asiakas noutaa myöhemmin niin siitä annetaan tosiaan asiakkaalle kuitti, johon merkitään leimalla, että "Tuote noutamatta".

        Kun asiakas on hakenut tuotteen niin tilaus pakataan pois koneelta ja kuittiin merkataan, että tuote on haettu. Jos pöydän kanssa tulee jotain ongelmaa niin älä murehdi. JYSKissä ei tartte ees kuittia, että saa uutta tuotetta, mikäli siinä on joku vika. Tuot viallisen tuotteen mukanasi ja kerrot tilanteen, niin reklamaatio onnistuu.

        Suosittelen kuiteskin, että käyt antamassa aiheesta palautetta tuossa myymälässä. Muuten tuo väärinkäsitys ainakin ton myyjän kohdalla jatkuu.

        Edelliselle postaajalle noista metalliputkista niin kyllähän se näin on. Voi vain miettiä tuotteen laatua kun toi edellä mainittu "cafe-setti" on parhaillaan about 35e hinnalla myynnissä, et mikä se todellinen valmistuskustannus on.

        Milan-setistä en ees puhu, koko setti maksaa tarjouksessa about 75e ja täyttä paskaahan se on. En suosittele kenellekään. Varsinkaan jos on normaalipainoisia ihmisiä sitä käyttämässä (siis tavallisia aikuisia).

        Jeps. Kesäkalusteissa kantsii JYSKistä silmäillä noita tiikkisiä settejä ja ruokailuryhmistä ja muista massiivista puuta olevia.

        Todella reilusta ja rehellisestä vastauksestasi!! Minäkin työttömänä hairahduin halpaan Milan-sarjaan, ja parin rotevamman kaverin vierailun jälkeen, tuolit uusinta hitsaukseen!! Arvaa harmittiko? Halvalla sai uutta, mutta minkä ne kesti!?! Empä sitten ole hakenut Jyskistä oikeastaan muuta kuin 1€:n käsipyyhkeitä lattialuutuksi, ovat muuten aika hyviä! Ensimmäinen kestänyt jo pari vuotta, ja kuiteski viikoittain käytän!! Että eurolla laatua oikeaan tarkoitukseen!!


      • fabio4
        sulle kirjoitti:

        Todella reilusta ja rehellisestä vastauksestasi!! Minäkin työttömänä hairahduin halpaan Milan-sarjaan, ja parin rotevamman kaverin vierailun jälkeen, tuolit uusinta hitsaukseen!! Arvaa harmittiko? Halvalla sai uutta, mutta minkä ne kesti!?! Empä sitten ole hakenut Jyskistä oikeastaan muuta kuin 1€:n käsipyyhkeitä lattialuutuksi, ovat muuten aika hyviä! Ensimmäinen kestänyt jo pari vuotta, ja kuiteski viikoittain käytän!! Että eurolla laatua oikeaan tarkoitukseen!!

        Itse olen oppinut sen ettei köyhän kannata halpaa ostaa, tulee vain kalliiksi kun joutuu ostaa vielä uudet. Meidän Jyskissä kortilla maksettaessa saatiin kaksi kuittia jossa toiseen laitettiin leima tuote noutamatta ja otettiin sitten poies kun tavarat haettiin..


      • JYSKissä
        mää vaan kirjoitti:

        Moi!

        Tämä myyjä joka repi teikäläisen kuitin ni toimi väärin. Mä olen itse töissä JYSKissä, eikä meillä tosiaan ole mitään tollaista ohjeistusta annettu. Mikäli myy asiakkaalle tuotteen noin, että sen tekee tilauksena niin, että asiakas noutaa myöhemmin niin siitä annetaan tosiaan asiakkaalle kuitti, johon merkitään leimalla, että "Tuote noutamatta".

        Kun asiakas on hakenut tuotteen niin tilaus pakataan pois koneelta ja kuittiin merkataan, että tuote on haettu. Jos pöydän kanssa tulee jotain ongelmaa niin älä murehdi. JYSKissä ei tartte ees kuittia, että saa uutta tuotetta, mikäli siinä on joku vika. Tuot viallisen tuotteen mukanasi ja kerrot tilanteen, niin reklamaatio onnistuu.

        Suosittelen kuiteskin, että käyt antamassa aiheesta palautetta tuossa myymälässä. Muuten tuo väärinkäsitys ainakin ton myyjän kohdalla jatkuu.

        Edelliselle postaajalle noista metalliputkista niin kyllähän se näin on. Voi vain miettiä tuotteen laatua kun toi edellä mainittu "cafe-setti" on parhaillaan about 35e hinnalla myynnissä, et mikä se todellinen valmistuskustannus on.

        Milan-setistä en ees puhu, koko setti maksaa tarjouksessa about 75e ja täyttä paskaahan se on. En suosittele kenellekään. Varsinkaan jos on normaalipainoisia ihmisiä sitä käyttämässä (siis tavallisia aikuisia).

        Jeps. Kesäkalusteissa kantsii JYSKistä silmäillä noita tiikkisiä settejä ja ruokailuryhmistä ja muista massiivista puuta olevia.

        Ja sanoi minulle suoraan, ettei sieltä kannata ostaa mitään huonekaluja, ovat ihan pas..ja. , kun kävin katsomassa vitriiniä ja tosiaan se oli heiveröinen ja keikkui, että voisi kaatua milloin tahansa.
        Voitko sinä toisena myyjänä sanoa oman mielipiteesi.


      • jysk/ikea jakkarat
        fabio4 kirjoitti:

        Itse olen oppinut sen ettei köyhän kannata halpaa ostaa, tulee vain kalliiksi kun joutuu ostaa vielä uudet. Meidän Jyskissä kortilla maksettaessa saatiin kaksi kuittia jossa toiseen laitettiin leima tuote noutamatta ja otettiin sitten poies kun tavarat haettiin..

        JYsk jakkarat 4 x 5€=20 euroa ja kestivät pari viikkoa. Tytöllä ikeasta samantyylinen satsi putkijaloilla samaan hintaan. Jyskin jakkaroista hajosivat nuo ihan asiallisesti kiinnitetyt jalat, vaikka ne kerran jo korjasin liimaus/ruuvaus menetelmällä. Taivutetun jalan puuaines vaan on niin HÖTTÖÄ, että kastää vain pienillä lapsilla.
        Mutta ei ole Ikea sen parempi, sillä putkijalkaisissa jakkaroissa istuinosan muovi on ohut kuin kärpäslätkä ja niinmuodoin istumiseen aivan kelvoton.
        Mutta sitkeä suomalainen ei jäänyt neuvottomaksi !!
        Jysk jakkaran jaloista tuli hyviä saunapuita ja Ikea-jakkaran muovilevyn ruuvasin kiinni Jyks-jakkaran istuinosaan tietysti altapäin ja näin sain 4 tukevaa Ikea-jakkaraa missä istuin on lakattua puuta. Oikein desing-tuote , uniikki kappaleita.


    • Jyskiläinen

      Myyjän olisi kuulunut tehdä myydessään kuitistä kopio, johon tulee tuote noutamatta leima sekä tuotenumero. sen kuitin hän saa sitten repiä tuotteen noudon jälkeen. teille jää siis edelleen alkuperäinen kuitti.

    • joujoujou74

      Kannattaa ennen ostoa tsekata valmistusmaa, useimmitenhan se on jyskin kaluissa kiina.

    • Uusi ruokaryhmä

      Meillä on tuoli!

      Meillä on Milan sarjasta enää yksi tuoli ja pöytä jäljellä.. Muut kolme hajosivat ;) tule hakemaan pois vain.. saat ilman!

    • EIENAAIKINAJYSKIIN

      Noi JYSKin tuotteet on ihan roskalaatua! En koskisi vaikka ilmaiseksi saisin tai vaikka maksettaisiin! Ei niistä kuin kärsi ja roskaa tulee ympäristöön. Nim. Pöytä hajosi samantien

      JYSK=petos

    • sohvus

      Hmm, yhden sohvan olen itse ostanu jyskistä ja ittellä pysynyt nyt kasassa ja hyvässä kunnossa 1,5 vuotta! Houston divaani muistaakseni nimeltään..

      Kyllä tuo melko jämerää tekoa on ja tekonahkakangaskaan ei ole vielä kulahtanut, joten itse olen ollut todella tyytyväinen tuotteeseen. Vielä kun tosi ALEALEALEsta sen hankin.

      Enivei, oon kyllä joskus jyskissä ollessani katsonut muita kalusteita, eivätkä ne kaikki laadukkailta näytä, joten ootte varmaan oikeessa. Nytpähä tieän, ettei ainakaan tuollaisissa kalustehankinnoissa kannata kääntyä kyseisen firman puoleen!

      • SängynKingi

        Sama todettiin sänkyjen osalta, ei edes kannata katsoa Jyskiin päin.


    • Onnellisempi-

      On jyskistä joskus jotakin ihan hyvääkin löytynyt, jotain pientä.. ei niinkään huonekaluja mutta kumminkin. Itse ostin muutama viikko sitten Rovaniemeltä Veken Kalusteesta sellaisen polurottinki ryhmän. Oli kyllä paras huonekalu ostot minulle tähän mennessä. :) Kaikki järjesty ja tuote on oikeasti hyvä ja hinta kulki mielestäni käsikädessä laadun kans.

      Olen kuullut semmoista että tuo uusi muotiin tullut polyrottinkia on niin monen laatuista että ne paskimmat menevät todella nopeasti huonoiksi, niinku karva alkais niissä kasvamaan, niinkuin yhdessä jyskin polyrottinki tuolissa olikin, vaikka olikin vaan siellä Rovaniemen myymälässä näytillä. Toivottavasti asiakkaat huomasitte sen!

    • kjia

      Itse ostin äskettäin Jyskistä Jonas -pöydän ja neljä tuolia, kahvin värisenä.. Pöytä ja tuolit on nyt ollut viikon (kovalla) käytöllä ja yksi tuoli on jo hajalla.. Istuin levy halkesi kahtia ja jokaisen tuolin jalat irtoilevat. En suosittele muille, vaikka halpa olikin :D

    • =(

      Moikka,

      Minä ostin jyskistä valkoisen kaapin ja se olikin harmaa. Ilmoituksessa sitä kuitenkin myydään valkoisena vaikka sävy on kuulemma muuttunut harmaaksi... Reilua!!

    • ei jyskiin enää

      Juuri ostettiin jyskin parvekekalusteet. Järkyttävän huonoa materiaalia. Vika kerta kun jyskistä mitään.

    • jonna12345

      Itse ostin sängyt noin 5 vuotta sitten ja olleet erittäin hyvät. Tulevat Närpiöstä Suomesta, Dreamzonen tehtaalta. Hassua, että monet kalliit huonekaluliikkeet myy SAMOJA SÄNKYJÄ noin 3 x kalliimmalla !!

      Lisäksi ostin pari vuotta sitten alumiinirunkoiset tuolit ja polyrottinkipöydän. Ja arvatkaapa mitä, ovat kovalla käytöllä ja yhä kuin uudet!!

      Mut tosihan se on että halvalla ei aina saa hyvää. Tai ei tarvii miljoonia maksaa, että voi olla hyvä, mutta jos maksat esim. parvekekalusteista 40-50 e, niin mitä voit oikeastaan odottaa?

      Paha kello kuuluu kauas, ajattelin siksi sanoa välillä sitä hyvääkin.

    • kasaus addikti

      Pientä hintavertailua.
      OLen ostanut muutamia lipastoja ja hyllyköitä JYskistä. JOs ne asiallisesti ja maltilla kasaa, niin saa niistä ihan kelpo huonekaluja pitkäänkin käyttöön.
      Aluksi tuntuvat melkoisilta päreiltä, mutta kyllä ne aikuisten käyttöä kestävät.
      Nyt se hintavertailu 180 cm pituisesta TV-tasosta, missä pari laatikkoa tai luukkua.
      JYsk 135 €
      Sotka 240 € (satku löysää)
      Isku 740 euroa. (600 € löysää)
      Kaikki 3 hintaa ovat jostakin lähtöhinnasta jo tiputettuja KESÄALE-hintoja !!!
      HIntaerot ovat järkyttäviä ja kaikki 3 kuitenkin toimivia huonekaluja.
      Jyskillä jokin melamiinipinta, kenelläkkään ei massiivipuuta, vaan lastulevyjä.
      Tulin siihen tulokseen, että jos kyllästyy sisustukseen, niin Jyskin kalusteita voi vaihtaa tiuhaan tahtiin eikä kivistä lompakossa yhtään.
      Kun yhden illan harrastaa, niin taas on huonekalu kasassa. Älä käytä akkuporaa tai korkeintaan kaikkein pienimmällä momentilla.

      • ffffail!

        Unohdit Kruunukalusteen ja Boknäsin vertailusta.


    • Exjysk

      Olin Jyskissä töissä mutta alkoi ottaa niin aivoon myydä huonolaatuista tavaraa jonka asiakkaat olettivat kuitenkin kestäväksi, että lähdin pois.
      Tuotteita palautettiin hirveästi ja kuka siitä sai kuulla kun laatu oli huonoa usein huonekalujen osat jo valmiiksi hajalla pakkauksessa. Ei siellä voi aikuinen ihminen hyvällä omallatunnolla myydä mitään. Pitäisihän sitä voida arvostaa ja kehua tuotteita joita myy!

    • oooo_vm86

      Jyskin York keinonahkatuolit ovat kyllä melko pahaa kuraa. Jalkoihin jää aivan järjetön heitto, tuolien jalkojen pituusero on 0,5cm - 1cm. Tai en tiedä tuleeko jaloista tuo pituusero, mutta lopputulema on sama - rautasaha. Onhan tuo nyt aivan uskomatonta että 60euron tuoli on näin surkealaatuinen. Kiva siin on sitten istua tuolille kun saa pelätä milloin rakenne pettää jalkojen taipumisen alla. Täytyy kyllä sanoa että ikeasta tulee moninverroin selvemmät ja tarkemmat kokousohjeet kuin jyskistä.

    • Valivalivalivali

      Jaa-a... Empä menisi Ikean kalusteita sen paremmaksi kehumaan kuin JYSKistä ostettuja. Jyskin Yorkin tuolit osasin kasata ilman kasausohjetta. Hyvin ovat kestäneet opiskelijakämpässä. Näkihän tuon jo myymälässä, etteivät tuolit ole ison ihmisen käyttöön, mutta opiskelijana halusin edulliset ja siistit tuolit. Ja ihmiset HALOO ei muutamien kymppien parvekekalustesettiä tai ruokapöytäryhmää ole tarkoitettukaan elinikäiseksi huonekaluksi. Ihan varmaan normaalikäyttöä kestää, jos ei kestä, niin mene ja vaihda liikkeessä uuteen!! Joka ikinen huonekalu tulee sarjatuotantona tehtaalta ja miljoonan tuolin joukkoon mahtuu myös niitä heikommin hitsattujakin. Suomalaisilla nyt on tapana kitistä joka asiasta ja nostaa haloo kaikesta niin kuin kyseessä olisi elämä ja kuolema. Laita seuraavalla kerralla ruokapöytäsettiä ostaessasi muutama kymppi enemmän niin saat heittämällä laadukkaampaa.

    • alma866

      Itselläni sohva, nojatuoli, matot, sänky, peili, kylpyhuoneen laatikosto ja matot, suihkuverhot ym. Jyskistä ja voin sanoa, että on kestänyt ja pysynyt hyvännäköisenä kovasta käytöstä huolimatta. Kaiken olen saanut todella edullisesti verrattuna kilpailijoiden hintoihin. En siis ole tyytynyt niihin halvimpiin mahdollisiin mitä liike tarjoaa, mutta en myöskään raskinut ostaa kalleinta. Nopeasti laskettuna noiden kaikkien yhteishinnaksi tulee alle 900€. Mistään muualta en saisi saman laatuluokan tavaraa yhtä edullisesti ja vieläpä tyylikästä. Kyllä sen kuran joukkoon mahtuu myös hyvää tavaraa!

    • Näin meillä

      Muistakaa tarkistaa jo myymälässä ostamanne tuotteet! Meille yritettiin myydä viallisen tuotteen tilalle toista viallista. Paketin avaaminen on ostopäätös, sanoivat, mutta kun edelleen vaadin sitä avaamaan niin rikkinäinen tuote se oli sielläkin sisällä.

    • kljhasf9876

      Ostin jyskistä tarjouksesta kaksi parveketuolia (35e yht), sellaisia puisia ja taitettavia. Narisevat, eivät ole sinänsä hajonneet, mutta narisevat kunnolla. En suosittele, no olivat tarjouksessa, mutta en siltikään suosittele. Joutuu heittämään pois ja ostaamaan narinattomat.

      • jyskiläinen

        Ja taisit suomalaiseen tapaan vain ottaa käyttöön, ilman että tutustuit niihin käyttöohjeisiin & lehtiseen mikä olisi sinulle kertonut, että kovapuiset puutarhakalusteet täytyy öljytä ennen käyttöönottoa? Epäilen vahvasti, että tämän olet sivuuttanut tyystin ja näin ollen tuominnut koko tuolin käyttökelvottomaksi.


    • shoppailija12345

      Jysk=petos? Melkoinen väittämä. Sanoisin tähän, että sitä saa mitä tilaa. Vai meinaatko tosissasi että Jyskin 100 € pöytäryhmän pitäisi olla samaa laatua kuin Askosta ostettu täyspuinen 1500 € maksava ryhmä?

      Joku tuossa valitti Jyskin Jonas -ryhmästä. Meillä ollut 2 vuotta käytössä ja hintansa väärti on ollut. Mänty on aika pehmeää puuta ja muutama kolhu on tullut mutta muuten on kestänyt kovaakin käyttöä. Miten ihmeessä oletkin saanut rikki ne? Samaten sieltä on tullut ostettua lipasto ja kenkähylly, eikä mitään vikaa niissäkään. Ei mitään huippulaatua tietenkään mutta en sitä odottanutkaan. :)

      Ihan voi omaa harkintaa käyttää siinä vaiheessa jos haluaa vuosia kestävän laadukkaan huonekalun ja ostoslistalla on Jyskin kolmenkympin lastulevyhuonekalu.

    • jyskiläinen

      Minäkin haluaisin tietää ihan ko. firmassa työskentelevänä, kuinka tuo Jonas -ruokaryhmä on mennyt rikki? Omasta keittiöstä se löytyy, vaikka sitä itse en ole ostanut vaan saanut lahjoituksena niin silti se on kestänyt jo nelisen vuotta kovassakin käytössä. Ainoastaan mitä olen sille tehnyt niin välillä kiristänyt muttereita kun ovat löystyneet.

    • Konttorituolit katke

      .

      Konttorituolit katkesi ja melkein selkä

      .

      • Japee12313

        Sama juttu mulla. Ostin Oscar-konttorituolin (nyt nimellä Nimtofte) vuosi sitten ja sen yksi jalka katkesi äskettäin. Lähellä oli, etten ollut selälläni lattialla.

        Oma painoni on vain 80 kiloa, joten pitäisi kestää. Tein reklamaation Jyskiin ja sain uuden jalkaosan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2221
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1710
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1173
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe