Ufo / Alien kokemus

Mies21§§§

Tämä tarina on tosi ja ei ole ollut unta, vannon että ei ole provoa eikä mitään.. kerron vain millaisen paranormaalisen ilmiön olen kokenut pienenä..

Tämä tapahtui vuonna 1994 tai 1995 kun olin muistaakseni viisi tai kuusi vuotias. Asuin kerrostalossa neliössä. talossa asui tuolloin minun lisäksi isä,äiti ja veli. Isä oli töissä, veli nukkui omassa huoneessaan ja äiti nukkui omassa huoneessaan ja minä omassani. Kello oli vähän yli kolme yöllä kun heräsin koska oli hirveä vessa hätä. Huoneeni ei ollut hirveän iso, mutta minun sänkyni oli parvisänky jossa nukuin ja kun menin makuulleni sängylle, näin suoraan huoneen ovelle ja huoneesta vessaan. vessa oli huoneestani sanoisin 5-10metrin päässä.. Kävin vessassa pissalla, join keittiöstä hieman vettä.. Meillä oli kerrostaloasunnossamme kaksi parveketta ja toisen parvekkeen ovi oli rikkinäinen ja sen sai ulkopuolelta auki. Asuimme ylimmässä 5-kerroksessa eli n.15m korkeudessa.

Kun olin juonut vettä, Suuntasin suoraan takaisin huoneeseeni ja kiipesin ylös parvisänkyyni makuulle. Tietysti UNOHDIN valot vessaan jonka valo häikäsi minua ja en saanut nukuttua.. Nousin istumaan sängylle ja silloin TAPAHTUI JOTAIN! Minulla on hyvin herkkä kuulo, en tiä onko muilla mutta tunnen ku paine muuttuu huoneessa, esim entinen kissani joka kuoli vuosia sitten, mutta silloin ku se eli niin tunsin kun se tuli huoneeseeni äänettömästi, jotenkin tunnen korvissani semmosta ihmeellistä painelua ja värähtelyä. Mutta kuiteskin.. Tunsin saman tunteen että jokin on jossain lähellä ja lähestyy.. Vessa näkyi 10m päässä ja valo häikäsi. Vessan eteen ilmestyi hitaasti seinän takaa soikean muotoinen lentävä pallo.. Se oli aivan paikoillaan ja ei pitänyt minkäänlaista ääntä. En nähnyt sitä aivan kokonaan koska seinä oli tiellä, mutta se ei ollut näkymätön, se oli paikoillaan vessan ovenkahvan edessä joten se oli jokin lentävä esine. Pelästyin niin helvetisti että oikeesti aloin itkemään siinä kohtaa. Minun huoneessani oli lamppu ja otin siitä kiinni, mutta en uskaltanu painaa nappia päälle.. MIKSI? miksi en painanut valoa päälle? mutta kuiteskin. menin hieman piiloon sitä esinettä seinää vasten. ja kurkistin varovasti uudestaan että onko se esine siinä vielä.. ja olihan se siinä edelleen! Sen jälkeen rupesin huutamaan täysillä ÄITIII!! ÄITIII!!! esine lähti liikkumaan ei sulavasti takaisin mistä tulikin, se ei lähtenyt liikkumaan sulavasti kiihtyen vaan aivan kuin töks ja hitaasti ja katosi pimeyteen.. kun esine oli poissa, äitini tuli 5sekunnin päästä huoneeseeni sieltä missä esine olikin. Kysyi että mikä hätänä? olin aivan hiestä märkänä ja sänkyni oli aivan märkä hiestä.. kiipesin täristen alas sängyltä ja äitini ohjasi minut keittiöön juomaan vettä.. HUOMASIN SILLÄ HETKELLÄ.. MIKSI PARVEKKEEN OVI OLI AUKI? Äitini sanoi että se taisi unohtua auki ku laitoin pyykkiä kuivumaan parvekkeelle.

Tuon jälkeen pelkäsin aina pesuhuonetta ja saunatilaa koska se oli iso ja sieltä pääsi sinne parvekkeelle.. Öisin varsinkin pelkäsin monta vuotta.. koska olin varma että se ei ollut unta..


Elikä, tarkkailiko minua tai minun perhettäni jokin avaruusolentojen radio-ojattava pallo? esine oli kooltaan 22 tuumainen tietokoneen näyttö. muodoltaa soikea aivan kuin numero nolla poikittain.

Onko kenelläkään muulla ollut tällaista kokemusta? jokin olento tai pallo ( orb ) tarkkailee ja lopulta katoaa? ja mikä tämä oli minkä näin?

30

2141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samankaltainen

      kokemus. Eikö ollutkin niin että se pallo ei ollut mitenkään loistava, vaan enemmänkin sellainen metalliinvivahtavan heijastava? Ei heijastava niinkuin peili tai kromi, vaan metallinen joka ei oikein "tiedä missä sen pitäisi olla". Se ei värise, eikä pompi tai lentele ihan mihin sattuu, vaan se on melkein kuin liian täydellisesti ilmassa.

      Kyseinen esine ei myöskään vaikuta mitenkään lamauttavasti tai telepaattisesti niinkuin jotkut ovat kuvanneet kun ovat kohdanneet humanoideja, vaan ihminen kykenee toimimaan ihan normaalisti ja siten myös pelkäämään kun näkee kyseisen pallon.

      Minä luulen että kyseinen esine on jonkinlainen luotain joka vain tarkkailee ja katoaa hyvin nopeasti pois jos sitä häiritään tai se huomaa että se on huomattu. En itse usko siihen mitä jotkut väittävät että sen sisällä olisi humanoidi ja että se olisi jotenkin pienennetty vakoilemaan. Minä luulen että se on luotain joka joko toimii itsenäisesti tai sitten sitä ohjataan jostakin kauempaa. Sanon näin siksi että minä ja kaksi muuta kaveriani näimme myös suuremman lautasenmuotoisen ufon josta se esine tuli.

      Vaikka esine onkin soikio niin kuitenkaan en itse koskaan erottanut siitä selvää etupäätä tai takapäätä vaan se oli symmetrisen muotoinen.

      En halua kirjoittaa omasta kokemuksestani ainakaan vielä mitään tarkkaa, mutta haluan vain tuoda oman kokemukseni esiinja verrata noita asioita sinun kokemukseesi.

      • Mies21§§§

        "Lisäystä aikasempaani tekstiin"

        Esine joka oli ilmassa, oli väriltään musta ja se leijui ilmassa täydellisesti paikoillaan aivan äänettömästi. ainoastaan tunsin sen läsnäolon jotenkin erikoisesti.. Sähkö? magneetti? paine? En osaa selittää olotilaani sillä hetkellä.

        Kysyin äidiltäni tästä kokemuksesta ja hän sanoi että hän muistaa täysin sen illan. Olin hiestä märkä ja olin hereillä pitämässä lampun katkasijasta kiinni. Hän kertoi että eikös päivää ennemmin tapahtunu outoja ilmiöitä pihalla. Ja silloin muistinkin!

        Päivää aikasemmin yöllä pihalla välähteli vaikka oli talvi. EI ollut pilviä ja ei ollut ilotulitusta missään.. Välähteli tosi kirkkaasti ja missään ei näkyny mitään tähdenlentoja tai mitään. Myös ei edes jyrissyt joka ihmetytti meidän perhettä.

        samana iltana kun meistä monet oli menny jo nukkumaan, iskä tuli herättämään huutaen että tulkaa katsomaan! Pihalla lentää UFO!! Itse en kerinnyt näkemään kohdetta, katosi kuulemma justiinsa heti ku astuin parvekkeelle katsomaan. UFO lensi meidän talon ylitse ja ei pitänyt yhtään ääntä. Isän mukaan siinä oli neljä keltaista erittäin kirkasta valoa. Kohde lensi kuulemma hyvin matalalla koska pallot olivat erittäin suuria. Eli voiko olla että tästä UFOsta tämä lentävä esine oli peräisin? Niin ja minun kahden kaverini isää jotka asuivat naapuritaloissa. sanoivat että näkivät saman lentävän esineen taivaalla samana iltana ja heidän mukaansa esine lensi meidän talon ylitse ja katosi heidän mukaan samaan paikkaan mihin minun isäni kuvaili.

        Myös toisenlainen kokemus. En ole skitsofreenikko että älkää sitä epäilkö :) mutta tätä en itse muistanut ennen kuin äitini sen tänään kertoi ku olin pienenä sen hänelle kertonut ( joskus 4- 5 vuotiaana. Muistan yöllä heränneeni erikoiseen ääneen. johonkin kolahdukseen. kaikki olivat kotona mutta tällä kertaa valo oli keittiössä jonka valo hieman heijasti eteiseen jonka näin mun huoneestani. Eteisessä vessasta hieman mun huoneeseeni päin oli erittäin musta pitkä hahmo. Äitini kertoi että kuvailin sitä että sillä oli erilainen pää ja sillä oli hattu tai kypärä.

        Mistä tässä on voinut olla kyse? Pitäisköhän minun mennä ihan varmuuden vuoksi mennä kuvauttaan koko kehoni röntgeniin ja tarkistaa ettei minussa olisi mitään implantteja? :)

        Niin ja kerro sinun samankaltainen kokemuksesi jonka olet kokenut joka kommentoittit tekstiini :)


      • myöhemmin
        Mies21§§§ kirjoitti:

        "Lisäystä aikasempaani tekstiin"

        Esine joka oli ilmassa, oli väriltään musta ja se leijui ilmassa täydellisesti paikoillaan aivan äänettömästi. ainoastaan tunsin sen läsnäolon jotenkin erikoisesti.. Sähkö? magneetti? paine? En osaa selittää olotilaani sillä hetkellä.

        Kysyin äidiltäni tästä kokemuksesta ja hän sanoi että hän muistaa täysin sen illan. Olin hiestä märkä ja olin hereillä pitämässä lampun katkasijasta kiinni. Hän kertoi että eikös päivää ennemmin tapahtunu outoja ilmiöitä pihalla. Ja silloin muistinkin!

        Päivää aikasemmin yöllä pihalla välähteli vaikka oli talvi. EI ollut pilviä ja ei ollut ilotulitusta missään.. Välähteli tosi kirkkaasti ja missään ei näkyny mitään tähdenlentoja tai mitään. Myös ei edes jyrissyt joka ihmetytti meidän perhettä.

        samana iltana kun meistä monet oli menny jo nukkumaan, iskä tuli herättämään huutaen että tulkaa katsomaan! Pihalla lentää UFO!! Itse en kerinnyt näkemään kohdetta, katosi kuulemma justiinsa heti ku astuin parvekkeelle katsomaan. UFO lensi meidän talon ylitse ja ei pitänyt yhtään ääntä. Isän mukaan siinä oli neljä keltaista erittäin kirkasta valoa. Kohde lensi kuulemma hyvin matalalla koska pallot olivat erittäin suuria. Eli voiko olla että tästä UFOsta tämä lentävä esine oli peräisin? Niin ja minun kahden kaverini isää jotka asuivat naapuritaloissa. sanoivat että näkivät saman lentävän esineen taivaalla samana iltana ja heidän mukaansa esine lensi meidän talon ylitse ja katosi heidän mukaan samaan paikkaan mihin minun isäni kuvaili.

        Myös toisenlainen kokemus. En ole skitsofreenikko että älkää sitä epäilkö :) mutta tätä en itse muistanut ennen kuin äitini sen tänään kertoi ku olin pienenä sen hänelle kertonut ( joskus 4- 5 vuotiaana. Muistan yöllä heränneeni erikoiseen ääneen. johonkin kolahdukseen. kaikki olivat kotona mutta tällä kertaa valo oli keittiössä jonka valo hieman heijasti eteiseen jonka näin mun huoneestani. Eteisessä vessasta hieman mun huoneeseeni päin oli erittäin musta pitkä hahmo. Äitini kertoi että kuvailin sitä että sillä oli erilainen pää ja sillä oli hattu tai kypärä.

        Mistä tässä on voinut olla kyse? Pitäisköhän minun mennä ihan varmuuden vuoksi mennä kuvauttaan koko kehoni röntgeniin ja tarkistaa ettei minussa olisi mitään implantteja? :)

        Niin ja kerro sinun samankaltainen kokemuksesi jonka olet kokenut joka kommentoittit tekstiini :)

        kunhan olen ottanut yhteyttä erääseen ystävääni ja varmistan häneltä kirjoittamani tekstin niin että se on hänen mielestäänkin sellainen miten se tapahtui ja jos jotakin täytyy lisätä tai tarkentaa.

        Kerron nyt mitä tapahtui viime viikon tiistaina.

        Istuin aamulla puoli kahdeksan maissa tietokoneella tarkistamassa postejani, omassa asunnossani jossa oli kaihtimet vielä suljettuina. Aurinko tulee talon takaa siihen aikaan mutta kaihtimet oli suljettu vielä edelliseltä yöltä. Yhtäkkiä huomasin kuinka välähti, hyvin kirkkaasti. Ajattelin ensin että nyt aivot tekevät tepposet ja näen jotain näkyjä vielä unimielissäni. Tuo välähdys toistui vielä kolme kertaa ja noin vajaan puolen minuutin välein. Olin ihan varma että nyt aivot sekoilevat koska se välähdys oli niin lyhytaikainen etten tajunnut lainkaan mistä suunnalta se edes tuli vaikka olin itse kaihtimia kohden! Sitten huomasin kun siinä päätä pyörittelin että välähdys tuli ikkunan takaa, koska sälekaihtimien välistä jossa nauhat kulkevat, tuli todella järkyttävän kirkas valo joka heitti valopistejonot asunnossani oleville pinnoille. Valopistejonot olivat yhtä yhdensuuntaisia kuin auringon heittämät valopistejonot! Iltaisin kun ilta-aurinko paistaa kaihtimien läpi, sävy on keltainen. Nyt sävy oli puhtaan valkoinen ja kun aurinko aiheuttaa suhteellisen pehmeän ympyrän, tuo kirkas valo heitti hyvin tarkkarajaisen valonpisteen jokaisesta aukosta joista "päivä paistoi läpi". Kun huomasin mihin valo heijastui katsoin siihen suuntaan ja odotin välähtäisikö vielä listää. Välähdys heijastui vielä kahdesti ja välähdys oli paljon kirkkaampi kuin salamavalo tai esimerkiksi strobo.

        Avasin kaihtimet ja katsoin ulos yrittäen päätellä välähdyksen paljastamasta suunnasta mistä se olisi voinut näkyä. Ulkona ei näkynyt ketään ihmistä siihen aikaan ja kun mittailin suuntaa mistä välähdys voisi lähteä, ainoa suunta oli vastapäisen talon katolla huomattavasti korkeammalla kuin talon katto näkyy. Vastapäinen talo on matalampi kuin minun asuntoni, joten vastapäisestä talosta ei näe asuntoni sisään ellei sitten seiso ikkunan edessä.

        Minkäänlaista salaman jyrinää ei kuulunut ja olisi se ollut melko mahdotontakin kun pihalla oli lähes pilvetön taivas vain muutamia pilvenhahtuvia siellä täällä. Yritin tarkastella ulkona näkyviä sähköjohtoja ja kaappeja jos välähdys olisi tullut esimerkiksi jostain sähkökaapin räjähtämisestä tms. Sillä suunnalla ei ollut minkäänlaista johtoa ja joka tapauksessa ne olisivat olleet niin matalalla ettei valo olisi heijastunut asunnossani niin alas.

        Yritin miettiä kaikenlaisia vaihtoehtoja joka olisi selittänyt vastapäisen katon yläpuolelta tulevaa niin kirkasta välähdystä joka voittaa auringonkin, mutta en ole keksinyt minkäänlaista selitystä. Sähkökaappi olisi pamahtanut vain kerran. Hitsaaja olisi tietysti näkynyt myöhemminkin ja hitsarin heijastama valo olisi kestänyt huomattavasti pidempään kuin nuo välähdykset, mutta missä hitsaaja olisi hitsannut? Taivaallako? Jos joku halusi ottaa kuvia asunnostani, hänen on täytynyt olla jonkun nosturin korissa ja sellaista nosturia ei paikalla näkynyt, eikä nosturi olisi ehtinyt pakenemaan niin nopeasti talon taakse. Lisäksi valokuvaajalla on täytynyt olla hyvin voimakas salamavalo ja kuka valokuvaaja käyttäisi salamaa kun taivaalla on kirkas aamuaurinko?

        "ufoin" selitys on sellainen että joku naapureistani on abduktoitu ja ufoalus on väläyttänyt vahingossa minunkin asuntoon, mutta mistä sen tietää. Minulla ei ole minkäänlaista selitystä tapahtumalle.

        Mutta ei tässä vielä kaikki. Yritin etsiä viime uudenvuoden iltana kirjoittamaani havaintoa tältä palstalta josta kirjoitin tarkan kuvauksen. Kuitenkin kun silloin katselin ikkunasta ulos ihaillen räjähdyksiä huomasin viisi tai kuusi hyvin lyhytaikaista ja kirkasta välähdystä pimeää taivasta vasten. Ne eivät olleet räjähdyksiä koska yleensä taivaalle ammuttuja raketteja edeltää selkeä pyrstö joka nousee maasta ja sitten välähtää. Nuo välähdykset olivat jälleen huomattavasti lyhytaikaisempia kuin rakettien räjähdykset ja niiden sijainti pysyi paikallaan taivaalla noin kaksi, kolme kertaa korkeammalla kuin raketit joita horisontissa ammuttiin taivaalle!

        Onko kukaan muu nähnyt tuollaisia hyvin lyhytaikaisia, mutta erittäin kirkkaita välähdyksiä ja onko mitään luonnollista mahdollista selitystä joka voisi tuollaiset välähdykset selittää?


      • "myöhemmin"
        myöhemmin kirjoitti:

        kunhan olen ottanut yhteyttä erääseen ystävääni ja varmistan häneltä kirjoittamani tekstin niin että se on hänen mielestäänkin sellainen miten se tapahtui ja jos jotakin täytyy lisätä tai tarkentaa.

        Kerron nyt mitä tapahtui viime viikon tiistaina.

        Istuin aamulla puoli kahdeksan maissa tietokoneella tarkistamassa postejani, omassa asunnossani jossa oli kaihtimet vielä suljettuina. Aurinko tulee talon takaa siihen aikaan mutta kaihtimet oli suljettu vielä edelliseltä yöltä. Yhtäkkiä huomasin kuinka välähti, hyvin kirkkaasti. Ajattelin ensin että nyt aivot tekevät tepposet ja näen jotain näkyjä vielä unimielissäni. Tuo välähdys toistui vielä kolme kertaa ja noin vajaan puolen minuutin välein. Olin ihan varma että nyt aivot sekoilevat koska se välähdys oli niin lyhytaikainen etten tajunnut lainkaan mistä suunnalta se edes tuli vaikka olin itse kaihtimia kohden! Sitten huomasin kun siinä päätä pyörittelin että välähdys tuli ikkunan takaa, koska sälekaihtimien välistä jossa nauhat kulkevat, tuli todella järkyttävän kirkas valo joka heitti valopistejonot asunnossani oleville pinnoille. Valopistejonot olivat yhtä yhdensuuntaisia kuin auringon heittämät valopistejonot! Iltaisin kun ilta-aurinko paistaa kaihtimien läpi, sävy on keltainen. Nyt sävy oli puhtaan valkoinen ja kun aurinko aiheuttaa suhteellisen pehmeän ympyrän, tuo kirkas valo heitti hyvin tarkkarajaisen valonpisteen jokaisesta aukosta joista "päivä paistoi läpi". Kun huomasin mihin valo heijastui katsoin siihen suuntaan ja odotin välähtäisikö vielä listää. Välähdys heijastui vielä kahdesti ja välähdys oli paljon kirkkaampi kuin salamavalo tai esimerkiksi strobo.

        Avasin kaihtimet ja katsoin ulos yrittäen päätellä välähdyksen paljastamasta suunnasta mistä se olisi voinut näkyä. Ulkona ei näkynyt ketään ihmistä siihen aikaan ja kun mittailin suuntaa mistä välähdys voisi lähteä, ainoa suunta oli vastapäisen talon katolla huomattavasti korkeammalla kuin talon katto näkyy. Vastapäinen talo on matalampi kuin minun asuntoni, joten vastapäisestä talosta ei näe asuntoni sisään ellei sitten seiso ikkunan edessä.

        Minkäänlaista salaman jyrinää ei kuulunut ja olisi se ollut melko mahdotontakin kun pihalla oli lähes pilvetön taivas vain muutamia pilvenhahtuvia siellä täällä. Yritin tarkastella ulkona näkyviä sähköjohtoja ja kaappeja jos välähdys olisi tullut esimerkiksi jostain sähkökaapin räjähtämisestä tms. Sillä suunnalla ei ollut minkäänlaista johtoa ja joka tapauksessa ne olisivat olleet niin matalalla ettei valo olisi heijastunut asunnossani niin alas.

        Yritin miettiä kaikenlaisia vaihtoehtoja joka olisi selittänyt vastapäisen katon yläpuolelta tulevaa niin kirkasta välähdystä joka voittaa auringonkin, mutta en ole keksinyt minkäänlaista selitystä. Sähkökaappi olisi pamahtanut vain kerran. Hitsaaja olisi tietysti näkynyt myöhemminkin ja hitsarin heijastama valo olisi kestänyt huomattavasti pidempään kuin nuo välähdykset, mutta missä hitsaaja olisi hitsannut? Taivaallako? Jos joku halusi ottaa kuvia asunnostani, hänen on täytynyt olla jonkun nosturin korissa ja sellaista nosturia ei paikalla näkynyt, eikä nosturi olisi ehtinyt pakenemaan niin nopeasti talon taakse. Lisäksi valokuvaajalla on täytynyt olla hyvin voimakas salamavalo ja kuka valokuvaaja käyttäisi salamaa kun taivaalla on kirkas aamuaurinko?

        "ufoin" selitys on sellainen että joku naapureistani on abduktoitu ja ufoalus on väläyttänyt vahingossa minunkin asuntoon, mutta mistä sen tietää. Minulla ei ole minkäänlaista selitystä tapahtumalle.

        Mutta ei tässä vielä kaikki. Yritin etsiä viime uudenvuoden iltana kirjoittamaani havaintoa tältä palstalta josta kirjoitin tarkan kuvauksen. Kuitenkin kun silloin katselin ikkunasta ulos ihaillen räjähdyksiä huomasin viisi tai kuusi hyvin lyhytaikaista ja kirkasta välähdystä pimeää taivasta vasten. Ne eivät olleet räjähdyksiä koska yleensä taivaalle ammuttuja raketteja edeltää selkeä pyrstö joka nousee maasta ja sitten välähtää. Nuo välähdykset olivat jälleen huomattavasti lyhytaikaisempia kuin rakettien räjähdykset ja niiden sijainti pysyi paikallaan taivaalla noin kaksi, kolme kertaa korkeammalla kuin raketit joita horisontissa ammuttiin taivaalle!

        Onko kukaan muu nähnyt tuollaisia hyvin lyhytaikaisia, mutta erittäin kirkkaita välähdyksiä ja onko mitään luonnollista mahdollista selitystä joka voisi tuollaiset välähdykset selittää?

        Nostan tämän koska haluaisin kuulla muiden mahdollisia kokemuksia tuollaisista välähdyksistä joille ei ole löytynyt selityksiä.

        Palaan aiempaan kokemukseeni viikonloppuna kun saan tavattuani ystäväni ja näytettyä printit hänelle.


    • on varmasti

      huomattavasti enemmän ufoja maailmassa kuin aikuisille ihmisille. Tämä oli skeptinen kommentti.

      • ........

        niitä puupäitä joille ei koskaan tapahdu mitään ja jotka eivät koskaan ole kokeneet oikeastaan mitään. He ovat säälittäviä ja kateellisia niille jotka ovat herkempiä ja purkavat tuntemuksiaan sitten täällä. Tämä oli vain toteamus.


      • tunnen paljon
        ........ kirjoitti:

        niitä puupäitä joille ei koskaan tapahdu mitään ja jotka eivät koskaan ole kokeneet oikeastaan mitään. He ovat säälittäviä ja kateellisia niille jotka ovat herkempiä ja purkavat tuntemuksiaan sitten täällä. Tämä oli vain toteamus.

        herkkäuskoisia idiootteja, jotka uskovat melkeinpä mitä vain ilman minkäänlaista kriittistä, skeptistä silmää. Ja jos heidän usein tylsiä ja junttimaisia uskomuksiaan skeptisesti analysoi he suuttuvat. Skeptikolle järki ei anna periksi, jotta voisi vain heittäytyä sokean irrationaalisen uskon varaan, vaikka olisi kuinka herkkä ja mielikuvitusrikas itsekin. " Lapsilla on vilkas mielikuvitus ja aikuisiin verrattuna vähän tietoa maailmasta. Mielikuvitusystäviäkin esiintyy.

        "Kateellisia". Minulle tuo tunne on täysin vieras, ehkä jopa liiankin vieras. Ylemmyydentunnetta vastaan täytyy näissä jutuissa kamppailla kyllä kovastikin.


      • Delusions
        ........ kirjoitti:

        niitä puupäitä joille ei koskaan tapahdu mitään ja jotka eivät koskaan ole kokeneet oikeastaan mitään. He ovat säälittäviä ja kateellisia niille jotka ovat herkempiä ja purkavat tuntemuksiaan sitten täällä. Tämä oli vain toteamus.

        On turha syyttää kaveria siitä että tämä puhuu totta. Olen itsekin nähnyt alle kouluikäisenä paljonkin kaikenlaista, mutta mikään siitä ei ollut totta. Hyvin vakuuttavaa ja todentuntuista, muttei silti totta. Kokemukset sijoittuivat aina hetkiin, jolloin olin jo sängyssä. Herännyt unesta, luullut olevani kokoajan hereillä tms. Näin usein mm. aaveita, vainajia, eläviä nukkeja yms. mutta ne kuitenkin olivat sen verran epärealistisia, etteivät ne voineet olla totta. Lähinnä jalostuneita versioita siitä, mitä näkee ohjelmissa, piirretyissä jne. Muistan silti jokaikisen tapauksen, ja edelleen, lähempänä 30 ikävuotta, pelkään mm. pimeää.

        Lapsen mielikuvitus on vahva, ja kokemukset itsessään ovat vielä vahvempia keskenkasvuiselle. Siksi mitään mitä näkee lapsena, ei tule uskoa suoraltakäsin. Ei sillä etteikö lapsen sanomisella olisi minkäänlaista todistusarvoa, mutta todennäköisyydet puhuvat asiaa vastaan.


      • tunnen paljon
        Delusions kirjoitti:

        On turha syyttää kaveria siitä että tämä puhuu totta. Olen itsekin nähnyt alle kouluikäisenä paljonkin kaikenlaista, mutta mikään siitä ei ollut totta. Hyvin vakuuttavaa ja todentuntuista, muttei silti totta. Kokemukset sijoittuivat aina hetkiin, jolloin olin jo sängyssä. Herännyt unesta, luullut olevani kokoajan hereillä tms. Näin usein mm. aaveita, vainajia, eläviä nukkeja yms. mutta ne kuitenkin olivat sen verran epärealistisia, etteivät ne voineet olla totta. Lähinnä jalostuneita versioita siitä, mitä näkee ohjelmissa, piirretyissä jne. Muistan silti jokaikisen tapauksen, ja edelleen, lähempänä 30 ikävuotta, pelkään mm. pimeää.

        Lapsen mielikuvitus on vahva, ja kokemukset itsessään ovat vielä vahvempia keskenkasvuiselle. Siksi mitään mitä näkee lapsena, ei tule uskoa suoraltakäsin. Ei sillä etteikö lapsen sanomisella olisi minkäänlaista todistusarvoa, mutta todennäköisyydet puhuvat asiaa vastaan.

        ..minä sen uskon, että hän puhuu totta. Tarkoitin kokemuksen tulkintaa, joka mitä todennäköisimmin on väärä. Vastaavanlaiset kummajaiset, joista kerroit ovat myös omasta lapsuudestani tuttuja.


    • "Valopallot"

      Ovat elävien ihmisten henkiruumiita, sieluja, jotka voivat vaeltaa ja palata jälleen
      liharuumiiseensa. Niillä on kaikki aistit, kuulevat ja näkevät ja poistuvat heti, jos huomaavat, että heidät on huomattu. Olet herkkä ja voit heitä nähdä.
      Voit ehkä itsekin "vaeltaa" henkiohjaajan mukana. Tiedän tämän menevän puupäiden hilseen yli, mutta heitä voi vain sääliä. Heidän commenttinsa eivät ole reagoimisen arvoisia. Tiedän mistä puhun ilmiö on minulle tuttu, monipuolisten kokemusten kautta.

      • 6-70 luvulta

        Muistaakseni Kouvolasta, joku "Partaharju tai sinnepäin, joka oli spesialisti noiss-kaukomatkoissa. Lenteli tutkimassa terveydentiloja jne.


      • ei nyt ollut

        mikään epämuodostunut valopallo.

        Lue tarkemmin niin ehkä opit jotakin.

        Sitten ihan vinkkinä tulevaisuutta varten. Täällä suomessa me käytämme K:n tilalla K:ta, ei C:tä. C:n käyttäminen suomalaisessa sanassa ja tekstissä ei tee kirjoittajasta sivistyneen kuuloista, vaan täysin päinvastoin. Poikkeuksena tietenkin jotkin erisnimet ja erikoissanasto.


      • 6-70 luvulta kirjoitti:

        Muistaakseni Kouvolasta, joku "Partaharju tai sinnepäin, joka oli spesialisti noiss-kaukomatkoissa. Lenteli tutkimassa terveydentiloja jne.

        tehnyt joitakin helppotajuisia kirjoja.
        Mielenkiintoisia !


      • Jota riittää
        maagikko kirjoitti:

        tehnyt joitakin helppotajuisia kirjoja.
        Mielenkiintoisia !

        Enempi hömpähtävää.


    • Ufoyhteyksiä?

      Näin kerran unta, että makasin tai istuin jossakin ja aivan naamani edessä oli soikea pienehkö tv-ruutua muistuttava härveli metallisen varren päässä. Tunsin unessa, että se tarkkaili minua ja tiesi kaikki ajatukseni ja tuntemukseni. Uni oli hyvin lyhyt mutta vaikuttava. Pienenä lapsena näin todentuntuisen unen, että pihallamme oli oikein värikäs valaistu karuselli. Seuraavana päivänä kysyin veljeltäni (hän oli ollut kanssani unessa pihalla), että missä se karuselli on ja hän oli ihan ärtynyt, että mitä horiset. Muutama vuosi myöhemmin lapsena taas näin unta, että katsoin ikkunasta ja pihalle oli laskeutunut värikäs lentävävä lautanen.
      Aikuisena muutamia unia, että katson ikkunasta ulos ja taivaalla on ufo paikallaan tai useita ufoja, jotka lentävät. Kerran olin lentävän ufon sisällä unessa ja juttelin jonkun kanssa, mutta se uni oli valitettavasti vain lyhyt väläys. Muutama vuosi sitten kuulin, että vanhemmat sisarukseni ja äitini ovat ennen syntymääni lapsena nähneet pari kertaa kolme hopeanväristä esinettä lentävän pihan yli ja usein yöllä valoja (maaseudulla). Mutta he eivät halua puhua niistä mitään sen enempää "ettei mene pää sekaisin".

      • Mies21§§§

        Mulla ei ollut sen ikäisenä edes hajuakaan ufoista.. vuosia jälkeen sain tietää että muualla saattaa olla älyllisempää elämää. joten en ollut keksiny tuota tarinaa.. mikään kohta ei ole keksitty.


    • m.ahdollisesti

      pierun kuori se pallo?

    • wewantmore

      Tämäpä mielenkiintoinen ketju, sääli että jäänyt ajan jalkoihin.

    • aitolehto

      Koko tarina on puppua, sillä soikeita palloja ei ole olemassakaan.

      • Pamisevat pallot

        Pallo ei määrittele sitä onko se symmetrinen vai ei. Ilmapallojakin on kaiken muotoisia.

        Tarina on mielenkiintoinen sillä se on lähes identtinen kuvaus vastaavasta jonka minä kohtasin 2005, enkä ole nähnyt tätä kertomusta aiemmin. Minun tapauksessani se pallo tuli lisäksi kommunikoimaan.


    • ebbbn4

      Pielisellä http://fi.wikipedia.org/wiki/Pielinen Lieksan lähellä kävi 1980-luvulla yksi tapaus.
      Kaverini isoveli(r.i.p) ajeli bisnes-ystävänsä kanssa pikaveneellä, kun yhtäkkiä vene sammui ja veneen ympärillä tyyntyi.
      Heidän yläpuolelleen ilmestyi tummanpuhuva,,kuin pilvi, jossa risteili erivärisiä valoja.
      Kaverini veli karjaisi kuuluvasti; "Mitä saatanan juttuja noi on?!" .
      Sinä hetkenä pilvestä ne valot syöksyiväit kohti sammunutta venettä ja sen matkustajia, ja he molemmat menettivät tajuntansa.
      Herättyään he kelluivat pikaveneineen edelleen suht samassa kohdassa Pielistä, mutta kun he tarkastelivat kellojaan ne olivat pysähtyneet kello 15.00.
      He rantautuivat mökille(asuovat Helsingissä) ja tarkastivat mökin kellon ajan, silloin he huomasivat että aikaa oli kulunut lähes kolme tuntia(klo15.00-18.00) täysin pimennossa,,kello oli jo 18.00.

      Selvyyttä he eivät koskaan saaneet siitä mikä ilmiö oli.

      • hummmer

      • selittämätön juttu
        hummmer kirjoitti:

        Mielenkiintoinen juttu, tästä on kuullu juttua aikaisemminkin.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/8344010

        Kyse ei ole juuri tuosta mainitsemastasi tapauksesta, tästä ei tiedä monikaan,,ei ollut lehdissä tai missään,,no nyt tiedätte.

        Nämä kyseiset kaverukset(joista toinen kaverini isoveli), jotka eivät olleet ensinäkään verkoilla, vaan pikaveneellä hurjastelemassa,,, ja jotka eivät olleet absolutisteja, heillä oli menestyvä mainostoimisto siihen aikaan Helsingissä ja tämä kaverini isoveli vietti avioerosotkujensa keskellä leppoissaa kesäänsä Lieksassa mökillään.

        Tämä tarina on aivan tosi.
        Eivät he olleet humalassa tilanteessa, tunnen kyseisen perheen ja siksi tiedän varmasti etteivät puhuneet "omiaan".
        Kyse ei ollut ukkosesta tai mistään sellaisesta, hyvin outoa oli se, että Pielinen oli aivan tyyni veneen ympärillä, kun muualla näköpiirissä oli "epätasaisempaa"?
        Jokin voima aiheutti sen että vene sammui, tuli ns. 'blac out', jopa ranne-kellot pysähtyivät ja se että kumpikin menetti tajuntansa ja oli tajuttomana lähes sen 3 tuntia,, ainakin kellojen todistuksen mukaan, oli hyvin erikoista.

        Olisi mielenkiintoista tietää se, näkikö kukaan rannalta mitään erikoista?
        Havaitsiko joku jotain mahdollisista muista veneistä järvellä?(tosin sillä kulmalla, eli 'Läpysyn' lähistöllä ei liene kauheasti ruuhkaa siihen aikaan ollut?
        Mitään oireita tai outoja vaikutuksia ei heillä ilmennyt jälkikäteen.


    • suokaasukuutio

      Selvä suokaasupallo, aiheuttavat hallusinaattioita jos niitä hengittelee.

    • Ufoinvaasio

      Hiljaiselon jälkeen tuntuisi siltä, että aktiivisuus ufojen taholta on jälleen kasvanut.
      Vai olenko väärässä?

      • yksi syy???

        Nii-ih! Tekevätköhän noita ufohavaintoja eniten juuri sellaiset, jotka eivät osaa seistä tai istua suorassa. Ovat väärässä.


    • viestit viljapeltoon

      Jos nuo ohjelmoidut orbipallot ovat ulkoavaruudellisen tekniikan elektronisia tiedustelu- ja viestintäsondeja, täytyy todeta , että tuota tekniikkaa on monentasoista .
      Pellontallausviestinnästä alkaen.

      • eri varustein?

        noiden orbipallojen avullako hoidetaan myös ne anaalitutkimukset abduktioissa?


      • agronomi Akrenius
        eri varustein? kirjoitti:

        noiden orbipallojen avullako hoidetaan myös ne anaalitutkimukset abduktioissa?

        Anaalitutkimuksista minulla ei ole tietoa, mutta joidenkin karjansilpomistapauksien yhteydessä on ainakin todettu, että silpomisnäytteiden patologinen informaatio välitetään ulkoavaruudellisille karjanjalostusmaatiloille orbipallojen välityksellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3154
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2121
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1895
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe