AA
A A A
Opastus ja palaute
liity jäseneksi!

/   /  /  / uros merkkaa ja haju on paha?

Kysely Suomi24:n ominaisuuksista

Vaikuta Suomi24:n tulevaisuuteen kertomalla minkälaisia ominaisuuksia Suomi24:ssä voisi olla.
Vastaa kyselyyn »

uros merkkaa ja haju on paha?

5 Vastausta 210 Lukukertaa
kuulin juttua että uroskanit merkkaillessaan haisee todella pahalle? onko sit yleistäkin että näin on?

NO..

se tekee niin jos ei sitä leikkaa

Noh

Ei tuo pissa sen kummemmalta haise kuin pissa yleensä... Miltei kaikki urokset merkkaavat ainakin jossain vaiheessa. Yleensä kun murrosikä alkaa ja täytyisi vallata oma reviiri.
Leuan alla oleva hajurauhanen taas ei haise ollenkaan. ( ainakaan ihmisen nenään)

Jokatapauksessa merkkailu itsessään - jos se tehdään muualle kuin tarkoitus on - on ikävää ja se helpottaa leikkauksella.

On joo..

Minulla on kaksi uroskania, ei ole leikattu, ja kun ne merkkaavat, haju on hyvin pahan hajuinen. Ja ne haisee ihan erilaiselta (pahalta), kuin siskoni kaverin LEIKATTU uros kani. Joten tuo on ihan yleistä.

Milloin

Mulla on kääpiöluppa korvakani uros. Se on 4kk. Milloin kani urokset rupeavat merkailemaan ja merkailevatko kaikki kani urokset? Minun kani osaa tehdä tarpeensa vessa laatikkoon mutta ruoka kupin, heinä kaukalon ja juomapullon edessä on aina papana kasa. Voiko kanin saada ihan sisäsiistiksi? Paljonko Kanin kastrointi maksaa?

Tässä vastaus!

Kävimme tänään äidin kanssa Faunattaressa ja kysyimme kaiken mahdollisen (ja mahdottoman ?) siltä myyjältä/neuvojalta, mikä lie onkaan. Kun kysyimme juuri tuota, niin asiantuntijat vastasivat että niillä hajuilla ei ole paljoakaan eroa. Tottakai se pahalta haisee jos antaa niiden lojua pitkin seiniä viikkokausia ! :D Mutta periaatteessa, sehän riippu myös siintä, onko kanilla esim. jotain 'ruuansulatusongelmia' tms. :)
Toivottavasti auttoi edes vähäsen !
 /   /  /  / uros merkkaa ja haju on paha?

Asiantuntijat

• SincityNaisille ja pariskunnille sunnattu intiimituotteiden erik...

Keskusteluhaku

Laaja haku

Lisää keskusteluja aiheesta

Tietoa mainosten kohdentamisesta