Michael Jacksonin paras kappale?

Mikä on?

Lyhyeast ja ytimekkäästi:

Mikä on Michael Jacksonin paras kappale sinun mielestäsi?

Perusteluilla tai ei!

Minulla on:

1. Billie Jean.

15

501

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

Se on...

1. Who is it

Se kertoo niin hyvin Michaelin hämmentymisestä ja elämästä ylipäätään, ja kaunis ja voimakas kappale on muutenkin.

• Leda

Se kappale alkoi soida mun päässä kuullessani Michaelin kuolemasta. Aika jännää, että monella on allkanut soida jokin hänen kappaleistaan mielessä, kun kuuli Michalelin kuolemasta.Siitä on nyt vuosia, kun katoin sellaisen paranormaaleista asioista kertovan dokumentin. Siinä kerrottiin myös lapsista jotka ovat poikkeuksellisen lahjakkaita, kykenevät myös ennalta näkemään. Näitä lapsia kutsuttiin Sinooperilapsiksi.Yllättäen haastateltava henkilö sanoi: Michael Jackson on yksi heistä. Silloin ajattelin hömpäksi, mutta nyt alan uskomaan. Hän vaikutti niin monen ihmisen elämään ja sydämeen. En ole fani, mutta kyyneleet virtasivat... ja teille pahoille ihmisille, jotka jaksatte toistella valheitanne hänestä: BEAT IT!

• sama mulla

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

• se on kuultavaksi
        sama mulla kirjoitti:

eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

olkaa hyvä:

http://www.youtube.com/watch?v=sm-TlW9gXmk

• Mayaserana

Give in to me

Jokainen kuunnelkoon, niin tajuaa ettei selittelyjä tarvitse

• on who isit
      • mie vaan

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

• fantasy-87
        mie vaan kirjoitti:

Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

"Smooth Criminal" on loistava biisi, siinä pyörii bassoriffi joka koukuttaa tosi hyvin. Se onkin siksi suosikkibiisini MJ:ltä. :)

• LouraMaria
      • Ihanainen biisi

Tämä iski minuun esiteininä. Ei ehkä loisteliain, mutta ehdottomasti RAKKAIN kappale minulle. Mukava, leppoisa poljento ja sympaattiset sanat.:)

Ja videohan on tietysti aivan ihana! Michaelilla on tavallaan hame päällä.

• vähän liian

r n' b- ja soul-vaikutteinen artisti mun makuun. En sano, että huono, ei vaan osu mun makuun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      76
      1089
    2. Millä nimellä

kutsut kaivattuasi omassa mielessäsi?
      Ikävä
      42
      794
    3. Pisa-tulokset.....

Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden
      Maailman menoa
      221
      660
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      34
      502
    5. Tiedät että on

Tunteita yhä ja edelleen. Ehkä molemmin puolin.
      Ikävä
      23
      478
    6. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      38
      464
    7. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      70
      445
    8. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      46
      437
    9. Ihan pikku vinkki

Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin
      Ikävä
      52
      419
    10. Jos ajattelit että

Annan anteeksi niin en anna.
      Ikävä
      18
      414
    Aihe