Minulla on ollut jo vuosia aika ajoin niin, että juuri kun olen nukahtamaisillani, hengitys alkaa tuntua raskaalta, kuin en saisi vedettyä happea lainkaan, ja on pakko herätä kunnolla/avata silmät, että hengitys taas kulkisi. Kun koitan nukahtaa uudelleen, sama juttu toistuu taas, ja taas, ja taas... kunnes viimein nukahdan jossain vaiheessa kunnolla.
Unihalvaus on kai silti sellainen, että on ihan valveilla, mutta ei pysty liikkumaan, ja voi kuulla ääniä tai nähdä näkyjä... ei minulla sellaista ole... Ahdistavaa tuokin silti on, kun en yhtään tiedä, mistä voisi johtua =/. En usko sen olevan uniapneaakaan..
Onko tämä unihalvausta?
Mhmm
2
727
Vastaukset
- terra
sama vaiva itsellä, joskus on aivan varma että kuolee, tuntuu kuin taju menee. Lääkärini sanoi vaivan latinalaisen nimen ja ettei se ole vaarallista, mutta kun on varma että kuolee. Sitä ei kai ole kunnolla tutkittu unikeskuksissa, jotkut lääkkeet kuulemma voi aiheuttaa kyseistä kamalaa vaivaa.
- myös samaa
Eli tulee heti kun olen nukahtanut ja joskus myöhemmin, herään siihen kun olen tukehtumassa. Nykyään syön zolttia ja otan astmalääkettä ennen nukkumaan menoa, on helpottanut vaivaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166929- 1972500
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001938En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708