Suomen hylätyt kaivokset.

Hmm...

Kun tuosta Makolasta oli puhetta, niin laitetaanpa tänne kuvakavalkadi Suomen hylätyistä kaivoksista. Niiden alueilta löytyy tyhjiä torneja, suljettuja kaivoskuiluja, hylättyjä asuintaloja, saunoja, kauppoja, työpajoja ja halleja, jotka kaikki olivat täynnä elämää vielä 30-60 vuotta sitten.

Monissa rakennuksissa lukot ja salvat on murrettu, kun uteliaat ihmiset ovat tulleet tutkimaan paikkoja. Vanhoissa kaivoksissa piilee omat vaaransa: maaperä on myrkyttynyt kemikaaleista, lahot lankkulattiat voivat pettää, sisäkatoista voi putoilla tavaraa niskaan, kuilujen reunamat voivat sortua...

Ja saattaapa olla, että joillain alueilla liikuskelee yöaikaan kuiluista nousseita outoja olentoja, tai kuolleen kaivosmiehen haamu huhuilee ja vaeltelee rakennuksissa...

http://www.dm-exp.org/gallery/kaevandukset.html

8

7066

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kamerabotttiaa

Kamerarobotti ajelemaan makolaan yöaikaan, infrapunat ja muut kamerat samanaikaisesti päällä. Sekä niihin kaivoksiin myös kamerarobotilla, kun robollahan sitä on parempi kun se ei ole elävä. Kaivoksissa voitais käyttää vaikka hämähäkkiroboa kun pyörällä toimiva robo varmaan jää jumiin.

Akku pistetään vaikka kiinni roboon niin virtaa riittää.

• Jep.

Jep.

• .

M`kola paha ju-ju! Paikka tabu, valkoinen bwana!

• sivustoja.
      • Piilotusoperaation

Näyttää siltä että tuo sivu on yritetty piilottaa tarkotuksella. Kuvia oli joitakin poistunut sivulta.

• oikein.
        Piilotusoperaation kirjoitti:

Näyttää siltä että tuo sivu on yritetty piilottaa tarkotuksella. Kuvia oli joitakin poistunut sivulta.

Olen aloittaja. Sivusto katosi netistä pian sen jälkeen, kun olin viime kesänä aloittanut tämän ketjun. Web archive ottaa kuitenkin talteen facsimilet useilta sivustoilta, ja vaikka joku sivusto poistettaisiinkin, sen vanhat versiot saattavat vielä hyvässä lykyssä löytyä myöhemmin Web archiven kautta, kun www-osoite on tallessa. Tässä tapauksessa osa kuvista on kuitenkin kadonnut.
        http://web.archive.org/web/*/http://www.dm-exp.org/gallery/kaevandukset.html

• vai niin

On sulla jutut,hohhoijaa !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7095
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3978
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      51
      3422
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2248
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2147
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      42
      2102
    Aihe