Kansa suomen, eli proletariaatti saattaa kohta joutua nälkäänsä syömään porvareita?
Muutahan täällä ei enää ole, vaihtoehdot ei houkuttele...
Töitä ei ole, asuntoja ei ole, rahaa ei ole, ...joten voi olla totta jo tänään että EU-suomi-proletariaatti joutuu turvautumaan ainoaan jäjellejäävään mahdollisuuteen: Syömään porvareita.
Siksi kysynkin vinkkejä: Miten maustaa porvari illalliseksi?
Onko ilmaisia mausteita porvarin liharuokiin, ilmeisesti nuotiolla joutuu lämmittämään, ehkäpä joku palava auto tai roskapaikka?
Koivunlehdillä, nehän on illmaisia?
Syökää porvareita! (Miten maustaa porvari illalliseksi? Koivunlehdillä? )
Porvari-ruuat
5
138
Vastaukset
- otetaan nirri?
Mannerheimin käyttämä menetelmä, jossa kaikki kotaan leirille ja nälkiinnytetään ei ole hyvä siinä mielessä, että lihaa ei paljon ole muutaman kuukauden leirityksen jälkeen.
- fasfgfas
työttömiltä.
- kannata
syödä.Siellä on jotain keltaista nestettä.Voi olla myrkyllistäkin.
- PatoLooki
kökkäreet ovat.
- Retkuilija
maistuvat mädännäisyydeltä ja kuselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706