Minna varastaa töistä

simbabimba

Kuulitteko mitä Minna just sano kun sitä meikattiin ja ne puhui meikkaamisesta? Sanoi että on sairaalassa töissä ja että meikkaa injektioneuloilla joita tarttuu mukaan töistä! Siis mitä? Sairaanhoitaja joka varastaa neuloja sairaalasta???? Ei helvetti.. Itsekin olen hoitaja muttei IKINÄ tulisi mieleenikään varastaa työnantajalta!! Huh huh.. Jo son tollanen ihminen niin kantsii sanoa kaiken kansan edessä ja tunnustaa pöllivänsä neuloja..toivottavasti oli esimies kuulolla..:O Uskomatonta..

27

3619

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puhutteluun ainakin

      Saa aikaiseksi paljastuksillaan ainakin puhuttelut työnantajaltaan kun pääsee talosta ulos se on varma. Jos on luonteeltaan varkauteen taipuvainen kelpaa ne neulatkin jos ei muuta irtoa.

      • potilaansa

        Käyttää käsiään varmaan myös potilaisiinsa.


    • tietoo on

      kaikki hoitsut tekee sitä. tyhmät vaan ei puhu siitä tai jää kiinni

      • itsekkin olen

        kuullut työssäni hoitajilta, että ottavat duunista haavanhoitotarvikkeita, pintapuudutusaineita yms. Ja miten lie lääkenäytteet, joilla osa lääkitsee itseään eim antibiootteja mut telkussa ei kannata niistä kertoa.


      • haloo suomalaiset taas
        itsekkin olen kirjoitti:

        kuullut työssäni hoitajilta, että ottavat duunista haavanhoitotarvikkeita, pintapuudutusaineita yms. Ja miten lie lääkenäytteet, joilla osa lääkitsee itseään eim antibiootteja mut telkussa ei kannata niistä kertoa.

        Onpa kauheaa varastamista. Jokainen ottaa työpaikaltaan varmaan jotain. Minäkin otan mielisairaanhoitajana esim. hanskoja. Mieheni työskentelee puualalla ja tuo kotiin polttopuita silloin tällöin...


      • otti viime..
        haloo suomalaiset taas kirjoitti:

        Onpa kauheaa varastamista. Jokainen ottaa työpaikaltaan varmaan jotain. Minäkin otan mielisairaanhoitajana esim. hanskoja. Mieheni työskentelee puualalla ja tuo kotiin polttopuita silloin tällöin...

        Keväänä suihin kun olin sipoon sairaalassa.Kyllä se tuollakin vielä räväyttää!


      • Häää
        otti viime.. kirjoitti:

        Keväänä suihin kun olin sipoon sairaalassa.Kyllä se tuollakin vielä räväyttää!

        Olit niin lääketokkurassa, että et huomannut sen olevan minä: Reiska 55 huonohampainen huoltomies. Avasin ponihäntäni ja laitoin hieman huulipunaa, sitten hommiin.


    • voi meikata?

      Kauneusalan ihmisenä olisi hauska kuulla.

    • oletko vajakki?

      Minä meikkaan jokapäivä, vaan miten sä neuloilla sen teet? OLET USKOMATON PASKANPUHUJA!

      Tuskin olet noin rehellinen, jotain aina tarttuu jokaiselle, älä selitä:/ Kukaan ei neuloja varasta, paskaako niillä tekee? HOITSU MINÄKIN.

      • Ja viisastu

        Minna myönsi tosiaan illalla varasteensa neuloja meikkaamiseen eli turha aloittajaa on aloituksesta moittia.


      • kerro se ,.,.
        Ja viisastu kirjoitti:

        Minna myönsi tosiaan illalla varasteensa neuloja meikkaamiseen eli turha aloittajaa on aloituksesta moittia.

        mitä neuloilla meikataaan, kysyn edelleen? -hoitsu-
        Jos viittaat hänen myyvän niitä käytettyjä neuloja jne. olet vaarassa käräjille!
        Minulla on 247, vaan on myös työt, joten en voi olla kokoajan aitiopaikalla.
        Sanoiko MIHIN niitä ottaa, ja roskiskama ei ole varastamista.


      • pyhä yksinkertaisuus....
        kerro se ,.,. kirjoitti:

        mitä neuloilla meikataaan, kysyn edelleen? -hoitsu-
        Jos viittaat hänen myyvän niitä käytettyjä neuloja jne. olet vaarassa käräjille!
        Minulla on 247, vaan on myös työt, joten en voi olla kokoajan aitiopaikalla.
        Sanoiko MIHIN niitä ottaa, ja roskiskama ei ole varastamista.

        Sehän käyttää niitä tatuoimiseen,vaikka hyönteisneulat ois paljon parempia


      • vodday
        pyhä yksinkertaisuus.... kirjoitti:

        Sehän käyttää niitä tatuoimiseen,vaikka hyönteisneulat ois paljon parempia

        pääsispä suomen pankkiin töihin, olisi kivaa ottaa töitä kotiin-


      • kertoi
        kerro se ,.,. kirjoitti:

        mitä neuloilla meikataaan, kysyn edelleen? -hoitsu-
        Jos viittaat hänen myyvän niitä käytettyjä neuloja jne. olet vaarassa käräjille!
        Minulla on 247, vaan on myös työt, joten en voi olla kokoajan aitiopaikalla.
        Sanoiko MIHIN niitä ottaa, ja roskiskama ei ole varastamista.

        ettei hän käytä ripsikampaa, vaan injektioneulaa. Ja siihen joku toinen sitten sanoi käyttävänsä hammastikkua samaan tarkoitukseen.


      • sukia huipputerävällä
        kertoi kirjoitti:

        ettei hän käytä ripsikampaa, vaan injektioneulaa. Ja siihen joku toinen sitten sanoi käyttävänsä hammastikkua samaan tarkoitukseen.

        neulalla silmän lähettyvillä, ei paljoa tartte käsi tärähtää kun on silmä puhki.


      • lispetti
        kerro se ,.,. kirjoitti:

        mitä neuloilla meikataaan, kysyn edelleen? -hoitsu-
        Jos viittaat hänen myyvän niitä käytettyjä neuloja jne. olet vaarassa käräjille!
        Minulla on 247, vaan on myös työt, joten en voi olla kokoajan aitiopaikalla.
        Sanoiko MIHIN niitä ottaa, ja roskiskama ei ole varastamista.

        ripsikarvojaan meikatessa erottelee ripsiä erilleen, niin ainakin kertoi talussa


    • aika mietoa..

      meillä yks sijainen varasti yli 3000 tuhatta tabua neljään vuoteen, rauhoittavia ja kipulääkkeitä, muka omaan tarkoitukseen, mene ja tiedä. Samainen hoitaja jatkaa edelleen työtään Siilinjärvellä, onneks ei meillä, onko oikein ja oli muuten pomon lelllikki. Että vituttaa tommonen käytös.

      • T.Glaudius

        Kyllä on suomen sairaanhoitolaitos huonossa jamassa jos tuollaisia "sisar-hento valkoisia" on enemmänkin liikkeellä kuin tämä Minna..!! Huh huh..


    • munannu jo

      ittensä totaalisesti kehtaako töihin ees mennä

    • Näitä

      Minnoja oikein tulee? Oikeesti jos yhteiskunta ei olisi niin mädäntyny kuin nyt on niin tuollaiset minnat olis vankilassa..Onko totta se että hän olis jo tapattanu kaksi tulevaa lastaankin??

      • hoitsu,.

        Oletteko te tervejärkisiä tällä palstalla? On kirjoitukset kuin pissisten näppäimiltä.

        Tuolla jo joku sairaala-apulainen kateellisena mollasi hoitajaa, varo ettei käy huonosti oman työsi suhteen, valheita levitelläsi!

        Abortti on suomessa laillinen, ja on usein parempi valinta kuin lapsen teko.
        Hän ei ollut silloin vielä hoitaja, vaan nuori...ymmärrän täysin hänen ratkaisunsa.

        Itse olen tehnyt kaksi ja ei kolkuta omatunto mitenkään.


      • Ei<
        hoitsu,. kirjoitti:

        Oletteko te tervejärkisiä tällä palstalla? On kirjoitukset kuin pissisten näppäimiltä.

        Tuolla jo joku sairaala-apulainen kateellisena mollasi hoitajaa, varo ettei käy huonosti oman työsi suhteen, valheita levitelläsi!

        Abortti on suomessa laillinen, ja on usein parempi valinta kuin lapsen teko.
        Hän ei ollut silloin vielä hoitaja, vaan nuori...ymmärrän täysin hänen ratkaisunsa.

        Itse olen tehnyt kaksi ja ei kolkuta omatunto mitenkään.

        ole sen vertaa tietoa tai järkeä mistä lapset tulee niin silloin on paras pitää jalat ristissä!
        Jossain päin maailmaa naisten kivittäminen hengiltäkin on laillista,mutta se ei tarkoita sitä että se olis oikein.


      • kaltaisiasi

        Surkimuksia sikiää... tuollaiset panettelijat joutaisi naulata kielestä kirkon oveen..voi hyvää päivää mitä juntteja..


      • siideriä<
        kaltaisiasi kirjoitti:

        Surkimuksia sikiää... tuollaiset panettelijat joutaisi naulata kielestä kirkon oveen..voi hyvää päivää mitä juntteja..

        ja munaa vaan niin maailma pelastuu,RÖYH!


      • ohuin
        siideriä< kirjoitti:

        ja munaa vaan niin maailma pelastuu,RÖYH!

        Täällä haisee pillu,vai tuoksuuko se??????


      • seonfakta!
        ohuin kirjoitti:

        Täällä haisee pillu,vai tuoksuuko se??????

        tuoksuu!!


    • TervePukki

      Yksi juttu.... eipä paljo houkuttelis joutua tuollaisen hoitajan hoitoon, kun sairastuisi.... Hui helevetti, tuollainen näpistelevä portto. Samaa tyyliä sen yhden hullu n Nokialais sairaanhoitajan kanssa, joka tunki insuliinia mm. sukulaisvauvaansa. Sellasia hoitajia meillä, ja noille pitäs vielä maksaa lisää palkkaa.

      Jokohan nyt alkais noiden hoitajien ammattiliitotkin katsomaan asiaa eri kantilta, ei nuo hoitajat kovinkovin ammattitaitoisia aina automaattisesti ole.

      Mitälie sukupuolitauteja tuo Minnakin vielä saa kun antaa näköjään vieraiden miesten kuksia ilman suojaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      129
      2026
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      374
      1524
    3. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      227
      1136
    4. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      126
      939
    5. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      106
      888
    6. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      54
      875
    7. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      85
      874
    8. Herätänkö minä sinut itkullani nainen

      Kysyn tässä kun kaipuun aallot lyövät ylitseni ja ihmettelen missä olet toivoessani, että olisit tässä vierelläni. On va
      Ikävä
      25
      838
    9. Vastaa nyt kun kuitenkin valvot!

      Vai pelkäätkö että miehesi herää? Ppm:lle 😉
      Ikävä
      107
      761
    10. Seksuaalinen halukkuus ja kyvykkyys

      Tulee mieleeni kysyä, onko palstalla enää ihmisiä joilla olisi se voimakas seksuaalinen halukkuus vastakkaiseen sukupuol
      Sinkut
      99
      671
    Aihe