miksi minun pari vuotta vanha läppärini rupesi herjaamaan,että minulla on laiton kopio,aktivoi tuote.
todellakaan ei ole mikään laiton kopio,vaan se mikä tuli oston mukana.
taustakuvan alalaidassa lukee...
Windows vista(TM)
koontiversio 6002
tämä windows kopio ei ole aito
siis niinkuin mitä tehdä kiitos??
Vistan laiton kopio ????
29
2260
Vastaukset
- red härkä
herja ehdottaa, aktivoi tuote
http://www.microsoft.com/finland/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/activationfaq.mspx - samma po
>miksi minun pari vuotta vanha läppärini rupesi herjaamaan,että minulla on laiton kopio,aktivoi tuote.
todellakaan ei ole mikään laiton kopio,vaan se mikä tuli oston mukana.
taustakuvan alalaidassa lukee...
Windows vista(TM)
koontiversio 6002
tämä windows kopio ei ole aito
siis niinkuin mitä tehdä kiitos??<
Aktivoi se uudestaan. Jos se ei onnistu soita Microsoftin ilamiseen numeroon: 0800 770215 (ma-su klo 9-22).
Minulla ilmoittelee tuo uusi win 7 samaa aina tämän tästä, mutta se hoituu napsauttamalla aktivointi- ilmoitusta. - ei mulla..
taustakuvan alalaitassa lue mitään. Tuo teksti on yleensä RC ja beta versioissa, kuten seiskassa joka mulla on myöskin koneella.
- minullakaan
taustakuvan alalaidassa mitään tekstiä.
- mulla vai sulla
Tuo teksti tulee taustakuvan päälle alalaitaan jos käyttis ei ole aito. Ja joskus se ilmoittaa siinä vaikka olisi aitokin. Noin, Microsoftilla ei aina tiedetä itsekään onko tuote aito.
- tässä noin
mulla vai sulla kirjoitti:
Tuo teksti tulee taustakuvan päälle alalaitaan jos käyttis ei ole aito. Ja joskus se ilmoittaa siinä vaikka olisi aitokin. Noin, Microsoftilla ei aina tiedetä itsekään onko tuote aito.
kuukausi takaperin maahantuojalle niin piti luetella kaikista tarroista (koneen pohjassa) tiedot ennenkuin suostuivat keskustelemaan mitään. Halusivat kuulemma varmistaa, että kone ja käyttis on heiltä ostettu. Sellasta....
- tietenkin
tässä noin kirjoitti:
kuukausi takaperin maahantuojalle niin piti luetella kaikista tarroista (koneen pohjassa) tiedot ennenkuin suostuivat keskustelemaan mitään. Halusivat kuulemma varmistaa, että kone ja käyttis on heiltä ostettu. Sellasta....
Kertomasi on normaali yleinen ja ymmärrettävä menettelytapa.
Milläs muulla tavoin ne voisivat varmistua onko kone heidän maahantuoma. - eipä tietysti
tietenkin kirjoitti:
Kertomasi on normaali yleinen ja ymmärrettävä menettelytapa.
Milläs muulla tavoin ne voisivat varmistua onko kone heidän maahantuoma.millään muulla konstilla. Tuli tässä mieleen, että voishan tuossa antaa kaverin koneen tiedot (jos ois samallainen) jos itsellä ois laiton värkki.
- pääsee
vähemmällä. Hanki netin syövereistä "kunnon" koodi.
- näillä
aidoilla "vehkeillä" pärjää. Ei kannata piraattien kanssa pelata.
- se nyt
näillä kirjoitti:
muuten kuin moraalisesti väärin, jos jo olet maksanut käyttiksestä ja panet siihen aina toimivan koodin.
- kyllähän sen
näillä kirjoitti:
asennusmedian voi ladata mistä vaan jos omistaa aidon product keyn.
Waretettu XP:kin on paree koska se ei kysele mitään aktivointeja ja aidolla keyllä se on tietenkin aito... - tarvisi
kyllähän sen kirjoitti:
asennusmedian voi ladata mistä vaan jos omistaa aidon product keyn.
Waretettu XP:kin on paree koska se ei kysele mitään aktivointeja ja aidolla keyllä se on tietenkin aito...latailla mitään jos itsellä on aito jo olemassa????????
- kuussa
tarvisi kirjoitti:
latailla mitään jos itsellä on aito jo olemassa????????
sitten "soitella" MS:lle ja pyytää sekä anoa uutta aktivointia siihen täysin lailliseen ohjelmaan??? Kunnon koodilla ei kysele ikinä sen enempää, kaikki toimii. Tuo voisi olla yksi syy.
- minun
kuussa kirjoitti:
sitten "soitella" MS:lle ja pyytää sekä anoa uutta aktivointia siihen täysin lailliseen ohjelmaan??? Kunnon koodilla ei kysele ikinä sen enempää, kaikki toimii. Tuo voisi olla yksi syy.
ole koskaan tarvinnut soitella aktivoinnin takia kenellekään. Laillinen ohjelma ollut aina. Paskapuhetta, että tarvisi jatkuvasti soitella.
- vaan jospa
minun kirjoitti:
ole koskaan tarvinnut soitella aktivoinnin takia kenellekään. Laillinen ohjelma ollut aina. Paskapuhetta, että tarvisi jatkuvasti soitella.
vaihdat näytönohjaimen tai jopa emolevyn niin mites sitten...
tai kun haluat asentaa sen johkin toiseenkin koneesees...kato tää on just se pointti. - ole vielä
vaan jospa kirjoitti:
vaihdat näytönohjaimen tai jopa emolevyn niin mites sitten...
tai kun haluat asentaa sen johkin toiseenkin koneesees...kato tää on just se pointti.onneksi tarvinut. Hyvä tietää jos eteen tulee moinen tilanne.
oli pakko. anteeksi.
- oli pakko. anteeksi.
tai no en pyydäkään antekksi m-kar on ihan oikeasti tyhmä.
- taitaa olla
oli pakko. anteeksi. kirjoitti:
jutuista päätellen. Windowssin vastustaja, heh.
taitaa olla kirjoitti:
jutuista päätellen. Windowssin vastustaja, heh.
"jutuista päätellen. Windowssin vastustaja, heh."
En nyt hirveästi. Riippuu vahvasti käyttötarkoituksista kenelle se on hyvä. Useinmille Windows ei ole hyvä. Tärkein syy varmaan se, että se on niin kummallinen verrattuna normaaleihin käyttöjärjestelmiin ja Windows on hyvää vauhtia kuolemassa pois joten sen opettelu ajanhukkaa.- tulee mieleen
M-Kar kirjoitti:
En nyt hirveästi. Riippuu vahvasti käyttötarkoituksista kenelle se on hyvä. Useinmille Windows ei ole hyvä. Tärkein syy varmaan se, että se on niin kummallinen verrattuna normaaleihin käyttöjärjestelmiin ja Windows on hyvää vauhtia kuolemassa pois joten sen opettelu ajanhukkaa.Applen logosta, nykyäänhän harrastetaan mielikuvamarkkinointia. Mulle tulee mieleen Peppi Pitkätossun vaatteet, heh hee.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/apple2fpga/apple_logo_rainbow_6_color.jpg&imgrefurl=http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/apple2fpga/&h=455&w=395&sz=29&tbnid=epcdLO4cz9RHcM:&tbnh=128&tbnw=111&prev=/images?q=apple logo&hl=fi&usg=__6e08sks4R1T8PAjiJpvqd6e-btk=&ei=-CdvSrqIAoGqngO14_yzBw&sa=X&oi=image_result&resnum=2&ct=image tulee mieleen kirjoitti:
Applen logosta, nykyäänhän harrastetaan mielikuvamarkkinointia. Mulle tulee mieleen Peppi Pitkätossun vaatteet, heh hee.
http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/apple2fpga/apple_logo_rainbow_6_color.jpg&imgrefurl=http://www1.cs.columbia.edu/~sedwards/apple2fpga/&h=455&w=395&sz=29&tbnid=epcdLO4cz9RHcM:&tbnh=128&tbnw=111&prev=/images?q=apple logo&hl=fi&usg=__6e08sks4R1T8PAjiJpvqd6e-btk=&ei=-CdvSrqIAoGqngO14_yzBw&sa=X&oi=image_result&resnum=2&ct=imagehttp://www.jewlicious.com/wp-content/uploads/TM/gay_parade.jpg
- taitaapi
M-Kar kirjoitti:
En nyt hirveästi. Riippuu vahvasti käyttötarkoituksista kenelle se on hyvä. Useinmille Windows ei ole hyvä. Tärkein syy varmaan se, että se on niin kummallinen verrattuna normaaleihin käyttöjärjestelmiin ja Windows on hyvää vauhtia kuolemassa pois joten sen opettelu ajanhukkaa.olla jo pitkänä sinunkin jäämistössäsi ennen Windowsin kuolemaa.
9 10:stä toistaiseksi käyttää, hihhulinuxia reilusti alle 1 (YKSI) %. taitaapi kirjoitti:
olla jo pitkänä sinunkin jäämistössäsi ennen Windowsin kuolemaa.
9 10:stä toistaiseksi käyttää, hihhulinuxia reilusti alle 1 (YKSI) %.muita kuin Microsoftin työkaluja kehittäjistä. Selvästi yli puolet. Tämä tehdään siksi, että softa saadaan rakennettua vakaammalle pohjalle. Tarkoittaa myös sitä, että Windowsia varten joko käyttäjät tai kehittäjät joutuu säätämään ihan helvetisti koska Windows on niin kummallinen. Tämä tappaa Windowsin sillä Windowsin markkinaosuuden lasku tulee lisäämään Windowsin hankaluutta hurjasti enemmän.
Vasta pari kuukautta sitten tarvitsin softaa jonka Windowskäännöstä ei tarjottu. Piti siis kääntää itse lähdekoodeista. Ubuntulla sitten sama softa oli valmiina Ubuntussa. Tämä on kasvava trendi, ja viiden vuoden kuluttua Windowsin markkinaosuus on vähentynyt selvästi.- lol myös
oli pakko. anteeksi. kirjoitti:
parempi tyhmä kuin ihan oikeasti tyhmä.
- _Copy Paste Ohjeita_
... Onko todella näin:
1. Napsauta Käynnistä-painiketta, valitse Ohjauspaneeli, valitse Järjestelmä ja ylläpito ja valitse sitten Järjestelmä.
2. Voit tarkastella aktivoinnin tilaa kohdassa Windowsin aktivointi.
...Lisää luettavaa:
http://www.microsoft.com/finland/windows/products/windowsvista/buyorupgrade/activationfaq.mspx- zzxcd,h
Menen tietokoneita myyvään liikkeeseen ja otan pienellä digikameralla kuvat kannettavasta , kaikki tarrat ja lisenssinumerot. Ja sitten kotiin ja aktivoimaan omaa konetta. Koneen mahdollinen ostaja hyötyy myös, koska mikkis ilmoittaa hänelle" Sinun koneesi on jo aktivoitu" eikä hanen tarvitse vaivata itseään asian tiimoilta.
- Kerrassaan
zzxcd,h kirjoitti:
Menen tietokoneita myyvään liikkeeseen ja otan pienellä digikameralla kuvat kannettavasta , kaikki tarrat ja lisenssinumerot. Ja sitten kotiin ja aktivoimaan omaa konetta. Koneen mahdollinen ostaja hyötyy myös, koska mikkis ilmoittaa hänelle" Sinun koneesi on jo aktivoitu" eikä hanen tarvitse vaivata itseään asian tiimoilta.
mainio konsti. Täytyypä kokeilla. Paras juttu aikoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918