Moi kaikki kuumeilijat! Ajatelin liittyä joukkoon, jonkun aikaa jo mielenkiinnolla lueskellut. Vuos sitten oon jättäny hormoaalisen ehkäisyn pois ja heinäkuun alussa päätettiin miehen kanssa jättää kondomiehkäisy pois periaattella lapsi on tervetullut, kun tulee. Mulla menossa kp 22/28-31(35), ja nyt pari pv jomotusta alavatsalla ja lievää kuvotusta. Niin, ja aivan hirvittävä väsy, koskaan aikasemmin oo tämmöstä ollu. Tavallisesti menkkakivut alkaa vasta samana päivänä ku menkat, eikä kierto ole ollut ikinä alle 28pv.. Ovis oli 31.7 ja sen kyllä tuntee selvästi. Peitto heilui ahkeraan ovisviikolla ja v-loppuna :)
Tiedän , että kun kuumeilee, kehittelee oireita..näin tapahtu aikasemmin, jos kortsuja hajoili..
Onko muilla plussanneilla ollut alkuun jomotusta/kipua alavatsalla?
Muita elokuulle plussaa toivovia?
Oisi ihan kiva tuntemuksia ja ajatuksia vaihtaa..
Muita, jotka odottelee elokuulle plussaa/menkkoja
72
7451
Vastaukset
- toista-haluava
Hyvä että tälläinen viestiketju aloitettiin, joudun siirtymään tuolta heinäkuun menkkoja odotellessa - ketjulta nyt tänne.
Yritämme mieheni kanssa toista lasta, tämä on toinen kierto. Heinäkuussa ne menkat sitten tulivatkin joita en odottanut :( Mutta nyt uusi yritys! Ovulaatio oli 4.8. ja vähän jännäilen onnistuiko hedelmöittyminen! Harrastimme 1. ja 2.8 seksiä, mieheni lähti 3.8. pienelle työmatkalle ja 4.8. oli ovulaatio.. Eilen (5.8.) hän palasi matkoiltaan ja peitto heilui silloinkin, toivoen että munasoluni olisi vielä hengissä. :) Saapis nyt nähdä oliko sitkeitä siittiöitä jotka olisi pari päivää jaksanu elää sisälläni vai kuinkas kävikään... Elokuun loppuun mennessä ellei kuukautisia näy teen testin. Kiertoni on aikaslailla sekaisin esikon syntymän jälkeen niin ei oikein siitä osaa laskea milloin kuukautisten pitäisi alkaa. Joskus on kierto vain 3 viikkoa, joskus 1,5 kk.. Epäsäännöllisistä kuukautisista epäsäännöllisin.- tiutiu
saada muitakin jännääjiä!
Päivät kuluu toosi hitaasti menkkoja odotellessa (tai sitä plussaa..) Meilläkään ei siis "yritystä" ole takana nimeksikään, eka kierto vasta. Mut oishan se kutkuttava ajatus jos heti tärppäis. Meidän suvussa vaan on lapset antaneet odottaa itseään. Me siis ensimmäistä toivoskellaan.
Siittiöt voi muuten elää jopa 7-10 pv naisen sisällä! Matkaahan ne munatorveenkin, jossa hedelmöittyminen tapahtuu, parikin päivää. Eli kuulostaa aika otolliselta.
palataan! - merita
tiutiu kirjoitti:
saada muitakin jännääjiä!
Päivät kuluu toosi hitaasti menkkoja odotellessa (tai sitä plussaa..) Meilläkään ei siis "yritystä" ole takana nimeksikään, eka kierto vasta. Mut oishan se kutkuttava ajatus jos heti tärppäis. Meidän suvussa vaan on lapset antaneet odottaa itseään. Me siis ensimmäistä toivoskellaan.
Siittiöt voi muuten elää jopa 7-10 pv naisen sisällä! Matkaahan ne munatorveenkin, jossa hedelmöittyminen tapahtuu, parikin päivää. Eli kuulostaa aika otolliselta.
palataan!mulla näin: otatin kierukan pois kesäkuun alussa, ekat luomumenkat tuli 24.7,eli ovulaation pitäisi olla 7-10.8(eli tänään peitto heiluu=)). tosin mulla oli kovat ovulaatio-oireet jo pari päivää sitten, munasarjat tuntuivat räjähtävän, lämpöilyä, pahaa oloa, hajut tuntuivat voimakkaina, kovaa väsymystä ja huimausta. heiluteltiin peitoja silloinkin ihan varmuuden vuoksi! nyt sitten jännätään tämän kuun 21.-25.pv.
mulla on jo kaksi lasta entuudestaan. ekaa yrittäessä pillereiden jätöstä kului 4kk, kun huomasin olevani raskaana(menkkoja ei tullut koko aikana) ja toisen kohdalla en syönyt ehkäisyä, sillä imetin ensimmäistä, eikä menkkoja tullut. niinpä vaan olin jossain välissä saanut pullan uuniin=).nyt olisi siis kolmonen toiveissa..voi jospa.........
- kupu26
..tuolta heinäkuun odottelijoista tänne elokuun puolelle. Ovis on viikonlopun aikaan tai alkuviikosta (8.8 ...11.8)! Jännää! Toivon niin plussaa! Loppukuusta tietää sitten tuloksen!
Kiva käydä täällä lukemassa muiden kuulumisia, ja kaikille onnea harjoituksiin ;) - pikkunen kakkonen :)
Täällä menossa nyt kp 31/28-30 ;) Mulla ollut rintojen arkuutta ja muutama päivä sitten tuli veren ja valkovuodon sekainen pieni tuhru pikkareihin, oiskohan kenties kiinnittymisestä jos asiat niin onnellisesti ovat että meille kakkonen olisi tulossa :) Viime kuussa alettiin oikein "tosissaan" yrittämään.
- 3mami
Ihanaa et viestiketju aloitettiin :). Joo jännitystä täälläkin. Pitkään ollaan puhuttu neljännestä lapsesta ja nyt sitten kokeiltiin tärppääkö. Ovis oli 29.7 ja sen jälkeen ollu vihlontaa ja hiukan paineen tuntua alavatsassa. Rinnat myös himpun verran arat. Ostin tänään testin valmiiks ( sen digitaalisen jonka pitäisi pystyä näyttämään jo 4pv ennen menkkojen alkua).
Outoa mulla et edellisistä lapsista ei oo keneltäkään ollu tällaisia oireita jo ennen menkkoja. Saas siis nähdä mitä tää oikein on. Toivottavasti kuitenkin oikeita raskausoireita eikä mitään kohdunulkoisen :(
Ollaan "kuumalla linjalla" jännäämässä yhdessä :)
Tsemppiä plussiin!!- snooby82
Kovasti toivon ettei menkat tulis (17 pv olis tulossa jos tulee). Eka yritys tosin, mut inssillä klinikalla :)
Vähän on ällötystä nyt, mut järkeistän sen vaan elimistön tepposeks. Ainakin vielä. Inssi oli viime maanantaina, eli testitkään ei näyttäis mitää :(.
Jännittää :) - tiutiu
snooby82 kirjoitti:
Kovasti toivon ettei menkat tulis (17 pv olis tulossa jos tulee). Eka yritys tosin, mut inssillä klinikalla :)
Vähän on ällötystä nyt, mut järkeistän sen vaan elimistön tepposeks. Ainakin vielä. Inssi oli viime maanantaina, eli testitkään ei näyttäis mitää :(.
Jännittää :)Mulla on ollu ällötystä pari päivää ihan kunnolla, tosiaan aikasemmin ku kirjottelin ni tämmöstä ei oo ollu.. Alavatsalla nipistelyä ja jomotusta tosiaa.. Elimistön temppuilua kaiketi. Jotenki on semmonen olo et ei tärpänny.. Menkkojen pitäs alkaa 14-17pv. Ei malttais odottaa, et voi testaa!
Plussaonnea kaikille. - Chici
tiutiu kirjoitti:
Mulla on ollu ällötystä pari päivää ihan kunnolla, tosiaan aikasemmin ku kirjottelin ni tämmöstä ei oo ollu.. Alavatsalla nipistelyä ja jomotusta tosiaa.. Elimistön temppuilua kaiketi. Jotenki on semmonen olo et ei tärpänny.. Menkkojen pitäs alkaa 14-17pv. Ei malttais odottaa, et voi testaa!
Plussaonnea kaikille.Täälläkin yksi kuumeilija!
Ittellä niska ihan helvetin kipeenä, viimeyönä(la-su välisenä) heräsin kun oli niin kipee, siinä joskus kolmen aikaa. Ei sitten meinannut enään uni tulla, mutta kyllä se sitten neljän-puol viiden aikaan suvaitsi tulla. No sitten heräsin siihen kun äijä lähti töihin, sekin yöllä herännyt siihen kun yöllä hiippailin pitkin kämppää.
Selkäkin ollut kipeenä, rinnoista nyt puhumattakaan. Aamulla yökkäilin pari kertaa kun pesin hampaita, sitten yökkäsin kun join aamuteetä. Ruoka ei maistu, uni ei tuu vaikka väsyttää. Niska ja selkä on ihan helvetin kipeenä koko ajan! Alavatsa kanssa ilmottaa, että on olemassa. Huh, ja sitten on ihan kauheen kuuma ja kylmä vuorotellen.
noo.. joko on sitten ihan max. menkkakivut, tai jotain muuta. Menkat kyllä jo hieman myöhässä... (joo, mulla on omituinen kiero :) ) No ylihuomenna testaillaan ja katsellaan mitä näyttää. Ei malttas oottaa, että pääsee testailee.
Chici
- pikku kakkonen :)
Tänään aamulla sitten tein ensimmäisen raskaustestin ja positiivinen se oli!!! :) Aivan uskomatonta oli, pistin kännykän ajastimen päälle ja vilaisin testiä ennen kun olin vessasta poistumassa niin toinen viivahan olikin ehtinyt jo tulla! Toivotaan vaan että kaikki nyt sitten on hyvin eikä mitään vastoinkäymisiä tulisi :)
- tiutiu
Onnea plussasta ja pikkukakkosesta!
- Chici
Hei!
tultiin miehen kanssa äskön kaupasta, ja voi kun *tutti olla oikeesti mukana, oisin voinut jäädä nukkumaan mutta kun ei. Ensin *tutti kun autossa oli niin kuuma, sitten *tutti kun kaupassa ei ollut kaikkee mitä haluttii. Sitten siellä oli kauheet jonot, okei, ei niin kauheet, mutta kuitenkin! Sitten oli taas automatka edessä takasin kotiin, sitten ärsytti kun meidän edessä meni polkupyörällä joku älykääpiö, tien toisella puolella ois ollut pyörätie, niin ei tää pyöräili autotiellä, ja tietenkin meidän edessä!
Sitten tultiin kotiin, ja toi mussukka, rupes haisemaan(pieremään) Niin, että rupesin yökkäilemään. Sitten rupes ärsyttämään, se kun se rupes tivaamaan: Mitä teet, mitä teet, mitä kirjotat, mitä teet! ARGH!!!
Johtuu varmaan vaan vähäsistä yöunista, tai hormoneista, tai ehkä molemmista. Ärsytys on todellakin pinnassa, samoin kuin *tutus. Jossei tuossa nyt ole tarpeeksi *tumisen aihetta, niin sitten toi on ruennut jankkaamaan, että mennään sitten yhdessä piikillä, tehdään yhdessä abortti, jos olet raskaana. Tällä hetkellä tuo luupää ottaa niin pattiin, ettei mitään rajaa.
Onneks pääsee kirjottamaan tunteitaan vähän ulos niin helpottaa, ärsyttääkö ketään yhtä paljon, tai edes vähän?!
Chici
- ella-72
Meillä mies lähti työmatkalle, mutta palaa keskiviikkona. Ovulaatio olis 13 pv eli tostaina ja siitä pari päivää eteenpäin -kierto kun pikkasen vaihtelee. Olen luvannut odottaa vähissä vaatteissa, kun mies saapuu myöhään kotiin:)
Toivotaan, että tärppää vaikka meneekin ajoitus hieman "viimetinkaan"
Aikaisemmat tärpänneet heti, mutta tulleet sitten keskenmenoina pois :(- snooby82
Onnea pikkukakkoselle plussasta :)
Täällä on just nyt kauhee olo, töissä olen ja istuminen on jotain kauheeta :( tuntuu et ei vaan voi istua...housut painaa ja sit hetken päästä ällöttää taas....
Jotenkin en vaan jaksa toisaalta uskoa et ekasta osuis :( mut, katsellaan...vähän yli viikon päästähän sen näkee :)
Tsemppiä kaikille :) - merita
snooby82 kirjoitti:
Onnea pikkukakkoselle plussasta :)
Täällä on just nyt kauhee olo, töissä olen ja istuminen on jotain kauheeta :( tuntuu et ei vaan voi istua...housut painaa ja sit hetken päästä ällöttää taas....
Jotenkin en vaan jaksa toisaalta uskoa et ekasta osuis :( mut, katsellaan...vähän yli viikon päästähän sen näkee :)
Tsemppiä kaikille :)mulla myös outo olo. vatsa on pingottunut ja juilii, kahvi ei maistu( yleensä olen kahvisieppo) ja huono olo vaivaa ajoittain. ovis oli viime ke/to. testaillaan sitten parin vkon päästä.
- 04äiti08
Täällä myös yksi kuumeilija liittyy joukkoon :)
Meillä on jo kaksi lasta poika 4v ja tyttö 9kk.. Tyttö antoi odottaa itseään 2vuotta :/ joten siksi olemme nyt hyvissä ajoin "liikenteessä" tämän pikkukolmosen kanssa ;) - 3mami
Kp28/28 tänään ja aamulla sain plussan :)
Onnea muillekin plussanneille ja onnea muille yrityksiin.
Itse olen nyt ihan pää pyörällä :)- plussasta
Itse täälä alotettiin eilen yrityspuuhat. Testin saa sitten tehdä huvilakaudenpäättäjäisiksi...
- tiutiu
plussasta kirjoitti:
Itse täälä alotettiin eilen yrityspuuhat. Testin saa sitten tehdä huvilakaudenpäättäjäisiksi...
Onnittelut plussaajille!
Mulla kp 28/28-32.. Paha/kuvottava olo olo ollut kohta viikon, en tiiä mistä johtuu. En kyllä uskalla vielä testailla, on jotenki semmonen olo, että menkat alkaa kuiteski. Eihän tämä ole vasta kuin ensimmäinen kierto, kun "kunnolla yritetään". Jännittää jokatapauksessa! - HennaAnnika
tiutiu kirjoitti:
Onnittelut plussaajille!
Mulla kp 28/28-32.. Paha/kuvottava olo olo ollut kohta viikon, en tiiä mistä johtuu. En kyllä uskalla vielä testailla, on jotenki semmonen olo, että menkat alkaa kuiteski. Eihän tämä ole vasta kuin ensimmäinen kierto, kun "kunnolla yritetään". Jännittää jokatapauksessa!Plussasin 2 päivää sitten, 5 minuutin testi ja ennen kuinehdin saada sen edes käsistäni pois ilmestyi siihen erittäin kirkas viiva! Esikoista siis odotellaan ja fiilis on onnellinen mutta sekava :)
Oireina oli menkkojen myöhässäolon lisäksi rintojen arkuus, ja pahoinvointisuus etenkin iltaisin (kerran jouduin oksentamaan) sekä se että ajatus kahvin tai alkoholin juomisesta sai oloni vieläkin huonovointisemmaksi. - yritetään
tiutiu kirjoitti:
Onnittelut plussaajille!
Mulla kp 28/28-32.. Paha/kuvottava olo olo ollut kohta viikon, en tiiä mistä johtuu. En kyllä uskalla vielä testailla, on jotenki semmonen olo, että menkat alkaa kuiteski. Eihän tämä ole vasta kuin ensimmäinen kierto, kun "kunnolla yritetään". Jännittää jokatapauksessa!kanssa lasta, kp21/29. Kolmas kierto kierrukan poiston jälkeen. Jotenkin sitä odottaa että alkais odottamaan, mut nyt ei viitsi haaveilla kun sit pettyy, jos taas menkat alkaa.
Viime kuussa olin varma että olen raskaana, kauheet oireet, mut sieltä ne menkat tuli. Nytkin tuntuu oudolta, nipistelee mahaa, ällöttää jotkin hajut, mut ehkä ne on oireita tulevista menkoista.
Mulla on 2lasta ja miehelläni kaksi lasta, mutta yhteinen olisi erittäin tervetullut.
- snooby82
on tilanne se, että eilen ovistestiin tuli plussa. Tänään ollut pahempi pahoinvointi kun aikasemmin, melkein piti käydä jo halaileen 8-/ Kyllä pistää jännäilee nää loppu päivät :P
Onnea kaikille plussanneille ja plussatuulia lopuille :)- Chici
Täällä plussattiin eilen, ja onnellinen olen! Samoin kuin ukko, eilen tekstaili töistä, ja selitteli kaikkee vauvoista. Tainnut sekin saada vauvakuumeen. Mutta, mä siirryn nyt tonne odotus-puolelle. Toivottavasti muutkin saa pian plussia!
Chici - kolmas kerta
Chici kirjoitti:
Täällä plussattiin eilen, ja onnellinen olen! Samoin kuin ukko, eilen tekstaili töistä, ja selitteli kaikkee vauvoista. Tainnut sekin saada vauvakuumeen. Mutta, mä siirryn nyt tonne odotus-puolelle. Toivottavasti muutkin saa pian plussia!
ChiciPakko laittaa tänne, kun ei voi kellekään puhua ; -) paitsi miehelle tietty. Kp 23/29 ja Tein eilen päivällä testin selvällä haamulla (oli punertavaa väriä). Odotan viikonloppuun ja teen uudestaan aamulla, josko tulisi selkeämpi plussa.
Oireina ollut ihan tajuton väsymys, hikoilu (etenkin öisin), melko kovat alavatsakivut, pikkuisen yököttää myös hajut. Lämmöt koholla normaalilämpöön verrattuna. Ollaan yritetty vauvaa jo 9 kuukautta ja ikää 38. Ehdin varata jo lapsettomuustutkimuksiin ajan... Takana yksi alkuraskauden keskenmeno kesäkuussa eli ihan hissuksiin ennenkuin varmistuu ja tila on pysyvä. Vauva olisi minulle kolmas mutta miehelle ensimmäinen.
Olo on ihan tulisilla hiilillä, mutta pianhan tämä selkiää. Toivottavasti pikkuinen sitten pysyy matkassa loppuun asti. Toinen raskaus alkoi muuten 6 vuotta sitten kanssa haamulla. - snooby82
kolmas kerta kirjoitti:
Pakko laittaa tänne, kun ei voi kellekään puhua ; -) paitsi miehelle tietty. Kp 23/29 ja Tein eilen päivällä testin selvällä haamulla (oli punertavaa väriä). Odotan viikonloppuun ja teen uudestaan aamulla, josko tulisi selkeämpi plussa.
Oireina ollut ihan tajuton väsymys, hikoilu (etenkin öisin), melko kovat alavatsakivut, pikkuisen yököttää myös hajut. Lämmöt koholla normaalilämpöön verrattuna. Ollaan yritetty vauvaa jo 9 kuukautta ja ikää 38. Ehdin varata jo lapsettomuustutkimuksiin ajan... Takana yksi alkuraskauden keskenmeno kesäkuussa eli ihan hissuksiin ennenkuin varmistuu ja tila on pysyvä. Vauva olisi minulle kolmas mutta miehelle ensimmäinen.
Olo on ihan tulisilla hiilillä, mutta pianhan tämä selkiää. Toivottavasti pikkuinen sitten pysyy matkassa loppuun asti. Toinen raskaus alkoi muuten 6 vuotta sitten kanssa haamulla.Oletko varma, ettet raskautunut jo edellisessä kierrossa :)? Jotenkin hieman kuulostaa oudolta, että näyttää plussaa vaikka just vasta kiinnittynyt. Mut ehkä mä olenkin vaan tietämätön vaikka koittanut lukea jonkin verran raskaudesta viime aikoina. *olankohautus*
Onnea paljon plussasta :)
Täällä vielä odotellaan, eihän tässä mikään kiire ole. Eikä voikaan olla, muuten tulee ylläri ylös...mut ens viikolla sit tietää :)
- ella-72
Olisi kiva seurata tulevien äitien kirjoituksia, mutta kaikilla ei ole nimimerkkiä. Nyt on vaikea seurata, kuka kirjoittaa ja mitä.
Jos vaikka kävisi niin hyvä tuuri, että kaikki plussais (vaikka tiedän, että niin ei tule valitettavasti tapahtumaan), niin olisi jatkossa aivan ihana pitää yhteyttä raskauden aikanakin!!
Tehtää omat nimimerkit, please :)- mustikka75
Kävinkin samantien rekisteröitymässä. Olen jo muutaman kuukauden näitä palstoja ahkerasti seurannut, vähemmän kommentoinut. Eli mustikka75 ilmoittautuu kuumeilijaksi.
Yritystä takana: 3.5 kk
Nyt kp: 9/27
Sijainti: Varsinais-Suomi
Ihana lukea noita plussa uutisia :-) jotenkin sitä itsellekin herää usko, että kyllä se vielä itselläkin onnistuu. - tiutiu
mustikka75 kirjoitti:
Kävinkin samantien rekisteröitymässä. Olen jo muutaman kuukauden näitä palstoja ahkerasti seurannut, vähemmän kommentoinut. Eli mustikka75 ilmoittautuu kuumeilijaksi.
Yritystä takana: 3.5 kk
Nyt kp: 9/27
Sijainti: Varsinais-Suomi
Ihana lukea noita plussa uutisia :-) jotenkin sitä itsellekin herää usko, että kyllä se vielä itselläkin onnistuu.aika jännä, oon pystynyt samalla nimimerkillä kirjottaan ku alotin tän ketjun. Olen siis 26-vuotias ja pk-seudulta :)
Mulla menossa kp 30/28-33. Tein aamulla testin ja negaa näytti, en vaan malttanut odottaa. Nyt en kyl aio v-loppuna testailla.. Kuvottaa edelleen aikalailla 24/7 ja sit viel jotku hajut ällöttää ihan hirveesti..
Kirjoitelllaan! - Hege0609
Laitoin myös nimimerkin, eli olen se jolla kolmas kierto menossa. Lapsia on kaksi ja miehellä kaksi, mut yhteinen on haaveissa.
Toivon kovin, ettei ensi viikolla menkat ala. Koko viikon on mahaa oudosti juilinut, mutta niin se teki myös kun edelliset menkat alkoi.
Ei suuria toiveita, ettei taas kova pettymys. - kolmas kerta
Hege0609 kirjoitti:
Laitoin myös nimimerkin, eli olen se jolla kolmas kierto menossa. Lapsia on kaksi ja miehellä kaksi, mut yhteinen on haaveissa.
Toivon kovin, ettei ensi viikolla menkat ala. Koko viikon on mahaa oudosti juilinut, mutta niin se teki myös kun edelliset menkat alkoi.
Ei suuria toiveita, ettei taas kova pettymys.Joo, olin aikaisemmin laittanut väärinpäin nuo kierron luvut eli oli 29/23 ja nyt about 32/23. Plussasin eilen = ). Tosin en ole ihan 100% varma noista edellisistä menkoista, koska olivat. Ne oli nimittäin ihmeen niukat ja unohdin merkata ylös. Viikko on kuitenkin tiedossa.
Odottavalla mielellä. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa. Maha on nyt tosi turvoksissa hormoneista kait ja olen tosi, tosi väsynyt. Viimeiset yöt on mennyt vessassa pissalla juostessa unien kesken. Hikoilukohtaukset tulee ja menee. Edellisissä raskauksissa hikoilua ei ollut ja rinnat oli kipeät, mitä taas nyt ei ole. No, jokainen on omanlaisensa. Vatsaa nipistelee, mikä kai on normaalia??
Siirryn odotus palstalle ja toivottelen plussatuulia kaikille! Aion käydä yksityisessä ultrassa parin viikon päästä tarkistamassa, että alkio löytyy oikeasta paikasta. Tällä hetkellä jänskättää, pelottaa ja toisaalta on kovin onnellinen olo. Tuleva isi on iloinen myös. Mukavaa syksyä kanssakulkijoille! - snooby82
kolmas kerta kirjoitti:
Joo, olin aikaisemmin laittanut väärinpäin nuo kierron luvut eli oli 29/23 ja nyt about 32/23. Plussasin eilen = ). Tosin en ole ihan 100% varma noista edellisistä menkoista, koska olivat. Ne oli nimittäin ihmeen niukat ja unohdin merkata ylös. Viikko on kuitenkin tiedossa.
Odottavalla mielellä. Toivotaan, että pikkuinen pysyy matkassa. Maha on nyt tosi turvoksissa hormoneista kait ja olen tosi, tosi väsynyt. Viimeiset yöt on mennyt vessassa pissalla juostessa unien kesken. Hikoilukohtaukset tulee ja menee. Edellisissä raskauksissa hikoilua ei ollut ja rinnat oli kipeät, mitä taas nyt ei ole. No, jokainen on omanlaisensa. Vatsaa nipistelee, mikä kai on normaalia??
Siirryn odotus palstalle ja toivottelen plussatuulia kaikille! Aion käydä yksityisessä ultrassa parin viikon päästä tarkistamassa, että alkio löytyy oikeasta paikasta. Tällä hetkellä jänskättää, pelottaa ja toisaalta on kovin onnellinen olo. Tuleva isi on iloinen myös. Mukavaa syksyä kanssakulkijoille!No sehän selittääkin kaiken =)
Täällä alkoi menkat, kp 29/29-31. Nyt sitten vain odotellaan pari viikkoa, että pääsee uudestaan yrittämään :)
Muille paljon plussatuulia ja tarranauhaa =)
- rewoijg
Plussa tuli ja huhtikuussa pitäis sitten olla l.a.:)
- Ninnaliinuska
Heinäkuussa päätettiin että nyt saisi seuraava tulla. Ovulaatio oli 8.8. ja nyt pitäisi jaksaa odottaa lauantaihin, alkaako ne menkat vai ei. Saadaankohan sitä pikkusisarus meitin 1,5v. tyttärelle ja vielä niin hyvällä tuurilla, että heti ensi yrittämällä kuten esikoinenkin.
- kuumeilija
Mulla pitäis kans alkaa menkat launtaina, toivottavasti ei ala :) Niin haluisin että olis tärpänny!
- Jassu81
kuumeilija kirjoitti:
Mulla pitäis kans alkaa menkat launtaina, toivottavasti ei ala :) Niin haluisin että olis tärpänny!
Meillä odotellaan myös ovulaatiota. Pitäis olla ens vkonloppuna, lauantaina. Jännittää kovasti... 2kk sitten meni edellinen odotus kesken. Suru on yhä suuri. Toivottavasti tällä kertaa mekin onnistuttais :)
- tiutiu
Jassu81 kirjoitti:
Meillä odotellaan myös ovulaatiota. Pitäis olla ens vkonloppuna, lauantaina. Jännittää kovasti... 2kk sitten meni edellinen odotus kesken. Suru on yhä suuri. Toivottavasti tällä kertaa mekin onnistuttais :)
Plääh, menkat alko kp31/28.. Ens kuussa sit uudestaan.. Plussatuulia kaikillle!
- merita
Jassu81 kirjoitti:
nyt siis kp 27 eli viimeistään vkonloppuna pitäisi alkaa menkat...alaselkää ja alavatsaa on juilinut oikein makoisasti, rinnat kipeinä, kiukkua, huonoa oloa iltaisin,pääkipua....tätä on jatkunut reilu viikon. saas nyt nähdä miten käy. toivottavasti pääsen testailemaan ens viikolla.
plussatuulia kaikille! - Hege0609
merita kirjoitti:
nyt siis kp 27 eli viimeistään vkonloppuna pitäisi alkaa menkat...alaselkää ja alavatsaa on juilinut oikein makoisasti, rinnat kipeinä, kiukkua, huonoa oloa iltaisin,pääkipua....tätä on jatkunut reilu viikon. saas nyt nähdä miten käy. toivottavasti pääsen testailemaan ens viikolla.
plussatuulia kaikille!Mulla tänään kp26/29. Outo olo, väsy, vilu, nuha ja nyt tuli viel hiivatulehdus. Tein kuitenkin tänään testin, ja tuli haamu (mut selkeä) viiva. Ostin toisenkin testin, jonka sit teen viikonloppuna.
Jotenkin en vain vielä usko, että raskaus olisi alkanut, todella epätodellinen olo. - snooby82
Hege0609 kirjoitti:
Mulla tänään kp26/29. Outo olo, väsy, vilu, nuha ja nyt tuli viel hiivatulehdus. Tein kuitenkin tänään testin, ja tuli haamu (mut selkeä) viiva. Ostin toisenkin testin, jonka sit teen viikonloppuna.
Jotenkin en vain vielä usko, että raskaus olisi alkanut, todella epätodellinen olo.Nyt ihmetyttää :o Menkat loppu !!
Ei o koskaa loppunu näin nopeesti...ja menkat oli aika..hmm..limaiset :O ja oli kyl oikeestaan niukemmat...
Mitä hitsiä!?!? - --anzu--
Hege0609 kirjoitti:
Mulla tänään kp26/29. Outo olo, väsy, vilu, nuha ja nyt tuli viel hiivatulehdus. Tein kuitenkin tänään testin, ja tuli haamu (mut selkeä) viiva. Ostin toisenkin testin, jonka sit teen viikonloppuna.
Jotenkin en vain vielä usko, että raskaus olisi alkanut, todella epätodellinen olo.Täällä on menossa kp 28/28-32, mitään oireita suuntaan tai toiseen ei ole. Nännit on ollu arkoina jo viikon ajan, mutta ei muuta.
Eilen kävin katsomassa tulevaa kummilastani joka on nyt viikon ja 3 päivää vanha. - MB-88
snooby82 kirjoitti:
Nyt ihmetyttää :o Menkat loppu !!
Ei o koskaa loppunu näin nopeesti...ja menkat oli aika..hmm..limaiset :O ja oli kyl oikeestaan niukemmat...
Mitä hitsiä!?!?Täällä myös kuumeillaan, ensi viikolla pitäisi alkaa menkat (toivottavasti ei ala). Pillerit lopetin kolmisen viikkoa sitten, kun menkat oli loppuneet niin heti aloimme mieheni kanssa peittoa heiluttamaan. Jotenkin tiedän että nyt ei heti voinut tärpätä, mutta kuulostellaan. Maha on myllertänyt viime viikon aivan hirveesti, tissit todella kipeät, väsymystä, kauhea nälkä koko ajan ja kiukututtaa 24/7 :/ teen testin jos menkkoja ei näy ensi viikon loppuun mennessä...
- 04äiti08
Kävin kanssa rekistöröimässä tän nimimerkin kun joku huuteli niiden perään :) Tänään ois vihdosta viimein kp.28/28 ja ois tarkoitus huomenaamulla testailla jos nyt ei menkat sitä ennen ala ;) Tein ekan r-testin jo maanantaina 26/28 joka näytti negaa ainakin eli ei suuria toiveita, mutta katsotaan miten käy :)
Plussa onnea kaikille- --anzu--
Täällä on menossa se 30/32, joten hyvältä tässä vaiheessa näyttää. Mutta kato vaan niin saan aamulla synttärilahjaksi menkat. Jee jee
- Hege0609
--anzu-- kirjoitti:
Täällä on menossa se 30/32, joten hyvältä tässä vaiheessa näyttää. Mutta kato vaan niin saan aamulla synttärilahjaksi menkat. Jee jee
Siis mulla nyt kp28/29 ja tein jo uuden testin ja edelleen plussaa näyttää, eka plussa tuli jo 26/29.
Mut ekan lapsen kohdalla näytti kahta viiva rv7 ja toisella rv5. Nyt ois vasta rv 4.
Heti kun pysähtyy paikoilleen alkaa väsyttää ja tulee huono olo. Maha ei enää niin kauhean kipeä, mut sain hoidettua sen hiivan eli varmaan vaikuttaa. Vieläkään en uskalla iloita, pelottaa vain että jos tulee oihalle, ku ob vielä niin alussa. - merita
Hege0609 kirjoitti:
Siis mulla nyt kp28/29 ja tein jo uuden testin ja edelleen plussaa näyttää, eka plussa tuli jo 26/29.
Mut ekan lapsen kohdalla näytti kahta viiva rv7 ja toisella rv5. Nyt ois vasta rv 4.
Heti kun pysähtyy paikoilleen alkaa väsyttää ja tulee huono olo. Maha ei enää niin kauhean kipeä, mut sain hoidettua sen hiivan eli varmaan vaikuttaa. Vieläkään en uskalla iloita, pelottaa vain että jos tulee oihalle, ku ob vielä niin alussa.eikä menkkoja edelleenkään! vatsa ja alaselkä juilinut jo kaksi viikkoa, päätä särkenyt välillä, kiukuttaa, valkkari lisääntynyt ja palelua/kuumotusta vuoron perään. kipaisin tänään testin apteekista ja aamulla tarkoitus testata. saas nähdä miten käy. kierron pituudesta en tiedä, sillä viime menkat olivat ensimmäiset luomut sitten 15ikävuoden jälkeen. aloitin pillerit silloin, lopetin v2005 ja tulin lähes heti raskaaksi, imetyksen loputtua taas raskaaksi ja sit asennettiin kierukka, jolloin menkkoja ei tullut lainkaan. kesäkuun alussa otettiin sekin pois.eli normaali kierto hakusessa...
- toista-haluava
merita kirjoitti:
eikä menkkoja edelleenkään! vatsa ja alaselkä juilinut jo kaksi viikkoa, päätä särkenyt välillä, kiukuttaa, valkkari lisääntynyt ja palelua/kuumotusta vuoron perään. kipaisin tänään testin apteekista ja aamulla tarkoitus testata. saas nähdä miten käy. kierron pituudesta en tiedä, sillä viime menkat olivat ensimmäiset luomut sitten 15ikävuoden jälkeen. aloitin pillerit silloin, lopetin v2005 ja tulin lähes heti raskaaksi, imetyksen loputtua taas raskaaksi ja sit asennettiin kierukka, jolloin menkkoja ei tullut lainkaan. kesäkuun alussa otettiin sekin pois.eli normaali kierto hakusessa...
Olenkin kirjoitellut tähän yhteisöön aikasemmin tällä nimellä (viitaten kun joku halusi kaikkien rekisteröivän nimimerkin) eli tämä on sama ja pysyy. :)
Itselläni oli viimeiset kuukautiset 27.7. Bongasinpa ovulaation kuitenkin jo 4.8. Kierto on epäsäännöllisistä epäsäännöllisin ollut sitten esikon syntymän jälkeen. Ovulaatiosta laskettuna raskaustestin olisi pitänyt näyttää jo 19.8. eteenpäin positiivista, jos raskaana ollaan. Eilen tehty testi näytti kuitenkin negatiivistä. Kuukautisten mukaan testin pitäisi näyttää plussaa 24.8. eteenpäin (www.raskauslaskuri.fi mukaan) Ajattelin odottaa tuonne elokuun loppuun ja sitten vasta tehdä testi. Kuinka pitkiltä nämä päivät oikein tuntuukaan :D
Oireilua on, etoomusta, palelua, vatsan nipistelyä, rinnat aristaa, pissalla saa juosta, väsymystä.. Jotenkin pelkään vaan että olen alkanut itse keksimään näitä oireita raskauden toivossa mutta senhän näkee sitten alkaako ne kuukautiset tässä kuussa vai ei. - 04äiti08
toista-haluava kirjoitti:
Olenkin kirjoitellut tähän yhteisöön aikasemmin tällä nimellä (viitaten kun joku halusi kaikkien rekisteröivän nimimerkin) eli tämä on sama ja pysyy. :)
Itselläni oli viimeiset kuukautiset 27.7. Bongasinpa ovulaation kuitenkin jo 4.8. Kierto on epäsäännöllisistä epäsäännöllisin ollut sitten esikon syntymän jälkeen. Ovulaatiosta laskettuna raskaustestin olisi pitänyt näyttää jo 19.8. eteenpäin positiivista, jos raskaana ollaan. Eilen tehty testi näytti kuitenkin negatiivistä. Kuukautisten mukaan testin pitäisi näyttää plussaa 24.8. eteenpäin (www.raskauslaskuri.fi mukaan) Ajattelin odottaa tuonne elokuun loppuun ja sitten vasta tehdä testi. Kuinka pitkiltä nämä päivät oikein tuntuukaan :D
Oireilua on, etoomusta, palelua, vatsan nipistelyä, rinnat aristaa, pissalla saa juosta, väsymystä.. Jotenkin pelkään vaan että olen alkanut itse keksimään näitä oireita raskauden toivossa mutta senhän näkee sitten alkaako ne kuukautiset tässä kuussa vai ei.Kuulostaa niiiin tutulta :/!!!! Mulla piti olla ovis siin 5.8 ja menkat piti alkaa 19.8 ja on ollut tarkka kierto aina... No nyt sit testailin jo kp.26/28 eli 17.8 maanantaina kun olin ihan sata et näyttää plussaa kun niin raskausoireet ollut.... No nega sielt tuli ja ajattelin et nyt ne menkat sit vaan alkaa, mutta ei :D... Tein seuraavan testin 19.8 eli kun menkat piti alkaa... Mutta negaa näytti vieläkin :/ ja siis menkat eivät ole edelleenkään alkaneet, mutta kokoajan sellainen tunne et just alkaa, mutta ei ainakaan vielä ole alkanut \O/ Testailen varmaan sit maanantaina seuraavan kerran jos ei menkat ennen sitä ala...
Plussa tuulia kovin sinne sinulle niin kuin kaikille muillekin :) - --anzu--
--anzu-- kirjoitti:
Täällä on menossa se 32/32, äsken tein testinkin mutta negaa näytti. :(
Mä näin jo toissa yönä unta että tein testin ja olin raskaana.
Joten kyllä ne menkat sieltä siis tulee, varmaan vaan oon nyt stressannu niin sen takia on vaan myöhässä... - --anzu--
--anzu-- kirjoitti:
Täällä on menossa se 32/32, äsken tein testinkin mutta negaa näytti. :(
Mä näin jo toissa yönä unta että tein testin ja olin raskaana.
Joten kyllä ne menkat sieltä siis tulee, varmaan vaan oon nyt stressannu niin sen takia on vaan myöhässä...Nyt on menossa 34/28-32. eikä menkkoja ja taas tein äsken testin niin negaa näytti. :(
Onko joku ollu raskaana eikä testi ole sitä ihan alussa näyttänyt?? (että onko tässä edes pientä toivoa olemassa??)
- ella-72
Olo ihan "kamala" -oksettaa, niinkuin aina raskaana ollessa. Muita oireita ei ole. Iloinen pitäis olla, mutta sain 5 km edellisessä raskaudessa, joten yritän pitää mielialan neutraalin puolella -ettei olisi niin kova pudotus, kun kuukautiset alkaa.
Tuntuu, että nämä viimeiset päivät matelee, kun odottaa, että saa tehdä testin.
Toivotaan kuitenkin parasta. L.a olisi 6.5.10 - kupu26
..syyskuulle. Mikä pettymys kun menkat alkoi!! Se on taas itku herkässä, piste
- merita
ei vieläkään menkkoja, nyt kp 33, edellisten oireiden lisäksi vielä valkkari reilusti lisääntynyt sekä housut tuntuvat kiristävän alavatsan kohdalta. lisäksi muistelen edellisistä raskauksista oudot hikoiluaallot/palelu sekä punastelun ilman syytä, nämä oireet ovat siis tällä hetkellä. ai niin, lämpöä reilut 37!
jokohan testit tulisivat huomenna postista??????? jo on kumma jos nyt ei ole tärpännyt!!! ihan on olo kuin edellisissä raskauksissa.
- red-head
Eli ensimmäistä odotellaan ja toivotaan. Pillerit jouduin jättämään pois vähän korkeampien verenpaineiden (ja niiden seurannan) takia, ja uutta reseptiä ei sitten lähdetty hakemaan vaikka verenpaineiden puolesta olisi jo saanutkin. Eli heinä/elokuu ollaan tässä oltu ilman :)
Ja ensimmäistä raskaustestiä vois kokeilla ensi sunnuntaina - toivon todella ettei alkais menkat (vaikka voihan ne alkaa vaikka oliskin raskaana)!
Mutta suomentakaapas tuo kp-juttu ensin, jookos (siis mitä tarkoittaa esim. kp 30/29-31)?? *blondi*
Ite olen 25v. ja keski-suomesta. Kiva on lukea näitä muidenkin toivovien/yrittävien juttuja (ja vaihtaa ajatuksiakin??) :)- toista-haluava
Tämä kp on siis kiertopäivä. (Jos kiertosi on 30 päivää, kuukautisesi alkamispäivästä on mennyt 20 päivää, ilmoitetaan se kp 20/30.)
- --anzu--
Niin esim. mulla on menossa nyt 34/28-32, koska mun kierto vähän heittelee siitä 28 jopa 32 päivään. Mutta nyt on yli senkin ja en silti testi näyttää negaa. :(
- red-head
--anzu-- kirjoitti:
Niin esim. mulla on menossa nyt 34/28-32, koska mun kierto vähän heittelee siitä 28 jopa 32 päivään. Mutta nyt on yli senkin ja en silti testi näyttää negaa. :(
Nyt selvisi tuo kp/kierto-asiakin :) Ja tästä SUURESTI viisastuneena voin todeta että ollaan menossa kp 24/30-34 :)
Ihmettelin kyllä itseasiassa jo ennen edellisiäkin menkkoja, kun kierroksi tuli 34 pv - ei ole (murkkuvuosien jälkeen) ollut koskaan noin pitkää väliä! Ja silloin oli vähän muitakin ihmeellisiä tuntemuksia (kosketusherkkyyttä, itkeskelyä yms.), mutta kun menkat sitten kuitenkin tuli (vaikkakin ennätys-lyhyet sellaiset) niin arvelin että ne oireet varmaan johtui siitä että keho "joutuikin" olemaan ilman pillereitä n. 6 vuoden säännöllisen käytön jälkeen... Että mene ja tiedä sitten, toivon vaan ettei silloin jo ollu alkanu raskaus joka loppuki jo alkuunsa :S - toista-haluava
red-head kirjoitti:
Nyt selvisi tuo kp/kierto-asiakin :) Ja tästä SUURESTI viisastuneena voin todeta että ollaan menossa kp 24/30-34 :)
Ihmettelin kyllä itseasiassa jo ennen edellisiäkin menkkoja, kun kierroksi tuli 34 pv - ei ole (murkkuvuosien jälkeen) ollut koskaan noin pitkää väliä! Ja silloin oli vähän muitakin ihmeellisiä tuntemuksia (kosketusherkkyyttä, itkeskelyä yms.), mutta kun menkat sitten kuitenkin tuli (vaikkakin ennätys-lyhyet sellaiset) niin arvelin että ne oireet varmaan johtui siitä että keho "joutuikin" olemaan ilman pillereitä n. 6 vuoden säännöllisen käytön jälkeen... Että mene ja tiedä sitten, toivon vaan ettei silloin jo ollu alkanu raskaus joka loppuki jo alkuunsa :SEi vieläkään menkkoja.. toivottavasti jäisivätkin tulematta.. :)
Oireita taasen löytyy.. Väsymystä, etoomusta, itku herkkyyttä, rinnat aristaa, nippailuja vatsassa, pissalla ravaamistam, vilun väreitä...
Innoissaan mieheni kanssa ollaan näistä oireista, mutta olemme puhuneet myös että pitää varautua jos joutuukin pettymään. Oireet ainakin viittaisi raskauteen. :)
Esikko oli viime yön kummitädillään ja sain pitkästä aikaa nukkua kunnon yöunet! - Mustikka-75
Ei vieläkään menkkoja.. toivottavasti jäisivätkin tulematta.. :)
Oireita taasen löytyy.. Väsymystä, etoomusta, itku herkkyyttä, rinnat aristaa, nippailuja vatsassa, pissalla ravaamistam, vilun väreitä...
Innoissaan mieheni kanssa ollaan näistä oireista, mutta olemme puhuneet myös että pitää varautua jos joutuukin pettymään. Oireet ainakin viittaisi raskauteen. :)
Esikko oli viime yön kummitädillään ja sain pitkästä aikaa nukkua kunnon yöunet!Mulla kp 20/27-29 enkä kyllä tunne minkäänlaisia oireita... ekoina yrityskiertoina minulla oli pahoinvointia ym. mutta totesin, että ne ovat normioireita minulle ennen kuukautisten alkamista.
Viikko pitäisi vielä odottaa joko kuukautisten alkamista tai sitten sitä, että voisin testin tehdä... Tämä odottaminen tässä minusta on pahinta. :-( Heti helpottaa kun saa vastauksen suuntaan tai toiseen. - --anzu--
Ei vieläkään menkkoja.. toivottavasti jäisivätkin tulematta.. :)
Esikko oli viime yön kummitädillään ja sain pitkästä aikaa nukkua kunnon yöunet!Mulla tuli sitten tänään vähän tosi tummaa vuotoa tai ei sitä vuodoksi voi edes sanoa siis paperiin jäi nyt on siis menossa 37/28-34, mutta nyt sekin sitten loppui. Mitähän sekin tarkoittaa?
- --anzu-
--anzu-- kirjoitti:
Mulla tuli sitten tänään vähän tosi tummaa vuotoa tai ei sitä vuodoksi voi edes sanoa siis paperiin jäi nyt on siis menossa 37/28-34, mutta nyt sekin sitten loppui. Mitähän sekin tarkoittaa?
Siis nyt menossa 35/25-32.
- --anzu--
--anzu- kirjoitti:
Siis nyt menossa 35/25-32.
Ei voi olla totta, siis menossa 35/28-32, joko meni oikein. :)
- on tänään
--anzu-- kirjoitti:
Heippa!
Mikä tilanne sulla on tänään?
Voihan vuotoa tulla jonkin verran, vaikka ei km saakkaan.
Mun serkulla oli vuotoa komena ensimmäisenä kuukautena ja se luuli, että se oli normaalit menkat. Sitten tuli ultra (siis 3 kk hedelmöittymisestä, koska luuli vauvan tulleen ulos) ja siellä sanottiin, että isokokoinen vauva, muuten kaikki hyvin.
Vauva syntyi 3 kk etuajassa ja oli 4,5 kg :) Eli serkku olikin ollut koko ajan raskaana ja uusi lääkäri maalla ei ollut tajunnut sitä. Eli iso vauva, ja normaali aikainen
Siis ajan takaa sitä, että vaikka vuotaa, niin ei välttämättä km! - on tänään
--anzu-- kirjoitti:
Heippa!
Mun serkulla oli vuotoa komena ensimmäisenä kuukautena ja se luuli, että se oli normaalit menkat. Sitten tuli ultra (siis 3 kk hedelmöittymisestä, koska luuli vauvan tulleen ulos) ja siellä sanottiin, että isokokoinen vauva, muuten kaikki hyvin.
Vauva syntyi 3 kk etuajassa ja oli 4,5 kg :) Eli serkku olikin ollut koko ajan raskaana ja uusi lääkäri maalla ei ollut tajunnut sitä. Eli iso vauva, ja normaali aikainen
Siis ajan takaa sitä, että vaikka vuotaa, niin ei välttämättä km! - --anzu--
on tänään kirjoitti:
Heippa!
Siis ajan takaa sitä, että vaikka vuotaa, niin ei välttämättä km!No menkathan ne alko, mutta nyt on jo merkkejä että on loppumaisillaan. Ja siis keskiviikko alkoi.
Oli miehen kanssa puhetta että yritettäis vähän enemmän peittoja heilutella meilläkin, kun nyt ollaan oltu ihan "normaalisti" etten oo hirveemmin edes ovista seuraillu tai sen aikaan rakasteltu mutta nyt ois testit ostettu ja odotellaan sitten syyskuuta jos se sillon ois jo plussa.
- tyhmää
Pitemmän aikaa oon jo juttuja lueskellu minähi ja nyt sitte aattelin kysyä neuvoa viisaammilta. Pillereiden syönnin lopetin huhtikuulla ja sen jälkeen on kolmesti menkat tullu aina kuun alussa. No eipä näkyny eikä kuulunu elokuussa ja piti jo kahesti testata, mutta negaahan ne näytti..sitte vihdoin ja viimein 13.päivä menkat alko ja kesti ihan normaalisti. Eli alkamispäivä oli kp44/32. Voisko siis olla että ovis ois olluhi vasta 30-31/32 eikä 19/32???? Eli minun pitäis oottaa sitä ens viikonlopuksi, eikö vain. Aattelin nimittäin sillä että tuo reilu kahen viikon siirtyminen menkkojen alkupäivässä oli ihan normaalia kahen kolmen kuukauven välein jo ennen pillereijen syönnin alottamista..
- kun lopetin
HUOM, aakkoset puuttuu koneesta, tytto teki jotain
Mulla kavi samoin kun lopetin pillerit, sen jalkeen alkoi tulla normaalisti ja se 28 kierto pysyi. Eipa auta muu, kuin odottaa ja katsoa. Jos alkaa heittelemaan hirveesti, niin ota gynekologiin yhteytta.
- ella-72
Mies ei malttanut odottaa, vaan tein testin jo tänään. PLUSSA TULI :)
Toivotaan vain, että kaikki menee hyvin edellisraskauden viiden km jälkeen.
Siirryn odottaja listalle- .
Onnea ellalle kauheesti!! :) toivotaan että tännekin päin pärähtäis plussa. Nyt menos vasta kp 20/28-32 .. oireina mulla on järkyttävä reisien särky ja rinnat välillä tosi kipeet..unohtamatta alavatsan vihlontaa ja mielialan vaihteluja ;)
- toista-haluava
. kirjoitti:
Onnea ellalle kauheesti!! :) toivotaan että tännekin päin pärähtäis plussa. Nyt menos vasta kp 20/28-32 .. oireina mulla on järkyttävä reisien särky ja rinnat välillä tosi kipeet..unohtamatta alavatsan vihlontaa ja mielialan vaihteluja ;)
Itse tein myöskin tänään negatiivisen testin... huoh.. :D
Missähän ne kuukautiset viipyy..
Viimeksikin oli kierto kyllä 45 päivää pitkä. Nyt menossa kp 31. Ei kyllä minkäännäköstä hajua kuinka pitkä kierto minulla on.. vaihtelee 25-45 (!!) joten saattaapi olla että parisen viikkoa saa vielä odotella.
onnea ellalle plussasta! - merita
Itse tein myöskin tänään negatiivisen testin... huoh.. :D
Missähän ne kuukautiset viipyy..
Viimeksikin oli kierto kyllä 45 päivää pitkä. Nyt menossa kp 31. Ei kyllä minkäännäköstä hajua kuinka pitkä kierto minulla on.. vaihtelee 25-45 (!!) joten saattaapi olla että parisen viikkoa saa vielä odotella.
onnea ellalle plussasta!mulla näytti kans negaa.. nyt kp36, menkkoja ei siis näkynyt vielä....seuraavan testin teen viikon päästä jos mitään ei tapahdu.
- red-head
Ite oon ollu tässä aika kuumilla hiilillä, ja on tällä viikolla tehny mieli joka aamu tehä jo testi... Kiva vaan kun kierrot on on ollu kaikkee mahdollista 28:n ja 34:n väliltä niin en tiedä mikä päivä se sit pitäis oikeesti tehdä?? Ajattelin että hyvä kompromissi on varmaan tuo 30. päivä, eli tuleva sunnuntai (nyt kp. 27/28-34) :)
- red-head
red-head kirjoitti:
Ite oon ollu tässä aika kuumilla hiilillä, ja on tällä viikolla tehny mieli joka aamu tehä jo testi... Kiva vaan kun kierrot on on ollu kaikkee mahdollista 28:n ja 34:n väliltä niin en tiedä mikä päivä se sit pitäis oikeesti tehdä?? Ajattelin että hyvä kompromissi on varmaan tuo 30. päivä, eli tuleva sunnuntai (nyt kp. 27/28-34) :)
Joopa joo, tänä aamuna meinasin tehdä testin mutta alkoikin sitten menkat (kp 31/28-34 - taitaa olla ennemminkin 31/30-34)... Että se siitä sitten. Syyskuun odottelijoihin siis siirrytään, ei kyllä hirveesti naurata :( Ja nyt ei mielellään sellaisia "olet nuori, kerkeät kyllä yrittää vielä monta kertaa"-juttuja, nousee vaan v*tutus-käyrät entisestään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.316376- 394082
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833373- 143080
- 302355
- 122337
- 1621936
- 251862
- 281604
- 1051392