Michael Jacksonin paras kappale?

Mikä on?

Lyhyeast ja ytimekkäästi:

Mikä on Michael Jacksonin paras kappale sinun mielestäsi?

Perusteluilla tai ei!

Minulla on:

1. Billie Jean.

15

499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meliini

      Se on...

      1. Who is it

      Se kertoo niin hyvin Michaelin hämmentymisestä ja elämästä ylipäätään, ja kaunis ja voimakas kappale on muutenkin.

    • Leda

      Se kappale alkoi soida mun päässä kuullessani Michaelin kuolemasta. Aika jännää, että monella on allkanut soida jokin hänen kappaleistaan mielessä, kun kuuli Michalelin kuolemasta.Siitä on nyt vuosia, kun katoin sellaisen paranormaaleista asioista kertovan dokumentin. Siinä kerrottiin myös lapsista jotka ovat poikkeuksellisen lahjakkaita, kykenevät myös ennalta näkemään. Näitä lapsia kutsuttiin Sinooperilapsiksi.Yllättäen haastateltava henkilö sanoi: Michael Jackson on yksi heistä. Silloin ajattelin hömpäksi, mutta nyt alan uskomaan. Hän vaikutti niin monen ihmisen elämään ja sydämeen. En ole fani, mutta kyyneleet virtasivat... ja teille pahoille ihmisille, jotka jaksatte toistella valheitanne hänestä: BEAT IT!

      • sama mulla

        eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....


      • se on kuultavaksi
        sama mulla kirjoitti:

        eli Heal the World. Se alkoi soimaan ja levy on aina ollut suosikkini. Kuulostaa aivan balladimaiselta...Toki monta muuta hyvää ja kuunneltavaa levyä teki, mutta tuo levy rauhoittaa silloin kun haluaa rauhaa....

        olkaa hyvä:

        http://www.youtube.com/watch?v=sm-TlW9gXmk


    • Mayaserana

      Give in to me

      Jokainen kuunnelkoon, niin tajuaa ettei selittelyjä tarvitse

    • on who isit
      • mie vaan

        Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU


      • fantasy-87
        mie vaan kirjoitti:

        Dirty Diana, tai Smooth Criminal... Vaikea sanoa, tietysti Heal the world on hyvin kaunis, mutta en enää uskalla kuunnella sitä kappaletta, todella surullinen... Varsinkin Michaelin kuoleman jälkeen.... Hän oli hyvä mies, ja jään kaipaamaan häntä ikuisesti........ MICHAEL, I LOVE YOU

        "Smooth Criminal" on loistava biisi, siinä pyörii bassoriffi joka koukuttaa tosi hyvin. Se onkin siksi suosikkibiisini MJ:ltä. :)


    • LouraMaria
      • Ihanainen biisi

        Tämä iski minuun esiteininä. Ei ehkä loisteliain, mutta ehdottomasti RAKKAIN kappale minulle. Mukava, leppoisa poljento ja sympaattiset sanat.:)

        Ja videohan on tietysti aivan ihana! Michaelilla on tavallaan hame päällä.


    • vähän liian

      r n' b- ja soul-vaikutteinen artisti mun makuun. En sano, että huono, ei vaan osu mun makuun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1060
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      938
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      797
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      723
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      607
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      516
    8. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      47
      506
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      505
    10. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      492
    Aihe