Psyykelääkkeet tappoi Michael Jacksoninkin! DEMEROL !
Psyykelääkkeet tappaa!
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-1195626/Did-painkiller-addiction-pressure-building-sullied-reputation-kill-Michael-Jackson.html
Demerol tappoi Michael Jacksonin
12
2763
Vastaukset
- Tepi M
Eiköhän se ole kipulääke eikä psyykelääke. Kannattaisi varmaankin lukea välillä jotain muuta kuin Iltalehteä ja Nykypostia...
- Tietoa tässä
Kipulääke se oli, jota epäillään...ja luonnollisesti on täytynyt käyttää sitä kauan ja liikaa, ei normaalikäytössä noin käy, paitsi jos on muita sairauksia.
http://www.drugs.com/demerol.html- peroksiidiblondi
Mutta kun se ruikautti sen suoraan suoleen!
- Hetelmä
Niin, jos Michaelin kerrotaan käyttäneen runsaasti lääkkeitä ja ottaneen yliannostuksen lopulta, tiedämme kaikki, mikä kuolinsyy on - itsari.
Elviksen kuolemaan liittyi aikoinaan hyvin samanlaista : kuoli äkillisesti sydänkohtaukseen, lue otti yliannostuksen ja yhteiskäytössä vaarallisen sekoituksen erilaisia huumeita...
En tunne paljonkaan sympatiaa lasten kanssa pelehtinyttä naamiomiestä kohtaan. Jokin meni pahasti pieleen hänen psyykessään jo varhain. Toivottavasti hänen ns. lapsilleen ei käy yhtä huonosti.- ja spekulointia
Se, että kuolee lääkkeen yliannostukseen, ei välttämättä tarkoita itsemurhaa. Monet muutkin kuin julkkikset ovat keskushermostoon käytettävien lääkkeitten suurkuluttajia. Vahinkoja sattuu, tekevälle sattuu.
Kuolinsyyksi ei riitä sydämenpysähdys eli kuolintodistukseen on kirjoitettava syy, miksi sydän pysähtyi. Se ei kuulu koko maailmalle.
Kuollut mikä kuollut. - olla murha
ja petos.
Viimeisimpien artikkeleiden mukaan vakuutusyhtiö sai lääkärintestien ja kuntotestien tuloksen että Jackson olisi terveytensä ja kuntonsa puolesta kelvannut vaikka astronautiksi. Yhtiö oli suorastaan niin ihmeissään huipputuloksesta että sopivat AEG:n kanssa vielä toisestakin lääkärintarkastuksesta eri lääkärillä kaiken varalta ... menivät kuitenkin typeryyksissään allekirjoittamaan sopimuksen (joka poikkeuksellisesti ei kata luonnollista kuolemaa vaan pelkästään yliannostuksen!), ja hups sentään kun Michael sattuikin kuolemaan yliannostukseen juuri ennen uutta tarkastusta!
Selvää on, että jos lääkärinraportissa olisi mainittu mitään mahdollisesta lääkkeiden riskikäytöstä, niin sopimusta ei ikinä olisi laadittu. Juttu siis on niin että joko Michaelilla ei oikeasti ollutkaan viime aikoina mitään lääkeongelmaa ja oli terve, tai sitten hän oli hauras ja AEG tiesi jo etukäteen ettei hän tulisi selviämään This Is Itista. - MJ oli yhtä vitun
olla murha kirjoitti:
ja petos.
Viimeisimpien artikkeleiden mukaan vakuutusyhtiö sai lääkärintestien ja kuntotestien tuloksen että Jackson olisi terveytensä ja kuntonsa puolesta kelvannut vaikka astronautiksi. Yhtiö oli suorastaan niin ihmeissään huipputuloksesta että sopivat AEG:n kanssa vielä toisestakin lääkärintarkastuksesta eri lääkärillä kaiken varalta ... menivät kuitenkin typeryyksissään allekirjoittamaan sopimuksen (joka poikkeuksellisesti ei kata luonnollista kuolemaa vaan pelkästään yliannostuksen!), ja hups sentään kun Michael sattuikin kuolemaan yliannostukseen juuri ennen uutta tarkastusta!
Selvää on, että jos lääkärinraportissa olisi mainittu mitään mahdollisesta lääkkeiden riskikäytöstä, niin sopimusta ei ikinä olisi laadittu. Juttu siis on niin että joko Michaelilla ei oikeasti ollutkaan viime aikoina mitään lääkeongelmaa ja oli terve, tai sitten hän oli hauras ja AEG tiesi jo etukäteen ettei hän tulisi selviämään This Is Itista.elossa kuin Osama bin Ladeni murhansa aikoihin- eli oli jo maan mullissa maannut vuosikausia-
ja stunttimies esitti This is itiä, kuten voi havaita.
Siksi kuolema oli järkätty ja kaikki faktat voi olla sepitelmää.
Uskooko joku uutisia, kataista, urpilaista?...
Suomi, EU ja maailma on pankkirikollisten johtamaa rikosta ihmiskuntaa kohtaan!
- ///
ANESTEESIA LÄÄKE!!!!A-N-E-S-T-E-E-S-I-A!!!
- Demerol
Michael Jackson oli morfiinikoukussa jo ainakin 1997 kun julkaisi biisin Morphine, jossa laulaa Demerolista. Ei noin aitoon tunneilmaisuun pysty edes MJ jos asiasta ei ole omaa kokemusta ;-) Ei kuolema silti välttämättä itsari ollut. Vahinkoja sattuu.
- Demerol
Michael Jackson oli morfiinikoukussa jo ainakin 1997 kun julkaisi biisin Morphine, jossa laulaa Demerolista. Ei noin aitoon tunneilmaisuun pysty edes MJ jos asiasta ei ole omaa kokemusta ;-) Ei kuolema silti välttämättä itsari ollut. Vahinkoja sattuu.
- Murray--
Demerol kirjoitti:
Michael Jackson oli morfiinikoukussa jo ainakin 1997 kun julkaisi biisin Morphine, jossa laulaa Demerolista. Ei noin aitoon tunneilmaisuun pysty edes MJ jos asiasta ei ole omaa kokemusta ;-) Ei kuolema silti välttämättä itsari ollut. Vahinkoja sattuu.
(ja ehkä vielä apulainenkin) oli Michaelin vierellä hänen saadessaan yliannostuksen ja kuollessaan, eikä edes osannut antaa tavallista elvytystä oikein eikä soittaa ambulanssia. Ei tuommoiselle ole mitään puolustusta.
:/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181047- 130930
- 96792
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten295746Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81666Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504